.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اوج گرمای تابستان در راه است/ خودتان را آماده کنید!
برای دو هفته اول مرداد دمایی بیش از حد نرمال و گرم‌ترین روز‌های سال پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت:اعضای باند کانون‌های شورشی منافقان در این استان دستگیر شدند. دستگیری باند منافقان در کهگیلویه و بویراحمد
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت:اعضای باند کانون‌های شورشی منافقان در این استان دستگیر شدند.(ادامه)
مدافع ملوان شاگرد سیروس پورموسوی شد. مدافع ملوان آبی‌پوش شد
مدافع ملوان شاگرد سیروس پورموسوی شد.(ادامه)
گزینه اصلی مدیرعاملی باشگاه استقلال را بیشتر بشناسید
گزینه اصلی مدیریت باشگاه استقلال مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان است.(ادامه)
وزارت اطلاعات ضمن اشاره به سلسله اقدامات جنایتکارانه سازمان منافقین در ماه‌های قبل، جزئیات بازداشت اعضای این گروهک تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) را تشریح کرد. بازداشت 4 تروریست در مازندران توسط وزارت اطلاعات/ آنها از زندانیان آزادشده آشوب پاییز پارسال بودند+ویدئو
وزارت اطلاعات ضمن اشاره به سلسله اقدامات جنایتکارانه سازمان منافقین در ماه‌های قبل، جزئیات بازداشت اعضای این گروهک تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) را تشریح کرد.(ادامه)
وزارت اطلاعات برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد که ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج را ادامه می‌دهد. وزارت اطلاعات: تعقیب تروریست‌ها در خارج از مرزها را ادامه می‌دهیم
وزارت اطلاعات برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد که ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج را ادامه می‌دهد.(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از آغاز فعالیت کانال ویژه ورزش بانوان در زیرمجموعه رادیو ورزش، درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: ما ورود بانوان را خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده است که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرا را برعهده دارد. شورای عالی امنیت ملی ورود زنان به ورزشگاه ها را تصویب کرد
رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از آغاز فعالیت کانال ویژه ورزش بانوان در زیرمجموعه رادیو ورزش، درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: ما ورود بانوان را خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده است که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرا را برعهده دارد.(ادامه)
علیرضا منصوریان بعد از ابقایش در نقش سرمربی فولاد خوزستان به دنبال انجام فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات است. مهاجم پرسپولیسی در تور نقل و انتقالاتی یک استقلالی
علیرضا منصوریان بعد از ابقایش در نقش سرمربی فولاد خوزستان به دنبال انجام فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات است.(ادامه)
باشگاه استقلال خوزستان رسما سرمربی این فصل خود در لیگ برتر را معرفی کرد. پورموسوی رسما سرمربی استقلال شد
باشگاه استقلال خوزستان رسما سرمربی این فصل خود در لیگ برتر را معرفی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم. سردار حاجی‌زاده: در گذشته در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید اعتراضات آقایان را تحمل می‌کردیم /دانشجویان نخبه این کشور که با پول این ملت درس می‌خوانند، مدیون این آب و خاک هستند؛ بایستی برای خدمت بمانند / امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم(خبر)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت : وزیر بازرگانی به احتمال خیلی زیاد برای کسب رای اعتماد هفته آینده به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود. وزیر بازرگانی هفته آینده به مجلس معرفی می‌شود
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت : وزیر بازرگانی به احتمال خیلی زیاد برای کسب رای اعتماد هفته آینده به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.(ادامه)
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است. تغییر ۳۸ امام جمعه در پنج ماه اخیر
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است‌، خطاب به آنها گفت: شما ‌غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشورهای منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما و هیچ کشوری نیست ....(خبر)
(ادامه)
پدیده ایرانی لژیونر شد
محمدامین حزباوی، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال فولادخوزستان رسما به السد قطر پیوست.(ادامه)
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا از کشف پرونده اخاذی و کلاهبرداری از ۲ هزار شهروند در قالب سایت‌های صیغه‌یابی و همسریابی خبر داد. دستگیری اعضای چند باند صیغه‌یابی / پلیس فتا: از نظر ما همه سایت‌های صیغه‌یابی مجرمند
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا از کشف پرونده اخاذی و کلاهبرداری از ۲ هزار شهروند در قالب سایت‌های صیغه‌یابی و همسریابی خبر داد.(ادامه)
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ به اجرا درآمد. حبیب اسیود عامل اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح اهواز اعدام شد
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ به اجرا درآمد.(ادامه)
سیدسجاد پادام، مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال اظهارات نسنجیده در خصوص صندوق‌های بازنشستگی و فروش جزایر کیش و قشم، از سمت خود برکنار شد.
مقام وزارت کار پس از اظهارات جنجالی پیرامون کیش و قشم برکنار شد / واکنش پادام: ما که رفتیم اما شما صداقت را دوست نداشتید
سیدسجاد پادام، مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال اظهارات نسنجیده در خصوص صندوق‌های بازنشستگی و فروش جزایر کیش و قشم، از سمت خود برکنار شد. (ادامه)
 با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. ۶ گزینه احتمالی وزارت صمت؛ چه کسی جایگزین فاطمی امین می شود؟
با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. (ادامه)
مردم در دیدارها و مکاتبات با بنده از ناکارآمدی برخی مدیران گلایه می‌کنند/ مسئولان با هرگونه ناکارآمدی بدون فوت زمان برخورد کنند/ به هیچ وجه عمل نمایندگان به وظایف نمایندگی را جلوه اختلاف میان قوا تلقی نمی‌کنیم / قدردانی از فاطمی‌امین(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۹ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به سفر رئیس جمهور به استان خوزستان و بیانیه وزارت اطلاعات درباره بد حالی دانش آموزان پرداخته‌اند.(ادامه)
معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد. معاون اجرایی رئیس‌جمهور: برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان قطعی شد
معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد.(ادامه)
رییس جمهور با بیان اینکه روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود،گفت: شفافیت و پاسخگویی خواست مردم از دستگاه‌های دولتی است و همه مسوولان باید علاوه بر اعتماد، نظارت لازم را برای کارکنان خود به منظور بهبود خدمت به مردم انجام دهند. رییس جمهور: روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود/عملکرد دستگاه‌ها نیاز به بازنگری دارد
رییس جمهور با بیان اینکه روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود،گفت: شفافیت و پاسخگویی خواست مردم از دستگاه‌های دولتی است و همه مسوولان باید علاوه بر اعتماد، نظارت لازم را برای کارکنان خود به منظور بهبود خدمت به مردم انجام دهند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
شمال نیوز: معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد. برکناری ۱۵ مدیر استان قطعی شد / ۳ مدیر امروز برکنار شدند
شمال نیوز: معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: فقر، تبعیض و فساد زیبنده نظام اسلامی نیست و خوزستان در تمامی بخش‌ها نیازمند حرکت انقلابی است. رییس جمهور: مدیران خسته جای خود را به افراد جهادی و انقلابی بدهند
رئیس جمهور گفت: فقر، تبعیض و فساد زیبنده نظام اسلامی نیست و خوزستان در تمامی بخش‌ها نیازمند حرکت انقلابی است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سفر رئیس جمهور به خوزستان و ارسال لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به مجلس پرداخته اند.(ادامه)
بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند.

نماینده مجلس: رییسی باید علاوه بر وزراء، استانداران را هم ترمیم کند
بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند. (ادامه)
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود. تلاش سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول؛ ملوان دوباره به داد پرسپولیس می‌رسد؟!
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود.(ادامه)
دادرس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شهرستان حمیدیه، در رأی یکی از پرونده‌های این حوزه قضایی، مجازات شش ماه حبس متهم را به مجازات جایگزین تبدیل کرد رای جالب یک قاضی برای متهم در حمیدیه
دادرس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شهرستان حمیدیه، در رأی یکی از پرونده‌های این حوزه قضایی، مجازات شش ماه حبس متهم را به مجازات جایگزین تبدیل کرد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.