.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

بالاخره قرعه کشی خودروهای وارداتی انجام و نوبت افراد مشخص شد، براساس آخرین اعلام از سوی سخنگوی وزارت صمت عرضه این خودروها احتمالا از بیست‌وهفتم اسفندماه خواهد بود. آخرین جزئیات از فروش خودروهای وارداتی
بالاخره قرعه کشی خودروهای وارداتی انجام و نوبت افراد مشخص شد، براساس آخرین اعلام از سوی سخنگوی وزارت صمت عرضه این خودروها احتمالا از بیست‌وهفتم اسفندماه خواهد بود.(ادامه)
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فرآیند انتخاب خودرو‌های داخلی در سامانه یکپارچه از فردا ۲۶ اسفند آغاز می‌شود. آغاز ثبت‌‎نام خرید خودروهای داخلی از امروز
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فرآیند انتخاب خودرو‌های داخلی در سامانه یکپارچه از فردا ۲۶ اسفند آغاز می‌شود.(ادامه)
سخنگوی وزارت صمت گفت: ثبت نام خودروهای وارداتی در ساعت ۲۴ شب گذشته به اتمام رسید و حدود ۱۱۹ هزارنفر ثبت نام کردند. ثبت نام ۱۱۹ هزار نفر در سامانه خودروهای وارداتی
سخنگوی وزارت صمت گفت: ثبت نام خودروهای وارداتی در ساعت ۲۴ شب گذشته به اتمام رسید و حدود ۱۱۹ هزارنفر ثبت نام کردند.(ادامه)
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از هفته آینده کار ثبت نام برای فروش خودرو‌های داخلی در سامانه saleauto.ir آغاز می‌شود. ثبت نام خودروهای داخلی + جزئیات
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از هفته آینده کار ثبت نام برای فروش خودرو‌های داخلی در سامانه saleauto.ir آغاز می‌شود.(ادامه)
در جدول زیر قیمت روز انواع کوییک را در بازار مشاهده می‌کنید. قیمت جدید کوییک در بازار +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع کوییک را در بازار مشاهده می‌کنید.(ادامه)
مدیرکل خودرویی وزارت صمت با اشاره به آغاز طرح پیش فروش خودروهای داخلی از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند، گفت: در این طرح همه متقاضیان، خودرو دریافت می کنند. پیش فروش خودروهای داخلی بدون قرعه کشی
مدیرکل خودرویی وزارت صمت با اشاره به آغاز طرح پیش فروش خودروهای داخلی از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند، گفت: در این طرح همه متقاضیان، خودرو دریافت می کنند.(ادامه)
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از فروش یکپارچه انواع خودرو‌های داخلی بدون قرعه کشی از روز چهارشنبه خبر داد. فروش خودرو‌های داخلی بدون قرعه‌کشی از ۱۰ اسفند
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از فروش یکپارچه انواع خودرو‌های داخلی بدون قرعه کشی از روز چهارشنبه خبر داد.(ادامه)
متقاضیان خرید خودروهای وارداتی که ثبت‌نام آن از روز شنبه ۶ اسفند آغاز می‌شود، باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی واریز کنند و این مبلغ تا زمان .... آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی از ۶ اسفند/ وزارت صمت: متقاضیان باید ۵۰۰ میلیون تومان در حساب خود بلوکه کنند
متقاضیان خرید خودروهای وارداتی که ثبت‌نام آن از روز شنبه ۶ اسفند آغاز می‌شود، باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی واریز کنند و این مبلغ تا زمان ....(ادامه)
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام فروش خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه فروش خودرو از هفته آینده خبر داد. آغاز ثبت نام برای فروش خودروهای وارداتی از هفته آینده
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام فروش خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه فروش خودرو از هفته آینده خبر داد.(ادامه)
گرم نکردن بخاری ماشین در فصل زمستان دغدغه بسیاری از رانندگان است در این مطلب علت خوب گرم نکردن بخاری ماشین را بیان می‌کنیم. دلایل گرم نکردن بخاری خودرو
گرم نکردن بخاری ماشین در فصل زمستان دغدغه بسیاری از رانندگان است در این مطلب علت خوب گرم نکردن بخاری ماشین را بیان می‌کنیم.(ادامه)
قیمت روز خودروهای پرطرفدار در بازار +جدول
بازار خودروهای صفر داخلی روند نزولی قیمت‌ها را در پیش گرفته‌ است. اما به عقیده کارشناسان رکود مجددا به بازار بازگشته است و به نظر نمی‌رسد تا پایان سال نیز از بین برود.(ادامه)

قیمت خودروهای داخلی امروز هم با توجه به نوسان نرخ دلار بالا رفت و رکورد جدید زد. محصولات پرفروش ایران خودرو و سایپا به طور میانگین به ترتیب ۲۰ و ۱۰ میلیون افزایش قیمت را به ثبت رسانند.

قیمت خودرو سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ / پراید ۲۵۵ میلیونی شد
قیمت خودروهای داخلی امروز هم با توجه به نوسان نرخ دلار بالا رفت و رکورد جدید زد. محصولات پرفروش ایران خودرو و سایپا به طور میانگین به ترتیب ۲۰ و ۱۰ میلیون افزایش قیمت را به ثبت رسانند. (ادامه)
قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو +جدول
خرید پراید صفرکیلومتر مدل ۹۹ الان ۲۳۰ میلیون هزینه دارد و رانا LX را در اولین روز معاملاتی هفته نزدیک ۳۶۰ میلیون معامله می‌کنند(ادامه)
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی گفت: برای تنظیم بازار خودرو و بهبود وضعیتی که در بازار خودرو شاهد هستیم باید هرچه سریعتر نسبت به واردات خودرو اقدام شود. واردات خودرو کار دست آقای وزیر داد /پرونده استیضاح دوم باز شد
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی گفت: برای تنظیم بازار خودرو و بهبود وضعیتی که در بازار خودرو شاهد هستیم باید هرچه سریعتر نسبت به واردات خودرو اقدام شود.(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند.

تعداد جانباختگان اغتشاشات اعلام شد + بیانیه شورای امنیت کشور
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند. (ادامه)
بیش از ۳۰۰ نفر در این دو ماه کشته و شهید شدند چون دشمن را از خودی تشخیص ندادیم/ تیراندازی، چاقوکشی و کوکتل مولوتوف اعتراض نیست، جنگ است/ مثل اینکه برای برخی خواص باید کلاس توجیهی بگذاریم (خبر)
(ادامه)
نیسان کیکس با پارس خودرو می آید + قیمت و مشخصات
همزمان با انتشار اخبار واردات خودرو، نیسان کیکس در ایران دیده شده است. آیا کراس اوور نیسان ژاپنی وارد بازار کشورمان خواهد شد؟(ادامه)
آغاز فروش اقساطی خودرو توسط تولیدکنندگان
مدیر صنایع خودرو وزارت صمت خاطر نشان کرد: سال آینده زمینه‌های فروش لیزینگی اکثر تولیدات ۲ خودروساز داخلی فراهم خواهد شد.(ادامه)
در بخشی از گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس در مورد فوت مهسا امینی آمده است: هیچ‌گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی‌ در مواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. ....(خبر)
(ادامه)
اقتصاد کشور به سیاست گره خورده است. هر اتفاق سیاسی که بیفتد، باعث نوسان قیمت دلار می‌شود و قیمت خودرو هم تحت تاثیر نرخ ارز با نوساناتی همراه خواهد شد. قیمت خودرو امروز ۲۰ مهر
اقتصاد کشور به سیاست گره خورده است. هر اتفاق سیاسی که بیفتد، باعث نوسان قیمت دلار می‌شود و قیمت خودرو هم تحت تاثیر نرخ ارز با نوساناتی همراه خواهد شد.(ادامه)
بیانیه‌ مهم وزارت اطلاعات پیرامون حوادث اخیر کشور
وزارت اطلاعات اعلام کرد: حوادث روزهای اخیر در برخی نقاط کشور، پوسته‌ای آشکار و محسوس و لایه‌های پنهان متعددی در پشت صحنه‌های خود داشت.(ادامه)
بیانیه‌ وزارت اطلاعات درباره حوادث اخیر کشور
بیش از ۲۰۰ تن از اعضای منافقین، سلطنت طلبان، گروهک‌های تجزیه طلب و بهائیت دستگیر شده اند(ادامه)
هشدار فرماندار ساری به کسانی که سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهند
(ادامه)
با آزاد شدن واردات خودرو به ایران، می‌توانیم منتظر چهار مدل خودرو از کمپانی سایک موتورز باشیم که اکنون مدیریت شرکت MG را بر عهده دارد. این ۴ خودروی لوکس به ایران می‌آیند؟
با آزاد شدن واردات خودرو به ایران، می‌توانیم منتظر چهار مدل خودرو از کمپانی سایک موتورز باشیم که اکنون مدیریت شرکت MG را بر عهده دارد.(ادامه)
قیمت خودروهای وارداتی اعلام شد
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از اول مهر، واردات خودرو انجام می‌شود گفت: قیمت خودروهای وارداتی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار یورو تعیین شده است.(ادامه)
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است. آخرین قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است.(ادامه)
یک خودروی جدید در مسیر بازار ایران
شرکت چری چین از مدت‌های پیشرو ساخت و تولید خودروهای با انرژی‌های نو بوده است. شرکت مدیران خودرو نیز به عنوان نماینده این شرکت در ایران نیز در حال انجام مراحل جهت رونمایی و ارائه خودرو برقی خودرو بر روی پلتفرم آریزو ۵ با نام آریزو۵EV یا آریزو ۵ برقی است.(ادامه)
بعد از شش ماه از وعده‌های وزارت صمت و دولت برای واردات خودرو،همچنان نه خودرویی وارد شده و نه توضیحی درباره آن داده می‌شود. شرایط عجیب برای واردات خودروهای خارجی / قیمت ارزان ترین خودروی وارداتی چند؟
بعد از شش ماه از وعده‌های وزارت صمت و دولت برای واردات خودرو،همچنان نه خودرویی وارد شده و نه توضیحی درباره آن داده می‌شود.(ادامه)
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است. قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار + جدول
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.