.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند. پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت روز قدس
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.(ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)
سلسله جلیله شهادت در لباس پاسداری، چون سلسله جبال به هم پیوسته، پیوستگی ایران عزیز را تضمین می‌کند و هم حراست از جان مایه وطن را که انقلاب اسلامی است. پاسداران، سپرِ دفاعی ایران(يادداشت)
سلسله جلیله شهادت در لباس پاسداری، چون سلسله جبال به هم پیوسته، پیوستگی ایران عزیز را تضمین می‌کند و هم حراست از جان مایه وطن را که انقلاب اسلامی است.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شده و در نهایت دست به دامان چند فرد بی‌هویت اپوزیسیون شده است که تکیه‌گاه سستی است. فرمانده کل سپاه: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شد
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شده و در نهایت دست به دامان چند فرد بی‌هویت اپوزیسیون شده است که تکیه‌گاه سستی است.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی فرمودند: بعثت پیامبر(ص) حامل گنجینه‌هایی است که می‌تواند سعادت بشر را در زندگی خودش، در همین زندگی دنیا تا قبل از آخرت تأمین کند. علت اصلی ایران‌هراسی حمایت صریح و بی‌ملاحظه جمهوری اسلامی از فلسطین است/ سکوت و همراهی دولتهای کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین به خود آنها هم ضربه زده است/ بعثت پیامبر اعظم بزرگترین هدیه‌ای خداوند به بشریت است(خبر)
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی فرمودند: بعثت پیامبر(ص) حامل گنجینه‌هایی است که می‌تواند سعادت بشر را در زندگی خودش، در همین زندگی دنیا تا قبل از آخرت تأمین کند.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی فرمودند: بعثت پیامبر(ص) حامل گنجینه‌هایی است که می‌تواند سعادت بشر را در زندگی خودش، در همین زندگی دنیا تا قبل از آخرت تأمین کند. علت اصلی ایران‌هراسی حمایت صریح و بی‌ملاحظه جمهوری اسلامی از فلسطین است/ سکوت و همراهی دولتهای کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین به خود آنها هم ضربه زده است/ بعثت پیامبر اعظم بزرگترین هدیه‌ای خداوند به بشریت است(خبر)
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی فرمودند: بعثت پیامبر(ص) حامل گنجینه‌هایی است که می‌تواند سعادت بشر را در زندگی خودش، در همین زندگی دنیا تا قبل از آخرت تأمین کند.(ادامه)
دادستان تهران در پی سوال خبرنگاری در رابطه با انتشار تصاویری از تجمعات کوچک و بسیار محدود در برخی از نقاط تهران، توضیحاتی در خصوص نوع مواجهه با این افراد ارائه داد. دادستان تهران: پس از عفو رهبری دیگر خبری از ارفاق قانونی نیست
دادستان تهران در پی سوال خبرنگاری در رابطه با انتشار تصاویری از تجمعات کوچک و بسیار محدود در برخی از نقاط تهران، توضیحاتی در خصوص نوع مواجهه با این افراد ارائه داد.(ادامه)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان. پیام ملت در ۲۲بهمن استقامت و حمایت کامل از انقلاب بود؛ به ملت اظهار تعظیم می‌کنم/ضعف‌های کشور را با نگاه انقلابی می‌توان بر طرف کرد نه نگاه ارتجاعی/ فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند(خبر)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.(ادامه)
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیام مشترکی، از حضور حماسی و فخرآفرین مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم مومن و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند. ‎ پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پی حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیام مشترکی، از حضور حماسی و فخرآفرین مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم مومن و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند. ‎(ادامه)
مردم ولایتمدار دیار علویان با حضور پرشور خود در راهپمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف مازندران بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .



حضور حماسی دیار علویان در چهل و چهارمین بهار انقلاب/ به روایت تصویر
مردم ولایتمدار دیار علویان با حضور پرشور خود در راهپمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف مازندران بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند . (ادامه)
من و سردار حاجی زاده ارتباط برادرانه‌ای با یکدیگر داریم و همدیگر را بسیار دوست داریم. او به من گفت هر کجا که به کمک نیاز داشتید به ما اطلاع بدهید تا به شما کمک کنیم، من هم متقابلاً به او گفتم هرچه دارم در اختیار شما ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد....
« حماسه ششم بهمن آمل » ؛ حماسه ای از جنس مردم
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد.... (ادامه)
سمانه قلی پور اسطوره هایی که حماسه 6 بهمن را ساختند(يادداشت)
سمانه قلی پور(ادامه)
شهری که خار چشم منافقان شد + تصاویر
آملی‌ها در ششم بهمن سال ۶۰ اگرچه در ۱۰ ساعت، ۴۰ شهید دادند اما اجازه ندادند خاک مقدس وطن به دست منافقین بیافتد.(ادامه)
مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمل از برگزاری ۷۰ عنوان شاخص برنامه حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در مازندران خبر داد. برگزاری گرامیداشت ‌حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در ‌‌قم، تهران و ساری
مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمل از برگزاری ۷۰ عنوان شاخص برنامه حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در مازندران خبر داد.(ادامه)
دشمن می‌داند که سپاه پاسداران در کنترل اغشاشگران و جمع و جور کردن بساط مزدوران در کنار سایر نیروهای امنیتی نقش بسیار بسزایی داشته است و شیشه عمر استکبار در دست سپاه است. شیشه عمر استکبار در دست سپاه است | دشمن می‌داند سپاه در کنترل اغشاشگران نقش بسزایی داشت
دشمن می‌داند که سپاه پاسداران در کنترل اغشاشگران و جمع و جور کردن بساط مزدوران در کنار سایر نیروهای امنیتی نقش بسیار بسزایی داشته است و شیشه عمر استکبار در دست سپاه است.(ادامه)
حماسه بزرگ ۱۸ دی ۱۳۵۷ که تجلی حضور خونین انقلابیون ساری در جریان انقلاب اسلامی است، بدون تردید، برگ زرین لبیک مازندرانی ها به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، یعنی خمینی کبیر است. ۱۸ دی، سالروز تظاهرات خونین ساروی ها علیه رژیم ستمشاهی(يادداشت)
حماسه بزرگ ۱۸ دی ۱۳۵۷ که تجلی حضور خونین انقلابیون ساری در جریان انقلاب اسلامی است، بدون تردید، برگ زرین لبیک مازندرانی ها به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، یعنی خمینی کبیر است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و .... دغدغه یکپارچگی مازندران ؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و ....(ادامه)
رئیس مجلس گفت: اقدام رییس جمهور محترم مبنی بر تغییر رییس کل بانک مرکزی ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که از این اقدام ایشان تشکر می‌کنم. البته ضروری است این‌تغییر با اصلاحات ساختاری، سیاست گذاری و مدیریتی، تکمیل شود تا مسئله بصورت پایدار حل شود. قالیباف: تغییر رئیس کل بانک مرکزی، ضروری، اما ناکافی است
رئیس مجلس گفت: اقدام رییس جمهور محترم مبنی بر تغییر رییس کل بانک مرکزی ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که از این اقدام ایشان تشکر می‌کنم. البته ضروری است این‌تغییر با اصلاحات ساختاری، سیاست گذاری و مدیریتی، تکمیل شود تا مسئله بصورت پایدار حل شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۰ دی
انتخاب محمدرضا فرزین به عنوان رئیس جدید بانک مرکزی، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بررسی ابعاد فتنه ۸۸ و اشتراکات آن با ناآرامی‌های اخیر، تاکید کرد که هر زمان ایران اسلامی بر روی باند قدرت و اقتدار و تعالی و توسعه قرار گرفت، دشمن فتنه‌ای شکل داد و حمله کرد. بعضی‌ها نامه نوشتند و از رهبری خواستند تا با آمریکا کنار بیاییم
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بررسی ابعاد فتنه ۸۸ و اشتراکات آن با ناآرامی‌های اخیر، تاکید کرد که هر زمان ایران اسلامی بر روی باند قدرت و اقتدار و تعالی و توسعه قرار گرفت، دشمن فتنه‌ای شکل داد و حمله کرد.(ادامه)
حسنوند گفت: دشمنان خارجی و خائنان داخلی بدون عبرت گرفتن از حماسه ۹ دی ماه قصد داشتند «نیات شوم» خود را به شکل دیگری در کشور دنبال کنند که به سد ملت ایران برخوردند. حماسه ۹ دی ماه فتنه دشمنان خارجی را در هم شکست
حسنوند گفت: دشمنان خارجی و خائنان داخلی بدون عبرت گرفتن از حماسه ۹ دی ماه قصد داشتند «نیات شوم» خود را به شکل دیگری در کشور دنبال کنند که به سد ملت ایران برخوردند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه مازندران باید محور دیپلماسی آموزشی برای استان‌های مرزی باشد، تا ۱۵ روز آینده پس از آماده شدن طرح توجیهی به این استان سفر داریم. وزیر آموزش و پرورش: مازندران محور دیپلماسی آموزشی برای استان‌های مرزی می‌شود
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه مازندران باید محور دیپلماسی آموزشی برای استان‌های مرزی باشد، تا ۱۵ روز آینده پس از آماده شدن طرح توجیهی به این استان سفر داریم.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) عطر یاس ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید و بر روی دستان مردم مازندران تشییع شد. عطر ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) عطر یاس ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید و بر روی دستان مردم مازندران تشییع شد.(ادامه)
مهرداد بذرپاش  وزیر راه و شهرسازی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رستم قاسمی، بیان داشت: این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد. پیام تسلیت بذرپاش به مناسبت درگذشت مهندس قاسمی
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رستم قاسمی، بیان داشت: این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد.(ادامه)
سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران گفت : امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم هستیم/ دشمن تصور می‌کرد نظام ساقط خواهد شد و این توهم او را به شکست کشاند/ فتنه اخیر را گورستان ‌آمریکایی‌ها می‌کنیم ....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد. اغتشاشات جمع خواهد شد / صحنه‌گردانان اصلی نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند/ چالش اساسی و امروز کشور ما، چالش «پیشرفت و توقف و رکود و ارتجاع» است / دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد.(ادامه)
ساری- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر شهید محسن اسماعیلی که سال ها به عنوان شهید گمنام در قائمشهر تدفین شده است با درخواست خانواده به اصفهان منتقل می شود. پیکر مطهر یک شهید والامقام از قائمشهر به اصفهان منتقل می شود
ساری- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر شهید محسن اسماعیلی که سال ها به عنوان شهید گمنام در قائمشهر تدفین شده است با درخواست خانواده به اصفهان منتقل می شود.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت : میانگین دریافتی کارکنان شرکت‌های دولتی کشور ۲.۵ برابر شرکت‌های خصوصی است / وقتی دو سوم حقوق بگیران از بیت‌المال در یک سوم بالای درآمدی کشورند، همه تلاش می کنند کارمند رسمی و حقوق بگیر دولت شوند ....(خبر)
(ادامه)
روایت شهید دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای که برای رفتن به جبهه بی‌تابی می‌کرد
مادر شهید تورج مطلق می‌گوید: کلاس اول نظری بود و دو ماهی بود که سال تحصیلی شروع شده بود ولی تورجم آرام و قرار نداشت من هم وقتی حالش را می‌دیدم نمی‌توانستم به او حرفی بزنم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.228 seconds.