.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

ما شهروندان بی سواد اقتصادی در مقامی نیستیم که بتوانیم در این دعوای اقتصادی تخصصی ورود کنیم اما وقتی در هر دو حالت بالا (تثبیت نرخ ارز یا افزایش و آزاد کردنش) قیمت مرغ و تخم مرغ مان باز هم افزایش پیدا می کند این حق را داریم که از مسوولان با گلایه بپرسیم که برای ما چه فرقی می کند که تصمیم گیران اقتصادی با ارز چه  می کنند؟ لطفا مرغ در رفته را برایمان بگیرید! بحث های ارزی را رها کنید، مرغ فرار کرده را بگیرید!(يادداشت)
ما شهروندان بی سواد اقتصادی در مقامی نیستیم که بتوانیم در این دعوای اقتصادی تخصصی ورود کنیم اما وقتی در هر دو حالت بالا (تثبیت نرخ ارز یا افزایش و آزاد کردنش) قیمت مرغ و تخم مرغ مان باز هم افزایش پیدا می کند این حق را داریم که از مسوولان با گلایه بپرسیم که برای ما چه فرقی می کند که تصمیم گیران اقتصادی با ارز چه می کنند؟ لطفا مرغ در رفته را برایمان بگیرید!(ادامه)
مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است گفت: اسنادی علیه من منتشر شد که از واقعیت به دور بوده که شامل ۱۴ مورد تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است. واکنش تند فتح‌الله‌زاده به اظهارات قربان‌زاده
مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است گفت: اسنادی علیه من منتشر شد که از واقعیت به دور بوده که شامل ۱۴ مورد تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است.(ادامه)
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند. پشت پرده دوقطبی سازی "مهلا" - "معلی" کجاست؟!
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
(ویدیو) فیلمی از سینه‌زنی حسن یزدانی در امام زاده صالح
اعضای تیم ملی کشتی آزاد در مراسم عزاداری حسینی شرکت کردند(ادامه)
با درخواست امیرحسین حسین‌زاده برای بازی در تیم استقلال، ممکن است باشگاه شارلروا مبلغ رضایتنامه این بازیکن را کاهش دهد. سورپرایز جذاب برای هواداران استقلالی | بازگشت لژیونر معروف به استقلال !
با درخواست امیرحسین حسین‌زاده برای بازی در تیم استقلال، ممکن است باشگاه شارلروا مبلغ رضایتنامه این بازیکن را کاهش دهد.(ادامه)
شمال نیوز:

حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی به عنوان جانشین وزیر اقتصاد و امور دارایی منصوب شد. رئیس سازمان خصوصی‌سازی جانشین وزیر اقتصاد شد
شمال نیوز: حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی به عنوان جانشین وزیر اقتصاد و امور دارایی منصوب شد.(ادامه)
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود. ویژه‌برنامه‌های ماه محرم در قاب تلویزیون و رادیوی شبکه استانی
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند. دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟ / برنامه هیئت‌های مذهبی مازندران در دهه اول محرم ۱۴۰۲
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند.(ادامه)
باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود. افشای یک شاهکار دیگر از مدیریت استقلال/ یک فصل رایگان کار کردند!
باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود.(ادامه)
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید. دهه اول محرم ۱۴۰۲ هیئت در مازندران کجا برویم؟
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید.(ادامه)
رئیس مرکز آمار ایران عزل شدرئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس مرکز آمار ایران را برکنار و طی حکمی، سرپرست جدید مرکز آمار ایران را منصوب کرد. رئیس مرکز آمار ایران برکنار شد / رئیس جدید کیست؟
رئیس مرکز آمار ایران عزل شدرئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس مرکز آمار ایران را برکنار و طی حکمی، سرپرست جدید مرکز آمار ایران را منصوب کرد.(ادامه)
مهدی قایدی هم همانند محمد محبی به زودی پست خداحافظی اش را از استقلال منتشر می کند. منتظر پست خداحافظی این بازیکن از استقلال باشید
مهدی قایدی هم همانند محمد محبی به زودی پست خداحافظی اش را از استقلال منتشر می کند.(ادامه)
بیست‌وچهارم ذی‌الحجه روز مباهله نام گرفته است در این روز آیه مباهله در سوره مبارک آل عمران نازل شد که به آیه تطهیر هم معروف است. مباهله، روز نزول آیه تطهیر
بیست‌وچهارم ذی‌الحجه روز مباهله نام گرفته است در این روز آیه مباهله در سوره مبارک آل عمران نازل شد که به آیه تطهیر هم معروف است.(ادامه)
یکی از مددجویان کمیته امداد بعد از چند سال یکی از خیرین این نهاد شد. مددجویی که خیر کمیته امداد شد
یکی از مددجویان کمیته امداد بعد از چند سال یکی از خیرین این نهاد شد.(ادامه)
شمال نیوز : بلاتکلیفی مدیریتی در باشگاه استقلال به پایان رسید و علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد. یک مازندرانی مدیرعامل استقلال شد / پایان بلاتکلیفی آبی ها
شمال نیوز : بلاتکلیفی مدیریتی در باشگاه استقلال به پایان رسید و علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.(ادامه)
سفرای تازه منصوب شده ایران + اسامی و سوابق
«حبیب‌اله‌زاده»، «صادقی»، «توتونچی»، «آباد»، «فغانی»، «ایروش» و «سبحانی» قرار است به عنوان سفرای جدید ایران در ترکیه، استرالیا، کویت، فنلاند، سوئد، بلغارستان و ارمنستان راهی محل ماموریت شوند.(ادامه)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد نگاهی به سیره اخلاقی و رفتاری و جایگاه علمی ممتاز امام محمد باقر (ع)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد(ادامه)
دو تن از شاخه های گروهک تروریستی و ضد انقلاب کومله  وارد درگیری شدند. با وجود ادعای بسیار در مورد اتحاد این دو گروه، حالا با تیربار و دوشکا به جان هم افتاده اند. تروریست‌های کومله چرا به جان هم افتادند؟
دو تن از شاخه های گروهک تروریستی و ضد انقلاب کومله وارد درگیری شدند. با وجود ادعای بسیار در مورد اتحاد این دو گروه، حالا با تیربار و دوشکا به جان هم افتاده اند.(ادامه)
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد. مطهری: برخی در نساجی به من خیانت کردند
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم. سردار حاجی‌زاده: در گذشته در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید اعتراضات آقایان را تحمل می‌کردیم /دانشجویان نخبه این کشور که با پول این ملت درس می‌خوانند، مدیون این آب و خاک هستند؛ بایستی برای خدمت بمانند / امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم(خبر)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در چهارمین سال فعالیتشان مشخص شد. ترکیب جدید کمیسیون‌های مجلس مشخص شد/ بازگشت عزت الله اکبری به ریاست کمیسیون صنایع و معادن / کمال علیپور نایب رئیس اول کمیسیون عمران شد
شمال نیوز : ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در چهارمین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در انتخابات مجلس دوازدهم
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
علی اکبر ایمانی از مازندران به عنوان محیط بان نمونه ملی اتخاب شد. انتخاب محیط بان نمونه ملی از مازندران
علی اکبر ایمانی از مازندران به عنوان محیط بان نمونه ملی اتخاب شد.(ادامه)
اقتصادنیوز: یک مقام ارشد کاخ سفید در نشست خبری سه‌شنبه به رونمایی ایران از موشک هایپرسونیک «فتاح» واکنش نشان داد. واکنش کاخ سفید به رونمایی موشک هایپرسونیک ایران
اقتصادنیوز: یک مقام ارشد کاخ سفید در نشست خبری سه‌شنبه به رونمایی ایران از موشک هایپرسونیک «فتاح» واکنش نشان داد.(ادامه)
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز رونمایی شد. رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح» نیروی هوافضای سپاه
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز رونمایی شد.(ادامه)
۳ بدمینتون باز مازندرانی به مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۱۵ سال دعوت شدند. بدمینتون بازان مازندرانی در انتخابی تیم ملی
۳ بدمینتون باز مازندرانی به مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۱۵ سال دعوت شدند.(ادامه)

متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه مطلع باشند که طبق قانون خودروسازان باید محصولات خود را در سامانه یکپارچه خودرو فقط بر اساس قیمت‌های مصوب شورای رقابت عرضه کنند. فهرست قیمت‌های مصوب برخی خودروهای عرضه شده در مرحله دوم سامانه یکپارچه‌
متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه مطلع باشند که طبق قانون خودروسازان باید محصولات خود را در سامانه یکپارچه خودرو فقط بر اساس قیمت‌های مصوب شورای رقابت عرضه کنند.(ادامه)
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد. از آزادی تا اسارت؛ حکایت نقشه‌ای «منافقانه» که نقش بر آب شد
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.