.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند  موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد.  تهدیدی خزنده برای واحدهای صنعتی / کارهست ، کارخانه هست ، کارگر نیست!
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد. (ادامه)
باشگاه پرسپولیس طی شکایتی از مدیر عامل باشگاه استقلال، پیگیر اتهامات او خواهد شد. شکایت پرسپولیس از مدیرعامل استقلال
باشگاه پرسپولیس طی شکایتی از مدیر عامل باشگاه استقلال، پیگیر اتهامات او خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای خارج‌نشین ادعا می‌کند اولین فرمانده سپاه در انتخابات مجلس ردصلاحیت شده است .... اولین فرمانده سپاه رد صلاحیت شد؟ / واکنش جواد منصوری به این ادعا
شمال نیوز: در حالی که یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای خارج‌نشین ادعا می‌کند اولین فرمانده سپاه در انتخابات مجلس ردصلاحیت شده است ....(ادامه)
افراد باهوش سعی می‌کنند به دیگران انگیزه بدهند و به آن‎ها کمک کنند. آن‎ها اعتماد به نفس سالمی دارند و به اندازه کافی باهوش هستند که توانایی‌های خود را قضاوت کنند. اما افراد کم هوش تمایل دارند دیگران را تحقیر کنند تا خود را بهتر نشان دهند. ۵ رفتاری که کم‌هوش‌ها را لو می‌دهد!
افراد باهوش سعی می‌کنند به دیگران انگیزه بدهند و به آن‎ها کمک کنند. آن‎ها اعتماد به نفس سالمی دارند و به اندازه کافی باهوش هستند که توانایی‌های خود را قضاوت کنند. اما افراد کم هوش تمایل دارند دیگران را تحقیر کنند تا خود را بهتر نشان دهند.(ادامه)
 انجام روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی می‌تواند اثراتی در درمان بیماری‌ها، افزایش توان جسمانی، چربی سوزی، حرکات اصلاحی و رفع آسیب‌های بدنی برای افراد داشته باشد. فواید ۳۰ دقیقه پیاده‌روی در روز
انجام روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی می‌تواند اثراتی در درمان بیماری‌ها، افزایش توان جسمانی، چربی سوزی، حرکات اصلاحی و رفع آسیب‌های بدنی برای افراد داشته باشد.(ادامه)
دیدار تیم های الهلال و النصر در لیگ عربستان با برتری پرگل الهلال به پایان رسید. شکست سنگین یاران رونالدو مقابل الهلال در دربی ریاض
دیدار تیم های الهلال و النصر در لیگ عربستان با برتری پرگل الهلال به پایان رسید.(ادامه)
شمال نیوز : رویدادهای حیرت انگیز بخش های مختلف این استان که موجب دلسردی و نگرانی جریان انقلاب و مردم مومن و انقلابی این خطه شد ، موجب گردید تا رئیس جمهور با ورود شجاعانه و مستقیم به این موضوع خواستار برخورد با عناصر مخل در پیشبرد سیاست های دولت مردمی سیزدهم در مازندران شود . دستور ویژه رئیس جمهور برای برخورد با برخی تخلفات مدیریتی در مازندران + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : رویدادهای حیرت انگیز بخش های مختلف این استان که موجب دلسردی و نگرانی جریان انقلاب و مردم مومن و انقلابی این خطه شد ، موجب گردید تا رئیس جمهور با ورود شجاعانه و مستقیم به این موضوع خواستار برخورد با عناصر مخل در پیشبرد سیاست های دولت مردمی سیزدهم در مازندران شود .(ادامه)
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن، به تصویربردار صداوسیما حمله‌ور شد و به وی توهین کرد. رفتار زننده جواد نکونام با تصویربردار صداوسیما
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن، به تصویربردار صداوسیما حمله‌ور شد و به وی توهین کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است . حمایت از مقاومت غزه راهبرد رسانه ملی در برابر امپراطوری دروغ و تحریف
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است .(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در جریان ملاقات صبح روز چهارشنبه خود با ورزشکاران، قهرمانان و جامعه ورزش کشور به نکته بسیار مهمی اشاره کردند که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد. مبارزه با فساد در ورزش را همین امروز شروع کنید(ديدگاه)
رهبر معظم انقلاب در جریان ملاقات صبح روز چهارشنبه خود با ورزشکاران، قهرمانان و جامعه ورزش کشور به نکته بسیار مهمی اشاره کردند که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد.(ادامه)
پیام‌های هشدار بانکی دریافت‌شده از طریق پیامک یا واتس‌اپ که از کاربران می‌خواهند داده‌های خود را از طریق لینک موجود در پیام تکمیل یا به‌روزرسانی کنند، کلاهبرداری است و هدف آن سرقت پول شماست. ۶ پیامک که هرگز نباید باز کنید
پیام‌های هشدار بانکی دریافت‌شده از طریق پیامک یا واتس‌اپ که از کاربران می‌خواهند داده‌های خود را از طریق لینک موجود در پیام تکمیل یا به‌روزرسانی کنند، کلاهبرداری است و هدف آن سرقت پول شماست.(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
ضرورت تدوین برنامه عملیاتی شهرداری بابل برای رفع نقاط حادثه خیز(يادداشت)
(ادامه)
خط حزب‌الله نشریه متعلق به دفتر رهبر انقلاب اسلامی ایران، نوشت: ادعای رویترز درباره محتوای دیدار آقای اسماعیل‌هنیه با رهبر انقلاب، سراسر کذب است. خط‌حزب‌الله خبر رویترز را تکذیب کرد
خط حزب‌الله نشریه متعلق به دفتر رهبر انقلاب اسلامی ایران، نوشت: ادعای رویترز درباره محتوای دیدار آقای اسماعیل‌هنیه با رهبر انقلاب، سراسر کذب است.(ادامه)
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ضرورت دارد از ماموریت‌های پلیس در برخورد با اراذل و اوباش، مالخران، تلاش برای برقراری نظم، امنیت و آرامش در راستای همراه‌سازی افکار عمومی پیوست رسانه‌ای تهیه شود. ساماندهی اتباع خارجی در دستور کار ویژه
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ضرورت دارد از ماموریت‌های پلیس در برخورد با اراذل و اوباش، مالخران، تلاش برای برقراری نظم، امنیت و آرامش در راستای همراه‌سازی افکار عمومی پیوست رسانه‌ای تهیه شود.(ادامه)
هرگونه پیام در مورد عملیات خریدی که انجام نداده‌اید کلاهبرداری محسوب می‌شود و هدف اصلی آن هک کردن گوشی موبایلتان است. کلاهبرداری پیامکی؛ فریب این ۶ پیامک را نخورید!
هرگونه پیام در مورد عملیات خریدی که انجام نداده‌اید کلاهبرداری محسوب می‌شود و هدف اصلی آن هک کردن گوشی موبایلتان است.(ادامه)
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود. برگزاری جشنواره انار اشرف در بهشهر
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود.(ادامه)
حزب الله لبنان ادعای روزنامه «تایمز» چاپ لندن مبنی بر مصاحبه با یکی از فرماندهان نظامی پیشکسوت مقاومت اسلامی لبنان را تکذیب و ادعاهای مطرح شده در مطلب منتشره توسط این روزنامه را «کاملا بی‌اساس» دانست. حزب الله لبنان ادعای روزنامه «تایمز» را تکذیب کرد
حزب الله لبنان ادعای روزنامه «تایمز» چاپ لندن مبنی بر مصاحبه با یکی از فرماندهان نظامی پیشکسوت مقاومت اسلامی لبنان را تکذیب و ادعاهای مطرح شده در مطلب منتشره توسط این روزنامه را «کاملا بی‌اساس» دانست.(ادامه)
روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار برخی حواشی و مطالب نادرست و مبهم پیرامون برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی داد. توضیح شبکه افق پیرامون حواشی ایجاد شده برای برنامه «به افق فلسطین»
روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار برخی حواشی و مطالب نادرست و مبهم پیرامون برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی داد.(ادامه)
قرار است روز شنبه یک اتفاق جدید در لیگ برتر رخ دهد و بازیکنان با دوربین وارد زمین شوند! یک اتفاق جدید و تاریخی در لیگ برتر/ روی بدن بازیکنان دوربین نصب می‌شود!
قرار است روز شنبه یک اتفاق جدید در لیگ برتر رخ دهد و بازیکنان با دوربین وارد زمین شوند!(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود. سرنوشت بازیگرانی که دل به اپوزیسیون بستند چه شد؟
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود.(ادامه)
داور بین‌المللی و حرفه‌ای رشته پرورش اندام با بررسی آنچه در فینال مستر المپیا ۲۰۲۳ اتفاق افتاد به بررسی قضاوت داوران این مسابقه پرداخت. نتیجه داوری در فینال مستر المپیا برای هادی چوپان چه خواهد بود؟
داور بین‌المللی و حرفه‌ای رشته پرورش اندام با بررسی آنچه در فینال مستر المپیا ۲۰۲۳ اتفاق افتاد به بررسی قضاوت داوران این مسابقه پرداخت.(ادامه)
نایب‌ رییس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای کاهش مدت دوره سربازی به میانگین ۱۲ ماه خبر داد. مدت سربازی به ۱۲ ماه کاهش می‌یابد
نایب‌ رییس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای کاهش مدت دوره سربازی به میانگین ۱۲ ماه خبر داد.(ادامه)
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان. اتفاق مشکوک در مستر المپیا؛ چرا گرگ ایرانی قهرمان نشد؟
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان.(ادامه)
شمال نیوز : فعال سیاسی اصولگرا گفت: اجازه دهیم مردم براساس تشخیص خودشان نماینده مطلوب خود را انتخاب کنند حتی اگر انتخاب آن‌ها برخلاف میل و نظر من باشد، قطعا مورد احترام است. تکرار مجلس یازدهم یعنی ادامه وضعیت موجود / فقط ۷ درصد تلاش‌های مجلس یازدهم در حوزه اقتصادی بود
شمال نیوز : فعال سیاسی اصولگرا گفت: اجازه دهیم مردم براساس تشخیص خودشان نماینده مطلوب خود را انتخاب کنند حتی اگر انتخاب آن‌ها برخلاف میل و نظر من باشد، قطعا مورد احترام است.(ادامه)
سپاهان در یک روز تلخ هم حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را علیه اش دریافت کرد و هم به ملوان در خانه باخت. رفتار حرفه ای مورایس در لیگ برتر
سپاهان در یک روز تلخ هم حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را علیه اش دریافت کرد و هم به ملوان در خانه باخت.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند! نمایندگان وزارت ارشاد: جای خالی مهران مدیری در تلویزیون احساس می‌شود
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند!(ادامه)
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود. یادواره شهدای اسفیورد شوراب ساری با دو میهمان ویژه!
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.