.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای احمدی‌نژاد یک رایانه‌ای است که ما نرم‌افزارش را نداریم و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی رخ می‌دهد.
حداد عادل: احمدی‌نژاد رایانه‌ای است که نرم‌افزارش را نمی‌دانیم
شمال نیوز : عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای احمدی‌نژاد یک رایانه‌ای است که ما نرم‌افزارش را نداریم و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی رخ می‌دهد. (ادامه)
حدادعادل، عضو تشخیص مصلحت نظام احمدی نژاد را رایانه ای توصیف کرد که نرم افزارش ناشناخته است.
تعبیر جالب حداد عادل از احمدی‌نژاد/ رایانه‌ای که نرم‌افزارش را نمی‌دانیم
حدادعادل، عضو تشخیص مصلحت نظام احمدی نژاد را رایانه ای توصیف کرد که نرم افزارش ناشناخته است. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی مخالفت خود را در خصوص ممنوعیت نصب برچسب یا نوشتن شعر و جملات فلسفی روی بدنۀ خودرو ـ که اخیراً توسط نیروی انتظامی مطرح شده اعلام کرد. مخالفت حداد با ممنوعیت ماشین نویسی ها
شمال نیوز : رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی مخالفت خود را در خصوص ممنوعیت نصب برچسب یا نوشتن شعر و جملات فلسفی روی بدنۀ خودرو ـ که اخیراً توسط نیروی انتظامی مطرح شده اعلام کرد.(ادامه)
تصویر کمتردیده شده ازشهیدرجایی
شهید محمد علی رجایی دومین رئیس جمهور پس از انقلاب اسلامی بود که در هشتم شهریور سال ۶۰ توسط منافقین به شهادت رسید. (ادامه)
توییت معنادار فرزند حدادعادل درمورد احمدی نژاد
فریدالدین حداد عادل به ابقای محمود احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد. (ادامه)
شمال نیوز : رییس جمهور روحانی به عنوان رییس دولت دوازدهم در مجلس سوگند یاد خواهد کرد. شش رییس جمهور پیش از او نیز با حضور در مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کردند همهٔ استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسئولیت‌هایی که برعهده گرفته‌اند، به کار گیرند. روسای جمهور در کدام مجلس و در کنار کدام رییس قوه قضاییه سوگند خوردند؟ ( + جدول)
شمال نیوز : رییس جمهور روحانی به عنوان رییس دولت دوازدهم در مجلس سوگند یاد خواهد کرد. شش رییس جمهور پیش از او نیز با حضور در مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کردند همهٔ استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسئولیت‌هایی که برعهده گرفته‌اند، به کار گیرند.(ادامه)
واکنش ها به خبر درگذشت نابغه جوان ایرانی
در پی درگذشت مریم میرزاخانی نابغه ریاضی دان ایرانی بعضی شخصیت ها وقوع این ضایعه را در عرصه علم ایران را تسلیت گفتند.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله هاشمی شاهرودی اما بر اثر یک بیماری در بیمارستان بستری شد و تصاویر او هنگامی که مسئولین و شخصیت ها برای ملاقات با او به بیمارستان می رفتند نیز موجب شد که تا مدتی در دایره گمانه زنی ها برای حضور در این مسئولیت قرار نگیرد..... آیت الله هاشمی شاهرودی رییس جدید مجمع تشخیص مصلحت می شود ؟
شمال نیوز : آیت الله هاشمی شاهرودی اما بر اثر یک بیماری در بیمارستان بستری شد و تصاویر او هنگامی که مسئولین و شخصیت ها برای ملاقات با او به بیمارستان می رفتند نیز موجب شد که تا مدتی در دایره گمانه زنی ها برای حضور در این مسئولیت قرار نگیرد.....(ادامه)
وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی دارفانی را وداع گفت در میان اهل سیاست و رسانه این سوال مطرح شد که چه کسی به صندلی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تکیه خواهد زد؟ هاشمی شاهرودی رییس جدید مجمع تشخیص مصلحت می‌شود؟/ آیت‌الله به جای آیت‌الله(خبر)
وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی دارفانی را وداع گفت در میان اهل سیاست و رسانه این سوال مطرح شد که چه کسی به صندلی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تکیه خواهد زد؟(ادامه)
عکس‌های خانوادگی برخی مسئولان که تاکنون ندیده‌اید
دیدن عکس همیشه ما را به هیجان می‌آورد حال اینکه این عکس‌ها مربوط به مسئولان و خانواده‌شان باشد مسلما جذابتر خواهد بود طی این گزارش عکس‌هایی از مسئولان عالی رتبه کشورمان به همراه خانواده‌شان را می‌بینید. (ادامه)
عکس/ حضور چهره ها پای صندوق رای
چهره ها و شخصیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی امروز پا به پای ملت در پای صندوق های رای حاضر شدند.(ادامه)
دکتر احمد توکلی با ارسال نامه سرگشاده‌ای به اعضای شورای نگهبان، با اشاره به مواردی از تجربه کشورداری و مدیریتی محمود احمدی نژاد، وی را فاقد صلاحیت‌های مصرح در قانون برای تصدی ریاست جمهوری دانست و خواستار رد صلاحیت وی شد.

احمدی‌نژاد مجرم است ؛ ردصلاحیتش کنید
دکتر احمد توکلی با ارسال نامه سرگشاده‌ای به اعضای شورای نگهبان، با اشاره به مواردی از تجربه کشورداری و مدیریتی محمود احمدی نژاد، وی را فاقد صلاحیت‌های مصرح در قانون برای تصدی ریاست جمهوری دانست و خواستار رد صلاحیت وی شد. (ادامه)
شمال نیوز : در این حوزه انتخابیه که به نسبت دوره گذشته شاهد کاهش دو عضوی اعضا می باشد رقابتی تنگاتنگ حاکم است و از هم اکنون با ورود چهره های جدید نویدبخش یک انتخابات پرشور است .... انتخابات شورای پنجم در بهشهر ؛ چه کسانی آمدند ؟+ اسامی نامزدها
شمال نیوز : در این حوزه انتخابیه که به نسبت دوره گذشته شاهد کاهش دو عضوی اعضا می باشد رقابتی تنگاتنگ حاکم است و از هم اکنون با ورود چهره های جدید نویدبخش یک انتخابات پرشور است ....(ادامه)
با بررسی زندگی سیاسی اصلاح طلبان در دهه 90 به ویژه در دو انتخابات 92 و 94 می‌توان به این نتیجه رسید که آنها از نگاه خود در دهه 70 و 80 کمی کوتاه آمده‌اند و حالا حاضر هستند برای حضور در صحنه سیاسی کشور دستی دوستی به طرف اصول‌گرایان معتدل دراز کنند.

پوست‌اندازی به سبک اصلاح‌طلبی/ «یاران قرضی» برای تنفس بیشتر
با بررسی زندگی سیاسی اصلاح طلبان در دهه 90 به ویژه در دو انتخابات 92 و 94 می‌توان به این نتیجه رسید که آنها از نگاه خود در دهه 70 و 80 کمی کوتاه آمده‌اند و حالا حاضر هستند برای حضور در صحنه سیاسی کشور دستی دوستی به طرف اصول‌گرایان معتدل دراز کنند. (ادامه)
شمال نیوز شمال نیوز : : این سه نفر می‌توانند بخشی از سبد رای اصول‌گرایان را به سمت روحانی سوق دهند. روحانی در کنار اصلاح طلبان به حمایت‌های این سه چشم دوخته است.
دلخوشی روحانی به حمایت سه «اصولگرای شناسنامه‌دار» !
شمال نیوز شمال نیوز : : این سه نفر می‌توانند بخشی از سبد رای اصول‌گرایان را به سمت روحانی سوق دهند. روحانی در کنار اصلاح طلبان به حمایت‌های این سه چشم دوخته است. (ادامه)
اعضای هیات رئیسه جمنا مشخص شدند+ اسامی
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی این جبهه اسامی اعضای منتخب هیأت رئیسه را اعلام کرد. (ادامه)
استارت انتخابات 96 در دو جبهه
اصلاح‌طلبان و اصولگریان به‌طور جدی وارد صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری 96 شده‌اند.روز پنج‌شنبه همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) اولین کنگره خود را برای رای‌گیری بر سر 10 کاندیدای نهایی خود برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار کرد.(ادامه)
شمال نیوز: نتايج آرا انتخابات شورای مركزی جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام شد.


نتایج انتخابات شورای مرکزی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام شد + اسامی ۳۰منتخب و میزان آرا
شمال نیوز: نتايج آرا انتخابات شورای مركزی جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام شد. (ادامه)
 مرضیه دستجردی از انصراف خودش به همراه باهنر، حداد عادل و چمران از کاندیداتوری ریاست جمهوری‌ خبر داد. انصراف قطعی باهنر، چمران و حدادعادل از کاندیداتوری / حضور قالیباف و جلیلی در میان کاندیداها / نمی دانیم رئیسی انصراف داده یا نه
مرضیه دستجردی از انصراف خودش به همراه باهنر، حداد عادل و چمران از کاندیداتوری ریاست جمهوری‌ خبر داد.(ادامه)
نخستین مجمع عمومی جبهه مردمی با حضور ۳ هزار نفر آغاز شد
نخستین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی امروز در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب آغاز شد. (ادامه)
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند. بیست و یک نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری!
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : من نیازی به لیست امید نداشتم. من برای لیست امید از سوی شورای اصلاح طلبان و اعتدال دعوت شدم؛ پیش از این در «صدای ملت» و لیست آقای مطهری بودم از من دعوت شد که به لیست امید بیایم من هم قبول کردم و وارد لیست امید شدم..... نماینده شمالی : نمی‌شود خیلی به ناطق امیدوار بود
شمال نیوز : من نیازی به لیست امید نداشتم. من برای لیست امید از سوی شورای اصلاح طلبان و اعتدال دعوت شدم؛ پیش از این در «صدای ملت» و لیست آقای مطهری بودم از من دعوت شد که به لیست امید بیایم من هم قبول کردم و وارد لیست امید شدم.....(ادامه)
شمال نیوز: با نزدیک تر شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در اردیبهشت 96، اصلاح طلبان و اصولگرایان مقدمات آغاز این کارزار را شروع کرده اند. تابش: گزینه ما فعلا روحانی است/ حدادعادل: اصولگرایان هنوز به گزینه‌ مشخصی برای کاندیداتوری نرسیده‌اند
شمال نیوز: با نزدیک تر شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در اردیبهشت 96، اصلاح طلبان و اصولگرایان مقدمات آغاز این کارزار را شروع کرده اند.(ادامه)
 سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: چگونه باید گفت دید و فهمید که تعدد نامزد‌ها و تفرقه و اینکه هر کسی دنبال یکی برود چه نتیجه‌ای به دنبال دارد مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود اما ما چند بار گزیده شدیم.


ماچندبار ازیک سوراخ گزیده شدیم اما به هوش نیامدیم/انتخابات۹۲نشان داد تعددنامزدها و تفرقه چه نتیجه‌ای دارد/طرف مقابل به تفرقه ما علاقه دارد(خبر)
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: چگونه باید گفت دید و فهمید که تعدد نامزد‌ها و تفرقه و اینکه هر کسی دنبال یکی برود چه نتیجه‌ای به دنبال دارد مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود اما ما چند بار گزیده شدیم. (ادامه)
۸۸ مجروح انفجار سامراء در ۱۱ بیمارستان تهران بستری شدند+اسامی
سرپرست اورژانس کشور از بستری ۸۸ مجروح انفجار سامراء در ۱۱ بیمارستان تهران خبر داد. (ادامه)
فرزند کوچک رهبر انقلاب در مراسم بزرگداشت آیت الله شیرازی/عکس
مراسم بزرگداشت حکیم دانا و مدرس توانا آیت الله سید رضی شیرازی در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با حضور حداد عادل و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.(ادامه)
ناطق حوصله کار میدانی سیاسی ندارد/ شجاعت مطهری زیاد است
شمال نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: عموم وزرای دولت روحانی مجرب هستند و معنی حکومت‌کردن را می‌فهمند و تدابیر خوبی دارند. (ادامه)
ناطق حوصله کار میدانی سیاسی ندارد/ شجاعت مطهری زیاد است
شمال نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: عموم وزرای دولت روحانی مجرب هستند و معنی حکومت‌کردن را می‌فهمند و تدابیر خوبی دارند. (ادامه)
عارف از سرنوشت حداد عبرت بگیرد!
(ادامه)
شمال نیوز: روحانی می‌خواهد هر دو جناح را داشته باشد و با رایی بیشتر نسبت به خرداد 92 بازهم راهی پاستور و نهاد ریاست جمهوری شود. چراغ راهنمای روحانی در بهار 96 به کدام سو روشن می‌شود؟
شمال نیوز: روحانی می‌خواهد هر دو جناح را داشته باشد و با رایی بیشتر نسبت به خرداد 92 بازهم راهی پاستور و نهاد ریاست جمهوری شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.