.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران امروز عادی و روان است. ترافیک آرام و روان در جاده‌های شمال
تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران امروز عادی و روان است. (ادامه)


رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به زمان بازگشت مسافران، تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس ممنوع شد.
ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس
رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به زمان بازگشت مسافران، تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس ممنوع شد. (ادامه)
محدودیت‌های ترافیکی امروز هم در جاده‌های شمال ادامه دارد. پایان هفته شمال با اعمال محدودیت‌های ترافیکی
محدودیت‌های ترافیکی امروز هم در جاده‌های شمال ادامه دارد.(ادامه)
رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های ارتباطی‌ این استان از فردا چهارشنبه تا شنبه آینده خبر داد و گفت که جاده کندوان از ساعت ۱۳ فردا یک‌طرفه می‌شود.

جاده کندوان از ظهر امروز به مدت چهار روز یک‌طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های ارتباطی‌ این استان از فردا چهارشنبه تا شنبه آینده خبر داد و گفت که جاده کندوان از ساعت ۱۳ فردا یک‌طرفه می‌شود. (ادامه)
ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت. تردد از کرج به سمت مازندران ممنوع شد
ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.(ادامه)
تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه از محور هراز ممنوع است. یکطرفه شدن جاده‌های شمال در اولین جمعه آبان
تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه از محور هراز ممنوع است.(ادامه)
«هراز» از فردا مسدود می‌شود
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد چهار روزه جاده هراز خبر داد.(ادامه)
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از انسداد محور کرج-چالوس از فردا دوشنبه خبر داد. دوشنبه جاده چالوس مسدود است
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از انسداد محور کرج-چالوس از فردا دوشنبه خبر داد.(ادامه)
علی زندی‌فر روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد. جاده چالوس دوشنبه و سه‌شنبه مسدود می‌شود
علی زندی‌فر روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد.(ادامه)
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به بازگشت مسافران و حجم بالای ترافیک ، تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد. تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مازندران ممنوع شد
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به بازگشت مسافران و حجم بالای ترافیک ، تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد.(ادامه)
محدودیت‌های ترافیکی از امروز سه شنبه ۱۲ مهرماه تا روز شنبه ۱۶ مهرماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد .... آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه از امروز در جاده‌های شمال
محدودیت‌های ترافیکی از امروز سه شنبه ۱۲ مهرماه تا روز شنبه ۱۶ مهرماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد ....(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است .... بیماریها و آفات بلای جنگل‌های شمال/تحقیقات و راهکار علمی ضرورتی برای نجات این اکوسیستم
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است ....(ادامه)
ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز و آزادراه کرج - قزوین و ترافیک نیمه سنگین آزادراه تهران - قم خبر داد.(ادامه)
با اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز، تصادف دلخراش صبحگاهی محدوده تونل شماره پنج جاده کرج - چالوس ۱۲ مصدوم برجای گذاشت. تصادف خونین در جاده چالوس / آمار مصدومان اعلام شد + عکس
با اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز، تصادف دلخراش صبحگاهی محدوده تونل شماره پنج جاده کرج - چالوس ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
برپایی موکب در محور‌های کندوان، هراز و سوادکوه
برای خدمات دهی به زائران اربعین موکب‌هایی در سه محور ارتباطی مهم استان راه اندازی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اعلام نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین استان خبر داد. اعلام نرخ بلیط اتوبوس برای زائران اربعین در مازندران/ از ساری تا مرز مهران چقدر پرداخت شود ؟
شمال نیوز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اعلام نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین استان خبر داد.(ادامه)
ترافیک در محورهای مازندران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نساء و محدوده سیاه بیشه سنگین است.(ادامه)
محور‌های کندوان و هراز امروز به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهند شد. یکطرفه شدن جاده‌های شمال در اولین جمعه شهریور
محور‌های کندوان و هراز امروز به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهند شد.(ادامه)
محور‌های کندوان و هراز فردا به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهند شد. یکطرفه شدن مسیر شمال به جنوبِ کندوان و هراز
محور‌های کندوان و هراز فردا به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهند شد.(ادامه)
رئیس پلیس راه کندوان اعلام کرد : جاده کرج - چالوس محدوده کندوان از فردا ۳۰ مرداد ماه تا ۲۰ شهریورماه در برخی از روز های هفته برای تجهیز به سیستم برق رسانی و راه اندازی سامانه ثبت تخلفات رانندگی به روی وسایل نقلیه مسدود می شود.  جاده کندوان تا ۲۰ شهریورماه در برخی روزهای هفته مسدود می‌شود
رئیس پلیس راه کندوان اعلام کرد : جاده کرج - چالوس محدوده کندوان از فردا ۳۰ مرداد ماه تا ۲۰ شهریورماه در برخی از روز های هفته برای تجهیز به سیستم برق رسانی و راه اندازی سامانه ثبت تخلفات رانندگی به روی وسایل نقلیه مسدود می شود. (ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران : تجاوز به حریم رودخانه‌ها عامل افزایش خسارت سیلاب در مازندران است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: تجاور به حریم رودخانه‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز عامل افزایش خسارت مالی و جانی جاری شدن سیلاب در استان است. (ادامه)
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس یکطرفه شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است. (ادامه)
یک طرفه شدن جاده های منتهی به پایتخت
محور‌های کندوان و هراز امروز به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهند شد.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ... نامه‌ای سرگشاده مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران به عملکرد مدیریتی استان
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ...(ادامه)
آخر هفته شمال با اعمال محدودیت‌های ترافیکی
محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۲۲ مرداد در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: مازندران استان بیگانه با سیل و طغیان رودخانه‌ها نیست. اما به نظر می‌رسد با متفاوت شدن رژیم بارندگی‌ها و افزایش دمای هوا و در مجموع تغییر اقلیم، باید ملاحظات جدی و ویژه‌ای برای پیشگیری از خسارت گونه‌ای کمتر دیده شده از سیلاب در مازندران در نظر گرفته شود ؛سیلاب‌ یخچالی. ذوب شدن یخچال‌های کوهستانی؛چالش جدید مازندران در مدیریت سیلاب
شمال نیوز: مازندران استان بیگانه با سیل و طغیان رودخانه‌ها نیست. اما به نظر می‌رسد با متفاوت شدن رژیم بارندگی‌ها و افزایش دمای هوا و در مجموع تغییر اقلیم، باید ملاحظات جدی و ویژه‌ای برای پیشگیری از خسارت گونه‌ای کمتر دیده شده از سیلاب در مازندران در نظر گرفته شود ؛سیلاب‌ یخچالی.(ادامه)
مرکز مدیریت راه‌های مازندران از یکطرفه شدن جاده‌های شمال در روز‌های تاسوعا و عاشورا خبر داد. یکطرفه شدن جاده‌های شمال در تاسوعا و عاشورا
مرکز مدیریت راه‌های مازندران از یکطرفه شدن جاده‌های شمال در روز‌های تاسوعا و عاشورا خبر داد.(ادامه)
محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های شمال
محدودیت‌های ترافیکی از فردا تا روز سه شنبه ۱۸ مرداد در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.(ادامه)
بازگشایی راه ۶ روستای سیل زده چالوس
راهداران مازندران راه‌ ۶ روستای منتهی به انگوران چالوس که به علت سیلاب مسدود شده را باز کردند.(ادامه)
مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج- چالوس به علت بارش رگباری باران و احتمال سیل در حوزه استحفاظی راه‌های مازندران (محدوده مرزن‌آباد) بار دیگر مسدود شد و تا اطلاع ثانوی امکان تردد در این محور وجود ندارد. محور کرج- چالوس دوباره مسدود شد
مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج- چالوس به علت بارش رگباری باران و احتمال سیل در حوزه استحفاظی راه‌های مازندران (محدوده مرزن‌آباد) بار دیگر مسدود شد و تا اطلاع ثانوی امکان تردد در این محور وجود ندارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.