.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد.

عبرت های حماسه ۶ بهمن آمل / پای صندوق های رای با عزم راسخ برویم
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد. (ادامه)
مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد حماسه اسلامی ۶ بهمن و جنگل شهرستان هزار سنگر آمل پنجشنبه برگزار می‌شود. برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه آمل با سخنرانی آیت‌الله آملی‌لاریجانی
مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد حماسه اسلامی ۶ بهمن و جنگل شهرستان هزار سنگر آمل پنجشنبه برگزار می‌شود.(ادامه)
با ارجاع پرونده متهم ماهان صدرات مرنی از سوی دیوان عالی کشور به دادگاه هم‌عرض، حکم اعدام متهم به نفی بلد و تبعید تغییر پیدا کرده است. حکم اعدام «ماهان صدرات مرنی» نقض شد
با ارجاع پرونده متهم ماهان صدرات مرنی از سوی دیوان عالی کشور به دادگاه هم‌عرض، حکم اعدام متهم به نفی بلد و تبعید تغییر پیدا کرده است.(ادامه)
رئیس پلیس‌ راه چهارمحال و بختیاری از فوت سه نفر و مصدومیت یک نفر طی حادثه تصادف سواری پژو با کامیون در محور صالحات به لردگان خبر داد. مرگ دلخراش ۳ معلم در حادثه رانندگی
رئیس پلیس‌ راه چهارمحال و بختیاری از فوت سه نفر و مصدومیت یک نفر طی حادثه تصادف سواری پژو با کامیون در محور صالحات به لردگان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن،  قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید .... نتیجه غربال‌گری دو ماهه قند و فشار خون در مازندران ؛ زنگ خطر !
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن، قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید ....(ادامه)
شمال نیوز : وی درباره میزان احتمال تغییر وضعیت صلاحیت افراد، گفت: اولویت ما در شورای نگهبان بررسی شکایات افرادی است که صلاحیت آن‌ها مورد تأیید قرار نگرفته است .... تعدادی از عدم تاییدها و عدم احرازها به «تأیید» تبدیل شده‌اند
شمال نیوز : وی درباره میزان احتمال تغییر وضعیت صلاحیت افراد، گفت: اولویت ما در شورای نگهبان بررسی شکایات افرادی است که صلاحیت آن‌ها مورد تأیید قرار نگرفته است ....(ادامه)
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: پرونده فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها به دقت بررسی شده است. هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وجود ندارد
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: پرونده فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها به دقت بررسی شده است.(ادامه)
مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور برخی شخصیت های سیاسی و مدیران دولت‌های یازدهم و دوازدهم برگزار شد. مراسم هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی برگزار شد
مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور برخی شخصیت های سیاسی و مدیران دولت‌های یازدهم و دوازدهم برگزار شد.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم. رازِ سکوت احمدی نژاد به روایت نماینده نزدیک به او / به هیچ‌وجه وارد انتخابات مجلس نمی‌شود اما ریاست جمهوری شاید!
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم.(ادامه)
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد . کلنگی که «سلاجقه» در مازندران شکست «اشتغال» نام داشت !
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد .(ادامه)
شمال نیوز : اکبر هاشمی بهرمانی، معروف به «اکبر هاشمی رفسنجانی» روز شنبه، سوم شهریور ماه سال ۱۳۱۳ هجری شمسی مطابق با ۱۴ جمادی الاولی ۱۳۵۳ هجری قمری و ۴ آگوست ۱۹۳۴میلادی، در روستای بهرمان .... گزارش تصویری / آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به روایت تصویر
شمال نیوز : اکبر هاشمی بهرمانی، معروف به «اکبر هاشمی رفسنجانی» روز شنبه، سوم شهریور ماه سال ۱۳۱۳ هجری شمسی مطابق با ۱۴ جمادی الاولی ۱۳۵۳ هجری قمری و ۴ آگوست ۱۹۳۴میلادی، در روستای بهرمان ....(ادامه)
خودروسازان بم که از زیر مجموعه های شرکت کرمان خودرو است با تولید خودرو BAC X3 PRO رقیب جدی برای پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو معرفی کرد. رقیب جدی پژو 207 روانه بازار می شود (+عکس و مشخصات خودرو)
خودروسازان بم که از زیر مجموعه های شرکت کرمان خودرو است با تولید خودرو BAC X3 PRO رقیب جدی برای پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو معرفی کرد.(ادامه)
هر انتخاباتی تجلی پیوند مردم با نظام است، اما انتخابات خبرگان از این نظر، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا بیشتر با رأس نظام مرتبط است. اهمیت انتخابات مجلس خبرگان(يادداشت)
هر انتخاباتی تجلی پیوند مردم با نظام است، اما انتخابات خبرگان از این نظر، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا بیشتر با رأس نظام مرتبط است.(ادامه)
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است. چرا حاج قاسم به سراغ احمدشاه مسعود رفت؟
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است.(ادامه)
به منظور پرورش جامعه‌ای پیشرفته و سرآمد، در آموزش‌ برای کودکان ١۵-٩ سال فنلاند، موارد زیر در نظر گرفته می‌شوند: مهارت هایی که کودکان 15-9 ساله در فنلاند می آموزند
به منظور پرورش جامعه‌ای پیشرفته و سرآمد، در آموزش‌ برای کودکان ١۵-٩ سال فنلاند، موارد زیر در نظر گرفته می‌شوند:(ادامه)
شمال نیوز : بزرگترین و اولین ترانسفورماتور ۵۰۰ کیلوولت ۶۰۰ مگاولت آمپر کشور در شرکت ایران ترانسفو با همکاری و سفارش شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان طراحی و ساخته می شود. ساخت بزرگترین و اولین ترانسفورماتور ۵۰۰ کیلوولت ۶۰۰ مگاولت آمپر کشور
شمال نیوز : بزرگترین و اولین ترانسفورماتور ۵۰۰ کیلوولت ۶۰۰ مگاولت آمپر کشور در شرکت ایران ترانسفو با همکاری و سفارش شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان طراحی و ساخته می شود.(ادامه)
 فعال سیاسی اصول‌گرا می ‎گوید: تصورات و ذهنیت‌های غلط منجر به زدن زیر میز وحدت در میان اصول‌گرایان شده است، به این معنا که برخی خودشان را ملاک تشخیص اصول و شاخص قلمداد می‌کنند. اصلاح طلبان قطعا لیست می دهند /اصولگرایان نباید رأی خود را تقسیم کنند /نماینده با رأی پایین تاثیرگذاری ندارد
فعال سیاسی اصول‌گرا می ‎گوید: تصورات و ذهنیت‌های غلط منجر به زدن زیر میز وحدت در میان اصول‌گرایان شده است، به این معنا که برخی خودشان را ملاک تشخیص اصول و شاخص قلمداد می‌کنند.(ادامه)
ذبح و سلاخی غیر بهداشتی طیور پرورشی که عامه مردم مازندران با عنوان "پرندگان محلی" از آن‌ها نام می‌برند بستری برای گسترش بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوانات است. ذبح بهداشت در کشتارگاه‌های سنتی استان
ذبح و سلاخی غیر بهداشتی طیور پرورشی که عامه مردم مازندران با عنوان "پرندگان محلی" از آن‌ها نام می‌برند بستری برای گسترش بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوانات است.(ادامه)
دانشمندان هنگ‌کنگی به دنبال الهام‌گرفتن از مغز انسان برای افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی هستند. افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی با الهام از ساختار مغز انسان
دانشمندان هنگ‌کنگی به دنبال الهام‌گرفتن از مغز انسان برای افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی هستند.(ادامه)
فیلم دیده نشده دوربین مداربسته از آیت‌الله هاشمی در روز فوت + فیلم
غلامعلی رجایی سیاستمدار ایرانی و مشاور آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ویدئویی از آخرین حضور و لحظه ورود ایشان به مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر کرد.(ادامه)
آیت الله «آملی لاریجانی»با بیان اینکه «فوز العظیم» مقامی برای شهداست و ما از درک آن عاجز هستیم، گفت: صبری که خداوند به مادران شهدا داده بالاترین رزق الهی محسوب می‌شود. «فوز العظیم» مقامی برای شهدا/ صبر مادران شهدا بالاترین رزق الهی است
آیت الله «آملی لاریجانی»با بیان اینکه «فوز العظیم» مقامی برای شهداست و ما از درک آن عاجز هستیم، گفت: صبری که خداوند به مادران شهدا داده بالاترین رزق الهی محسوب می‌شود.(ادامه)
 حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت. روایتی از یک دیدار(يادداشت)
حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد. (ادامه)
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید. نشانه‌های عسل مرغوب که از آن بی‌خبرید
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سردار سید رضی موسوی که در حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید پیام تسلیتی صادر نمود. آیت الله آملی لاریجانی : رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی تاوان این جنایت رابه سختی خواهد داد
شمال نیوز : آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سردار سید رضی موسوی که در حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید پیام تسلیتی صادر نمود.(ادامه)
مدیرکل دفتر خدمات تخصصی بیمه سلامت گفت: براساس دستور العمل جدید، سقف گذاری خدمات برای زوجین تحت درمان ناباروری برداشته می‌شود. پوشش بیمه‌ای خدمات جدید درمان ناباروری
مدیرکل دفتر خدمات تخصصی بیمه سلامت گفت: براساس دستور العمل جدید، سقف گذاری خدمات برای زوجین تحت درمان ناباروری برداشته می‌شود.(ادامه)
پژوهشگران دانمارکی مدعی شده‌اند که همان‌طور که هوش مصنوعی بر اساس مدل‌های زبانی می‌تواند پیش‌بینی کند که احتمالاً چه عبارتی در ادامهٔ یک جمله می‌آید، با استفاده از تکنیک‌های آماری مشابه می‌توان رویدادهای زندگی انسان را پیش‌بینی کرد. آیا هوش مصنوعی می‌تواند زمان مرگ شما را پیش‌بینی کند؟
پژوهشگران دانمارکی مدعی شده‌اند که همان‌طور که هوش مصنوعی بر اساس مدل‌های زبانی می‌تواند پیش‌بینی کند که احتمالاً چه عبارتی در ادامهٔ یک جمله می‌آید، با استفاده از تکنیک‌های آماری مشابه می‌توان رویدادهای زندگی انسان را پیش‌بینی کرد.(ادامه)
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. ۱۱ راز فضایی بزرگ که بی‌پاسخ باقی مانده‌اند
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.(ادامه)
محسن گرجی مجمع نمایندگان، ظرفیتی فراموش‌شده (يادداشت)
محسن گرجی(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به بیانیه نشست مراکش تاکید کرد: بارها گفته‌ایم ‎جزایر سه‌گانه قابل مذاکره نیست و ادامه زیاده‌خواهی امارات به نفع‌شان نیست و تبعات دارد. محسن رضایی: بارها گفته‌ایم که ‎جزایر سه‌گانه قابل مذاکره نیست
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به بیانیه نشست مراکش تاکید کرد: بارها گفته‌ایم ‎جزایر سه‌گانه قابل مذاکره نیست و ادامه زیاده‌خواهی امارات به نفع‌شان نیست و تبعات دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.331 seconds.