.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و .... شیوه «مدیریت ساحل » در مازندران به سبک انسانهای نخستین / بیگانگی مسئولان با گردشگری زمستانی !
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و ....(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است. داوطلبان ۳ روز فرصت اعتراض دارند / نیروهای مسلح مباحث امنیتی را دنبال می‌کنند / ۷۱ میلیون تعرفه چاپ کردیم / ۴ هزار شعبه رأی اضافه شده است
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است.(ادامه)
یک کارشناس حقوقی گفت: طبق قانون جرایم رایانه‌ای هر کسی به طور غیر مجاز داده‌های دیگری را از سامانه‌های رایانه‌ای حذف یا تخریب یا مختل یا غیر قابل پردازش کند به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد. اطلاعاتی که هکرهای اسنپ فود به آن دست پیدا کردند/ هک چه مجازاتی دارد؟
یک کارشناس حقوقی گفت: طبق قانون جرایم رایانه‌ای هر کسی به طور غیر مجاز داده‌های دیگری را از سامانه‌های رایانه‌ای حذف یا تخریب یا مختل یا غیر قابل پردازش کند به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
دومین جلسه رسیدگی به اتهام زن میانسالی که متهم است برای کشتن شوهرش دو آدمکش اجیر کرده در حالی برگزار شد که وی بار دیگر منکر اجاره قاتل شد اما همدستانش این ادعا را رد کردند. همسر مقتول منکر اجاره آدمکش شد
دومین جلسه رسیدگی به اتهام زن میانسالی که متهم است برای کشتن شوهرش دو آدمکش اجیر کرده در حالی برگزار شد که وی بار دیگر منکر اجاره قاتل شد اما همدستانش این ادعا را رد کردند.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
مقاومت اسلامی در عراق از هدف قرار دادن مرکز جاسوسی اسرائیل در اربیل خبر داد. مقاومت عراق مرکز جاسوسی اسرائیل در اربیل را هدف قرار داد
مقاومت اسلامی در عراق از هدف قرار دادن مرکز جاسوسی اسرائیل در اربیل خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست .... سردار سیدرضی، علمدار سردار دلها / جبهه مقاومت، آکنده از سرداران بزرگ و قهرمان است / علم‌سرداران شهید مقاومت بر زمین نمی ماند
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست ....(ادامه)
ایشان، امروز ساعت ١۴ در سفارت کشورمان بودند و در محل دفتر کارشان حضور داشتند و سپس در بعد از ظهر، به محل اقامت و منزل‌شان در محله «زینبیه» رفتند. منزل وی با سه موشک از طرف رژیم صهیونیستی هدف قرار می‌گیرد و پیکر این شهید به حیاط پرتاب می‌شود / همسر او در آن ساعت در منزل حضور نداشته / سید رضی دیپلمات و رایزن دوم در سفارت ایران بود که اقامت دیپلماتیک در اینجا داشت
ایشان، امروز ساعت ١۴ در سفارت کشورمان بودند و در محل دفتر کارشان حضور داشتند و سپس در بعد از ظهر، به محل اقامت و منزل‌شان در محله «زینبیه» رفتند.(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هزینه‌های بسیار سنگینی بر ارتش این رژیم در نبرد با حماس وارد شده است. نتانیاهو: جنگ با حماس بهای بسیار سنگینی بر ما وارد کرد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هزینه‌های بسیار سنگینی بر ارتش این رژیم در نبرد با حماس وارد شده است.(ادامه)
مدبر گفت: هیجانی بودن برای تخریب روابط ایران و روسیه یک برنامه انگلیسی است‌ و در شب اعلام بیانیه مراکش، سفیر انگلیس در تهران فیلمی از شادی خود منتشر کرد. ایجاد تنش در روابط ایران و روسیه یک برنامه انگلیسی است
مدبر گفت: هیجانی بودن برای تخریب روابط ایران و روسیه یک برنامه انگلیسی است‌ و در شب اعلام بیانیه مراکش، سفیر انگلیس در تهران فیلمی از شادی خود منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تقدیم کرد. سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را تقدیم پاپ فرانسیس کرد
شمال نیوز: سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تقدیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
رییس سازمان منابع طبیعی ازافتتاح ۲۷ پروژه آبخیزداری و مرتع و بیابان همزمان با سفر دوم رئیس جمهوری به استان گلستان خبر داد. افتتاح ۲۷ پروژه آبخیزداری، مرتع و بیابان در استان گلستان
رییس سازمان منابع طبیعی ازافتتاح ۲۷ پروژه آبخیزداری و مرتع و بیابان همزمان با سفر دوم رئیس جمهوری به استان گلستان خبر داد.(ادامه)
همیشه آرزوی جنگ مستقیم با اسرائیل و آمریکا را داریم/ ما از آمریکا نمی‌ترسیم و همۀ ملت یمن مقابل آن‌ها خواهند ایستاد/ به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم منافع خودشان را به خطر نیندازند ....(خبر)
(ادامه)
خنثی کردن خمپاره ۶۰ در اتاق عمل +عکس
بانوی امدادگر دوران دفاع مقدس می‌گوید: اوایل جنگ یک مجروح به بیمارستان آوردند که خمپاره ۶۰ عمل نکرده در بدنش مانده بود. هر لحظه امکان داشت، خمپاره منفجر شود و بیمارستان روی هوا برود.(ادامه)
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند! تهدید هنرمندان توسط چه کسانی صورت ‌گرفت؟
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند!(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پمپاژ آب دریا به داخل شبکه تونل‌های حماس در غزه را آغاز کرده است. رسانه آمریکایی: اسرائیل پمپاژ آب دریا به داخل تونل‌های حماس را آغاز کرده است
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پمپاژ آب دریا به داخل شبکه تونل‌های حماس در غزه را آغاز کرده است.(ادامه)
گاهی اوقات در دادگاه خانواده با پرونده‌های عجیبی مواجه می‌شویم که دلایل درخواست طلاق از سوی زوجین حتی برای قضات با سابقه هم قابل باور نیست. «طلاق» به خاطر قرمه‌سبزی
گاهی اوقات در دادگاه خانواده با پرونده‌های عجیبی مواجه می‌شویم که دلایل درخواست طلاق از سوی زوجین حتی برای قضات با سابقه هم قابل باور نیست.(ادامه)
تبعات هرگونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه آمریکا و اسرائیل است/ آمریکا در کشتار بی رحمانه ۱۸ هزار غیر نظامی شریک جرم است / میراث سیاست‌های ضدبشری و نژادپرستانه مقامات ایالات متحده برای آیندگان این کشور جز شرمساری و بی‌آبرویی نخواهد بود....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
محسن گرجی - روزنامه نگار سرما ؛ کابوس باغداران(يادداشت)
محسن گرجی - روزنامه نگار(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
شمال نیوز :   کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است چالش های زیست محیطی در مازندران و انفعال مسئولان !
شمال نیوز : کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است(ادامه)
رئیس‌جمهور ترکیه ضمن تکرار لقب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان قصاب غزه گفت: ما در حال آماده شدن برای محاکمه نتانیاهو هستیم. اردوغان: برای محاکمه نتانیاهو به عنوان «قصاب غزه» آماده‌ایم
رئیس‌جمهور ترکیه ضمن تکرار لقب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان قصاب غزه گفت: ما در حال آماده شدن برای محاکمه نتانیاهو هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است . حمایت از مقاومت غزه راهبرد رسانه ملی در برابر امپراطوری دروغ و تحریف
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است .(ادامه)
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد. هنوز به پایان خط نرسیدیم؛ ممکن است خدای ناکرده در آینده به این نقطه برسیم؛ در آن روز، دیگر هیچ کاری نمی‌شود کرد؛ ما هم آن وقت خداحافظی می‌کنیم؛ دیگر خودشان می‌دانند
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.278 seconds.