.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بیش از ۷۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمپین #شفافیت_آرا پیوسته‌اند که در گزارشی به ترکیب فراکسیونی آنها پرداخته‌ایم. فقط این نمایندگان با شفافیت آرا موافق هستند! +گرایش
بیش از ۷۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمپین #شفافیت_آرا پیوسته‌اند که در گزارشی به ترکیب فراکسیونی آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : سفرها و ماموریت‌های نمایندگان در داخل و خارج از کشور مرخصی‌های نمایندگان اعم از استحقاقی، استعلاجی و بدون حقوق موضوعات دیگری است که در این طرح دوفوریتی لحاظ شده است و از سوی دیگر نحوه مشارکت نمایندگان در رای‌گیری چه در صحن و چه در کمیسیون را نیز شامل می‌شود....... چرا نمایندگان به طرح شفافیت در مجلس رای ندادند؟
شمال نیوز : سفرها و ماموریت‌های نمایندگان در داخل و خارج از کشور مرخصی‌های نمایندگان اعم از استحقاقی، استعلاجی و بدون حقوق موضوعات دیگری است که در این طرح دوفوریتی لحاظ شده است و از سوی دیگر نحوه مشارکت نمایندگان در رای‌گیری چه در صحن و چه در کمیسیون را نیز شامل می‌شود.......(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند.
ورود قوه‌قضاییه به ماجرای‌فیضیه/ ماجرای دادگاه‌رحیم‌مشایی و...توضیح درباره به خبر رفع‌حصر | چرا احمدی‌نژاد حاشیه‌امن دارد؟ | اتهام مفسد فی‌الارض برای مفسدان(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند. (ادامه)
مبلغ یارانه نقدی دو برابر می‌شود؟
(ادامه)
شمال نیوز : احد جاودانی که در گذشته مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را برعهده داشته ، پس تغییر از سوی وزیر به مدیرکلی استان تهران بزرگ منصوب شد که به نظر می رسد چندان مورد رضایت احمدی لاشکی نبوده است . .... احمدی لاشکی در تعقیب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی / باز هم پای جاودانی در میان است ؟!
شمال نیوز : احد جاودانی که در گذشته مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را برعهده داشته ، پس تغییر از سوی وزیر به مدیرکلی استان تهران بزرگ منصوب شد که به نظر می رسد چندان مورد رضایت احمدی لاشکی نبوده است . ....(ادامه)
شمال نیوز : نانواکناری با بیان اینکه به مردم نمره ۲۰ می دهیم زیرا مردم به رغم همه مشکلات پای نظام ایستاده اند در عین حال اذعان کرد: اما به برخی مسئولان نمره خوب، برخی متوسط و برخی نمره مردودی می دهم..... نماینده بابلسر و فریدونکنار : امام جمعه بابل را به خدا واگذار کردم
شمال نیوز : نانواکناری با بیان اینکه به مردم نمره ۲۰ می دهیم زیرا مردم به رغم همه مشکلات پای نظام ایستاده اند در عین حال اذعان کرد: اما به برخی مسئولان نمره خوب، برخی متوسط و برخی نمره مردودی می دهم.....(ادامه)
عضو هیات رییسه مجلس گفت: درصورتی که دو سوم از نمایندگان از توضیحات رییس‌جمهور قانع نشوند، این طرح به قوه قضاییه ارجاع می‌شود اما تاکنون قوه قضاییه به هیچ‌کدام از موارد نظارتی ارجاعی مجلس پاسخ مشخصی نداده است. تشریح آخرین وضعیت استیضاح ۶ وزیر دولت در مجلس/ استیضاح زنگنه بایگانی شد/ تکلیف ۵ سوال از رئیس‌جمهور با یک رای‌گیری مشخص می‌شود (خبر)
عضو هیات رییسه مجلس گفت: درصورتی که دو سوم از نمایندگان از توضیحات رییس‌جمهور قانع نشوند، این طرح به قوه قضاییه ارجاع می‌شود اما تاکنون قوه قضاییه به هیچ‌کدام از موارد نظارتی ارجاعی مجلس پاسخ مشخصی نداده است.(ادامه)
شمال نیوز : در این نشست  رییس شورای اسلامی شهر قائم شهر در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر بحث های مطرح شده در خصوص اکثریت و اقلیت شورا گفت : وقتی ۷،۹ یا ۱۱ نفر به یک شورا راه می یابند به این دلیل است که همه سلیقه ها موجود و تضارب آرا باشد و این .... در نشست خبری رئیس و اعضای شورای اسلامی قائم شهر چه گذشت ؟ + مشروح
شمال نیوز : در این نشست رییس شورای اسلامی شهر قائم شهر در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر بحث های مطرح شده در خصوص اکثریت و اقلیت شورا گفت : وقتی ۷،۹ یا ۱۱ نفر به یک شورا راه می یابند به این دلیل است که همه سلیقه ها موجود و تضارب آرا باشد و این ....(ادامه)
امروز برخی از نمایندگان مجلس وارد برخی از بازی‌ها شده‌اند که آینده خطرناکی را برای مجلس ترسیم می‌کند/در بیرون از مجلس خیلی‌ها از فساد اقتصادی‌ها گرفته تا موارد،دیگر تماس می‌گیرند و عنوان می‌کنند که شما بیا شریک ما شوید/ به‌شخصه همه حرف‌هایی که درباره مجلس گفته می‌شود را باور می‌کنم همه حرف‌هایی که درباره مجلس گفته می‌شود را باور دارم/ زنگ می‌زنند و پیشنهاد شراکت به نماینده می‌دهند!/مجلس رها شده است/نمایندگان لابی می‌کنند نمی‌گذارند استیضاح‌ها مطرح شود
امروز برخی از نمایندگان مجلس وارد برخی از بازی‌ها شده‌اند که آینده خطرناکی را برای مجلس ترسیم می‌کند/در بیرون از مجلس خیلی‌ها از فساد اقتصادی‌ها گرفته تا موارد،دیگر تماس می‌گیرند و عنوان می‌کنند که شما بیا شریک ما شوید/ به‌شخصه همه حرف‌هایی که درباره مجلس گفته می‌شود را باور می‌کنم(ادامه)
۶ ماه دیگر به مدت حبس مرتضوی افزوده شد
(ادامه)

️مجلس نباید نماد «خودکم‌بینی»، «ناامیدی» و «عدم توجه به مسائل کشور» باشد/ لزومی به تصویب معاهدات مشکل‌دار به‌خاطر جهات مثبت آن نیست/ مجلس، قانون مبارزه با پول‌شویی و تروریسم بگذارد حضرت آیت الله خامنه‌ای : مجلس نباید نماد «تردید»، «خودکم‌بینی»، «یأس»، «ناامیدی» و «عدم توجه به مسائل کشور» باشد(خبر)
️مجلس نباید نماد «خودکم‌بینی»، «ناامیدی» و «عدم توجه به مسائل کشور» باشد/ لزومی به تصویب معاهدات مشکل‌دار به‌خاطر جهات مثبت آن نیست/ مجلس، قانون مبارزه با پول‌شویی و تروریسم بگذارد(ادامه)
انتقاد ادیانی مجلس از پس‌گرفتن استیضاح‌ها
نماینده عضو فراکسیون ولایی در نطق میان‌دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی به پس‌رفتن از استیضاح‌های برخی نمایندگان انتقاد و پاسخ کنایه‌آمیزی به سَر‌و صدای برخی نمایندگان درباره لزوم صداقت در فرایند نمایندگی داد.(ادامه)
تصویب تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس توسط مجلس
نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت با تقاضای تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس موافقت کردند.(ادامه)
نگرانیم رهبر انقلاب! نگران نفس تنگه‌های طولانی مدت دانشگاه، حال دانشگاه خوب نیست. از برخوردهای امنیتی و انضباطی با دانشگاه خبر دارید؟!
متن کامل سخنان سحر مهرابی در دیدار با رهبر انقلاب
نگرانیم رهبر انقلاب! نگران نفس تنگه‌های طولانی مدت دانشگاه، حال دانشگاه خوب نیست. از برخوردهای امنیتی و انضباطی با دانشگاه خبر دارید؟! (ادامه)
چهارشنبه؛ انتخابات رییس و هیات رییسه مجلس
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این هفته میزبان سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ به سوال غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس هستند.(ادامه)
شمال نیوز : احمدی لاشکی گفت: تاکنون بیش از 30 نفر از نمایندگان این طرح را امضا کرده‌اند و تعداد امضا کنندگان درحال افزایش است، پس از جمع‌آوری امضا طرح به هیات رئیسه تقدیم می‌شود..... طرح تحقیق و تفحص از وزارت ارشاد کلید خورد
شمال نیوز : احمدی لاشکی گفت: تاکنون بیش از 30 نفر از نمایندگان این طرح را امضا کرده‌اند و تعداد امضا کنندگان درحال افزایش است، پس از جمع‌آوری امضا طرح به هیات رئیسه تقدیم می‌شود.....(ادامه)
ارسال مدارک تخلف سرخابی‌ها برای برخی نمایندگان
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش از ارسال مدارک تخلفات ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برخی نمایندگان مجلس خبر داد.(ادامه)
پرونده بلاتکلیف نداریم/ ممنوع‌الخروجی «کاوه مدنی» با تقاضای وزارت اطلاعات رفع شد/ آخرین وضعیت پرونده‌ احمدی نژاد و برادر روحانی/ وضعیت در پیام رسان‌های خارجی اسفناک است

ممنوع‌الخروجی «کاوه مدنی» با تقاضای وزارت اطلاعات رفع شد/ آخرین وضعیت پرونده‌ احمدی نژاد و برادر روحانی/ وضعیت در پیام رسان‌های خارجی اسفن(خبر)
پرونده بلاتکلیف نداریم/ ممنوع‌الخروجی «کاوه مدنی» با تقاضای وزارت اطلاعات رفع شد/ آخرین وضعیت پرونده‌ احمدی نژاد و برادر روحانی/ وضعیت در پیام رسان‌های خارجی اسفناک است (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی با تاکید بر اینکه حضور دوتابعیتی‌ها در مقامات عالی مملکت درست نیست چراکه ظلم به انقلاب اسلامی و نظام است، تصریح کرد: از طریق پلیس اینترپل باید به تخلفاتی که کاوه مدنی در حوزه جاسوسی دارد، رسیدگی شود..... آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در مجلس
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی با تاکید بر اینکه حضور دوتابعیتی‌ها در مقامات عالی مملکت درست نیست چراکه ظلم به انقلاب اسلامی و نظام است، تصریح کرد: از طریق پلیس اینترپل باید به تخلفاتی که کاوه مدنی در حوزه جاسوسی دارد، رسیدگی شود.....(ادامه)
سعید مرتضوی هم‌بند کدام زندانیان مشهور است؟
روز گذشته سعید مرتضوی در مازندران دستگیر و به تهران منتقل و در اوین زندانی شد. شنیده‌ها حاکی است هم‌بندی‌های او مهدی هاشمی، اسفندیار رحیم مشایی، بقایی و چندین و چند شخصیت مشهور هستند.(ادامه)
حذف «کنکور» تا پایان سال ۹۷ باید اجرایی شود
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش تا پایان سال ۹۷ فرصت دارند تا قانون حذف کنکور را اجرایی کنند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از افراد 2 تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مدیران و مسئولان کشور گفت: هیئت نامه ای به وزارت اطلاعات نوشته و درخواست کرده تا اسامی 210 مدیر 2 تابعیتی را به هیئت اعلام کند..... نامه هیئت تحقیق و تفحص مجلس برای معرفی 210 مدیر دو تابعیتی
شمال نیوز : رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از افراد 2 تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مدیران و مسئولان کشور گفت: هیئت نامه ای به وزارت اطلاعات نوشته و درخواست کرده تا اسامی 210 مدیر 2 تابعیتی را به هیئت اعلام کند.....(ادامه)
شهیدی که صورتش بعد از ۱۳ سال سالم بود! +عکس
شهید عبدالله علایی در عملیات خیبر به شهادت رسید. جایی که زمستان سال ۶۲ آتش و خون برپا بود. ۱۳ سال بعدکسی باور نمی‌کرد که از جمع این شهدا، یک نفر از آن‌ها با چهره‌ای سالم به خانه برگشته باشد.(ادامه)
هفته آینده استیضاح سه وزیر برگزار می شود، هشت وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و شش وزیر به 78 سوال 57 نماینده پاسخ می دهند. 78 سوال 57 نماینده از شش وزیر/ استیضاح 3 وزیر در صحن مجلس
هفته آینده استیضاح سه وزیر برگزار می شود، هشت وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و شش وزیر به 78 سوال 57 نماینده پاسخ می دهند.(ادامه)
وزیر کشور امروز مهمان خانه ملت بود تا به سوالات جمعی از نمایندگان در خصوص املاک شهرداری تهران پاسخ بگوید. او به نمایندگان گفت که این وزارتخانه در اعمال حاکمیت نسبت به شهرداری‌ها محدودیت‌هایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.



رحمانی‎فضلی: حکم شهردار را من می‌زنم اما در عزل و برخورد با شهرداران اختیاری ندارم
وزیر کشور امروز مهمان خانه ملت بود تا به سوالات جمعی از نمایندگان در خصوص املاک شهرداری تهران پاسخ بگوید. او به نمایندگان گفت که این وزارتخانه در اعمال حاکمیت نسبت به شهرداری‌ها محدودیت‌هایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. (ادامه)
عارف گفت: واقعا پسرم احساس خودبزرگ‌بینی ندارد. درباره ظرفیت اجتماعی‌اش حرفی زده، ولی نکته‌ای که خودش همیشه می‌گوید این است که کاش همه آن مصاحبه ۲۵دقیقه‌ای را به‌صورت کامل می‌دیدند و بعد قضاوت می‌کردند. عارف: سر رئیس جمهور شلوغ است مزاحمش نمی‎شوم
عارف گفت: واقعا پسرم احساس خودبزرگ‌بینی ندارد. درباره ظرفیت اجتماعی‌اش حرفی زده، ولی نکته‌ای که خودش همیشه می‌گوید این است که کاش همه آن مصاحبه ۲۵دقیقه‌ای را به‌صورت کامل می‌دیدند و بعد قضاوت می‌کردند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کمیته تحقیق و تفحص از مدیران ۲تابعیتی با تأکید براینکه تعداد این مدیران بیش از ۱۰۰ نفری است که اسامی آنها امروز در نشست کمیسیون امنیت ملی قرائت شد، گفت: بسیاری از دستگاه‌های دولتی هنوز اسامی مدیران ۲ تابعیتی خود را اعلام نکرده‌اند..... شناسایی ۱۰۰ مدیر ۲ تابعیتی در تفحص مجلس
شمال نیوز : رئیس کمیته تحقیق و تفحص از مدیران ۲تابعیتی با تأکید براینکه تعداد این مدیران بیش از ۱۰۰ نفری است که اسامی آنها امروز در نشست کمیسیون امنیت ملی قرائت شد، گفت: بسیاری از دستگاه‌های دولتی هنوز اسامی مدیران ۲ تابعیتی خود را اعلام نکرده‌اند.....(ادامه)
انتشار مقاله «شهدای شیمیایی» در مجله سایِنس آمریکا با تلاش پزشک بدون مرز ایرانی
مقاله‌ای با عنوان «شهدای شیمیایی» برای نخستین‌بار پس از 30 سال گذر از پایان جنگ تحمیلی، با تلاش دکتر عمادی پزشک بدون مرز ایرانی و دیگر پزشکان کشورمان به قلم ریچارد استون در مجله معتبر جهانی ساینس آمریکا به چاپ رسید.(ادامه)
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: ان‌شاءا... با مطرح‌کنندگان این موضوع با حضور بخش‌های مختلف مانند وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای تشکیل خواهیم داد و همچنین با انجام گفت‌وگوهای دوجانبه تلاش می‌کنیم تا موضوع حل و فصل شود..... طرح استیضاح وزیر کشور با 70 امضا کلید خورد
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: ان‌شاءا... با مطرح‌کنندگان این موضوع با حضور بخش‌های مختلف مانند وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای تشکیل خواهیم داد و همچنین با انجام گفت‌وگوهای دوجانبه تلاش می‌کنیم تا موضوع حل و فصل شود.....(ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.