.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دادگاهی در فرانسه مردی را که طی هفته گذشته با ورود به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به انجام عملیات انتحاری تهدید کرده بود به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد. عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
دادگاهی در فرانسه مردی را که طی هفته گذشته با ورود به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به انجام عملیات انتحاری تهدید کرده بود به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد.(ادامه)
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد. اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد.(ادامه)
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد. اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد.(ادامه)
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد. استاندار جدید مازندران در اولین سخنرانی رسمی خود در مازندران چه گفت
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است. وحیدی : انتخاب استاندار برای مازندران کار دشواری است / برای انتخاب «نوری» هم چالش داشتیم!
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است.(ادامه)
فرمانده انتظامي غرب استان تهران با بیان اینکه طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طريق پابند الکترونيکي از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است از شناسایی بیش از 300 سارق سابقه‌دار و نصب پابند به آنها خبر داد. کنترل 300 مجرم سابقه‌دار در غرب تهران با پابند الکترونیکی
فرمانده انتظامي غرب استان تهران با بیان اینکه طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طريق پابند الکترونيکي از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است از شناسایی بیش از 300 سارق سابقه‌دار و نصب پابند به آنها خبر داد.(ادامه)
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند. ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند.(ادامه)
باشگاه استقلال که تلاش می کند نواقص خود برای گرفتن مجوز حرفه ای را برطرف کند، به تازگی با مشکل بزرگتری مواجه شده که در صورت حل نشدن آن می تواند این تیم را به لیگ دسته اول بفرستد. امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
باشگاه استقلال که تلاش می کند نواقص خود برای گرفتن مجوز حرفه ای را برطرف کند، به تازگی با مشکل بزرگتری مواجه شده که در صورت حل نشدن آن می تواند این تیم را به لیگ دسته اول بفرستد.(ادامه)
آسیب‌پذیری بحرانی روز صفر در تلگرام منجر به اجرای کد از راه دور می‌شود و هر لحظه ممکن است کانال و یا گروه‌های تلگرامی در اختیار خود را از دست بدهید! زنگ خطری بزرگ برای کاربران تلگرام
آسیب‌پذیری بحرانی روز صفر در تلگرام منجر به اجرای کد از راه دور می‌شود و هر لحظه ممکن است کانال و یا گروه‌های تلگرامی در اختیار خود را از دست بدهید!(ادامه)
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مقامات ارشد ارتش درباره تحریم های آمریکا علیه یک گردان ارتش اسراییل گفتگو کرد. واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم‌های آمریکا علیه نظامیان صهیونیست
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مقامات ارشد ارتش درباره تحریم های آمریکا علیه یک گردان ارتش اسراییل گفتگو کرد.(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
آسیب‌پذیری بحرانی روز صفر در تلگرام منجر به اجرای کد از راه دور می‌شود و هر لحظه ممکن است کانال و یا گروه‌های تلگرامی در اختیار خود را از دست بدهید! زنگ خطری بزرگ برای کاربران تلگرام
آسیب‌پذیری بحرانی روز صفر در تلگرام منجر به اجرای کد از راه دور می‌شود و هر لحظه ممکن است کانال و یا گروه‌های تلگرامی در اختیار خود را از دست بدهید!(ادامه)
حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند. موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است(خبر)
حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند.(ادامه)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است. اگر سپاه نبود (يادداشت)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است.(ادامه)
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد. محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز:  با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است.

برق فیوز از سر صنایع مازندران پراند/ فرار و کوچ صنعتگران از استان
شمال نیوز: با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است. (ادامه)
بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی
بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.(ادامه)
جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل در عملیات "وعده صادق" ‌و میزان موفقیت این حمله گفت: میزان موفقیت عملیات از جزع و فزع آمریکا و صهیونیست‌ها مشخص است ....(خبر)
(ادامه)
یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: اوسمار لیافت خود نشان داده است. او سرمربی بزرگ و فنی است. موضوع تمدید قرارداد اوسمار در هیات مدیره مطرح شده و همه اعضا موافق این مسئله هستند. اوسمار لیاقت خود نشان داده؛ قرارداد او قطعا تمدید می‌شود
یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: اوسمار لیافت خود نشان داده است. او سرمربی بزرگ و فنی است. موضوع تمدید قرارداد اوسمار در هیات مدیره مطرح شده و همه اعضا موافق این مسئله هستند.(ادامه)
اختلاف یک میلیارد تومانی مرد دلال زمین و خودرو با مدیر شرکت آرایشی بهداشتی در حالی به جنایت ختم شد که کارآگاهان جنایی وی را دو روز بعد از قتل در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر کردند. جنایت صبحگاهی در برج ۲۰ طبقه
اختلاف یک میلیارد تومانی مرد دلال زمین و خودرو با مدیر شرکت آرایشی بهداشتی در حالی به جنایت ختم شد که کارآگاهان جنایی وی را دو روز بعد از قتل در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر کردند.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه وزارت دفاع به مناسبت روز تاسیس سپاه
وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
گزارش‌ها درباره حملات هوایی آمریکا در عراق نادرست اعلام شده است. نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
گزارش‌ها درباره حملات هوایی آمریکا در عراق نادرست اعلام شده است.(ادامه)
امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند. امیرعبداللهیان: تل‌آویو می‌خواست از شکست مجدد پیروزی بسازد
امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
بد نیست نگاهی هم داشته باشیم به مواضع روسای جمهور ایران از رئیسی گرفته تا روحانی و احمدی نژاد و خاتمی نسبت به عملیات وعده صادق. موضع روسای جمهور فعلی و سابق درباره حمله به اسرائیل چه بود؟
بد نیست نگاهی هم داشته باشیم به مواضع روسای جمهور ایران از رئیسی گرفته تا روحانی و احمدی نژاد و خاتمی نسبت به عملیات وعده صادق.(ادامه)
شرکت سوئیسی «نستله» به شیر خشک فروخته شده در کشورهای فقیر و متوسط بیش از حد استاندارد شکر اضافه می‌کند. «نستله» در کشورهای فقیر به غذای نوزادان شکر غیراستاندارد اضافه می‌کند
شرکت سوئیسی «نستله» به شیر خشک فروخته شده در کشورهای فقیر و متوسط بیش از حد استاندارد شکر اضافه می‌کند.(ادامه)
معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامات این نیرو برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد. اقدامات نیروی زمینی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان
معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامات این نیرو برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.(ادامه)
کاربران مازندرانی فضای مجازی در حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق، پویش زنجیره علویان را راه‌اندازی کردند. زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
کاربران مازندرانی فضای مجازی در حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق، پویش زنجیره علویان را راه‌اندازی کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.582 seconds.