.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد. هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.(ادامه)
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت بایدن به دلیل انتقاد‌های اخیرش از این رژیم و نتانیاهو بابت جنگ غزه انجام شدن این حمله تلافی‌جویانه را تسهیل کرده است. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: بایدن در حمله ایران به اسرائیل مقصر است
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت بایدن به دلیل انتقاد‌های اخیرش از این رژیم و نتانیاهو بابت جنگ غزه انجام شدن این حمله تلافی‌جویانه را تسهیل کرده است.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است. «وعده صادق» نمونه برجسته‌ای از معادله جدید ما با رژیم صهیونیستی است / عملیات بیش از انتظار، موفق بود+ فیلم
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است.(ادامه)
مارکو روبیو سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در واکنش به پاسخ سنگین موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، این حمله را بسیار گسترده خواند. سناتور آمریکایی: حمله ایران به اسرائیل بسیار گسترده بود
مارکو روبیو سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در واکنش به پاسخ سنگین موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، این حمله را بسیار گسترده خواند.(ادامه)
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق  نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید. بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید.(ادامه)
اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران بعد از ساعاتی از آغاز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد . اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران؛ هر اقدامی از سوی هر طرف را پاسخ می دهیم
اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران بعد از ساعاتی از آغاز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد .(ادامه)
(ویدئو) موشک‌های ایرانی برای اولین بار بر فراز آسمان مسجد الاقصی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.(ادامه)
در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی ده‌ها پهپاد و موشک شلیک شد.


اطلاعیه شماره (۱) سپاه پاسداران درباره حمله پهپادی و موشکی به سرزمین‌های اشغالی/ نام عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله(ص)»/ جزئیات عملیات به زودی اعلام می‌شود(خبر)
در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی ده‌ها پهپاد و موشک شلیک شد. (ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد. حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۵ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر لزوم تنبیه اسرائیل در بیانات مقام معظم رهبری پرداختند.(ادامه)
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم. لابی شیطان برای فرار از انتقام ایران
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم.(ادامه)
نماز جمعه ۲۴ فروردین تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود. نمازجمعه امروز در تهران به امامت کاظم صدیقی برگزار خواهد شد
نماز جمعه ۲۴ فروردین تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.(ادامه)
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند.

این جماعتی که الان در مجلس و دولت حاکمند، سوابق و ریشه‌های آن‌چنانی ندارند/ باید شرایط را برایشان تنگ کنیم؛ راحت نباشند/ نباید امیدمان را از دست بدهیم
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند. (ادامه)
ابراهیم رئیسی با انتشار عکسی از موشک‌های بالستیک، خبر از انتقام قطعی از اسرائیل داد. عکس معنادار رئیسی در کنار موشک‌های بالستیک
ابراهیم رئیسی با انتشار عکسی از موشک‌های بالستیک، خبر از انتقام قطعی از اسرائیل داد.(ادامه)
تصاویر هوایی از حضور پرشور مردم تهران در نماز عید فطر ۱۴۰۳+ فیلم
مردم ولایتمدار تهران با جمعیتی انبوه نماز عید سعید فطر را به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه کردند.(ادامه)
عکس / سلاح جنگی در دست رهبر انقلاب هنگام ایراد خطبه‌های نماز عید فطر
نماز پرشکوه عید سعید فطر با حضور مردم خداجوی در مصلی امام خمینی(ره) به امامت مقام معظم رهبری برگزارگردید. تصویری از امام خامنه ای(مدظله‌العالی) هنگام ایراد خطبه‌های نماز عید فطر را ببینید. منبع: کانال سپاه پاسداران(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
گمشده ما در اندیشه آوینی(يادداشت)
(ادامه)
گمشده ما در اندیشه آوینی
(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.(ادامه)
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد. نماز عید سعید فطر به امامت رهبر انقلاب اقامه شد
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد.(ادامه)
عکس/ وداع رهبر انقلاب با شهید صیاد شیرازی
امروز ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است. به همین مناسبت تصویری از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در کنار پیکر شهید صیاد شیرازی منتشر شده است.(ادامه)
عکس/ ادای احترام رهبر انقلاب بر پیکر شهید صیاد شیرازی
امروز ۲۱ فروردین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوری خود با تشریح تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در قبال جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز و جنایتکار اسرائیل قطعی است ....(خبر)
(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
فیلم/وضعیت سلامتی رهبرانقلاب چطور است؟‌
توضیحات دکتر علیرضا مرندی (سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب) را در ادامه مشاهده کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.695 seconds.