.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».

بسیج فقط برای میدان نظامی نیست/ مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند/ چشم بچه‌های تیم ملی فوتبال روشن که چشم ملت را روشن کردند(خبر)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید». (ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد. اغتشاشات جمع خواهد شد / صحنه‌گردانان اصلی نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند/ چالش اساسی و امروز کشور ما، چالش «پیشرفت و توقف و رکود و ارتجاع» است / دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد.(ادامه)
تیم ملی کشتی آزاد ایران با ترکیب متفاوتی راهی جام جهانی کشتی آزاد در امریکا می‌شود. تیمی جوان و در غیاب ستاره‌ها که فقط برای کسب تجربه راهی جام جهانی می‌شود. دلیل حذف حسن یزدانی مشخص شد
تیم ملی کشتی آزاد ایران با ترکیب متفاوتی راهی جام جهانی کشتی آزاد در امریکا می‌شود. تیمی جوان و در غیاب ستاره‌ها که فقط برای کسب تجربه راهی جام جهانی می‌شود.(ادامه)
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره اظهارات جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود «ایران را آزاد خواهیم کرد» گفت: «او یکبار دیگر همبستگی ما را با معترضان ایران ابراز کرد؛ یعنی همان کاری که از ابتدا انجام داده است. ایجاد تغییر به عهده مردم ایران است. باید به عهده مردم ایران باشد که درباره آینده‌شان تصمیم بگیرند.» سخنگوی شورای امنیت ملی امریکا، سخنان بايدن را اصلاح كرد
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره اظهارات جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود «ایران را آزاد خواهیم کرد» گفت: «او یکبار دیگر همبستگی ما را با معترضان ایران ابراز کرد؛ یعنی همان کاری که از ابتدا انجام داده است. ایجاد تغییر به عهده مردم ایران است. باید به عهده مردم ایران باشد که درباره آینده‌شان تصمیم بگیرند.»(ادامه)
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)
آرمان واقعی و واقعیت آرمانی(يادداشت)
(ادامه)
شاهد سنگین ترین حمله رسانه‌ای، سایبری و شناختی علیه ایران هستیم که برای هر کشوری رخ می داد، از بین می رفت / کسانی که برای واتساپ و اینستاگرام فرش قرمز پهن کردند مسئول ناامنی امروز هستند/ ۱۲۰ حمله سنگین سایبری به زیرساخت‌ها در ۲۰ روز گذشته....(خبر)
(ادامه)
روزنامه جوان: کاش علی دایی به حرف آیت الله بهجت گوش می کرد
(ادامه)
شمال نیوز: مهدی محمدی واقع نمایی اتفاقات اخیر(يادداشت)
شمال نیوز: مهدی محمدی (ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود. نقشه سیاسی دنیا در حال تغییر است / نهال جمهوری اسلامی امروز به یک درخت تناور تبدیل شده است؛ غلط میکند فکر کندن آن را هم کسی بکند / رنج‌های امت اسلامی ناشی از باهم نبودن است/ ایستادگی موجب پیشرفت و تسلیم باعث عقب‌رفت است (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود.(ادامه)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
دشمنی با اصل ایران مستقل و قوی است؛ ملت قوی ظاهر شد / درگذشت دختر جوان حادثه تلخی بود و دل ما را سوزاند / این اغتشاش،‌ برنامه‌ریزی شده بود(خبر)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : بخش اعظم سلبریتی‌هایی که در اتفاقات اخیر موضع‌گیری کردند، شاید هیچ‌وقت نمی‌خواستند یک کنشگر سیاسی باشند، اما وقتی با موج ترول‌های مجازی برانداز برای الزام به موضع‌گیری روبه‌رو شدند، نتوانستند خط مردمی بودن خود را حفظ کنند و به سمت براندازان غلتیدند. ۹۰ درصد بازداشت شدگان حوادث اخیر دوست پسر و دوست دختر بوده اند!
شمال نیوز : بخش اعظم سلبریتی‌هایی که در اتفاقات اخیر موضع‌گیری کردند، شاید هیچ‌وقت نمی‌خواستند یک کنشگر سیاسی باشند، اما وقتی با موج ترول‌های مجازی برانداز برای الزام به موضع‌گیری روبه‌رو شدند، نتوانستند خط مردمی بودن خود را حفظ کنند و به سمت براندازان غلتیدند.(ادامه)
ایران نوشت:همزمان با مرگ پسر بازیگر معروف سینما، تحقیقات برای تعیین علت اصلی این حادثه از سوی بازپرس جنایی تهران آغاز شد. جزییات مرگ عجیب فرزند خانم بازیگر
ایران نوشت:همزمان با مرگ پسر بازیگر معروف سینما، تحقیقات برای تعیین علت اصلی این حادثه از سوی بازپرس جنایی تهران آغاز شد.(ادامه)
رسوایی سلبریتی‌ها در حد ملی!/ از صدای لو رفته مجری «من و تو» تا قماربازی که به مردم هم باخت
هر آشوب در زمان خود این پیامد را هم دارد که مثل هم‌زدن آش، برخی نخود‌ها را رومی‌آورد! و معلوم می‌کند که داستان، نه مردم هستند، و نه آزادی.(ادامه)

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است. رئیسی: انباشت بی عدالتی موجب حرکات ملت‌ها می‌شود/ محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد سلیمانی را دنبال خواهیم کرد
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است.(ادامه)
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند.


دفاع مقدس نشان داد صیانت از کشور با مقاوت به دست می آید نه با تسلیم/ محور تمام حرکات، اقدامات و عملیات در دفاع مقدس تدبیر و عقلانیت بود/ حقایق دفاع مقدس به گوش جوانان برسد/ دفاع مقدس دوران پرهیجان و پرمعنا و پرفایده‌ای بود(خبر)
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند. (ادامه)
سردار حاجی‌زاده: دشمن را در فاصله بیش از هزار کیلومتری با هوش مصنوعی از پای درآوردیم/ ما محکوم به انجام کار و تحقیقات فضایی هستیم/ با عملیات عین الاسد فروپاشی امریکا جلو افتاد ....(خبر)
(ادامه)
شیعه مفتخر است به اینکه در مقابل نظام سلطه ایستاد/ بسیاری از خواسته‌های استکبار به وسیله جمهوری اسلامی تخریب شد/ پرچم جمهوری اسلامی «عدالت و معنویت» است/ این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند....(خبر)
(ادامه)
جزئیات توقیف و رهاسازی شناور بی سرنشین آمریکایی / روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه ای جزئیات توقیف و رهاسازی شناور نیروی دریایی تروریست امریکا توسط رزمندگان غیور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس را اعلام کرد ....(خبر)
(ادامه)
پژوهشگر ایرانی موفق به ساخت سیستم رآکتوری فوق پیشرفته‌ای شد که می‌تواند طلای بیولوژیک تولید کند. تولید طلا فقط با یک باکتری
پژوهشگر ایرانی موفق به ساخت سیستم رآکتوری فوق پیشرفته‌ای شد که می‌تواند طلای بیولوژیک تولید کند.(ادامه)
عصر ایران از ۳ خواسته برجامی مردود ایران از سوی کاخ سفید، به روایت خبرنگار فرانس ۲۴ خبر داد ۳ خواسته برجامی رد شده ایران از سوی آمریکا
عصر ایران از ۳ خواسته برجامی مردود ایران از سوی کاخ سفید، به روایت خبرنگار فرانس ۲۴ خبر داد(ادامه)
از درخشش مخترعین ساروی بر بام جهان تا اوج گمنامی در ساری !
(ادامه)
رژیم صهیونیستی که در چند سال اخیر حملات مکرری را به سوریه انجام داده بود، این روز‌ها جهت حملات خود را تغییر داده و به مناطق تحت نفوذ روسیه هم حمله می‌کند. در تازه‌ترین اقدام، صهیونیست‌ها با چند موشک شهر طرطوس در فاصله چند کیلومتری پایگاه روس‌ها را مورد هدف قرار دادند که طی آن چند تن کشته و زخمی شدند. حمله تل‌آویو به نزدیکی پایگاه روسیه در سوریه
رژیم صهیونیستی که در چند سال اخیر حملات مکرری را به سوریه انجام داده بود، این روز‌ها جهت حملات خود را تغییر داده و به مناطق تحت نفوذ روسیه هم حمله می‌کند. در تازه‌ترین اقدام، صهیونیست‌ها با چند موشک شهر طرطوس در فاصله چند کیلومتری پایگاه روس‌ها را مورد هدف قرار دادند که طی آن چند تن کشته و زخمی شدند.(ادامه)
منطق ایران در حمایت از مقاومت
(ادامه)
توافق آتش بس میان جهاد اسلامی و اسرائیل وارد مرحله اجرایی شد. آتش بس از ساعت 23:30 دیشب یکشنبه به وقت محلی آغاز شد تا به سه روز جنگ نابرابر میان دو طرف پایان دهد. توافق آتش بس میان اسرائیل و جهاد اسلامی / خودداری حماس از ورود به جنگ / شهادت 31 نفر در غزه
توافق آتش بس میان جهاد اسلامی و اسرائیل وارد مرحله اجرایی شد. آتش بس از ساعت 23:30 دیشب یکشنبه به وقت محلی آغاز شد تا به سه روز جنگ نابرابر میان دو طرف پایان دهد.(ادامه)
شمال نیوز: سرلشکر سلامی در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه امروز فلسطینی‌تر از هر زمان دیگری هستیم، گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی یک مسیر بدون بازگشت است. فرمانده کل سپاه: آزادی قدس نزدیک است
شمال نیوز: سرلشکر سلامی در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه امروز فلسطینی‌تر از هر زمان دیگری هستیم، گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی یک مسیر بدون بازگشت است.(ادامه)
قرار شده که مسئله سپاه در آینده و در مذاکرات مستقیم ایران-امریکا مورد بحث قرار بگیرد. بحث تضمین و سپاه حل شد؛ یک قدم تا احیای برجام
قرار شده که مسئله سپاه در آینده و در مذاکرات مستقیم ایران-امریکا مورد بحث قرار بگیرد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه بعدی، امامان جمعه را به سلوک مردمی یعنی حضور در بین مردم و گفتگو با آنان توصیه کردند و افزودند: صِرفِ رفتن بین مردم کار مهمی است بنابراین از مردم فاصله نگیرید و ارتباطات خود را به یک گروه خاص محدود نکنید، به نظر می‌آید در زمینه نمازجمعه کوتاهی‌هایی داشته‌ایم / خطبه‌ها باید پُر مغز، آموزنده و پاسخگوی سؤالات عمومی باشد / آیا واقعاً غربی ها مدافع حقوق زن ایرانی هستند؟ / در موضوع حجاب باید بسیار متین و منطقی و به دور از احساساتِ بی‌مورد، ورود کرد / جشن میلیونی غدیر نشان داد مردم طرفدار دین هستند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه بعدی، امامان جمعه را به سلوک مردمی یعنی حضور در بین مردم و گفتگو با آنان توصیه کردند و افزودند: صِرفِ رفتن بین مردم کار مهمی است بنابراین از مردم فاصله نگیرید و ارتباطات خود را به یک گروه خاص محدود نکنید،(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور با نگاه فرهنگی قابل حل است، گفت: علت اینکه مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود این است که نسبت به اقتصاد فهم فرهنگی نداریم.

انقلاب با حرف‌های مفت، تند و فضولی کردن به جایی نمی‌رسد / اقتصاد ما آلوده به ریاست و ربا جنگ با خداست / مجلس ، روزهای آینده تغییر قانون بانک مرکزی را کلید می زند/ بسیاری از مشکلات کشور با نگاه فرهنگی قابل حل است/ آمریکا بر حوزه تغییر باورها سرمایه گذاری کرده است(خبر)
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور با نگاه فرهنگی قابل حل است، گفت: علت اینکه مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود این است که نسبت به اقتصاد فهم فرهنگی نداریم. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: یکی از عوامل ایجاد اختلاف و دشمنی در منطقه، رژیم غاصب صهیونیستی است که آمریکا نیز از آن پشتیبانی می‌کند / حمله نظامی به شمال سوریه به ضرر ترکیه،سوریه و منطقه و به نفع تروریستها خواهد بود....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.