.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند شرکت بزرگ کشتیرانی کانتینری چینی به دلیل تهدیدهای یمنی‌ها علیه کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی، فعالیت در اسرائیل را متوقف خواهد کرد. شرکت کشتیرانی چینی همکاری با رژیم صهیونیستی را متوقف می‌کند
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند شرکت بزرگ کشتیرانی کانتینری چینی به دلیل تهدیدهای یمنی‌ها علیه کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی، فعالیت در اسرائیل را متوقف خواهد کرد.(ادامه)
درحالی بعد از حادثه تلخ کرمان و برخی تغییرات در فرایند مراودات ارزی با کشورهای همسایه، سوداگران ارزی به تکاپو برای التهاب در بازار ارز افتاده بودند که روند قیمتی بازارها در روز جاری نشان می‌دهد تیر سوداگران به سنگ خورده است. ریزش قیمت دلار آغاز شد
درحالی بعد از حادثه تلخ کرمان و برخی تغییرات در فرایند مراودات ارزی با کشورهای همسایه، سوداگران ارزی به تکاپو برای التهاب در بازار ارز افتاده بودند که روند قیمتی بازارها در روز جاری نشان می‌دهد تیر سوداگران به سنگ خورده است.(ادامه)
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... آتش به انبار پنبه کشور !
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... (ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: زمان انقضای بسته رایگان اینترنت هدیه دولت تا ۱۴ فروردین است. مهلت ثبت نام بسته اینترنت هدیه دولت تا هفته آینده ادامه دارد
وزیر ارتباطات گفت: زمان انقضای بسته رایگان اینترنت هدیه دولت تا ۱۴ فروردین است.(ادامه)
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است      فقط راننده مقصر نیست ! / فرسودگی جاده و ایمنی پایین خودرو را جدی بگیرید
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است (ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
وزیر ارتباطات با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد که افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نمی‌شود. افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نیست
وزیر ارتباطات با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد که افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نمی‌شود.(ادامه)
گرانی اینترنت؟ نباید گلایه کنید!(يادداشت)
(ادامه)
اوضاع کنونی از پایه و اساس دچار اشکال است و اگر طرح و اراده‌ای برای تغییر وضعیت وجود نداشته باشد، انواع و اقسام مشکلات پدیدار خواهند شد بیچاره کارگر!(يادداشت)
اوضاع کنونی از پایه و اساس دچار اشکال است و اگر طرح و اراده‌ای برای تغییر وضعیت وجود نداشته باشد، انواع و اقسام مشکلات پدیدار خواهند شد(ادامه)
دولت خلاف وعده‏‌های پیشین‏‌اش اجازه افزایش قیمت اینترنت را به شرکت‌‏های انحصاری توزیع‏‌کننده اینترنت داد. افزایش تعرفه‌های اینترنت در ایران در حالی رخ داده که چنین امری در کشور‌های پیشرفته به‌صورت معکوس اعمال می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از ورود لپ‌تاپ‌های تقلبی به بازار ایران خبر داد. ورود لپ‌تاپ‌های تقلبی به بازار ایران
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از ورود لپ‌تاپ‌های تقلبی به بازار ایران خبر داد.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: بسته‌های جدید اپراتور‌هایی که بیش از ۳۴ درصد افزایش یافتند حذف شدند و بر اساس تعرفه جدید قیمت گذاری خواهند شد. دستور وزیر ارتباطات در برابر شائبه گرانی بیش از ۳۴ درصدی بسته‌های اینترنت اپراتورها
وزیر ارتباطات گفت: بسته‌های جدید اپراتور‌هایی که بیش از ۳۴ درصد افزایش یافتند حذف شدند و بر اساس تعرفه جدید قیمت گذاری خواهند شد.(ادامه)
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد که بازار جهانی زعفران به‌دلیل کاهش برداشت امسال در ایران که بزرگترین تأمین‌کننده این محصول در جهان محسوب می‌شود، با کمبود مواجه است. کمبود جهانی زعفران با کاهش تولید در ایران
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد که بازار جهانی زعفران به‌دلیل کاهش برداشت امسال در ایران که بزرگترین تأمین‌کننده این محصول در جهان محسوب می‌شود، با کمبود مواجه است.(ادامه)
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک .... خبر مهم وزیر کار برای یارانه‌بگیران/ دهک‌بندی‌ها تغییر کرد؛ یارانه این افراد قطع می‌شود
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک ....(ادامه)
شمال نیوز:

تقریبا یک‌چهارم نمایندگان مجلس در رای‌گیری‌های مهم مثل تصویب بودجه حضور ندارند. این ۷۰ نماینده مجلس همیشه غایب هستند / یک‌چهارم نمایندگان در رای‌گیری‌های مهم مجلس حضور ندارند
شمال نیوز: تقریبا یک‌چهارم نمایندگان مجلس در رای‌گیری‌های مهم مثل تصویب بودجه حضور ندارند.(ادامه)
به گفته بلومبرگ، حدود ۱۸۰ کشتی کانتینری که برنامه عبور از دریای سرخ را داشتند، مسیر خود را به سوی آفریقا تغییر دادند. سرگردانی و تغییر مسیر کشتی‌های باربری از دریای سرخ
به گفته بلومبرگ، حدود ۱۸۰ کشتی کانتینری که برنامه عبور از دریای سرخ را داشتند، مسیر خود را به سوی آفریقا تغییر دادند.(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود بهادری جهرمی : نرخ تورم از ۶۰ درصد به ۳۹ درصد رسیده است
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود(ادامه)
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه، نرخ ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی را ۲۸ هزار و ۵۰۰ اعلام کرده، گفت: در لایحه پیشنهادی دولت هیچ اشاره ای به افزایش نرخ حامل های انرژی نشده است. قیمت بنزین در بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد/ قیمت بنزین چه تغییری می‌کند؟
تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه، نرخ ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی را ۲۸ هزار و ۵۰۰ اعلام کرده، گفت: در لایحه پیشنهادی دولت هیچ اشاره ای به افزایش نرخ حامل های انرژی نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند. اختلال در سامانه هوشمند بنزین/ قیمت و سهمیه بنزین تغییر می‌کند؟
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند.(ادامه)
باوجود اینکه افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی تولید خودرو و قطعات آن در سال جاری برای خودروسازان از سوی وزارت صمت تکلیف شده است، طبق آخرین آمار مرکز پژوهش‌های مجلس، تولید و فروش خودرو و قطعات آن کاهش یافته است و به زعم دست اندرکاران افزایش تولید نسبت به پارسال محقق نخواهد شد و همان تولید ١.٣ میلیون دستگاه در سال ١۴٠١ هم شاید دست‌نیافتنی باشد. ورق در بازار خودرو برگشت!
باوجود اینکه افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی تولید خودرو و قطعات آن در سال جاری برای خودروسازان از سوی وزارت صمت تکلیف شده است، طبق آخرین آمار مرکز پژوهش‌های مجلس، تولید و فروش خودرو و قطعات آن کاهش یافته است و به زعم دست اندرکاران افزایش تولید نسبت به پارسال محقق نخواهد شد و همان تولید ١.٣ میلیون دستگاه در سال ١۴٠١ هم شاید دست‌نیافتنی باشد.(ادامه)
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۹۶۶ تومان رسید.
نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۹۶۶ تومان رسید. (ادامه)
شمال نیوز : فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن می‌گوید بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده و ظاهر شهرها و فرمولوژی شمال کشور بهم ریخته است. بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها، اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده!
شمال نیوز : فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن می‌گوید بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده و ظاهر شهرها و فرمولوژی شمال کشور بهم ریخته است.(ادامه)
شمال نیوز : محسن زنگنه نوشته است: در بند ب ماده ۴۶ لایحه برنامه هفتم تقدیمی از سوی دولت، دولت مکلف شده بود که با سیاست‌های قیمتی و غیرقیمتی مصرف انرژی را در سطح ۱۴۰۱ حفظ کند . افشاگری نماینده مجلس از قصد دولت برای افزایش قیمت بنزین
شمال نیوز : محسن زنگنه نوشته است: در بند ب ماده ۴۶ لایحه برنامه هفتم تقدیمی از سوی دولت، دولت مکلف شده بود که با سیاست‌های قیمتی و غیرقیمتی مصرف انرژی را در سطح ۱۴۰۱ حفظ کند .(ادامه)
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی واکنش زاکانی به خبر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد از درآمدهای شهرداری
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی(ادامه)
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود. انتقاد غنی نژاد از تامین مالی هزینه‌های دولت به وسیله مالیات / فشار را روی حقوق بگیران و تولیدکنندگان گذاشته اند !
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود.(ادامه)
محسن گرجی - روزنامه نگار سرما ؛ کابوس باغداران(يادداشت)
محسن گرجی - روزنامه نگار(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید. دلیل گرانی گوشت مرغ و گوجه فرنگی چیست؟
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید.(ادامه)
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد.

در کمیسیون‌های خبرگان در مورد قائم مقام رهبری دارند کار می‌کنند اما از گزینه‌ها هیچ‌کسی باخبر نیست /این کمیسیون فقط و فقط با رهبری مشورت می‌کند
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.359 seconds.