.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است. «وعده صادق» نمونه برجسته‌ای از معادله جدید ما با رژیم صهیونیستی است / عملیات بیش از انتظار، موفق بود+ فیلم
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود. عملیات «وعده صادق» از نظر ما پایان یافته؛ قصدی بر ادامه‌ آن نداریم / عملیات به اهدافش رسید؛ نه گنبد آهنین و نه سپر دفاع موشکی اسرائیل نتوانست مقابله‌ قابل‌توجهی با این عملیات داشته باشد / اگر اسرائیل اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه یا کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود(خبر)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود.(ادامه)
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند. فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.(ادامه)
معمولا اکثر افراد به گل و گیاه علاقه زیادی دارند و دوست دارند برای زیباتر کردن دیزاین منزل خود و جذب انرژی مثبت از آنها استفاده کنند. علت شل شدن برگ گیاهان آپارتمانی چیست؟
معمولا اکثر افراد به گل و گیاه علاقه زیادی دارند و دوست دارند برای زیباتر کردن دیزاین منزل خود و جذب انرژی مثبت از آنها استفاده کنند.(ادامه)
در پی انتشار خبر فوت یک پرستار در کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی استان توضیحاتی را منتشر کرد. در این توضیحات آمده است: پرستار ارجمند فوت شده حداکثر زمان طرح را براساس قانون به مدت ۵۳ ماه طی نموده اند و در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۰ پایان طرح ایشان اعلام شده است. جهت استحضار اذهان عمومی اعلام می‌شود فوت این پرستار هیچ گونه ارتباطی به مسائل کاری و طرح ایشان نداشته است. فوت پرستار هیچ ارتباطی به مسائل کاری نداشته
در پی انتشار خبر فوت یک پرستار در کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی استان توضیحاتی را منتشر کرد. در این توضیحات آمده است: پرستار ارجمند فوت شده حداکثر زمان طرح را براساس قانون به مدت ۵۳ ماه طی نموده اند و در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۰ پایان طرح ایشان اعلام شده است. جهت استحضار اذهان عمومی اعلام می‌شود فوت این پرستار هیچ گونه ارتباطی به مسائل کاری و طرح ایشان نداشته است.(ادامه)
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل توهین به شهدای کنسولگری ایران در دمشق خبرداد. فرد هتاک به شهدای کنسولگری ایران در اصفهان دستگیر شد
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل توهین به شهدای کنسولگری ایران در دمشق خبرداد.(ادامه)
پلیس آگاهی تهران در واکنش به ویدیوی زورگیری در اتوبان صدر تهران، آن را تایید ولی اعلام کرد: سرقت مسلحانه نبوده است. زورگیری و سرقت در اتوبان صدر تهران
پلیس آگاهی تهران در واکنش به ویدیوی زورگیری در اتوبان صدر تهران، آن را تایید ولی اعلام کرد: سرقت مسلحانه نبوده است.(ادامه)
یادواره ۴۳۷ شهید والا مقام دفاع مقدس شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی جانشین لشگر ۲۵کربلا و مسئول اطلاعات عملیات این لشگر با در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نکا برگزار شد.
عکس/ خزرنما هجدهمین یادواره سردار شهید طوسی(خبر)
یادواره ۴۳۷ شهید والا مقام دفاع مقدس شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی جانشین لشگر ۲۵کربلا و مسئول اطلاعات عملیات این لشگر با در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نکا برگزار شد. عکس/ خزرنما(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند. دارندگان دسته‌چک بخوانند/ زمان حذف چک کاغذی مشخص شد
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.(ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد. محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر درمازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس پلیس فتای مازندران نسبت به کلاهبرداری در پوشش حراج ویژه عید سعید فطر هشدار داد. کلاهبرداری در پوشش حراج ویژه عید سعید فطر
شمال نیوز : رییس پلیس فتای مازندران نسبت به کلاهبرداری در پوشش حراج ویژه عید سعید فطر هشدار داد.(ادامه)
یک گروه هکری از حمله سایبری به وب سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد و اطلاعات این وزارتخانه خبر داد. سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هک شد
یک گروه هکری از حمله سایبری به وب سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد و اطلاعات این وزارتخانه خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۰ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از جنوب غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند(خبر)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.(ادامه)
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد. ترامپ: قبل از مناظره، بایدن باید تست مواد مخدر بدهد
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد.(ادامه)
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ایران گفت:تعهدی از اپراتورها گرفتیم به این ترتیب که تا خرداد امسال ، ۳۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه شود. سرعت اینترنت تا خرداد ۳۰درصد افزایش می یابد
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ایران گفت:تعهدی از اپراتورها گرفتیم به این ترتیب که تا خرداد امسال ، ۳۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه شود.(ادامه)
سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد. دستگیری عضو ارشد داعش در ماهدشت کرج
سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد. دستگیری عضو ارشد داعش در ماهدشت کرج | قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند+تصاویر
شمال نیوز : سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
پژوهشگر حکمرانی سایبری گفت: گروه هکری توانست سایت وزارت دفاع رژیم صهیونیستی را هک کند و برای راستی‌آزمایی، اسنادی را هم منتشر کرد که شامل اسامی و عناوین سلاح‌های اسرائیلی است. هک گسترده اطلاعات سایبری صهیونیست ها
پژوهشگر حکمرانی سایبری گفت: گروه هکری توانست سایت وزارت دفاع رژیم صهیونیستی را هک کند و برای راستی‌آزمایی، اسنادی را هم منتشر کرد که شامل اسامی و عناوین سلاح‌های اسرائیلی است.(ادامه)
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است. تعطیلی ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی از ترس ایران
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است.(ادامه)
ایرنا : وزارت کشور ترکیه از دستگیری هشت فرد به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی خبر داد. هشت جاسوس اسرائیلی دستگیر شدند
ایرنا : وزارت کشور ترکیه از دستگیری هشت فرد به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
پیام رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران
شمال نیوز : در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت حمعی از مستشاران نظامی کشورمان ، رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور پیامی این جنایت آشکار بین المللی را محکوم کرد .(ادامه)
نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند....(خبر)
(ادامه)
فردی که با انگیزه عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی در میدان آزادی و بزرگراه امام علی (ع) کرده بود، دستگیر شد. پرچم‌گردان اسرائیل در تهران دستگیر شد
فردی که با انگیزه عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی در میدان آزادی و بزرگراه امام علی (ع) کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
کسب‌وکار‌ها باید حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت شناسه یکتا دریافت کنند و آنهایی که حداکثر دو سال پس از اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها، شناسه یکتا نداشته باشند از نظر قانونی، فاقد مجوز هستند. کسب‌وکار‌ها تا ۱۵ اردیبهشت ماه ملزم به دریافت شناسه یکتا هستند
کسب‌وکار‌ها باید حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت شناسه یکتا دریافت کنند و آنهایی که حداکثر دو سال پس از اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها، شناسه یکتا نداشته باشند از نظر قانونی، فاقد مجوز هستند.(ادامه)
دو تن از اعضای داعش خراسان که احتمالا قصد انجام عملیات تروریستی داشتند، در هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س) توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شدند. بازداشت دو عضو داعش در قم هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س)
دو تن از اعضای داعش خراسان که احتمالا قصد انجام عملیات تروریستی داشتند، در هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س) توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.49 seconds.