.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ایران و عربستان درباره حج مذاکره کردند
نخستین دور مذاکرات ایران و عربستان درباره حج ۱۴۰۲ به صورت وبیناری برگزار شد.(ادامه)
 در طی سالیان اخیر ورود غیرقانونی خودروهای آفرود به جنگل‌ها و مراتع سوادکوه منجر به آسیب‌های زیادی بر عرصه‌های ملی و طبیعی شده است. 
تهدید آفرودسواران برای یخچال طبیعی سوادکوه
در طی سالیان اخیر ورود غیرقانونی خودروهای آفرود به جنگل‌ها و مراتع سوادکوه منجر به آسیب‌های زیادی بر عرصه‌های ملی و طبیعی شده است. (ادامه)
شمال نیوز: دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران موفق شد در « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » رتبه سوم کشوری را بدست آورد .

رتبه ملی « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » به دفتر امورزنان و خانواده استانداری مازندران رسید
شمال نیوز: دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران موفق شد در « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » رتبه سوم کشوری را بدست آورد . (ادامه)
تشدید گشت‌های شبانه راهداری
گشت‌های شبانه راهداری در قالب ۲۰ اکیپ در جاده‌های مازندران تشدید شده است.(ادامه)
شمال نیوز : کارشناس مسائل اسرائیل گفت: ممکن است تل‌آویو تا زمان اجرا شدن پروژه‌‌اش علیه کریدور زنگزور، یهودیان روسیه را در یک محل خاص و حتی نزدیک به مرزهای ایران اسکان دهد تا در نهایت بتوانند این پروژه را بر اساس یک متغیر انسانی به نفع خودشان تکمیل کنند. اسرائیل در قفقاز به دنبال پایه‌گذاری «قومِ خزر» است / انتقال یهودیان روسیه به آذربایجان
شمال نیوز : کارشناس مسائل اسرائیل گفت: ممکن است تل‌آویو تا زمان اجرا شدن پروژه‌‌اش علیه کریدور زنگزور، یهودیان روسیه را در یک محل خاص و حتی نزدیک به مرزهای ایران اسکان دهد تا در نهایت بتوانند این پروژه را بر اساس یک متغیر انسانی به نفع خودشان تکمیل کنند.(ادامه)
سازمان هواشناسی با صدور هشدار آغاز و تشدید فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما در ۱۳ استان از احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و سیلاب ناگهانی خبر داد. آغاز بارش باران و برف در این ۱۳ استان
سازمان هواشناسی با صدور هشدار آغاز و تشدید فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما در ۱۳ استان از احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و سیلاب ناگهانی خبر داد.(ادامه)
مصاف نمایندگان والیبال مازندران با کویرنشینان
تیم‌های لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان کشور به مصاف مس رفسنجان و ایفاسرام یزد می‌روند.(ادامه)
برپایی موکب در محور‌های کندوان، هراز و سوادکوه
برای خدمات دهی به زائران اربعین موکب‌هایی در سه محور ارتباطی مهم استان راه اندازی شده است.(ادامه)
۱۸ دستگاه تانکر سیار آبرسان در مازندران با هدف مقابله با کمبود آب،سرویس آبرسانی انجام دادند. مقابله با کمبود آب در مازندران
۱۸ دستگاه تانکر سیار آبرسان در مازندران با هدف مقابله با کمبود آب،سرویس آبرسانی انجام دادند.(ادامه)
برپایی نخستین موکب دانش‌آموزی کشور در مرز مهران
مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی مازندران از برپایی نخستین موکب دانش‌آموزی در کشور توسط دانش‌آموزان بسیجی مازندران با همکاری بسیج دانش‌آموزی استان ایلام خبر داد.(ادامه)
رئیس ستاد مرکزی اربعین از صدور گذرنامه موقت ظرف 48 ساعت برای زائران خبر داد. گذرنامه موقت اربعین 48 ساعته صادر می‌شود
رئیس ستاد مرکزی اربعین از صدور گذرنامه موقت ظرف 48 ساعت برای زائران خبر داد.(ادامه)
مرزهای "خسروی، مهران و شلمچه" از دقایقی پیش پس از بازگشت آرامش به عراق بازگشایی شد. بازگشایی مرزهای "مهران، خسروی، شلمچه‌ و چذابه"/ اعزام زائران از سر گرفته شد
مرزهای "خسروی، مهران و شلمچه" از دقایقی پیش پس از بازگشت آرامش به عراق بازگشایی شد.(ادامه)
برآورد خسارت ۴۴ هزار میلیارد تومانی سیل اخیر
رئیس سازمان مدیریت بحران با اعلام خسارت ۴۴ هزار میلیارد تومانی سیل اخیر در کشور، گفت: در این بین ۵ هزار و ۴۹۲ خانه شهری و روستای تخریب شدند. (ادامه)
موکب مازندرانی با امکان اسکان روزانه ۵هزارنفر در کربلا
موکب فاطمه زهرای بابل برای هشتمین سال متوالی به صورت کاملاً مردمی در ورزشگاه المپیک کربلای معلی و یک باب مدرسه در مساحت ۱۱هزار متر مربع و در مسیر تشرف پیاده روی به سمت حرم مطهر حضرت عباس(ع) در شهر کربلا برپا می‌شود که می‌تواند روزانه ۵ هزارنفر را اسکان دهد. (ادامه)
پرواز مهاجران سیبری بر فراز رودخانه چشمه کیله تنکابن
(ادامه)
رئیسی: زیارت اربعین باید «آسان» و «ارزان» شود
رئیس‌جمهور از دستگاه‌های دولتی خواست ضمن استقبال از حضور ستادهای مردمی به ایفای نقش حمایتی، نظارتی و تسهیل‌گری در این زمینه بپردازند. (ادامه)
نحوه اعزام تماشاگران ایران به قطر مشخص شد
تماشاگران ایرانی در صورتی که شرایطش را داشته باشند می توانند از داخل کشور بلیت حضور در مسابقات جام جهانی را تهیه کنند.(ادامه)
لزوم به روزرسانی اطلاعات سکونتی در سامانه املاک و اسکان کشور
مدیرکل راه وشهرسازی استان مازندران گفت: شهروندان اطلاعات سکونتی خود را در سامانه املاک و اسکان کشور به روزرسانی کنند.(ادامه)
نخستین سامانه بارش تابستانی از امشب در آسمان مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بعد از مدت‌ها هوای گرم و شرجی از امشب تا روز دوشنبه۱۳ تیر ماه شاهد وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما، رگبار باران و احتمال رعدوبرق در آسمان مازندران هستیم. (ادامه)
زمان بازگشت ساپینتو مشخص شد
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال تهران که بعد از امضای قرارداد با این تیم به کشورش سفر کرده بود به احتمال زیاد اواسط هفته آینده در تهران خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس جزئیات بسته سیاسی مصوب شده در جلسه سران قوا، همه قراردادهای اجاره واحدهای مسکونی در سال ۱۴۰۱ پس از ابلاغ این مصوبه به صورت خودکار و به مدت یک‌سال و حداکثر با نرخ‌های اعلام شده تمدید می‌شود. قراردادهای اجاره به صورت خودکار تمدید می‌شود / کلانشهرها ۲۵ درصد، سایر نقاط شهری ۲۰ درصد
شمال نیوز : بر اساس جزئیات بسته سیاسی مصوب شده در جلسه سران قوا، همه قراردادهای اجاره واحدهای مسکونی در سال ۱۴۰۱ پس از ابلاغ این مصوبه به صورت خودکار و به مدت یک‌سال و حداکثر با نرخ‌های اعلام شده تمدید می‌شود.(ادامه)
آماده سازی مدارس مازندران برای اسکان فرهنگیان
معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران از آماده سازی ۱۷۵ مدرسه برای اجرای طرح اسکان فرهنگیان خبر داد.(ادامه)
انتقاد نسبت به ساخت سازه‌های کوهنوردی درارتفاعات قله دماوند
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل، نسبت به وجود سازه‌های بتنی (ایگلو) برای پناهگاه و اسکان کوهنوردان درارتفاع بیش از ۴۲۰۰ متری قله دماوند انتقاد کرد.(ادامه)
: به راستی برگزاری پرهزینه و مجلل چنین رویدادی ، چه دردی از گردشگری استان و مرکز مظلوم آن دوا می کند ؟ با کدام زیر ساخت قرار است پایتخت گردشگری اکو شویم . چه ایرادی داشت که رسما از همگان عذر می خواستیم و برگزاری این رویداد را تا تامین زیرساخت ها به تعویق می انداختیم . مسئولان شفاف و صریح بگویند که قرار است پس از برگزاری این رویداد دقیقا چه چیزی عاید مازندران و مرکز استان شود ؟ اصولا رهاورد این رویداد جز چند سخنرانی ، بازدید و حضور چند سفیر کشورهای نه چندان مطرح چیست ؟ ....+ نظرات قابل تامل کاربران(خبر)
: به راستی برگزاری پرهزینه و مجلل چنین رویدادی ، چه دردی از گردشگری استان و مرکز مظلوم آن دوا می کند ؟ با کدام زیر ساخت قرار است پایتخت گردشگری اکو شویم . چه ایرادی داشت که رسما از همگان عذر می خواستیم و برگزاری این رویداد را تا تامین زیرساخت ها به تعویق می انداختیم .(ادامه)
شمال نیوز:   در یکی از شهرستانهای  استان مازندران مدتی است توسط یکی از شهرداری ها یک ویلای لوکس با امکانات کافی با هزینه اجاره شبی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای فرماندار تهیه شده است. اجاره ویلا شبی ۱۵ میلیون ریال برای اسکان فرماندار در مازندران!!!
شمال نیوز: در یکی از شهرستانهای استان مازندران مدتی است توسط یکی از شهرداری ها یک ویلای لوکس با امکانات کافی با هزینه اجاره شبی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای فرماندار تهیه شده است.(ادامه)
اعلام زمان ثبت‌نام دور جدید سفرهای عتبات
ثبت‌نام دور جدید سفرهای زیارتی به عتبات در قالب کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت از چهارشنبه آغاز می‌شود که در این دوره، اعزام‌ها از بیستم اردیبشهت تا پایان خردادماه پیش‌بینی شده است.(ادامه)
رتبه نخست هلال احمر مازندران در کشور
مدیرعامل هلال احمر مازندران از رتبه نخست هلال این جمعیت در انجام ماموریت‌های امدادی در کشور خبر داد.(ادامه)
۱۴۲ مدرسه در مازندران میزبان مسافران نوروزی بوده است
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مسافران نوروزی در ۱۴۲ مدرسه اسکان یافتند، گفت: دو اردوگاه آموزشی و ۱۵ مرکز رفاهی نیز میزبان مسافران بوده است.(ادامه)
تلفات تصادفات نوروزی ۵۹ درصد در مازندران کاهش یافت
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی ترددها در نوروز از کاهش ۵۹ درصدی کشته شدگان در حوادث رانندگی خبر داد.(ادامه)
افزایش ۳۵ درصدی تردد‌های نوروزی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۳۵ درصدی تردد‌های نوروزی در استان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.