.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری معرفی شدند. ‎ رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات استان مازندران منصوب شدند
رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری معرفی شدند. ‎(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تشکیل سازمان مدیریت پسماند را در استان لازم دانست و گفت: در حوزه مدیریت پسماند فقط یک کارشناس اکنون کارها را پیگیری می‌کند. مازندران نیازمند تشکیل سازمان مدیریت پسماند است
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تشکیل سازمان مدیریت پسماند را در استان لازم دانست و گفت: در حوزه مدیریت پسماند فقط یک کارشناس اکنون کارها را پیگیری می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: سلسله یادداشت ها و توئیت های هادی ابراهیمی ، مدیر کل صدا و سیمای مازندران صدای شبکه تلویزیونی فارسی آمریکا و کیهان لندن و .... را درآورد و گردانندگان این شبکه ها ی ضد ایرانی با آسمان ریسمان بافی مضحک به این مدیر انقلابی حمله کردند .

 آسمان ریسمان بافی مضحک رسانه های معاند برای تخریب مدیرکل صداو سیمای مازندران !
شمال نیوز: سلسله یادداشت ها و توئیت های هادی ابراهیمی ، مدیر کل صدا و سیمای مازندران صدای شبکه تلویزیونی فارسی آمریکا و کیهان لندن و .... را درآورد و گردانندگان این شبکه ها ی ضد ایرانی با آسمان ریسمان بافی مضحک به این مدیر انقلابی حمله کردند . (ادامه)
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت :  از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود .... تورم طی ماه‌های اخیر در بخش مسکن منفی بود / برخی مدیران قبلی وزارتخانه ادعا می‌کردند قیمت مسکن به ما ارتباطی ندارد / برخی موانع در استان مازندران وجود دارد که من متوجه مبنای حقوقی و قانونی آن نیستم !
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت : از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود ....(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه امروز به مازندران سفر می‌کند. سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به مازندران
وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه امروز به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد. حلقه های مفقوده صادراتی / به کام همه جز مازندران !
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد.(ادامه)
ساعت کاری ادارات مازندران از ۱۶ شهریور به روال سابق باز می‌گردد. بازگشت ساعت کاری ادارات به روال سابق
ساعت کاری ادارات مازندران از ۱۶ شهریور به روال سابق باز می‌گردد.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
شمال نیوز :  یک استاد دانشگاه گفت : برابر این پروتکل‌ها باید همه موارد دیده می‌شد تا پرورش‌دهندگان راغب به سرمایه‌گذری می‌شدند و یکی از این موارد، زدن اسکله بود که تا امروز صورت نگرفت و از سال 93 استانداری مازندران مصوب کرد سه اسکله برای این کار بزند اما امروز حتی یک اسکله نداریم. زیان میلیاردی پرورش‌دهندگان ماهی در قفس مازندران در میان بی‌توجهی مدیران !
شمال نیوز : یک استاد دانشگاه گفت : برابر این پروتکل‌ها باید همه موارد دیده می‌شد تا پرورش‌دهندگان راغب به سرمایه‌گذری می‌شدند و یکی از این موارد، زدن اسکله بود که تا امروز صورت نگرفت و از سال 93 استانداری مازندران مصوب کرد سه اسکله برای این کار بزند اما امروز حتی یک اسکله نداریم.(ادامه)
سفر احمدی وحیدی وزیر کشور به مازندران که قرار بود صبح امروز شنبه ۴ شهریور ماه انجام شود به دلیل شرایط آب و هوایی لغو شده است. لغو سفر هوایی وزیر کشور به مازندران به دلیل شرایط آب و هوایی
سفر احمدی وحیدی وزیر کشور به مازندران که قرار بود صبح امروز شنبه ۴ شهریور ماه انجام شود به دلیل شرایط آب و هوایی لغو شده است.(ادامه)
شمال نیوز:

سید محمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران در پی رحلت عالم ربانی آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی پیام تسلیت صادر کرد. ‎ پیام تسلیت استاندار بمناسبت رحلت آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی
شمال نیوز: سید محمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران در پی رحلت عالم ربانی آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی پیام تسلیت صادر کرد. ‎(ادامه)
قطار ویژه اربعین برای نخستین بار در راه آهن شمال فعال و قیمت بلیت رفت و برگشت ۲۸۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت بلیت قطار ویژه اربعین ۲۸۰ هزار تومان
قطار ویژه اربعین برای نخستین بار در راه آهن شمال فعال و قیمت بلیت رفت و برگشت ۲۸۰ هزار تومان تعیین شده است.(ادامه)
علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس به دلایل شخصی از سمت خود استعفا کرد فرماندار چالوس استعفا کرد
علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس به دلایل شخصی از سمت خود استعفا کرد(ادامه)
شمال نیوز: علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس از سمت خود استعفا داد. فرماندار چالوس استعفا کرد /علت چه بود؟
شمال نیوز: علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس از سمت خود استعفا داد.(ادامه)
مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران گفت: می‌توانیم با مازندران یک قرارداد کاری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری انجام دهیم. ایجاد قرارداد کاری مازندران و ایتالیا در حوزه صنایع‌ دستی و گردشگری
مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران گفت: می‌توانیم با مازندران یک قرارداد کاری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری انجام دهیم.(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان خبر داد و گفت: مصرف برق به پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات رسیده است.

رکوردشکنی مصرف برق با ثبت مصرف بیش از ۵۵۰۰ مگاواتی در مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان خبر داد و گفت: مصرف برق به پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات رسیده است. (ادامه)
۸ هزار هکتار از اراضی جنگلی و جلگه‌ای در غرب مازندران سال‌های اخیر دچار دست اندازی شده است. تجاوز به ۸ هزار هکتار اراضی غرب مازندران
۸ هزار هکتار از اراضی جنگلی و جلگه‌ای در غرب مازندران سال‌های اخیر دچار دست اندازی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات مازندران از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند. داوطلبان نمایندگی مجلس از التهاب آفرینی و شایعه پراکنی و تبلیغات زودهنگام خودداری کنند
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات مازندران از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند. داوطلبان نمایندگی مجلس از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند
رئیس ستاد انتخابات مازندران از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.(ادامه)
۹۵۵ مازندرانی در یک گام مانده به پایان پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان داوطلب نام نویسی کرده اند. پیش‌ثبت‌نام ۹۵۵ مازندرانی برای انتخابات مجلس
۹۵۵ مازندرانی در یک گام مانده به پایان پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان داوطلب نام نویسی کرده اند.(ادامه)
۷۸۲ مازندرانی در ۵ روز گذشته به عنوان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند. پیش‌ثبت‌نام ۷۸۲ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس تا پنجمین روز
۷۸۲ مازندرانی در ۵ روز گذشته به عنوان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند.(ادامه)
استاندار مازندران از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه شکایت از رسانه‌ها را فردا شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند. ادارات استان فردا شکایات خود از رسانه ها را پس بگیرند
استاندار مازندران از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه شکایت از رسانه‌ها را فردا شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: کارخانه نساجی قائمشهر را احیا می‌کنیم. صنعت نساجی مازندران در مسیر احیا
استاندار مازندران گفت: کارخانه نساجی قائمشهر را احیا می‌کنیم.(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های مازندران در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند اماکن مذهبی در روستا‌های مازندران پذیرای مسافران
مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های مازندران در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد. آماده‌باش دستگاه‌های امدادی برای تعطیلات پایان هفته در مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:
 با حکم وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی  وندچالی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با حکم وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی وندچالی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد. (ادامه)
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط .... نامه مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران به دادستان مرکز استان؛/ در خواست تعقیب قضایی ۳ مسئول استانی
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط ....(ادامه)
ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید. آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران
ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید.(ادامه)
مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران از اطفای کانون اصلی آتش سوزی امروز سه شنبه در شبه جزیره میانکاله خبر داد. کانون اصلی آتش سوزی در میانکاله اطفا شد
مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران از اطفای کانون اصلی آتش سوزی امروز سه شنبه در شبه جزیره میانکاله خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.