.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهرستان میاندورود به خاطر همسایگی با مرکز استان و مزیت‌های اقتصادی فراوانی که دارد تا امروز باید به شهرستانی برخوردار تبدیل می‌شد اما کم‌توجهی مدیران ارشد سابق استانی و همچنین سوءعملکرد برخی مدیران شهرستانی در ادوار گذشته موجب شد حرکت رو به توسعه در این شهرستان به تعبیر استاندار مانند برخی طرح‌ها «لاک‌پشتی» باشد . «میاندورود» ؛ شهرستان نیمه تمام !
شهرستان میاندورود به خاطر همسایگی با مرکز استان و مزیت‌های اقتصادی فراوانی که دارد تا امروز باید به شهرستانی برخوردار تبدیل می‌شد اما کم‌توجهی مدیران ارشد سابق استانی و همچنین سوءعملکرد برخی مدیران شهرستانی در ادوار گذشته موجب شد حرکت رو به توسعه در این شهرستان به تعبیر استاندار مانند برخی طرح‌ها «لاک‌پشتی» باشد .(ادامه)
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، آخرین شرایط سد فینسک را در تماس تلفنی با وزیر کشور بررسی کرد. پیگیری سد فینسک در گفت‌وگوی نماینده سمنان و وزیر کشور
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، آخرین شرایط سد فینسک را در تماس تلفنی با وزیر کشور بررسی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فریدونکنار منصوب و با حضور مسِئولان معرفی شد. سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فریدونکنار معارفه شد
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فریدونکنار منصوب و با حضور مسِئولان معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند. «فینسک» و خوش‌ خیالی یک استاندار !
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند.(ادامه)
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند ضرورت تثبیت مجریان انتخابات در مازندران
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند (ادامه)
استاندار سمنان گفت: سد فینسک دارای تمام مجوزهای زیست‌محیطی و ردیف اعتباری بوده و اجرای این طرح بدون هیچ‌گونه تغییری و با جدیت دنبال خواهد شد.‌ «سد فینسک» پروژه ای با تمام مجوزها و ردیف اعتباری با جدیت تمام در حال اجراست
استاندار سمنان گفت: سد فینسک دارای تمام مجوزهای زیست‌محیطی و ردیف اعتباری بوده و اجرای این طرح بدون هیچ‌گونه تغییری و با جدیت دنبال خواهد شد.‌(ادامه)
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا و انگلیس در حمله به یمن اشتباه کردند و از تجارب گذشته خود درس نگرفتند. البخیتی: حمله مستقیم به یمن بزرگ‌ترین حماقت آمریکا و انگلیس در تاریخ است
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا و انگلیس در حمله به یمن اشتباه کردند و از تجارب گذشته خود درس نگرفتند.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند. بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری/ معرفی طراح و پشتیبانِ اصلی/ هدف اصلی تروریست‌ها انفجار مزار شهید سلیمانی بوده/ مردم موارد مشکوک را گزارش کنند(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد. هویت طراح اصلی حادثه تروریستی کرمان مشخص شد
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۱ دی
روزنامه‌های امروز به چراغ سبز جدید آمریکا به ادامه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و هشدار استاندار درباره کمبود جدی آب در تهران پرداخته‌اند.(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان توضیح داد: در انفجار دوم در فیلم ها مشخص است، تروریست می آید و به حلقه امنیتی می خورد، صبر می کند زیرا نمی تواند از سد امنیتی عبور کند لذا وقتی اتوبوس می آید و جمعیتی را پیاده می کند، خود را منفجر می کند.
مسافران اتوبوس که پیاده شدند، عامل انتحاری خود را منفجر کرد/ماجرای پژو حاضر در محل انفجار اول چه بود؟
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان توضیح داد: در انفجار دوم در فیلم ها مشخص است، تروریست می آید و به حلقه امنیتی می خورد، صبر می کند زیرا نمی تواند از سد امنیتی عبور کند لذا وقتی اتوبوس می آید و جمعیتی را پیاده می کند، خود را منفجر می کند. (ادامه)
قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم ۱۶ بمب در استان کرمان کشف شد/ ۲۳ داعشی آماده عملیات در کرمان دستگیر شدند/ تروریست‌ها نتوانستند مواد منفجره کار بگذارند؛ قبل از گیت انتحاری زدند/ برای تشییع شهدا هم برنامه داشتند ....(خبر)
(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت. رئیسی به کرمان رفت ؛ حضور در گلزار شهدا / عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان / تغییر در برنامه سفر رئیس جمهور به زنجان
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت.(ادامه)
آمار صحیح شهدا ۸۴ نفر/ مصدومین ۲۸۴ نفر/ شهدای کرمان فردا تشییع می‌شوند/ تا کنون 70 درصدشهدا شناسایی شده ‌و عمدتاً مربوط به کرمان هستند / هم اکنون حضور پرشور مردم در گلزار شهدای کرمان ....(خبر)
(ادامه)
دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان و با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این اقدام کور تروریستی، فردا (پنجشنبه) را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

دولت فردا را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد
دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان و با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این اقدام کور تروریستی، فردا (پنجشنبه) را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز : سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران گفت: با دستگیری تعدادی از اعضای شورا شهر نوشهر این شورا منحل شد. شورای شهر نوشهر رسما منحل شد + جزئیات
شمال نیوز : سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران گفت: با دستگیری تعدادی از اعضای شورا شهر نوشهر این شورا منحل شد.(ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
فرماندار ویژه میناب گفت: یک خودرو عصر امروز، چهارشنبه مامور وظیفه شناس نیروی انتظامی را در پلیس راه میناب جاسک (ایست بازرسی گودو) زیر گرفت و منجر به شهادتش شد. افسر پلیس راه هرمزگان در تصادف عمدی به شهادت رسید/ راننده ضارب دستگیر شد
فرماندار ویژه میناب گفت: یک خودرو عصر امروز، چهارشنبه مامور وظیفه شناس نیروی انتظامی را در پلیس راه میناب جاسک (ایست بازرسی گودو) زیر گرفت و منجر به شهادتش شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد . پیشتازی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در تمدید بیمه شدگان / پوشش بیمه ای 151 هزار نفر در مازندران
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد .(ادامه)
شمال نیوز : پاییز فصل پربارش سپری شد و عمده‌ بارش‌ها در مازندران به دلیل ضعف در ذخیره آب و سدسازی یا تبخیر و یا تبدیل به سیلاب و روانه دریا شده است. باران در مازندران دود یا سیل می شود/ ضعف ذخیره آب و سدسازی
شمال نیوز : پاییز فصل پربارش سپری شد و عمده‌ بارش‌ها در مازندران به دلیل ضعف در ذخیره آب و سدسازی یا تبخیر و یا تبدیل به سیلاب و روانه دریا شده است.(ادامه)
عکس دیده نشده از پوشش احمدی نژاد وقتی استاندار هاشمی بود
عکسی قدیمی از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار دولتمردانش را مشاهده کنید.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند.
گلستان استان ظرفیت‌ها است /رویکرد اساسی و مهم شناخت مساله و حل مساله است و مورد نظر دولت سیزدهم است
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند. (ادامه)
استاندار گلستان گفت: استان گلستان روز پنجشنبه، ۳۰ آذر میزبان رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

رئیس‌ جمهور آخر هفته به استان گلستان می‌رود
استاندار گلستان گفت: استان گلستان روز پنجشنبه، ۳۰ آذر میزبان رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. (ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  استاندار دولت سیزدهم در مازندران در حالی خود را پارتی جوانان بدون پارتی استان نامیده است که برای این مشاور غیر قانونی خود با استفاده از سهمیه جوانان تحصیل کرده مازنی و در پایان مدت سربازی کد استخدامی دریافت کرد و وی هم اکنون برای بهره مندی از مزایای استخدامی آن راهی یکی از وزارتخانه های پایتخت شد! خروج بی سرو صدای مشاور جوان استاندار از مازندران !
شمال نیوز : استاندار دولت سیزدهم در مازندران در حالی خود را پارتی جوانان بدون پارتی استان نامیده است که برای این مشاور غیر قانونی خود با استفاده از سهمیه جوانان تحصیل کرده مازنی و در پایان مدت سربازی کد استخدامی دریافت کرد و وی هم اکنون برای بهره مندی از مزایای استخدامی آن راهی یکی از وزارتخانه های پایتخت شد!(ادامه)
معاون استاندار سیستان و بلوچستان از شهادت ۱۱ نفر از نیروهای فراجا در حمله تروریستی به پایگاه انتظامی راسک خبر داد. شهادت ۱۱ نفر از نیروهای فراجا در راسک
معاون استاندار سیستان و بلوچستان از شهادت ۱۱ نفر از نیروهای فراجا در حمله تروریستی به پایگاه انتظامی راسک خبر داد.(ادامه)
سخنگوی فراجا از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته (شامگاه پنجشنبه) خبر داد. حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک / ۱۱ مامور فراجا شهید و ۷ نفر مجروح شدند؛ حال برخی از مجروحان وخیم است / "جیش الظلم" مسئولیت حمله را بر‌عهده گرفت
سخنگوی فراجا از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته (شامگاه پنجشنبه) خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
شمال نیوز :   کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است چالش های زیست محیطی در مازندران و انفعال مسئولان !
شمال نیوز : کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.493 seconds.