.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:  کرونا شرایط را در مازندران وخیم کرده و هر ساعت سمفونی مرگ در استان نواخته می‌شود، در این موقعیت، ضعف های جدی مدیریت بحران به خوبی خودنمایی می کند. سرگردانی بیماران در خیابان / ‏‬ علوم پزشکی بابل : با کمبود تخت مواجه نیستیم !
شمال نیوز: کرونا شرایط را در مازندران وخیم کرده و هر ساعت سمفونی مرگ در استان نواخته می‌شود، در این موقعیت، ضعف های جدی مدیریت بحران به خوبی خودنمایی می کند.(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه ستاد ملی کرونا با آغازهر موج کرونا دستور تعطیلی برخی صنوف را صادر می کند اما اصناف معتقدند که اینگونه تعطیلات نه تنها اثربخشی خاصی ندارد بلکه منجر به فشار اقتصادی به دارندگان واحدهای صنفی تعطیل می شود. بازار تعطیل است اما بانک‌ها چک‌هایشان را نقد می‌کنند
شمال نیوز : اگرچه ستاد ملی کرونا با آغازهر موج کرونا دستور تعطیلی برخی صنوف را صادر می کند اما اصناف معتقدند که اینگونه تعطیلات نه تنها اثربخشی خاصی ندارد بلکه منجر به فشار اقتصادی به دارندگان واحدهای صنفی تعطیل می شود. (ادامه)
صدور پروانه کسب در کمتر از ۲۰ روز
اتحادیه‌ها ملزم به صدور پروانه برای واحد‌های کسبی در کمتر از ۲۰ روز شدند.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله رئیسی دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای حضور خود در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جهموری را اعلام کرد.
رئیسی: آمده‌ام تا با کمک همه مردم، دولتی مردمی برای ایرانی قوی تشکیل دهم
شمال نیوز : آیت‌الله رئیسی دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای حضور خود در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جهموری را اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز : « اصناف شمال » که با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی عباس رمدانی منتشر می شود از یک تیم تحریریه حرفه ای بهره مند است که به دغدغه ها و راهکارهای موجود واحد های صنفی خواهد پرداخت و شامل اخبار ، یادداشت ها ، تصاویر و گزارشات متنوعی می باشد . « رمدانی » با اصناف شمال آمد / تولد تنها رسانه مکتوب بازار شمال کشور
شمال نیوز : « اصناف شمال » که با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی عباس رمدانی منتشر می شود از یک تیم تحریریه حرفه ای بهره مند است که به دغدغه ها و راهکارهای موجود واحد های صنفی خواهد پرداخت و شامل اخبار ، یادداشت ها ، تصاویر و گزارشات متنوعی می باشد .(ادامه)
وضعیت فعالیت مشاغل از شنبه
رئیس اتاق اصناف تهران درباره تمدید محدودیت‌های ضد کرونایی در تهران گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران مبنی بر تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های ضد کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی، در شهر تهران گروه شغلی ۱ همچنان میتوانند هفته آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند اما گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ و بازار بزرگ تهران همچنان تعطیل هستند.(ادامه)
برای پیشکسوت بازار ساری دعا کنید
(ادامه)
برخورد‌ قانونی با واحد‌های صنفی متخلف در اجرای پروتکل‌های بهداشتی
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که واحد‌های صنفی متخلف از اجرای پروتکل‌های بهداشتی به مدت ۱۵ روز پلمب می‌شوند.(ادامه)
شرایط حاد کرونایی پاساژ‌ها و تالار‌های آمل را تعطیل کرد
فعالیت پاساژ‌های صنفی و تالار‌ها به علت شرایط حاد کرونایی، در آمل ممنوع شد.(ادامه)
اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور درباره ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری صادر شد. اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره ثبت‌نام انتخابات شوراهای روستا
اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور درباره ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری صادر شد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی معاون وزیر صمت، صرامی مسئول کمیته اطلاع رسانی تنظیم بازار کشور شد مسئول کمیته اطلاع رسانی تنظیم بازار منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی معاون وزیر صمت، صرامی مسئول کمیته اطلاع رسانی تنظیم بازار کشور شد(ادامه)
آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار مازندران
طرح ویژه بازرسی و نظارت از بازار کالا و خدمات در مازندران از امروز آغاز می‌شود.(ادامه)
رئیس اتحادیه مشاوران املاک از دستگیری حسام الدین عقبایی نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران خبر داد. نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک دستگیر شد
رئیس اتحادیه مشاوران املاک از دستگیری حسام الدین عقبایی نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران خبر داد.(ادامه)
تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در کمیسیون اقتصاد مجلس
رئیس اتاق اصناف ایران از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در کمیسیون اقتصاد مجلس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : زارعی با اشاره به ظرفیت بالای اصناف مازندران در راه اندازی بازارهای تخصصی افزود: دفاع از حقوق بازاریان و اصناف فعال در تأمین مایحتاج عمومی مردم رسالت بزرگ دولت است .... دولت حمایت از اصناف آسیب دیده دوران کرونا را افزایش دهد
شمال نیوز : زارعی با اشاره به ظرفیت بالای اصناف مازندران در راه اندازی بازارهای تخصصی افزود: دفاع از حقوق بازاریان و اصناف فعال در تأمین مایحتاج عمومی مردم رسالت بزرگ دولت است ....(ادامه)
حمایت های دولتی از اصناف آسیب دیده کرونایی افزایش یابد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار افزایش حمایت های دولتی از اصناف آسیب دیده براثر شیوع کرونا شد و گفت: دفاع از حقوق بازاریان رسالت بزرگ دولت است.(ادامه)
اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در مازندران
طرح نظارتی ویژه شب یلدا شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر در مازندران اجرا می‌شود.(ادامه)
واحدهای صنفی ساری از تعطیلات کرونایی آسیب جدی دیدند / ضرورت حمایت مسئولان از بازار
(ادامه)
طبق اعلام اتاق اصناف، صنف دارندگان قنادی-شیرینی فروشی و کافه قنادی در اولویت گروه شغلی یک قرار گرفت و فعالان این صنف مشروط بر عدم پذیرش حضوری مشتری در محل، می‌توانند در مناطق قرمز نیز فعالیت کنند. قنادی‌ها در گروه شغلی یک قرار گرفتند/ می‌توانند در مناطق قرمز فعالیت کنند
طبق اعلام اتاق اصناف، صنف دارندگان قنادی-شیرینی فروشی و کافه قنادی در اولویت گروه شغلی یک قرار گرفت و فعالان این صنف مشروط بر عدم پذیرش حضوری مشتری در محل، می‌توانند در مناطق قرمز نیز فعالیت کنند.(ادامه)
آغاز طرح ویژه نظارتی شب یلدا
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: رسته های صنفی مواد اولیه کشاورزی، باغبانی و دامداری در مشاغل گروه یک قرار گرفت. جدیدترین تغییرات مشاغل گروه یک اعلام شد
شمال نیوز: رسته های صنفی مواد اولیه کشاورزی، باغبانی و دامداری در مشاغل گروه یک قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: ستاد انتخابات کشور برنامه زمانی فرآیند‌های اجرایی ثبت نام داوطلبین انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد. زمان ثبت نام انتخابات شورای شهر اعلام شد
شمال نیوز: ستاد انتخابات کشور برنامه زمانی فرآیند‌های اجرایی ثبت نام داوطلبین انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.(ادامه)
فعالیت گروه یک و ۲ شغلی از شنبه در تهران مجاز شد
اتاق اصناف تهران تاکید کرده که با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران، مشاغل گروه ۱ و ۲ از جمله پاساژها از شنبه ۱۵ آذر ماه در تهران مجاز به فعالیت هستند و ساعت پایان فعالیت روزانه صنوف مجاز به فعالیت در شهر تهران راس ساعت ۲۰ خواهد بود.(ادامه)
پلمب ۳۱ واحد صنفی به علت بی توجهی به هشدار‌های کرونایی
۳۱ واحد صنفی به علت رعایت نکردن هشدار‌های کرونایی در ۲ شهر مازندران پلمب شدند(ادامه)
سه رسته صنفی دیگر به گروه شغلی یک اضافه شد
اتاق اصناف خاطرنشان کرده که صنوف مذکور در تهران و تمامی شهرستان های کشور با وضعیت قرمز، نارنجی یا زرد مجاز به فعالیت هستند.(ادامه)
رعایت 95درصدی پروتکل بهداشتی در سوادکوه شمالی
(ادامه)
اجرای محدودیت‌های شدید کرونایی در آمل/پلمب در انتظار واحدهای صنفی متخلف
چندین تیم نظارتی اتاق اصناف همزمان با اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان آمل فعال شده است.(ادامه)
شمال نیوز: از زمان شیوع کرونا در جهان، دولت‌ها با دوگانه جان و نان مواجه بودند و در برهه‌های زمانی و با توجه به میزان شیوع ویروس یکی را بر دیگری ... بیمه، مالیات و عوارض، سه دغدغه کرکره‌های پایین
شمال نیوز: از زمان شیوع کرونا در جهان، دولت‌ها با دوگانه جان و نان مواجه بودند و در برهه‌های زمانی و با توجه به میزان شیوع ویروس یکی را بر دیگری ...(ادامه)
حمایت ۱۸۳ نماینده مجلس از اصناف و مشاغل آسیب دیده از کرونا
شمال نیوز: بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از اصناف و مشاغل آزاد آسیب دیده از کرونا صادر و در صحن علنی مجلس قرائت شد.(ادامه)
بزرگ خاندان رمدانی دارفانی را وداع گفت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.