.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ادریس البا بازیگر سرشناس بریتانیایی برنده جایزه گلدن گلوب تازه‌ترین نمونه از بازیگران سرشناسی است که به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. تست کرونای بازیگر معروف مثبت شد
ادریس البا بازیگر سرشناس بریتانیایی برنده جایزه گلدن گلوب تازه‌ترین نمونه از بازیگران سرشناسی است که به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.(ادامه)
شهردار فرح آباد ساری حکم گرفت
استاندارمازندران با حکمی شهردار شهر ساحلی فرح آباد در شهرستان ساری را منصوب کرد. (ادامه)
موافقت فوری فرمانده سپاه با درخواست وزیر بهداشت
تسنیم نوشت: معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه از موافقت فرمانده سپاه با درخواست وزیر بهداشت خبر داد.(ادامه)
واکنش علم‌الهدی به بسته شدن درب‌های حرم امام رضا (ع)
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی با اشاره به بسته‌شدن درب‌های حرم مطهر رضوی گفت: این تصمیم باید برای حفظ زندگی مردم و اشخاص و ارادتمندان اهل بیت (ع) اجرا می‌شد.(ادامه)
عکس| کرونا در FIFA۲۱
عکسی در شبکه‌های مجازی دست به دست شده که بازیکنی با لباس مخصوص و ماسک به صورت روی کاور بازی FIFA۲۱ قرار دارد. تعطیلی لیگ‌های مختلف و به تعویق افتادن تورنمنت‌های مهم ملی مثل یورو ۲۰۲۰ باعث شده حالا حالاها کسی منتظر رخ دادن اتفاقی در دنیای فوتبال نباشد.(ادامه)

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه که به مناسبت اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و بویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و با توجه به ضرورت کاهش جمعیت زندانیان، شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومانی را که محکومیت آنها تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ قطعیت یافته باشد، به تفصیل ارائه و درخواست تصویب آن را مطرح کرده بود، موافقت کردند. به مناسبت اعیاد رجبیه، عید نوروز و مبعث پیامبر اعظم (ص)؛ رهبرانقلاب باشرایط وضوابط عفو یاتخفیف مجازات محکومان موافقت کردند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه که به مناسبت اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و بویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و با توجه به ضرورت کاهش جمعیت زندانیان، شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومانی را که محکومیت آنها تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ قطعیت یافته باشد، به تفصیل ارائه و درخواست تصویب آن را مطرح کرده بود، موافقت کردند.(ادامه)
جنجال‌سازی اپوزیسیون خارج نشین در مورد دختر وزیر اطلاعات!
با انتشارعکسی از یک خانم بازیگر و معرفی آن به عنوان دختر وزیر اطلاعات، جریانی سعی در شایعه پراکنی و تخریب چهره سیدمحمود علوی داشت.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، گفت: مراکز اقامتی مازندران به دلیل شیوع کرونا حق پذیرش مسافر ندارند. فیلم / خط و نشان مجدد دادستان مازندران درباره عدم پذیرش مسافر
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، گفت: مراکز اقامتی مازندران به دلیل شیوع کرونا حق پذیرش مسافر ندارند.(ادامه)
واکنش احمد خاتمی به تجمع اعتراضی قم و مشهد
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان تجمع اعتراضی و هتک حرمت عده‌ای به حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه را غیرشرعی و غیرعقلی خواند و تأکید کرد: اینها می‌خواهند بگویند از نظام اسلامی و در رأس آن، مقام معظم رهبری ولایی‌تر هستند؟ گردانندگان این ماجرا قطعا افراد مریضی هستند که بنا دارند به نظام اسلامی آسیب برسانند.(ادامه)
افزایش ۵۰درصدی حقوق کارمندان دولت؟
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ از افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال آینده خبر داد.(ادامه)
از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۱۷۸ مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۶۱۶۹ نفر رسید.
فوتی‌ها ۹۸۸ نفر/ مبتلایان ۱۶۱۶۹ نفر/ بهبودی‌ ۵۳۸۹ نفر/ ابتلای۱۳۴ نفر در شمال کشور
از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۱۷۸ مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۶۱۶۹ نفر رسید. (ادامه)
شمار مبتلایان به کووید١٩ در مازندران ١۴٣٠ مبتلا رسید
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1178 مبتلای جدید به ویروس کرونا در طول بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد که 59 نفر از آنان در مازندران هستند.(ادامه)
۳ ماه مهلت در پرداخت اقساط کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا
پرداخت اقساط کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا تا سه ماه به تعویق افتاد.(ادامه)
استاندار : ضرورت تغییر نگاه و رفتار جامعه برای مقابله با کرونا
استاندار مازندران تغییر در نگاه و رفتار جامعه برای مقابله با بیماری مهلک کرونا را ضروری برشمرد.(ادامه)
نقشه: آخرین وضعیت شیوع کرونا در ایران تا ۲۶ اسفند
ویروس کرونا هر روز مبتلایان و قربانیانی را به فهرست خود در ایران و جهان اضافه می‌کند. نخستین روز تعداد ابتلا دو نفر اعلام شد و تا دوشنبه (۲۶ اسفند) به حدود ۱۵ هزار نفر رسید. این ویروس تا این تاریخ بیش از ۸۵۰ نفر را هم به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، حدود پنج هزار نفر تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای ۱۰ روز اخیر نشان می‌دهد که به طور متوسط در هر ساعت ۴۳ نفر مبتلا و ۳ نفر قربانی ویروس می‌شوند و ۱۷ نفر نیز فوت می‌کنند.(ادامه)
لزوم خودداری از مسافرت به مقصد مازندران
منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم گفت: مردم در این برهه حساس از مسافرت‌ خودداری کنند، مردم همه نقاط کشور و به‌خصوص مردم با فرهنگ تهران از حضور در مازندران تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.(ادامه)
۲ نقاهتگاه با ۳۲۰ تخت در بابل راه اندازی می شود
معاون بهداشت و درمان سپاه کربلا گفت: دو نقاهتگاه در مجموع با ظرفیت ۳۲۰ تخت برای مراقبت از بیماران کرونایی در بابل راه اندازی می شود.(ادامه)
عکس/ مقایسه صف داروخانه‌ در ایران و بلژیک
یکی از تصاویر صف مقابل داروخانه‌ای در بلژیک را نشان می‌دهد و عکس دیگر صف در تهران است. در بلژیک مردم به دلیل هشدارهای کرونایی با فاصله از هم ایستاده‌اند.(ادامه)
به ویروس کرونا مبتلا نشدم
حسن یزدانی گفت: در سلامت کامل قرار دارم و مبتلا به کرونا نشدم.(ادامه)
انجام ۲۳ مرحله عملیات ضدعفونی در ساری
۲۳ مرحله عملیات ضد عفونی تاکنون در سطح معابر و اماکن عمومی شهر ساری انجام شد.(ادامه)
عکس/ دستکش و ماسک را در معابر رها نکنیم
ماندگاری ویروس کرونا بر روی سطوح موجب شد تا مراجع پزشکی و بهداشتی سراسر دنیا مردم را به استفاده از دستکش و ماسک در محیط خارج از منزل ترغیب کنند.(ادامه)
توییت جالب لیگ قهرمانان با حضور بیرانوند +عکس
صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا در توییتی جالب با حضور علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران و پرسپولیس نوشت: تیم شما یک پنالتی داده است. کدام دروازه‌بان را برای مهار آن انتخاب می‌کنید؟(ادامه)
چه کسانی ناقلانِ بدون علائم کرونا هستند؟
یک متخصص بیماری‌های عفونی با تاکید بر بدون علامت بودن یا کم علامت بودن اکثر مبتلایان به کرونا، گفت: هر یک نفر مبتلا به کرونا ویروس می‌تواند بیماری را به ۴ نفر دیگر انتقال داده و این زنجیره به طور متوالی تکرار شود، از این رو برای قطع زنجیره انتقال از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند.(ادامه)
بسته معیشتی کرونایی امشب واریز می‌شود
بسته حمایتی دولت برای اقشار آسیب دیده از کرونا امشب به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.(ادامه)
نرخ دیه سال آینده مشخص شد
سخنگوی قوه قضائیه از تعیین نرخ دیه سال ۹۹ خبر داد.(ادامه)
نرخ سکه و طلا در ۲۷ اسفند ۹۸
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.(ادامه)
قیمت روز خودرو در ۲۷ اسفند ۹۸
(ادامه)
مناطق پرخطر مازندران را بشناسیم
مناطق پرخطر استان مازندران بر اساس تردد بیماران مبتلا به کرونا را بشناسیم.(ادامه)
تصویری ماندگار از رهبر انقلاب در کنار بهترین سربازانش
حساب توئیتری منتسب به مقام معظم رهبری، تصویری از ایشان در کنار رهبر حزب الله یمن و سردار سلیمانی بازنشر کرد.(ادامه)
آیا «سردرد» نشانه ابتلا به کروناست؟
متخصص مغز و اعصاب با انتقاد از مصرف خودسرانه مردم از برخی داروها با هدف پیشگیری از ابتلا به کرونا،گفت:غالبا سردردهایی که این روزها تعداد زیادی از مردم دچار آن شده‌اند ناشی از اسپاسم‌های عضلانی است و ربطی به کرونا ندارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.