.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توصیه‌های انتخاباتی وزارت کشور به مردم
(ادامه)
توصیه های انتخاباتی مقام معظم رهبری
(ادامه)
اگر آقای احمدی نژاد هر 4 پیشنهاد را به درستی انجام دهد از طرف همه ملت دست و بازوی ایشان را می بوسم و خواسته پنجم را به ایشان تخفیف می دهم شروط احمد توکلی برای بوسیدن دست احمدی نژاد
اگر آقای احمدی نژاد هر 4 پیشنهاد را به درستی انجام دهد از طرف همه ملت دست و بازوی ایشان را می بوسم و خواسته پنجم را به ایشان تخفیف می دهم(ادامه)
محور کرج چالوس مسدود شد
(ادامه)
محسن رضايي:قهراز انتخابات اقدامی ناشایست است
(ادامه)
محور هراز مسدود شد
(ادامه)
شواهد زيادي وجود دارد كه در اين دوره، كم تجربگی برخی مسئولان اجرایی، ثبت نام رايانه‌ای بدون آمادگی كافی و اعمال سلايق تنگ‌نظرانه باعث شده كه حق و آبروی افراد بسياری در معرض خطر قرار گيرد. نامه احمد توکلی به شورای نگهبان
شواهد زيادي وجود دارد كه در اين دوره، كم تجربگی برخی مسئولان اجرایی، ثبت نام رايانه‌ای بدون آمادگی كافی و اعمال سلايق تنگ‌نظرانه باعث شده كه حق و آبروی افراد بسياری در معرض خطر قرار گيرد. (ادامه)
سيد محمد حيدري کنکاشی در فرمایشات مقام معظم رهبري پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی –یکصد سوال روز (1)(يادداشت)
سيد محمد حيدري (ادامه)
جرایم انتخاباتی از نگاه قوانین ایران(ديدگاه)
(ادامه)
همچنین وزارت آموزش و پرورش باید تمام متون درسی محتوای کتاب ها و نقشه های مندرج در آنها را با مصوبه جدید هماهنگ سازد در کتب تاریخی نیز فصلی تحت عنوان اقوام ایرانی پیش از آریایی ها گنجانده شده و در چاپ جدید تمام کتاب های مرتبط با مطالعات جغرافیایی و تاریخی، درج نام انتخاب شده به جای نام های دیگر به قانون لازم الاجرا مبدل شود. مرکز پژوهش‌های مجلس: نام دریای خزر تغيير كند
همچنین وزارت آموزش و پرورش باید تمام متون درسی محتوای کتاب ها و نقشه های مندرج در آنها را با مصوبه جدید هماهنگ سازد در کتب تاریخی نیز فصلی تحت عنوان اقوام ایرانی پیش از آریایی ها گنجانده شده و در چاپ جدید تمام کتاب های مرتبط با مطالعات جغرافیایی و تاریخی، درج نام انتخاب شده به جای نام های دیگر به قانون لازم الاجرا مبدل شود.(ادامه)
به دلیل افزایش شدید سرما و مصرف بیش از اندازه توسط مشترکان منجر به افت فشار گاز طبیعی در شهر های ساری، قائمشهر و بابل شد.به مشترکان توصیه می کنیم در صورت روشن بودن چند بخاری در منزل، فقط .... تشکیل ستاد بحران در شرکت گاز مازندران
به دلیل افزایش شدید سرما و مصرف بیش از اندازه توسط مشترکان منجر به افت فشار گاز طبیعی در شهر های ساری، قائمشهر و بابل شد.به مشترکان توصیه می کنیم در صورت روشن بودن چند بخاری در منزل، فقط ....(ادامه)
آخرین‌توصیه مقام‌معظم‌رهبری به بوتو
(ادامه)
محسن رضایی: ناگفته های تکان دهنده جنگ را می گویم
(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است... ورود یک بیماری خطرناک گیاهی در گیلان !
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است...(ادامه)
استاندار:جهل اطلاعات در استان گیلان
(ادامه)
دیدار جمعی از فعالان سياسي شمال با خاتمی
(ادامه)
رشید غریبی اندبیلی بنزین ؛ از100 لیترسفر تا 1200 لیترنمایندگان!(ديدگاه)
رشید غریبی اندبیلی(ادامه)
نامه ای از شهید رجایی به دخترش از درون زندان
(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
آمار غرق شدگان دریای مازندران
(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
محمود زارع ورزش ، سیاست و بازی(يادداشت)
محمود زارع(ادامه)
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری خبرهای ویژه رشت که گفته می شود !
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری (ادامه)
برگزاری گفتمان دانشجویی روابط دختر و پسر
به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ، گفتمان دانشجویی روابط دختر و پسر برگزار شد .(ادامه)
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری... شورا سکوی پرش برای مجلس نیست
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری...(ادامه)
جاده هراز تا روز چهارشنبه مسدود است
به منظور ادامه اجرای عملیات لق گیری و رها سازی سنگ های معلق ، محور هراز از امروز شنبه به مدت 5 روز حد فاصل رودهن به سمت امامزاده هاشم و منطقه پیچ شیطان مسدود است . (ادامه)
تقی غلامی گل گاو زبان (borago officinalis)(گزارش)
تقی غلامی(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند. تکذیب شیوع آنفلوآنزای مرغی در آمل
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.431 seconds.