.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احمدی‌نژاد گزینه حزب الله برای وزارت راه
(ادامه)
"اخراجیها" از امشب در شبکه سه سیما
(ادامه)
نقش‌آفريني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را بايد در كوچه و خيابان و مراكز عمومي و خصوصي ببينيم ، اين وزارتخانه‌ حتي در مجامع خاصي ظهور و بروزي ندارد. ظاهرا تنها براي دادن برخي مجوزها و نظارت‌ها فعلا ادامه كار مي‌دهد و اثر فاخر هنري در بخش‌هاي مختلف از آن كمتر ديده شده است... انتقاد شجاعی از عملكرد وزارت فرهنگ و ارشاد
نقش‌آفريني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را بايد در كوچه و خيابان و مراكز عمومي و خصوصي ببينيم ، اين وزارتخانه‌ حتي در مجامع خاصي ظهور و بروزي ندارد. ظاهرا تنها براي دادن برخي مجوزها و نظارت‌ها فعلا ادامه كار مي‌دهد و اثر فاخر هنري در بخش‌هاي مختلف از آن كمتر ديده شده است...(ادامه)
شجاعی:احداث نمايشگاه بين‌المللي در ساری نبايد به فراموشي سپرده شود
(ادامه)
شجاعی در واكنش به مطلب كيهان مبني بر اين كه راي اعتماد مجلس به وزراي پيشنهادي مخدوش است گفت: كسي نمي تواند در قانونگذاري مجلس دخالت كند و مخدوش بودن راي مجلس را شوراي نگهبان بايد مورد بررسي قرار دهد زيرا كه اگر اين امر در جامعه باب شود موجبات متزلزل شدن قانون را در نزد مردم فراهم مي كند . انتقاد نماینده ساری از سرمقاله کیهان
شجاعی در واكنش به مطلب كيهان مبني بر اين كه راي اعتماد مجلس به وزراي پيشنهادي مخدوش است گفت: كسي نمي تواند در قانونگذاري مجلس دخالت كند و مخدوش بودن راي مجلس را شوراي نگهبان بايد مورد بررسي قرار دهد زيرا كه اگر اين امر در جامعه باب شود موجبات متزلزل شدن قانون را در نزد مردم فراهم مي كند . (ادامه)
دومین همایش سارویهای مقیم پایتخت برگزار شد
(ادامه)
جلسه علني شوراي شهر با حضور نمايندگان ساري
(ادامه)
سيد رمضان شجاعي در مجلس هم رسانه اي شد
(ادامه)
قرار است مطالبات فرهنگيان بازنشسته به صورت نقدی به آنان  پرداخت می شود.درصورتی که وزارت آموزش وپرورش به تعهد خود نسبت به فرهنگیان بازنشته عمل نکند نمایندگان به وظیفه قانونی خود عمل خواهند کرد... سيد رمضان شجاعی، درکمیسیون امنیت ملی
قرار است مطالبات فرهنگيان بازنشسته به صورت نقدی به آنان پرداخت می شود.درصورتی که وزارت آموزش وپرورش به تعهد خود نسبت به فرهنگیان بازنشته عمل نکند نمایندگان به وظیفه قانونی خود عمل خواهند کرد...(ادامه)
در حال حاضر در مورد ریاست مجلس هشتم دو نگاه وجود دارد اما من فکر می کنم نباید تعجیل کرد بلکه باید صبر کنیم تا مجلس شکل بگیرد و بعد دیدگاه ها مطرح شود.الان هم آقای حداد و هم آقای لاریجانی در حال رایزنی می باشند حضرت آقا هم به منتخبین ... مقيمي: در خانه سبز روی خاکستر نشسته ایم
در حال حاضر در مورد ریاست مجلس هشتم دو نگاه وجود دارد اما من فکر می کنم نباید تعجیل کرد بلکه باید صبر کنیم تا مجلس شکل بگیرد و بعد دیدگاه ها مطرح شود.الان هم آقای حداد و هم آقای لاریجانی در حال رایزنی می باشند حضرت آقا هم به منتخبین ...(ادامه)
 نمایندگان مردم مازندران اعتقاد دارند آقای لاریجانی می تواند رئیس مجلسی قوی، کارآمد و متخصص در مجلس هشتم باشد و رای مجمع نمایندگان استان به ریاست آقای لاریجانی مثبت ...
حمايت منتخبين مازندران از رياست لاريجاني
نمایندگان مردم مازندران اعتقاد دارند آقای لاریجانی می تواند رئیس مجلسی قوی، کارآمد و متخصص در مجلس هشتم باشد و رای مجمع نمایندگان استان به ریاست آقای لاریجانی مثبت ... (ادامه)
شجاعي:شکوفایی در عرصه فرهنگی باید از جوانان شروع شود
(ادامه)
شجاعی که سابقه 15 سال نمایندگی مردم شهرستان ساری را در کارنامه خود دارد ، بعد از 4 دوره حضور درمجلس دی ماه سال گذشته با نام نويسي در حوزه انتخابیه تهران ، ری وشمرانات بخت خود را از پایتخت آزمود... رتبه 155 براي سید حسن شجاعی
شجاعی که سابقه 15 سال نمایندگی مردم شهرستان ساری را در کارنامه خود دارد ، بعد از 4 دوره حضور درمجلس دی ماه سال گذشته با نام نويسي در حوزه انتخابیه تهران ، ری وشمرانات بخت خود را از پایتخت آزمود...(ادامه)
شجاعی با اشاره به اینکه من از جنس و سنخ دانشگاه هستم و بسیار خوشحالم که خود نیز در فرایند شکل گیری و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی نقش داشته ام گفت : امروز هم به شما همکاران عزیز می گویم که مدافع حریم پاک و مقدس دانشگاه آزاد اسلامی خواهم بود... بازديد سرزده شجاعی از دانشگاه آزاد ساري
شجاعی با اشاره به اینکه من از جنس و سنخ دانشگاه هستم و بسیار خوشحالم که خود نیز در فرایند شکل گیری و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی نقش داشته ام گفت : امروز هم به شما همکاران عزیز می گویم که مدافع حریم پاک و مقدس دانشگاه آزاد اسلامی خواهم بود...(ادامه)
اسامی منتخبان مجلس هشتم که از سوی مردم انتخاب شده و یا باید در مرحله دوم باید به رقابت بپردازند ، همراه با ذکر گرایشات سیاسی آنها اعلام می گردد... اسامي و گرايش منتخبان و نامزدهای دور دوم در استانهاي شمالي
اسامی منتخبان مجلس هشتم که از سوی مردم انتخاب شده و یا باید در مرحله دوم باید به رقابت بپردازند ، همراه با ذکر گرایشات سیاسی آنها اعلام می گردد...(ادامه)
نتایج آرای انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران اعلام شد.به گزارش  خبرنگار شمال نيوز ،شمارش آرا در حوزه های انتخابیه استان به پایان رسید که در شهرستانهای نکا،بهشهر و گلوگاه آقای.... نتایج آرای انتخابات مجلس هشتم در مازندران
نتایج آرای انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران اعلام شد.به گزارش خبرنگار شمال نيوز ،شمارش آرا در حوزه های انتخابیه استان به پایان رسید که در شهرستانهای نکا،بهشهر و گلوگاه آقای....(ادامه)
سایت رسمی جبهه متحد اصولگرایان اسامی نامزدهای این جبهه را در حوزه های انتخابیه شمال کشور به این شرح  اعلام کرد: اسامی نامزدهای نهایی جبهه متحد اصولگرایان در شمال كشور
سایت رسمی جبهه متحد اصولگرایان اسامی نامزدهای این جبهه را در حوزه های انتخابیه شمال کشور به این شرح اعلام کرد:(ادامه)
بسیاری به نان شب محتاجند و تورم هم هر روز بالا می رود و مسکن هم به یک آرزو تبدیل شده و علاوه براین مواد مخدر گریبان جوانان را گرفته و ازدواج نیز برای آنان ناممکن شده است و براین اساس هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان باید پاسخگو باشند.
شجاعي : مردم تا خرخره گرفتارند
بسیاری به نان شب محتاجند و تورم هم هر روز بالا می رود و مسکن هم به یک آرزو تبدیل شده و علاوه براین مواد مخدر گریبان جوانان را گرفته و ازدواج نیز برای آنان ناممکن شده است و براین اساس هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان باید پاسخگو باشند. (ادامه)
باحضور سید حسن شجاعی ، عبدا.. زمانی (مفید)که از همفکران ونزدیکان وی می باشد انصراف خواهد داد و رقابت بین شجاعی ها (پسر عموها) شکل جدید به خود خواهد گرفت ... رقابت سخت پسر عموها در ساري
باحضور سید حسن شجاعی ، عبدا.. زمانی (مفید)که از همفکران ونزدیکان وی می باشد انصراف خواهد داد و رقابت بین شجاعی ها (پسر عموها) شکل جدید به خود خواهد گرفت ...(ادامه)
پنجشنبه شب گذشته اولین گردهمایی ساروی های مقیم مرکز با حضور بیش از300نفر از افراد وشخصیت های موثر و با سخنرانی دکتر علی لاریجانی  برگزار شد.وی بااشاره به مشکلات اخیر( قطعی گاز) دراستان ضمن انتقاد از دولت ... اولین گردهمایی ساروی های مقیم مرکز برگزار شد
پنجشنبه شب گذشته اولین گردهمایی ساروی های مقیم مرکز با حضور بیش از300نفر از افراد وشخصیت های موثر و با سخنرانی دکتر علی لاریجانی برگزار شد.وی بااشاره به مشکلات اخیر( قطعی گاز) دراستان ضمن انتقاد از دولت ...(ادامه)
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ... بی نظمی برخي نمایندگان شمالي در مجلس
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ...(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!!
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه...(ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
"خداحافظ همین حالا "
(ادامه)
بازگشت بهرام حمیدی به مازندران
(ادامه)
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا  20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ... اینبار نوبت به فرنیا رسید؟!!
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا 20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ...(ادامه)
در حالی که بیش از دو هفته صدا و سیمای مرکز مازندران به طور کامل در اختیار جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها قرار گرفته بود و تبلیغات شدید رسانه ای سراسر استان را فرا ... بی مهری شبکه استانی سیما
در حالی که بیش از دو هفته صدا و سیمای مرکز مازندران به طور کامل در اختیار جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها قرار گرفته بود و تبلیغات شدید رسانه ای سراسر استان را فرا ...(ادامه)
پانزدهمین جشنواره تولیدات صداوسیمای استانها با شعار اتحاد ملی ، انسجام اسلامی ، شبکه استانی در محمود آباد مازندران آغاز بکار کرد. آغاز جشنواره تولیدات صدا و سیما
پانزدهمین جشنواره تولیدات صداوسیمای استانها با شعار اتحاد ملی ، انسجام اسلامی ، شبکه استانی در محمود آباد مازندران آغاز بکار کرد.(ادامه)
مازندران‌ میزبان ‌جشنواره ‌پانزدهم‌ صدا و سیما
پانزهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما درمازندران برگزار می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.