.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۹۹/۱۱/۰۶
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۶۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان است.(ادامه)
قیمت روز خودرو در ششم بهمن
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش اندک همراه است.(ادامه)
گران شدن دلار و یورو در صرافی‌های بانکی
قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۲ هزار و ۷۲۰ تومان و قیمت خرید ۲۱ هزار و ۴۸۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت خرید ۲۶ هزار و ۴۶۰ تومان اعلام شده است.(ادامه)
چگونه با کودکان در دوران خانه نشینی رفتار کنیم؟
در روز‌هایی که کودکان با خانه نشینی بسیاری از فعالیت هایشان محدود شده والدین باید بیشتر به فکر سلامت روان آن‌ها باشند.(ادامه)
افراد دارای چک برگشتی از "خدمات بانکی" محروم می‌شوند
در قانون جدید، به افراد دارای چک برگشتی، خدمات بانکی ارائه نمی‌شود. بر این اساس افتتاح حساب جدید بانکی، اعطای کارت بانکی جدید، صدور ضمانت‌نامه ارزی و ریالی و پرداخت تسهیلات بانکی نیز به این افراد ممنوع می‌شود.(ادامه)
بخشش 3 محکوم به اعدام پای چوبه دار در مازندران
سه محکوم به قصاص با تلاش رئیس زندان‌ آمل و قائم‌شهر، مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه زندان با جلب رضایت و بخشش اولیا دم از قصاص رهایی یافتند.(ادامه)
پیگیر برخورد جدی با فرد خاطی در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان هستیم
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: در مجلس مرجع نظارت بر رفتار نمایندگان وجود دارد و با جدیت و پیگیری قانونی خواستار برخورد قاطع با فرد خاطی هستیم.(ادامه)
دستمریزاد به این پلیس هموطن + عکس
ویدئویی از یک پلیس که روی برف ها دراز کشیده تا خودروی یک هموطن را که خراب شده و در برف و بوران مانده، تعمیر کند، در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و تحسین کاربران را به همراه داشت. (ادامه)
قدم نهایی برای بازگشت ترابی به پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با مهدی ترابی منتظر فسخ این بازیکن با باشگاه العربی قطر است.(ادامه)
قدم نهایی برای بازگشت ترابی به پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با مهدی ترابی منتظر فسخ این بازیکن با باشگاه العربی قطر است.(ادامه)
فکری دستیار جدیدش را انتخاب کرد
سرمربی تیم فوتبال استقلال نام دستیار مد نظر خود را به مدیرعامل این باشگاه ارائه کرد.(ادامه)
بازیکن استقلال به حبس ابد محکوم شد+ عکس
بازیکن تیم فوتبال استقلال در فضای مجازی پیامی را منتشر کرد.(ادامه)
آخرین وضعیت کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی کرونا
محقق اصلی پروژه تولید واکسن ایرانی کرونا در ستاد اجرایی فرمام امام (ره) و عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به جزییات روند تزریق این واکسن در فرآیند فاز اول مطالعه بالینی، گفت: اگر همه چیز به خوبی پیش رود، انشالله تا خرداد ماه واکسن ایرانی کرونا در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را خواهیم داشت.(ادامه)
اسیدچرب به مقابله با بیماری ام اس کمک می‌کند
یافته جدید پژوهشی نشان می‌دهد تغییر رژیم غذایی ممکن است به درمان برخی از افراد مبتلا به بیماری خودایمنی "ام اس" کمک کند.(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۶ بهمن
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۶ بهمن را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
مسدود شدن دوباره محور کندوان
محور کندوان صبح امروز به علت تعمیرات دوباره مسدود شد.(ادامه)
مسمومیت با قرص برنج در مازندران ۴۱ درصد کاهش یافت
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کاهش ۴۱ درصدی مرگ و میر و مسمومیت با قرص برنج در سال جاری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : ما به یک فرد بسیار عاقلی مثل آقای روحانی نیازمندیم. کسی که هم بتواند سکان هدایت اجرایی کشور را در دست داشته باشد و هم بتواند با دنیا تعامل داشته باشد .... کلانتری: روحانی یک مدیر مظلوم در جمهوری اسلامی است/ جمع اشتباهاتش پنج درصد هم نبوده/ برای دولت بعد هم به یک فرد بسیار عاقلی مثل روحانی نیازمندیم
شمال نیوز : ما به یک فرد بسیار عاقلی مثل آقای روحانی نیازمندیم. کسی که هم بتواند سکان هدایت اجرایی کشور را در دست داشته باشد و هم بتواند با دنیا تعامل داشته باشد ....(ادامه)
اینفوگرافی/ ۷ علامت ارتباط چاقی با تیروئید
در این تصویر ۷ علامت که از ارتباط چاقی شما با تیروئیدتان خبر می دهد را خواهید دید.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
آفتاب سرد در مازندران
مازندرانی‌ها امروز شاهد هوایی آفتابی و سرد خواهند بود.(ادامه)
توئیت بی ربط عنابستانی درباره ماجرای سیلی زدن به سرباز: وظیفه خداست که دفاع کنه!
مگه نشنیدید که قرآن میگه «ان الله یدافع عن الذین آمنوا»‏ یعنی یه وظیفه برای منه که ایمان آوردنه، یکی هم برای خدا که دفاع کردنه!(ادامه)
قیافه ترامپ: روزی که وارد کاخ سفید شد، روزی که رفت (تصاویر)
دونالد ترامپ در حالی از کاخ سفید رفت که تا روزهای آخر امید داشت نتیجه انتخابات را به نفع خود تغییر دهد و چهار سال دیگر هم رئیس جمهور بماند. در سال 2017، باراک اوباما در کاخ سفید منتظر ترامپ ماند تا ریاست جمهوری را با احترام تحویل او دهد ولی امسال، ترامپ که تحمل شکست را نداشت، قبل از آمدن جو بایدن، از کاخ سفید رفت و حتی در مراسم تحلیف هم شرکت نکرد!(ادامه)
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند .... اسامی شهدای 6 بهمن سال 1360 آمل / از دانش آموز ، خیاط و کشاورز تا جهادی و پاسدار
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند ....(ادامه)
خودرو پلاک سپاه در کالیفرنیا! +عکس
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام فرنگ‌نوشت با انتشار تصویری از پلاک یک ماشین در آمریکا نوشت: وقتی داری تو کالیفرنیا رانندگی می‌کنی و یهو نگاهت به پلاک ماشین جلویی میخکوب میشه(ادامه)
سد لفور از جاذبه‌های دیدنی استان مازندران است که در شهرستان سوادکوه شمالی و بخش لفور قرار دارد و همچون نگینی در دل جنگل‌های هیرکانی می‌درخشد. سد البرز (سد لفور) با ارتفاع ۷۲ متر در دهستان لفور بر روی رودخانه لفور احداث شده‌است. این سد خاکی در منطقه‌ای واقع شده‌است که به لحاظ تاریخی دارای اهمیت زیادی است. تصاویر: چهره برفی سد« لفور»(خبر)
سد لفور از جاذبه‌های دیدنی استان مازندران است که در شهرستان سوادکوه شمالی و بخش لفور قرار دارد و همچون نگینی در دل جنگل‌های هیرکانی می‌درخشد. سد البرز (سد لفور) با ارتفاع ۷۲ متر در دهستان لفور بر روی رودخانه لفور احداث شده‌است. این سد خاکی در منطقه‌ای واقع شده‌است که به لحاظ تاریخی دارای اهمیت زیادی است.(ادامه)
گونه‌های جدید کروناویروس تا چه میزان خطرناک هستند؟
استادیار زیست شناسی دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا در پاسخ به این سوال که این سویه‌های جدید کروناویروس تا چه میزان می‌توانند خطرناک باشند؟ گفت: اولین نکته‌ای که باید بگویم این است که تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر افزایش شدت بیماری در نتیجه این سویه‌های جدید کروناویروس وجود ندارد بنابراین به نظر نمی‌رسد که در حال حاضر این جهش‌ها مضرتر باشند اما نگرانی این است که افراد بیشتری به این ویروس آلوده می‌شوند و بنابراین در مجموع افراد بیشتری بیمار می‌شوند.(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
ارتباط قوی دیابت با بیماری عروق کرونر قلب در زنان
مطالعه جدید نشان می دهد نشانگر زیستی جدید مقاومت به انسولین با افزایش ۶۰۰ درصدی خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلبدر زنان مرتبط است.(ادامه)
مادر سرباز راهوری که گفته شده از نماینده مجلس سیلی خورده است می‌گوید از گریه نخوابیدم، اما به فرزندم افتخار می‌کنم. مادر سرباز مازندرانی که از نماینده سیلی خورد: از گریه نتوانستم بخوابم
مادر سرباز راهوری که گفته شده از نماینده مجلس سیلی خورده است می‌گوید از گریه نخوابیدم، اما به فرزندم افتخار می‌کنم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.