.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
میزان درآمد دولت از هدفمندی یارانه‌ها
(ادامه)
اطلاعات تکمیلی درباره آتش‌سوزی ویلای نوشهر
(ادامه)
مرگ 4‌مسافر نوروزي در ریزش‌ تونل‌ کندوان
(ادامه)
شمال نیوز:شوراي شهر ساری در پايان سال مبلغ بيست ميليون تومان براي حقير بعنوان پاداش در نظر گرفته اند هر چه فكر مي كنم مي بينم كه لايق دريافت اين پاداش نيستم بنابراين... عبوری هدیه شورای شهر را به رفتگران هدیه کرد!
شمال نیوز:شوراي شهر ساری در پايان سال مبلغ بيست ميليون تومان براي حقير بعنوان پاداش در نظر گرفته اند هر چه فكر مي كنم مي بينم كه لايق دريافت اين پاداش نيستم بنابراين...(ادامه)
سردرگمی هزاران مسافر در محور کرج چالوس
(ادامه)
تاکید رییس جمهور بر ایجاد رونق اقتصادی
(ادامه)
محور کرج - چالوس بسته شد
(ادامه)
معاون فرماندار بهشهر منصوب شد
(ادامه)
 شمال نیوز: در این سریال مردم مازندران را انسانهایی ساده و دست و پاچلفتی و اهل جدل و حاشیه نشان داده اند که اصلا در شان مردم شریف و ولایتمدار این خطه نیست ... پایتخت 3 مازندرانی ها را دست و پاچلفتی نشان داد
شمال نیوز: در این سریال مردم مازندران را انسانهایی ساده و دست و پاچلفتی و اهل جدل و حاشیه نشان داده اند که اصلا در شان مردم شریف و ولایتمدار این خطه نیست ...(ادامه)
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تلاش رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها و رسانه های مجازی در انعکاس فعالیت ها و برنامه های نوروزی دولت و خدمات سفر و معرفی جاذبه های گردشگری استان ستودنی است. تقدیر مدیرکل ارشاد از رسانه های مجازی مازندران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تلاش رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها و رسانه های مجازی در انعکاس فعالیت ها و برنامه های نوروزی دولت و خدمات سفر و معرفی جاذبه های گردشگری استان ستودنی است.(ادامه)
12 کشته و مجروح در تصادفات رانندگی گلستان
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای مازندران تا روز جمعه
(ادامه)
غافلگیری مسافران گیلان از بارش باران/ کاهش 20 درجه‌ای دمای گیلان
بارش باران، مسافران و گردشگران نوروزی گیلان را غافلگیر کرد.(ادامه)
جزئیات پیچیده ترین نقشه ترکیه در سوریه
نوار صوتی فاش شده در ترکیه، نقش گسترده قطر را در ارسال سلاح و مهمات برای گروه های مسلح در سوریه نشان می دهد. افشای این نوار در رسانه های ترکیه باعث تعجب بسیاری از مردم این کشور از نقش کشورشان در سوریه شده است.(ادامه)
بدهی بازنشستگان گیلان پرداخت شد
استاندار گیلان گفت: تمام بدهی بازنشستگان گیلان در سال‌های 92، 91 و سال‌های ماقبل آن که از بودجه استانی استفاده می‌کردند پرداخت شده است.(ادامه)
شمال نیوز:دولت در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اطلاعات درستی به مردم نمی‌دهد/دولت میزان گرانی سال آینده را اعلام کند/دولت تکلیف خانوارها را با گرانی مشخص نکرد درخواست انصراف از یارانه خلاف قانون است
شمال نیوز:دولت در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اطلاعات درستی به مردم نمی‌دهد/دولت میزان گرانی سال آینده را اعلام کند/دولت تکلیف خانوارها را با گرانی مشخص نکرد(ادامه)
پراید؛ صدرنشین تصادفات نوروزی
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در بازدید از پلیس راه استان سمنان از افزایش 10 درصدی تصادفات در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی در دو روز گذشته در کشور خبر داد.(ادامه)
تغییرات متعدد در فرمانداری میاندرود
(ادامه)
کمبود سینمای فعال در مازندران
(ادامه)
میراث فرهنگی به شهر چالوس توجهی ندارد
(ادامه)
پرونده "شهرام جزایری" به کجا رسید؟
(ادامه)
نرخ تورم اسفند 92 اعلام شد
(ادامه)
پادشاه عربستان از قدرت کناره گیری می کند
(ادامه)
روند کاهش قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز
(ادامه)
مجازات کندن نخ از پرده کعبه
(ادامه)
بلاتکلیفی تبلیغات شهری در گرگان
عضو هیئت ‎رئیسه شورای شهر گرگان بر لزوم ساماندهی تبلیغات شهری تاکید کرد و گفت: بیش از سه ماه تبلیغات شهری گرگان بلاتکلیف مانده است.(ادامه)
طرح ملی کنار گذر ساحلی رامسر؛ از رویا تا واقعیت(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز: تصادف یک دستگاه کامیون تریلر با سواری اوپل که بامداد امروز در منطقه وانا محور هراز اتفاق افتاد هشت کشته و مجروح برجای گذاشت.
۵ کشته و ۳ زخمی در تصادف تریلر با سواری
شمال نیوز: تصادف یک دستگاه کامیون تریلر با سواری اوپل که بامداد امروز در منطقه وانا محور هراز اتفاق افتاد هشت کشته و مجروح برجای گذاشت. (ادامه)
اظهارات مطهری درباره مرحوم خلخالی،سید احمد خمینی،شهید بهشتی ،آیت الله طالقانی و بازرگان
(ادامه)
اتهام بزرگ به علی کریمی و واکنش شماره 8 تراکتورسازی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.