.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مجلس نهم که از هفتم خرداد امسال کار خود را آغاز کرده، سیاست ها و بی برنامه گی های خلیلیان را برنتابیده و در اولین اقدام موضوع استیضاح این وزیر را در دستور کار خود قرار داده است. نمایندگان مجلس تاکید دارند که از روز یکشنبه آینده موضوع استیضاح این وزیر را در مجلس پیگیری خواهند کرد. عزم جدی نمایندگان مازنی برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی
مجلس نهم که از هفتم خرداد امسال کار خود را آغاز کرده، سیاست ها و بی برنامه گی های خلیلیان را برنتابیده و در اولین اقدام موضوع استیضاح این وزیر را در دستور کار خود قرار داده است. نمایندگان مجلس تاکید دارند که از روز یکشنبه آینده موضوع استیضاح این وزیر را در مجلس پیگیری خواهند کرد.(ادامه)
انتقاد از ورود برنجهای هندی به مازندران
(ادامه)
امام حسین(ع) از منظر رسول الله(ص)
(ادامه)
واكنش خبرنگار قدس به نامه شهرداری قائم شهر!
شمال نيوز: در پي ضرب و شتم خبرنگار روزنامه قدس در مازندران توسط يك كارمند شهرداري قائمشهر ، حسين احمدي خبرنگار اين روزنامه به نامه صادر شهرداري قائمشهر واكنش نشان داد .متن نامه را عينآ درج مي گردد. دروغ ، گرد و غباری بیش نیست. یادمان باشد در یک قدمی خودمان تمام می شود. شهرداری محترم قائم شهر! من و شما که از کل واقعیت باخبریم .اما اگر مردم ،قاضیان و مخاطبان ما هستند بدانند احترام، از دیدگاه شما سیلی ، مشت و پنهان کاری ست. دروغ هایی ست که بزرگی اش آدم را به خنده می اندازد. دوربین شهرداری ، مال شما. من دوربین های خداوند را دارم. دوربین هایی که هرگز پاک نمی شوند. شاید اتفاق ظهر پنج شنبه برای شما که ظلم می کنید و خود را به مظلوم بودن وانمود می کنید طنزی باشد زود گذر. اما تاریخ نشان داده است دوران "بزن ، بتاز ، نمان" دوران ماندگاری نیست. من از عدالت و انصاف و تمدن می گویم. از شعور می گویم. می گویم شجاعت اعتراف به اشتباه ،چیزی خوبی ست. من می گویم آیا خداوند در کتاب آسمانی اش مکرر از توبه نگفته است ؟ اینکه گناه را از خود پاک کنید. شهرداری محترم! در جوابیه تان تخیلات موج می زد. آن منی را که شما رسم کردید را نشناختم. سه بار متن تان را خواندم تا بفهمم آن قلدر بی شاخ و دمی که شما ترسیم کردید کیست!!؟ فکر کنم شما از بازی دروغ لذت می برید اما آیا می دانید همیشه از آب گل آلود نمی توان ماهی گرفت و گاهی تنها چیزی که دستگیرمان می شود آهن پاره یا کفش کهنه ای بیش نیست. شهرداری قائم شهر! یادم رفت به شما تبریک بگویم بابت میزبانی خوب تان !!! شما که حسابی از خجالت حبیب خدا در می آیید ... الله اکبر... من به تعریف از خود عادت ندارم و زیاده گویی را هرگز یاد نگرفته ام. آن کس که مرا می شناسد ، می شناسد. اما برای آنکس که مرا نمی شناسد طومار نمی نویسم، تنها می گویم : دروغگویی صفتی ست که به شدت از آن پرهیز می کنم چون می دانم پرتگاهی ست که نمی توان هر بار از آن جان سلامت به در برد. شهرداری محترم! برای اینکه درون زیباتری داشته باشیم برای همه ی مان، ایمان بیشتری آرزو می کنم . و اینکه باید بگویم راه بهشت ، از جهنم دروغ و تظاهر نمی گذرد.(ادامه)
سواحل رشت 4 قربانی گرفت
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
طنز؛ فرهنگ اصطلاحات کارمندان!
(ادامه)
بازداشت برادرزاده صدام حسین در اتریش
(ادامه)
گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس
(ادامه)
آلمان با برد پرگل به نیمه نهایی رفت
(ادامه)
ممنوعيت سگ‌گرداني در سواحل مازندران
(ادامه)
سرنگونی جنگنده ترکیه توسط پدافند سوریه
(ادامه)
شمال نيوز-كمال علی پور با بیان اینکه دقت و سرعت پروژه های عمرانی در استان باید مدنظر قرار گیرد، یادآور شد: متاسفانه قالب پروژه های ملی در استان اعتباراتش به صورت قطره چکانی انجام می شود که راضي کننده نیست. دقت و سرعت در اجراي پروژهاي مازندان مهم است
شمال نيوز-كمال علی پور با بیان اینکه دقت و سرعت پروژه های عمرانی در استان باید مدنظر قرار گیرد، یادآور شد: متاسفانه قالب پروژه های ملی در استان اعتباراتش به صورت قطره چکانی انجام می شود که راضي کننده نیست. (ادامه)
برنامه‌های فرهنگی سواحل در ساری اعلام شد
(ادامه)
ابلاغ نرخ‌نامه جدید‌ مرغ و تخم مرغ
(ادامه)
آمار معتادان کشور تکان دهنده است
(ادامه)
عکس/ خوش و بش احمدی نژاد با سردار جعفری
(ادامه)
من مدیر شناخته‌ شده‌ای هستم و مردم به خوبی با من آشنا هستند. برخی می‌گویند رویانیان پول بنزین را در فوتبال هزینه کرده است چرا چنین تهمتی می‌زنند؟ رویانیان: به خدا احمدی‌نژاد یک ریال هم به ما نداده
من مدیر شناخته‌ شده‌ای هستم و مردم به خوبی با من آشنا هستند. برخی می‌گویند رویانیان پول بنزین را در فوتبال هزینه کرده است چرا چنین تهمتی می‌زنند؟(ادامه)
پرداختن به امور کشاورزی گیلان فقط با عضویت درآمدن نماینده‌ای در کمیسیون کشاورزی خانه ملت می‌سر نمی‌شود، بلکه در دیگر کمیسیون‌های مجلس از جمله برنامه و بودجه و تلفیق نیز قابل پیگیری خواهد بود.

به وظایف اداری و قانونی خود بپردازنند
پرداختن به امور کشاورزی گیلان فقط با عضویت درآمدن نماینده‌ای در کمیسیون کشاورزی خانه ملت می‌سر نمی‌شود، بلکه در دیگر کمیسیون‌های مجلس از جمله برنامه و بودجه و تلفیق نیز قابل پیگیری خواهد بود. (ادامه)
عکس/شوخی کریمی با عکاس پرسپولیس
(ادامه)
آیت‌الله‌ مکارم:مهم‌ترین عامل گرانی دولت است
(ادامه)
تاسيس گروه آتش نشانان داوطلب در بابل
(ادامه)
تصاوير / قلعه رود خان در تصرف گردشگران
(ادامه)
 سایت چهاردانگه نیوز هک شد
(ادامه)
ایثارگرترین و خدوم ترین قشر زحمتکش کشور همین کشاورزان مازندرانی بوده که متاسفانه مورد بی توجهی و بی مهری مسئولان کشوری و استانی قرار می گیرند. انتقاد از ورود برنجهای هندی به مازندران
ایثارگرترین و خدوم ترین قشر زحمتکش کشور همین کشاورزان مازندرانی بوده که متاسفانه مورد بی توجهی و بی مهری مسئولان کشوری و استانی قرار می گیرند.(ادامه)
آقای رویانیان توهین کنی جوابت را می دهم
(ادامه)
پيروزي پرتغال مقابل چک با درخشش رونالدو
(ادامه)
هتاک حیثیت در فیس بوک رشت دستگیر شد
(ادامه)
تصاویر/به دام افتادن 6 توله شیر و خرس
(ادامه)
درخواست تحریمهای فلج کننده علیه ایران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.