.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کیوون برره ای در همایش روز صنعت و معدن
(ادامه)
اعتراض توکلی به روند انتخاب اعضای کمیسیونها
(ادامه)
دیدار هیئت رئیسه اقلیت مجلس با لاریجانی
(ادامه)
ربابه حسين پور چري و اين همه هياهو؟!(يادداشت)
ربابه حسين پور (ادامه)
واکنش اصناف به تعطيلي اول شب
(ادامه)
بازداشت نماینده مجلس به اتهام روابط نامشروع
(ادامه)
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ...
مقصر اصلي كيست؟!!
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ... (ادامه)
على کردان قايم‌مقام وزير نفت همراه با رييس جمهور در جلسات مهم شرکت کرده و وظايف غلامحسين نوذرى وزير نفت را انجام مى دهد.در ملاقات پنج شنبه هيات دولت با مردم تهران نيز على کردان به جاى غلامحسين نوذرى حضور يافت.همچنين در ليست همراهان رييس جمهور به هند ... وزير در سايه
على کردان قايم‌مقام وزير نفت همراه با رييس جمهور در جلسات مهم شرکت کرده و وظايف غلامحسين نوذرى وزير نفت را انجام مى دهد.در ملاقات پنج شنبه هيات دولت با مردم تهران نيز على کردان به جاى غلامحسين نوذرى حضور يافت.همچنين در ليست همراهان رييس جمهور به هند ...(ادامه)
شهيد شيرودي ؛ مالک اشتر جبهه ها(ديدگاه)
(ادامه)
واکنش لاری به بازنشستگی سیاسی خاتمی
(ادامه)
آقای دکتر احمدی نژاد روز دوشنبه با ارسال نامه ای تند خطاب به دکتر حداد عادل و انتشار آن در رسانه ها، با لحن بی سابقه ای رئیس قوه مقننه را در مقابل افکار عمومی و رسانه های خارجی، مورد انتقاد و تهمت قرار داد... پشت پرده نامه تند احمدی‏نژاد به رئیس مجلس
آقای دکتر احمدی نژاد روز دوشنبه با ارسال نامه ای تند خطاب به دکتر حداد عادل و انتشار آن در رسانه ها، با لحن بی سابقه ای رئیس قوه مقننه را در مقابل افکار عمومی و رسانه های خارجی، مورد انتقاد و تهمت قرار داد...(ادامه)
آشنایی با رحیمی سرپرست آینده وزارت کشور
(ادامه)
مذاکره با "صدر" برای ریاست مجلس هشتم
(ادامه)
درپی دستگیری تعدادی ازکارکنان این اداره دولتی که بصورت گروهی درمجلسی شرکت کرده بودند که موجب شرب خمر شده بود اعتراضات عمومی مردمی را بهمراه داشته و امام جمعه این شهر را به واکنش وا داشت .دراین ماجرا ... تلاش یک نماینده مجلس برای تطهیررئیس شراب خوار!
درپی دستگیری تعدادی ازکارکنان این اداره دولتی که بصورت گروهی درمجلسی شرکت کرده بودند که موجب شرب خمر شده بود اعتراضات عمومی مردمی را بهمراه داشته و امام جمعه این شهر را به واکنش وا داشت .دراین ماجرا ...(ادامه)
واکنش حداد عادل به نامه احمدی نژاد
(ادامه)
صاحب عکس از طریق فرزندش چندین مرتبه رضایت خویش را جهت استفاده از چهره خویش ارائه نموده است. عکسی که هنوز به نام «پیرمرد مازندرانی» در قسمت عکس‌های سال 84 آن خبرگزاری موجود است در حالی که تبليغات انتخاباتي و پير مرد 108 ساله مازندراني
صاحب عکس از طریق فرزندش چندین مرتبه رضایت خویش را جهت استفاده از چهره خویش ارائه نموده است. عکسی که هنوز به نام «پیرمرد مازندرانی» در قسمت عکس‌های سال 84 آن خبرگزاری موجود است در حالی که(ادامه)
«البرز» رفع فيلتر شد
(ادامه)
آشنایی با نظرات مهندس قهرمانی استاندار گیلان
من هم مهندسم. بتون یا میلگرد یک پروژه که مدتهاست در جایی بلوکه شده که خراب نمی شود. گزارشگر شما انگار همه چیز می داند. آقای امیر حسین مدرس قرار بود از من سوالات دیگری بپرسید(ادامه)
افروغ در واکنش به این که گفته می شود وی در مخالفت با مقامات عالی نظام اخیراً در نشست نخبگان مازندران در بابل اظهاراتی داشته است با بیان اینکه از چند مجرای دیگر هم این "شایعه" را شنیده است تصریح کرد: من واقعا متاسفم از اینکه هر روز می شنوم برخی می گویند افروغ فلان چیز را گفت و یا فلان حرف را زد و ظاهرا کانون های قدرت و ثروت حتی با کاندیدا نشدن من بازهم احساس خطر می کنند...
افروغ: نمی گذارم آب خوش از گلویشان پایین برود
افروغ در واکنش به این که گفته می شود وی در مخالفت با مقامات عالی نظام اخیراً در نشست نخبگان مازندران در بابل اظهاراتی داشته است با بیان اینکه از چند مجرای دیگر هم این "شایعه" را شنیده است تصریح کرد: من واقعا متاسفم از اینکه هر روز می شنوم برخی می گویند افروغ فلان چیز را گفت و یا فلان حرف را زد و ظاهرا کانون های قدرت و ثروت حتی با کاندیدا نشدن من بازهم احساس خطر می کنند... (ادامه)
علی شمیرانی گزارشی از عملکرد رسانه ها در سال 86
علی شمیرانی(ادامه)
آبروریزی جنجالی در یک ستاد انتخاباتی
در واکنش به این مساله ، رئیس ستاد و شوهر کاندیدای مذکور ماجرا را انکار می کند که زن ، صیغه نامه اش را نشان حاضران می دهد و می گوید حاضر است آزمایش ژنتیک هم بدهد تا ثابت کند که این چهره معروف شهر پدر بچه اش است .(ادامه)
هشدار امام جمعه بابل به فعاليتهاي بهاییان در مازندران
(ادامه)
سنگباران نماینده محبوب معلق بین تهران و شهرستان!
این نماینده به منظور جذب آراء مردم این منطقه در دفتر خود اقلامی نظیر روغن جامد، حواله آرد، برنج و دمپایی پلاستیکی بین نیازمندان توزیع می کرد که اهالی در واکنش به این اقدام با پرتاب سنگ، شیشه های دفتر وی را شکستند. (ادامه)
شکایت فرماندار علیه فرماندار
در پی تهدید فرماندار سابق از سوی فرماندار فعلي ،وي در نامه ای به استاندار خواستار تامین امنیت خود و خانواده اش شده است(ادامه)
کسی نیست از اینها بپرسد که آن روزی که در مسند نمایندگی بودید چه کردید؟ ای کاش از چند سال قبل این فکر را می کردید و خط لوله گاز دو استان مازندران و گلستان را به ترکمنستان متصل نمی کردید تا امروز .... انتقاد شديداللحن امام جمعه بابل از برخي مسئولان
کسی نیست از اینها بپرسد که آن روزی که در مسند نمایندگی بودید چه کردید؟ ای کاش از چند سال قبل این فکر را می کردید و خط لوله گاز دو استان مازندران و گلستان را به ترکمنستان متصل نمی کردید تا امروز ....(ادامه)
انتقاد تند اصوگرایان جهادی از باهنر
(ادامه)
رعيت : اعتدالیون دو جناح تركيب مجلس هشتم
(ادامه)
فعالیت گسل خزر در حوالی روستای زیارتکلاء مابین شهرهای گلوگاه به بهشهر علت اصلی رخداد این زمین لرزه ها بوده است. شرق مازندران 13 بار لرزید
فعالیت گسل خزر در حوالی روستای زیارتکلاء مابین شهرهای گلوگاه به بهشهر علت اصلی رخداد این زمین لرزه ها بوده است.(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های18شهریور
(ادامه)
شکایت شورای شهر از برهم زنندگان مراسم نیمه شعبان در رشت
در پی برهم زدن مراسم جشن نیمه شعبان توسط حجت الاسلام مهدوی شورای شهر رشت اطلاعیه ای صادر کرد.در قسمتی از این اطلاعیه آمده است:یکی از مقوله های بسیار مهم و یقینا یکی از ضرورتهای جامعه ٬لبخند است و زندگی بدون ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.446 seconds.