.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرانه فرهنگي در گيلان 100 تومان است
نماينده مردم لاهيجان در مجلس شوراي اسلامي از كم بودن سرانه فرهنگي در گيلان انتقاد کرد. (ادامه)
تلاش آقای رئیس برای ماندن !!؟؟
(ادامه)
مازندران مقام دوم کشت كلزا در كشور
جشنواره ملي دانه‌‏هاي روغني كشور با حضور جمعي از مسوولان كشوري و استاني بهره‌‏مند در ساري برگزار شد.(ادامه)
استاندار: كشاورزي در مازندران درآمدزا نيست
استاندار مازندران تغيير كشت،نبود الگو كشت،گران بودن نهاده‌هاي كشاورزي و سنتي بودن كشاورزي رااز عوامل به صرفه نبودن و درآمد پايين فعاليت‌هاي كشاورزي در استان عنوان كرد. (ادامه)
سرانجام پس از ۹ روز از انتشار اولین خبر مبنی بر واگذاری ۱۲۰ هکتار از جنگل های گیلان به دستور وزیر جهاد کشاورزی و بر کناری مدیران ارشد سازمان جنگل ها ،وزیر جهاد کشاورزی دستور قبلی خود برای واگذاری جنگل را لغو ... دستور وزیر و پس گیری جنگل های گیلان
سرانجام پس از ۹ روز از انتشار اولین خبر مبنی بر واگذاری ۱۲۰ هکتار از جنگل های گیلان به دستور وزیر جهاد کشاورزی و بر کناری مدیران ارشد سازمان جنگل ها ،وزیر جهاد کشاورزی دستور قبلی خود برای واگذاری جنگل را لغو ...(ادامه)
من احمدی نژاد این شهرهستم
شهردار جدید یکی ازشهرهای گلستان درمراسم معارفه خود با انتقاد شدید از عملکرد شهردار سابق صریحا وضعیت شهر در زمان شهرداري وي را دوران خماري و بی حالي معرفی کرد و تاکید کرد که دوران خماری شهر ...(ادامه)
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ... چرا مدیران محیط زیست گیلان عزل شدند؟
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ...(ادامه)
گلايه اعضاي ستاد احمدي نژاد از برخورد سرد استاندار گلستان
اين افراد مدتي قبل پس از معرفي محمود زاده به عنوان استاندار گلستان به همراه عيسي پايين محلي رييس ستاد انتخاباتي احمدي نژاد در گلستان و ديگر اعضاي اين...(ادامه)
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ... شهر که بی کلانتر شد قورباغه هم هفتیر کش میشود!!!
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ...(ادامه)
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان در گيلان
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان» با حضور عبدالواحد موسوي لاري، وزير كشور دولت اصلاحات در رشت برگزار شد. (ادامه)
120هکتار از جنگل های باستانی شمال ایران در منطقه سراوان رشت ، در یک اقدام کاملا غیر قانونی   ، به دستور مستقیم اسکندری ،وزیر جهاد کشاورزی و استاندار گیلان تخریب .... تخریب120هکتاراز جنگلهای گیلان با دستور وزیر جهاد کشاورزی
120هکتار از جنگل های باستانی شمال ایران در منطقه سراوان رشت ، در یک اقدام کاملا غیر قانونی ، به دستور مستقیم اسکندری ،وزیر جهاد کشاورزی و استاندار گیلان تخریب ....(ادامه)
بررسی موانع صادرات مركبات در مازندران
معاون برنامه‌ريزي واداري مالي استانداري مازندران خواستار بررسي دقيق وجدي موانع موجود در صادرات مركبات اين استان شد. از يك ميليون و نهصد هزارتن توليد مركبات مازندران در سال گذشته فقط ‪۲۵‬ هزارتن صادر شد كه اين امر نارضايتي مسوولين استان را درپي داشته است. به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ايرنا ، ولي‌الله فرزانه معاون برنامه ريزي استانداري مازندران در جلسه كميته فني توسعه صادرات غيرنفتي استان با انتقاد از اندك بودن صادرات مركبات استان گفت: كمي صادرات در حاليست كه مازندران قابليت و ظرفيت صادرات مركبات به ميزان ‪ ۳۵۰‬تا ‪ ۴۰۰‬هزارتن را دارا مي‌باشد. وي سهم مازندران در صادرات كشور را نيز اندك و در حد نيم درصد مجموع صادرات كشور دانست و گفت :با توجه به قابليت‌هاي استان اين مقدار بسيار ناچيز است و بايد افزايش يابد . وي پيش بيني و توان صادرات غيرنفتي مازندران را بسيار بيشتر از حد كنوني دانست و تصريح كرد: دستگاه‌هاي اجرايي‌استان موظف هستند با بسيج امكانات اين رقم را افزايش دهند.(ادامه)
سخنرانی ناطق نوري در دانشگاه آزاد ساری
رييس بازرسي ويژه دفتر مقام معظم رهبري گفت: جوانان و فرزندان اين مرزبوم سالم‌ترين افراد جامعه جهاني هستند واين لباس‌ها و قيافه‌ها عكس‌العمل برخي از عملكردها است.(ادامه)
شفقت:از انتقاد دانشجويان استقبال می کنیم
استاندار مازندران در جمع دانشجويان دانشگاه مازندران، انتقاد و سئوال را از خصيصه‌هاي دانشجويان و جوانان دانست و گفت: خدمتگزاران نظام بايد پذيراي اين نظرات بوده و براي انجام بهتر امور از آن بهره گيرند.(ادامه)
انتقاد از زيرآب زنی شهر «زيراب»
متأسفانه تمامي حمايتهاي مديران در استان مازندران از شهرهاي بزرگ است و شهرهاي كوچك مانند زيراب همچنان به فراموشي سپرده ميشوند. با توجه به اينكه نمايندگان شوراي شهر ...(ادامه)
تشکیل معاونت فرهنگي اجتماعي در شهرداري ساری
شهردار ساري از ايجاد پست معاونت فرهنگي و اجتماعي در شهرداري اين شهر خبر داد.(ادامه)
تجلیل از فرهنگیان نمونه مازندران
آيين تجليل از ‪۵۹۹‬معلم و مدير نمونه مازندران با حضور مدير كل برنامه ريزي دفتر برنامه ريزي و تاليف كتب درسي وزارت آموزش و پرورش و استاندار مازندران روز يكشنبه در اردوگاه دانش آموزي شهيد بادله ساري برگزارشد. (ادامه)
سهم مازندران در صادرات بسيارناچيز است
معاون برنامه‌ريزي، اداري و مالي استانداري مازندران گفت: با وجود تواناييها و امكانات بالقوه فراوان، متاسفانه سهم اين استان در صادرات غيرنفتي بسيار اندك و ناچيز است(ادامه)
مراسم خداحافظي اعضاي شوراي شهر كه قرار بود با خاطره‌اي خوش به اتمام برسد به دليل درگيري لفظي بين اعضا و يكي از خبرنگاران با جنجال به پايان رسيد.اين خبرنگار اعضاي شوراي شهر را امانتدار درست اموال بيت‌المال ندانست خداحافظی جنجالی
مراسم خداحافظي اعضاي شوراي شهر كه قرار بود با خاطره‌اي خوش به اتمام برسد به دليل درگيري لفظي بين اعضا و يكي از خبرنگاران با جنجال به پايان رسيد.اين خبرنگار اعضاي شوراي شهر را امانتدار درست اموال بيت‌المال ندانست (ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ... آموزش وپرورش ومدیرسایت شمال نیوزدردادگاه
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ...(ادامه)
انتقاد شوراي شهر از مديريت مالي شهرداري رشت
سخنگوي شوراي اسلامي شهر رشت از روند عملكرد مديريت مالي شهرداري رشت انتقاد كرد.(ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
انتقاد از عدم ارائه خدمات بيمه اي به جانبازان
بهداشت و درمان سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگرگان گلستان، از دانشگاه علوم پزشكي و سازمان بيمه تامين اجتماعي گلستان در خصوص خدمات بيمه اي ندادن به جانبازان شيميايي كه هنوز تحت پوشش بنياد قرار نگرفتند، انتقاد كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل ار فارس دکتر محمد حقيقي افزود: بر اساس (ادامه)
انتقاد معاون استاندار از كيفيت پخت نان در مازندران
معاون اداري ، مالي و برنامه‌ريزي استانداري مازندران گفت : كيفيت پخت نان در اين استان به ويژه در شهرستان ساري خيلي نامرغوب است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ولي‌الله فرزانه افزود :بنابراين ضروري "(ادامه)
انتقاد شفقت از عملكرد ضعیف شهرداران
استاندار مازندران نسبت به مديريت عمراني شهري استان بخصوص مديريت ساري انتقاد كرد و گفت: اكنون زندگي در مركز استان بسيار دشوار و سخت شده است. (ادامه)
هيچ قومي مانند گيلكان، دشمن زبان خودشان نيستند و در مدت ۴۳ سالي كه با اين زبان كار مي‌كنم و روي آن تحقيق ميداني دارم، فقط اكثر مردم روستاها، كاملا نسبت به فرهنگ زبان گيلكي وفادار ... گیلا نیها دشمن زبان گیلکی
هيچ قومي مانند گيلكان، دشمن زبان خودشان نيستند و در مدت ۴۳ سالي كه با اين زبان كار مي‌كنم و روي آن تحقيق ميداني دارم، فقط اكثر مردم روستاها، كاملا نسبت به فرهنگ زبان گيلكي وفادار ...(ادامه)
يک واحد توليدى پس از واگذارى به بخش خصوصى به دليل اعتراض پرسنل و حمايت ناکافى دستگاه هاى ذيربط در استان مازندران با خطر تعطيلى مواجه شده است.پس از گذشت يک هفته از تأکيد مقام معظم رهبرى... اصل 44 و خطر تعطيلی کارخانه ساریت مازندران
يک واحد توليدى پس از واگذارى به بخش خصوصى به دليل اعتراض پرسنل و حمايت ناکافى دستگاه هاى ذيربط در استان مازندران با خطر تعطيلى مواجه شده است.پس از گذشت يک هفته از تأکيد مقام معظم رهبرى...(ادامه)
2.5 برابر نیاز کشور برنج وارد شده است
جمیل علیزاده شایق با اشاره این که هم اکنون بازار از انواع برنج خارجی پر شده است ،‌ گفت:‌این در حالی است که حجم بالایی از برنج تولید داخل در انبار کارخانجات شالی کوبی باقی مانده است .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.412 seconds.