.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اختصاص350میلیارد تومان برای مسکن مازندرانی‌ها‌
(ادامه)
آخرين اخبار انتخاباتي شهرهاي استان گلستان
(ادامه)
پس از 148 روز ،شهردار چالوس معرفي شد
(ادامه)
صبح يكشنبه محمود زاده استاندار گلستان به همراه شفقت استاندار مازندران وتني چند از مديران استاني با آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران ديدار كردند. هدف از ديدار استاندار گلستان...
ديدار استاندار گلستان با نماينده ولي فقيه در مازندران
صبح يكشنبه محمود زاده استاندار گلستان به همراه شفقت استاندار مازندران وتني چند از مديران استاني با آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران ديدار كردند. هدف از ديدار استاندار گلستان... (ادامه)
انتصابات جدید در استانداری گلستان
مدیران کل دفتر امور سیاسی و انتخابات و امنیتی و انتظامی استانداری گلستان منصوب شدند .با صدور احکام جداگانه از سوی محمود زاده استاندار گلستان سید محمد قاسم ...(ادامه)
برگزاري سالگرد آيت الله ميرزا هاشم آملي درآمل
(ادامه)
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا  وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند  وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ... فصلي براي سردار
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ...(ادامه)
تدوين دستورالعمل منازل استیجاری
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 25شهریور
(ادامه)
پيروزي تيم ملوان انزلي برابر مس كرمان
(ادامه)
انتقاد از وضعیت فعالیت سینما‌های مازندران
(ادامه)
 پدر زیست شناسی نوین ایران زندگینامه دکتر محمود بهزاد(گزارش)
پدر زیست شناسی نوین ایران(ادامه)
فريدون اميريان ديالوگ هاي چريكي نمايندگان مازندران و گذار از انزواي پارلماني! (ديدگاه)
فريدون اميريان(ادامه)
استقرار روحاني دركشتارگاههاي استان گلستان
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 15شهریور
(ادامه)
مازندران با چهار طلا قهرمان کشتی آزاد شد
(ادامه)
عبدالرضا چراغعلي عضو شوراي اسلامي شهر گرگان و رييس كميسيون فرهنگي ، اجتماعي . زيست شهري اين شورا طي نامه اي به رييس شورا به بي توجهي  مسئولان شهرستان گرگان در حل مشكلات اين شهر و همچنين عدم جذب اعتبارات لازم در مقايسه با ديگر شهرهاي استان اعتراض كرد بي توجهي مسئولان و اعتراض عضو شوراي شهر
عبدالرضا چراغعلي عضو شوراي اسلامي شهر گرگان و رييس كميسيون فرهنگي ، اجتماعي . زيست شهري اين شورا طي نامه اي به رييس شورا به بي توجهي مسئولان شهرستان گرگان در حل مشكلات اين شهر و همچنين عدم جذب اعتبارات لازم در مقايسه با ديگر شهرهاي استان اعتراض كرد (ادامه)
عقب ماندگي ديگر در اجراي پروژه اي ديگر(گزارش)
(ادامه)
تغییر معاونین چند وزارتخانه و سازمان
(ادامه)
رضا اشکوری قاسم آباد روستايی با ويژگی های بسيار (ديدگاه)
رضا اشکوری(ادامه)
رشد طلاق در مازندران نگران كننده است
(ادامه)
ملوان انزلي، استقلال تهران را نقره داغ کرد
(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
ساخت تختخواب برقي وي‍ژه جانبازان
(ادامه)
بدهي2400ميلياردي سرمایه گذاران مازندراني به بانکها
(ادامه)
ديدار نا ‌تمام تيمهاي پگاه و ملوان انزلي
ديدار دوستانه تيمهاي فوتبال پگاه گيلان و ملوان بندرانزلي به‌دليل خروج بازيكنان تيم ملوان از زمين مسابقه نيمه‌تمام ماند. به گزارش خبرنگار ايرنا، اين ديدار كه تا دقيقه ‪ ۸۳‬با نتيجه مساوي يك بر يك در جريان بود به دليل اعتراض "محمد احمدزاده" سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي نسبت به فحاشي تماشاگزان نيمه‌تمام ماند. اين ديدار عصر روز يكشنبه در ورزشگاه شهيد عضدي رشت و در حضور حدود يك هزار تماشاگر برگزار شد. در دقيقه ‪ ۲۵‬اين مسابقه، "امير متوسل زاده" بازيكن تيم فوتبال پگاه گيلان اولين گل بازي را به ثمر رساند. در دقيقه ‪ ۷۱‬نيز "رضا نيك نظر" بازيكن تيم فوتبال ملوان بندرانزلي از روي نقطه پنالتي گل تساوي اين ديدار را به ثمر رساند. پيش از گل تساوي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي، تيم پگاه گيلان صاحب يك ضربه پنالتي شده بود كه اين پنالتي را "عليرضا نظيف كار" به اوت زد. قضاوت اين ديدار دوستانه را "سعيد بخشي‌زاده" با كمكهاي "حميد غمزه" و "مسلم صفري" به عهده داشتند. تيم فوتبال پگاه گيلان از همان ابتداي اين مسابقه، "ابراهيم تقي‌پور" ، "حسين تلقيني" ، "مهدي نوري" ، "محمدرضا ذوالفنون" و "امير متوسل‌زاده" بازيكنان جديد خود را به ميدان فرستاد. گفته مي‌شد "محمد احمدزاده" سرمربي تيم ملوان قبل از مسابقه اعلام كرده بود اگر تماشاگران نسبت به اين تيم فحاشي كنند، بازي را نيمه‌تمام رها مي‌كند. تماشاگران كم اين ديدار از همان دقايق اول اين بازي به فحاشي عليه تيم رقيب پرداختند. در دقيقه ‪ ۸۳‬اين مسابقه، تماشاگران اندك تيم پگاه گيلان نسبت به يكي از بازيكنان تيم ملوان اعتراض كردند كه در اين هنگام "مازيار زارع" كه به دليل تعويض از روي نيمكت ملوان، بازي را نگاه مي‌كرد، به اعتراض تماشاگران واكنش نشان داد. واكنش مازيار زارع باعث شد تا تماشاگران نيز به اين بازيكن اعتراض و تعدادي نيز فحاشي كنند. پس از واكنش تماشاگران نسبت به بازيكن تيم ملوان، "محمد احمدزاده" با بيرون كشيدن تيم خود از زمين مسابقه، بازي را نيمه‌تمام گذاشت. يكي از مسوولان هيات فوتبال گيلان پس از نيمه‌تمام ماندن اين مسابقه اين اقدام احمدزاده را نادرست خواند. وي كه خواست نامش ذكر نشود، افزود: اين تنش هميشه در بين طرفداران تيمهاي اين دو شهر وجود دارد و ما بايد سعي كنيم تا اين تنش را كم كنيم نه آنكه به آن دامن بزنيم.(ادامه)
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ... 70 درصد مردم بابل از آب شرب بهداشتی محرومند
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ...(ادامه)
نگارش :مهندس شبیر دائمی 50 قاعده مختصر و مفید در خبرنویسی(يادداشت)
نگارش :مهندس شبیر دائمی(ادامه)
در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با  استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي و نظارت راهبردي ،پنج  مدیر کل جدید در استان  معرفی شدند. بر پايه این گزارش افراد فوق که قبلا در ... ادغام و رونق احکام مدیران کل..
در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي و نظارت راهبردي ،پنج مدیر کل جدید در استان معرفی شدند. بر پايه این گزارش افراد فوق که قبلا در ...(ادامه)
در جلسه‌اي كه با حضور اصلاح طلبان مازندران  در ساري تشكيل شد، نمايندگان گروه‌ها و احزاب استان، شخصيت‌هاي با نفوذ اصلاح طلب و نمايندگان شهرستان هاي مازندران با تشكيل شوراي راهبردي اين گروه ها در استان به رياست ... تدوين استرات‍‍ژي اصلاح‌طلبان در مازندران
در جلسه‌اي كه با حضور اصلاح طلبان مازندران در ساري تشكيل شد، نمايندگان گروه‌ها و احزاب استان، شخصيت‌هاي با نفوذ اصلاح طلب و نمايندگان شهرستان هاي مازندران با تشكيل شوراي راهبردي اين گروه ها در استان به رياست ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.408 seconds.