.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
درمان‌های خانگی برای رفع گوش درد
برخی افراد درد گوش را مشکلی جزئی در نظر می‌گیرند اما این مشکل به ظاهر جزئی می‌تواند به دردهای آزاردهنده‌ای تبدیل شود.(ادامه)
انتقام از همسر با آتش زدن تراکتور پدرزن!
(ادامه)
اتفاقی خوب و مبارک برای احمدی نژاد/ عَکس
(ادامه)
شمال نیوز :  بانک مهر اقتصاد پس از طی فرآیند مراحل قانونی اخذ مجوز و رعایت ضوابط و مقررات قانونی با موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نام این بانک در سایت بانک مرکزی در فهرست بانک‌های مجاز تجاری غیر دولتی قرار گرفت..... بانک مهر اقتصاد در فهرست بانک‌های مجاز قرار گرفت
شمال نیوز : بانک مهر اقتصاد پس از طی فرآیند مراحل قانونی اخذ مجوز و رعایت ضوابط و مقررات قانونی با موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نام این بانک در سایت بانک مرکزی در فهرست بانک‌های مجاز تجاری غیر دولتی قرار گرفت.....(ادامه)
شمال نیوز : محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده اسبق مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در غم از دست دادن برادر خود ، مرحوم قاسم نریمان خود به سوگ نشست..... « محسن نریمان » داغدار شد
شمال نیوز : محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده اسبق مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در غم از دست دادن برادر خود ، مرحوم قاسم نریمان خود به سوگ نشست.....(ادامه)
شمال نیوز : جعفری افزود: انتخابات امسال نیز با صحت کامل برگزار شد و در زمینه تخلفات نیز پنج پرونده مدیران اجرایی جهت استفاده از وسایل عمومی و بیت‌المال جهت تبلیغ و دو نفر از مسئولان ستاد نامزدها تشکیل شد..... برای ۵ مدیر مازندرانی پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل شد
شمال نیوز : جعفری افزود: انتخابات امسال نیز با صحت کامل برگزار شد و در زمینه تخلفات نیز پنج پرونده مدیران اجرایی جهت استفاده از وسایل عمومی و بیت‌المال جهت تبلیغ و دو نفر از مسئولان ستاد نامزدها تشکیل شد.....(ادامه)
آتش به اختیار به معنی کار بی قانونی و فحاشی نیست/آتش به اختبار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است(خبر)
(ادامه)
تبریک عید فطر عجیب احمدی نژاد + عکس
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق کشورمان در پیامی توییتری و متفاوت عید سعید فطر را تبریک گفت.(ادامه)
پایان مشکل قطع گاز با تکمیل خط گازی دامغان به نکا
با تکمیل خط لوله گاز رسانی از دامغان به نکا، مازندرانی‌ها زمستان امسال قطع گاز ندارند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: هنوز فرماندار ساری دلایل خود را برای ابطال انتخابات این‎شهر اعلام نکرده است و تاکنون به این نتیجه نرسیده‌ایم که انتخابات شورای شهر ساری باید باطل شود. تاکنون به نتیجه‎ای مبنی بر ابطال انتخابات شورای شهر ساری نرسیده‎ایم
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: هنوز فرماندار ساری دلایل خود را برای ابطال انتخابات این‎شهر اعلام نکرده است و تاکنون به این نتیجه نرسیده‌ایم که انتخابات شورای شهر ساری باید باطل شود.(ادامه)
تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان کنکور
معاون احضار واعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت : مشمولان غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت که در کنکور سراسری سال جاری شرکت کرده اند ، می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا نوزدهم مهرماه امسال تمدید کنند. (ادامه)
از دلایل کبود شدن آسان بدن
کبودی در نتیجه آسیب بافت نرم در پوست شکل می گیرد که موجب نشت خون از رگ های خونی به داخل پوست می شود و از این رو، رنگ های مختلف کبودی شکل می گیرند.(ادامه)
اردوغان در نماز عید فطر از حال رفت
رییس‌جمهور ترکیه در حین اقامه نماز عید فطر برای مدت کوتاهی از حال رفت. (ادامه)
۵ فایده سرکه سیب در کاهش وزن
سرکه سیب علاوه بر تاثیر روی متابولیسم بدن،برای کاهش وزن مناسب است. (ادامه)
غرق شدن 9 نفر در ماه رمضان در مازندران
مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه بعد از ماه رمضان حضور ناجیان غریق در سواحل بیشتر می‌شود، گفت: 9 نفر در دریای مازندران از ابتدای طرح دریا غرق شده‌اند.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
قیمت طلاو سکه و ارز در بازار.(ادامه)
پیام ترامپ به مناسبت عید فطر
به گزارش خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا عید فطر را به مسلمانان تبریک گفت.(ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4تیر۹۶
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.(ادامه)
عکس: عجیب‌ترین جاده ایران!
یکی از عجیب ترین جاده های ایران و جهان جاده توسکستان است که شاهرود را به گرگان وصل می کند .(ادامه)
عمارت فاضلی ساری
خانه قدیمی فاضلی یکی از مجموعه بناهای ارزشمند واقع در محور تاریخی- فرهنگی آب انبارنو شهر ساری می باشد. این بنا از ساخته های دوران قاجار بوده و در دوران پهلوی اول نیز قسمتی دیگر به آن الحاق شده است. عمده ترین مصالح به کار گرفته شده در خانه فاضلی و سایر مجموعه ها چوب،آجر، سفال و خشت است. (ادامه)
۷۹ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران مازندران پرداخت شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده مبلغ ۷۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از بهای گندم کاران مازندرانی توسط بانک عامل پرداخت شد.(ادامه)
ترافیک در کندوان و هراز نیمه سنگین است
مرکز مدیریت راههای مازدران، وضعیت تردد در محور کندوان و هراز را نیمه سنگین اعلام کرد.(ادامه)
۲ نیروگاه مقیاس کوچک برق در مازندران راه اندازی شد
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق مازندران از بهره‌برداری دو نیروگاه مقیاس کوچک در حوزه تحت پوشش شرکت توزیع برق مازندران خبر داد.(ادامه)
ابتلای بیماری در آمل به تب کریمه کنگو تأیید نشده است
رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: ابتلای بیماری در آمل به تب کریمه کنگو تأیید نشده است(ادامه)
ویتامین‌هایی که نیکوتین را از بدن خارج کنند
نیکوتین همچنین بدن شما را از مواد مغذی تهی می‌کند که شما باید در هنگامی که سیگار می‌کشید یا سیگار را ترک می‌کنید (و نیکوتین از بدنتان خارج می‌شود) آنها را جایگزین کنید. (ادامه)
اعمال شب عید فطر
عید فطر، عید اولیای الهی است ،از جمله لیالى شریفه که در فضیلت و ثواب عبادت و احیای آن احادیث بسیار وارد شده است.(ادامه)
آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دولت
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه بیش از10 هزار نفر در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور پذیرفته خواهند شد، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون فردا دوشنبه، 5 تیرماه پایان می پذیرد. (ادامه)
افزایش بار ترافیکی در جاده های شمالی از امروز
(ادامه)
دومین سالگرد شهادت معاون عملیات لشکر ۲۵ کربلا برگزار می‌شود
دومین سالگرد شهید حاج روح الله سلطانی معاون عملیات لشکر ۲۵ کربلا در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
با خیال راحت جگر بخورید
رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه تاکید کرد: آنچه درباره آلودگی جگر گوسفند به میکروب بیماری تب کریمه کنگو مطرح می‌شود، قطعا شایعه بوده و حتی وزارت بهداشت هم عدم صحت این موضوع را اعلام کرده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.