.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بازداشت رئيس هيئت مديره سايپا
(ادامه)
هر وقت اتوبان دوطبقه ساختند، آب دریای خزر را هم انتقال دهند و از طرح‌هایی که برای مردم منفعت دارد استقبال می‌کنیم. شرط جالب ناطق نوري براي انتقال آب خزر به سمنان!
هر وقت اتوبان دوطبقه ساختند، آب دریای خزر را هم انتقال دهند و از طرح‌هایی که برای مردم منفعت دارد استقبال می‌کنیم. (ادامه)
در واقع اگر دستمزدها بالاي يك ميليون باشد و در هر خانواده بيش از يك نفر كار كند، ما به سطح متفاوتي از رفاه مي‌رسيم و شرايط به كلي متحول مي‌شود، ولی اين در سايه تحول در توليد و نگاه ما به مسأله اشتغال... حداقل دستمزد، بايد يك ميليون تومان باشد
در واقع اگر دستمزدها بالاي يك ميليون باشد و در هر خانواده بيش از يك نفر كار كند، ما به سطح متفاوتي از رفاه مي‌رسيم و شرايط به كلي متحول مي‌شود، ولی اين در سايه تحول در توليد و نگاه ما به مسأله اشتغال...(ادامه)
وی با اشاره به اینکه تا کی استانداری و سایر دستگاه ها سعی در چپاندن نیرو را در شهرداری ساری دارند؟ افزود:رضایت بی چون و چرای شهرداری و لابی اعضا و سکوت و مماشات نتایج نامطلوبی دارد. انتقاد تند عضو شورا از چپاندن نیرو در شهرداری ساری!
وی با اشاره به اینکه تا کی استانداری و سایر دستگاه ها سعی در چپاندن نیرو را در شهرداری ساری دارند؟ افزود:رضایت بی چون و چرای شهرداری و لابی اعضا و سکوت و مماشات نتایج نامطلوبی دارد.(ادامه)
این اقدام نسنجیده در شرایطی صورت می گیرد که در طی روزهای گذشته تعداد زیادی از شهروندان گرگانی پس از اطلاع از حذف نام شهید صیاد شیرازی ابراز ... حذف نام شهید صیاد شیرازی در گرگان !؟
این اقدام نسنجیده در شرایطی صورت می گیرد که در طی روزهای گذشته تعداد زیادی از شهروندان گرگانی پس از اطلاع از حذف نام شهید صیاد شیرازی ابراز ... (ادامه)
جاسبي: چک بگيريد نه سفته!
(ادامه)
پاسخ پناهیان به احمدی نژاد
(ادامه)
‌9 درصد فولاد كشور در گيلان توليد مي‌‌شود
(ادامه)
پاسخ رد دولت به دعوت افطاری مجلس
(ادامه)
محور هراز بسته شد
(ادامه)
درخشش ورزشکاران و داور مازنی در مسابقه جهانی
(ادامه)
چهارشنبه عید فطر است
(ادامه)
خرید پژو و سمند با یارانه نقدی
(ادامه)
صبح امروز رحیم شفیعی تبار بهورز روستای سماکوش محله بابل که به همراه دو همکار دیگر عازم محل کار خود بود در این سیل گرفتار و جان خود را از دست داد. جان باختن یک بهورز در اثر جاری شدن سیل در بابل
صبح امروز رحیم شفیعی تبار بهورز روستای سماکوش محله بابل که به همراه دو همکار دیگر عازم محل کار خود بود در این سیل گرفتار و جان خود را از دست داد. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز دوشنبه
(ادامه)
قيمت برخي خودروهاي داخلي
(ادامه)
مرگ 3 نفر در آسایشگاهی در رودسر
(ادامه)
مجری "صرفا جهت اطلاع" در کلانتری
(ادامه)
در کل کشور هیچ شهری به اندازه ساری روستا ندارد و ادارات ساری مثل برق و آب مشکل بزرگی برای خدمت‌رسانی به 400 روستا دارد. شهرستان‌شدن میاندرود به ضرر ساری نيست
در کل کشور هیچ شهری به اندازه ساری روستا ندارد و ادارات ساری مثل برق و آب مشکل بزرگی برای خدمت‌رسانی به 400 روستا دارد.(ادامه)
ورود دستمال مرطوب مخدر به بازار!
(ادامه)
پيگيري سهم مازندران از اعتبارات صندوق ملی
(ادامه)
ایران در ردیف ۵ کشور نابود کننده جنگل در جهان
(ادامه)
پیامک ویژه عید سعید فطر
(ادامه)
آغاز ثبت‌نام عمره مفرده از ۲۴ شهريور
(ادامه)
شهرستان‌شدن میاندرود به ضرر ساری نيست
(ادامه)
نظر آیةالله مهدوی کنی درباره حضور اصلاح طلبان
(ادامه)
پنجمین جلسه 7+8 تشکیل شد
(ادامه)
باید در سیاستهای واردات بازنگری جدی شود/خیلی مهم است كه مقایسه ای نیز میان وعده های دولت و كارهای انجام شده صورت پذیرد/علت اقبال مردم در انتخابات سال 84 و 88 به رئیس جمهور همین شعارهای جذاب و ضروری بود توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب به اعضای دولت
باید در سیاستهای واردات بازنگری جدی شود/خیلی مهم است كه مقایسه ای نیز میان وعده های دولت و كارهای انجام شده صورت پذیرد/علت اقبال مردم در انتخابات سال 84 و 88 به رئیس جمهور همین شعارهای جذاب و ضروری بود(ادامه)
دعاي روز بيست و هشتم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
قذافي به زيمبابوه گريخته است
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.