.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
بازارچه مرزي آستارا تعطيل شد
مديركل گمرك آستارا از تعطيلي بازارچه مرزي آستارا خبر داد.به گزارش شمال نیوز ،غلامرضا فاتحي افزود: بازارچه مشترك مرزي ايران و جمهوري آذربايجان واقع در كنار رودخانه مرزي آستاراچاي به دليل عدم همكاري كشور مقابل عملاً تعطيل شده است.(ادامه)
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
زنگ خطر رشد آمار قتل وسرقت در گيلان!
رييس دادگستري استان گيلان با اشاره به وجود حدود پنج هزار نفر زنداني در اين استان از بالا بودن تعداد مرتكبان قتل و سرقت در ميان آنها به عنوان يك آمار نگران‌كننده و تامل‌برانگيز ياد كرد.(ادامه)
مهار آتش سوزي در جنگل‌هاي گيلان
مدير كل منابع طبيعي استان گيلان گفت:آتش سوزي در جنگل‌هاي اين استان صبح امروز دوشنبه، مهار شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،حميد نصري افزود: با تلاش نيروهاي مختلف امدادي و همچنين تغيير شرايط جوي،آتش سوزي در جنگل‌هاي سراوان (ادامه)
کشف ‪ ۴۴۰‬دستگاه ماهواره در آستارا
رييس شعبه ويژه قاچاق كالا و ارز در تعزيرات حكومتي شهرستان آستارا گفت: ماموران نيروي انتظامي شهرستان آستارا ‪ ۴۴۰‬دستگاه گيرنده ماهواره را از جاسازي يك دستگاه كاميون كه به سمت رشت در حركت بود، كشف و ضبط نمودند. (ادامه)
نتايج نهايي منتخبين شوراي شهر در‌ 28 شهر گيلان
اعضاي شوراي اسلامي شهر در 28 شهر گيلان معرفي شدند. به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ، نتايج آراي شوراي اسلامي شهر، 28 شهر استان گيلان به اين شرح اعلام شد. (ادامه)
بيش از ‪ ۵۰‬درصد مدارس در استان گيلان تخريبي است
رييس سازمان آموزش و پرورش استان گيلان گفت : بيش از ‪ ۵۰‬درصد مدارس در استان گيلان تخريبي است و بايد به سرعت بازسازي شوند. جبار كوچكي نژاد روز چهارشنبه در آستارا به خبرنگار ايرنا گفت: در سال جاري براي تعمير يا بازسازي پنج هزار واحد آموزشي در سطح استان گيلان ‪۲۰‬ ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافت كه در سال آينده‌اين مبلغ به ‪ ۵۰‬ميليارد ريال خواهد رسيد. (ادامه)
معرفی امام‌جمعه جديد آستارا
طي حكمي از سوي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه، حجه‌الاسلام "علي‌اكبر اكرمي" به عنوان امام‌جمعه جديد شهرستان مرزي آستارا منصوب شد. جلسه معارفه امام جمعه جديد آستارا، با حضور حجه‌الاسلام "اسلامي‌نژاد" مسوول دفتر شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه استان گيلان و جمعي از (ادامه)
نخستين گام در آزادسازى سواحل خزر
در چند روز گذشته برخى سازمانها و نهادهاى دولتى با استقبال از تصميم رئيس جمهور مبنى بر لزوم آزادسازى حريم دريا به رفع تصرف از حريم دريا براى افزايش امكان و استفاده از سواحل اقدام كردند. «محسن زارعى» فرماندار شهرستان سارى در اين باره گفت: طبق برنامه چهارم توسعه سازمانها و نهادهاى دولتى مشمول آزادسازى ۶۰ متر از نوار ساحلى (ادامه)
چهار گيلاني يك كتاب
(ادامه)
کتک کاری 6 زن آستارايي با رئيس يك اداره
اين عده مدت‌ها بود كه براي گرفتن يك مجوز به اين اداره مراجعه مي‌كردند و هر بار با مخالفت رئيس اداره مواجه مي‌شدند كه سرانجام كار به جايي رسيد كه رئيس اداره را در پشت ميز خود با لنگه كفش مورد حمله قرار دادند كه با ...(ادامه)
ساخت يك كندوى عجيب در آستارا
در يك حادثه نادر طبيعى، گروهى از زنبورهاى زرد وحشى در يكى از روستاهاى شهرستان آستارا اقدام به ساخت يك كندوى بسيار بزرگ كرده اند. اين كندو در منزلى در روستاى «سيبلى» در ۱۰ كيلومترى آستارا ساخته شده كه ۶۰ سانتيمتر ارتفاع و ۴۰ سانتيمتر عرض دارد. هم اكنون حدود يك هزار (ادامه)
راه اندازی اتوبوس دريايي در شمال كشور
نماينده مردم آستانه اشرفيه از صدور مجوز راه‌اندازي اتوبوس دريايي خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،كيانوش صادق‌دقيقي افزود: مجوز اتوبوس دريايي از آستارا تا گرگان گرفته شد و بايد از سوي سازمان گردشگري براي (ادامه)
هشدار دادستان آستارا به شركت‌هاي هرمي
دادستان شهر مرزي آستارا به فعالان شركت‌هاي هرمي در آستارا هشدار داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،رضا ملكي در خصوص تحركات اخير برخي از شركت‌هاي هرمي در روستاهاي اطراف آستارا افزود: طبق مصوبه اخير(ادامه)
دستگير ی سارقين شيرآلات آب‌وفاضلاب آستارا
فرمانده انتظامي شهرستان مرزي آستارا از دستگيري 7 نفر از سارقين شيرآلات انبار آب و فاضلاب استان خبر داد. به گزارش فارس،مهدي شهيدي افزود: اين افراد اقدام به سرقت انواع شيرآلات، شير فلكه، زانويي و انواع نوار تفلون به ارزش 150 ميليون ريال از انباري اداره (ادامه)
ضرب و شتم شهردار شهر لوندويل آستارا توسط متخلف ساختمانی
شهردار شهر لوندويل آستارا در خيابان اصلي اين شهر توسط يكي از اهالي مورد ضرب و شتم شديد قرار گرفت. يك منبع مطلع كه خواست نامش منتشر نشود، روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: اين درگيري در پي اعتراض يك شهروند (ادامه)
هر ۱۲‬روز يك "دوقلو" در آستارا متولد ميشود
مسوول زايشگاه بيمارستان دكتر بهشتي شهرستان بندر آستارا گفت: در نيمه نخست سال جاري ‪ ۱۵‬مورد دوقلو در اين شهرستان متولد شد كه حاكي از تكرار پديده دوقلوزايي در هر ‪ ۱۲‬روز در اين شهرستان است. به گزارش ایرنا "معصومه يكي‌تا" گفت: از ‪ ۳۰‬دوقلوي متولد شده در اين شهرستان ‪ ۱۹‬نوزاد پسر و ‪ ۱۱‬نوزاد دختر بود. وي گفت: بيشترين تعداد دوقلوهاي متولد شده در اين مدت در تير ماه بود كه تعداد دوقلوها به ‪ ۴‬مورد رسيد. وي گفت: بر خلاف سال‌هاي گذشته تمام زايمان‌هاي دو قلوها، با عمل سزارين بوده و خوشبختانه همه دوقلوهاي متولد شده سالم بودند. وي با اشاره به‌اينكه متوسط وزن دوقلوها دو كيلو و ‪ ۱۵۰‬گرم است گفت: دربين دوقلوهاي به دنيا آمده در نيمه نخست سال جاري نوزاداني با وزن سه كيلو گرم و ‪ ۱/۶‬كيلوگرم نيز وجود داشت كه به ترتيب سنگين‌ترين و سبك ترين نوزادان دوقلو بودند. مسول زايشگاه بيمارستان دكتر بهشتي شهرستان بندر آستارا اظهار داشت: كل نوزادان متولد شده در نيمه نخست سال جاري در اين بيمارستان ‪ ۹۵۸‬مورد بود كه حدود ‪ ۶۰‬درصد متولدشدگان، دختر بود. (ادامه)
ساخت كارخانه هضم زباله در گيلان
مديركل حفاظت محيط زيست استان گيلان از راه‌اندازي كارخانه هضم زباله توسط كشور كره جنوبي در اين استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،كامران زلفي‌نژاد افزود:اين كارخانه در زميني به مساحت 2500 متر مربع در رودسر احداث مي شود و مورد استفاده(ادامه)
کشف مشروبات الکلی در یک مجلس عروسی
ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی شهرستان آستارا موفق به کشف 58 عدد قوطی مشروبات الکلی خارجی در یک مجلس عروسی شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی شهرستان آستارا در پی دریافت خبر از امت حزب ا... مبنی بر اینکه در یک مجلس (ادامه)
مأمور ناجا پيشنهاد رشوه يك قاچاقچي را رد کرد
فرمانده نيروي انتظامي آستارا از رد پيشنهاد رشوه قاچاقچي آرد، از سوي مأمور وظيفه‌شناس نيروي انتظامي آستارا خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،مهدي شهيدي افزود: يك وانت به شماره پلاك اردبيل 77 كه از مسير آستارا به اردبيل در حركت بود، مورد ظن مأموران (ادامه)
ايجادتالارهاي بورس درشهرستان‌هاي گيلان
(ادامه)
افزايش ميزان طلاق در آستارا
(ادامه)
دستگيري 5 دخترو پسر به اتهام رابطه نامشروع
(ادامه)
كشف بيش از3 هزار بطري مشروب درآستارا
(ادامه)
دستگيري دانشجويي كه كيف استادش را دزديد
(ادامه)
گيلان رتبه سوم صادرات كشور را داراست
(ادامه)
ساخت نخستين مركزگردشگري ساحلي درگلستان
(ادامه)
سگ چوپان،نماينده مجروح و رئيس فراري
 شاپور مرحبا نماينده مردم آستاراكه به همراه رئيس اداره راه و ترابري،براي بازديد از راه روستايي،راهي روستا ي گيلده شده بود مورد حمله يك قلاده سگ چوپان قرار گرفت و مجروح شد. در جريان اين حمله، رئيس راه و ترابري  بلافاصله از محل گريخت و سوار خودروي خود شد و از حمله سگ در امان ماند  .... (ادامه)
بهره‌برداري از???واحد صنعتي در گيلان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.