.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شورای شهر ساری پس از تایید نشدن بودجه تصویب شده دو هزار و ۲۹۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری توسط کمیته انطباق فرمانداری، با یک عقب‌گرد بودجه‌ای زودهنگام لایحه بودجه یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری را به تصویب رساند. کمیته انطباق فرمانداری بودجه پیشنهادی شورای شهر ساری را رد کرد
شورای شهر ساری پس از تایید نشدن بودجه تصویب شده دو هزار و ۲۹۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری توسط کمیته انطباق فرمانداری، با یک عقب‌گرد بودجه‌ای زودهنگام لایحه بودجه یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری را به تصویب رساند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم با رای اعضای این مجمع انتخاب شد و بر این اساس کیوان مرادیان رئیس مجمع نمایندگان مازندران شد.
رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شد
شمال نیوز: رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم با رای اعضای این مجمع انتخاب شد و بر این اساس کیوان مرادیان رئیس مجمع نمایندگان مازندران شد. (ادامه)
محمود رضوی، مشاور محمدباقر قالیباف رییس مجلس گفت: برخی نهادها پاسخ دهند که آیا شناسایی داماد، دختر و همسر محجبه رئیس مجلس با ماسک عادی بوده؟ / هیچ کس از بارداری دختر قالیباف مطلع نبود؛ جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن هم وجود نداشت ... این یک پروژه امنیتی علیه رئیس مجلس است / برای خانواده قالیباف بپا گذاشته‌اند / پای یک نهاد در میان است؟
محمود رضوی، مشاور محمدباقر قالیباف رییس مجلس گفت: برخی نهادها پاسخ دهند که آیا شناسایی داماد، دختر و همسر محجبه رئیس مجلس با ماسک عادی بوده؟ / هیچ کس از بارداری دختر قالیباف مطلع نبود؛ جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن هم وجود نداشت ... (ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره لیست ابربدهکاران بانکی گفت: اطلاعاتی که منتشر شده ناقص است، زیرا بسیاری از جزئیات اعداد و ارقام وجود ندارد. این به دلیل اختلاف ... پاسخ وزیر اقتصاد به ناقص بودن لیست ابربدهکاران بانک‌ها
وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره لیست ابربدهکاران بانکی گفت: اطلاعاتی که منتشر شده ناقص است، زیرا بسیاری از جزئیات اعداد و ارقام وجود ندارد. این به دلیل اختلاف ...(ادامه)
پایان فصل صیادی و صید ۱۸۳۳ تن ماهی در مازندران
مدیرکل شیلات مازندران میزان صید ماهیان استخوانی را هزار و ۸۳۳ تن اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به فصل صید قبل کاهش ۳۱ درصدی داشته است.(ادامه)
استاندار : ساخت مسکن در مازندران کند شده است
استاندار مازندران مطالبه گری و تسریع در ساخت مسکن را ضروری دانست و گفت: متاسفانه ساخت مسکن در شهرستان ها کند شده است.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک هزار و ۴۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۶۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسید فوت ۲۳ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۱۴۱۳ بیمار جدید/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۹۱۹ نفر رسید
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک هزار و ۴۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۶۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسید(ادامه)
نرخ دلار امروز اول اردیبهشت در صرافی ملی چند؟
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز اول اردیبهشت 1401 (ادامه)
فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.(ادامه)
یک قلاده شیر نر در گرگان کشف و ضبط شد
رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گلستان از کشف و ضبط یک قلاده شیر در یکی از باغ‌های اطراف گرگان خبر داد.(ادامه)
بیقراری بزرگترین دریاچه جهان
دریای خزر امروز مواج و متلاطم است.(ادامه)
برخورد قاطع با متخلفان حوزه استاندارد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از برخورد قاطع با متخلفان حوزه استاندارد خبر داد.(ادامه)
تداوم روزهای کرونایی با شیب کند در مازندران/ روز بدون فوتی دیگر در استان
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۳۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۱۵۱ نفر رسید که از این تعداد ۴۷ نفر بدحال هستند. (ادامه)
جبران عقب ماندگی فاضلاب مازندران نیازمند ۵۶۰ میلیون یورو است
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مازندران گفت: برای جبران عقب ماندگی طرح فاضلاب پنج شهر مهم استان منتظر ابلاغ اعتبار ۵۶۰ میلیون یورویی هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : این استاد دانشگاه با عنوان اینکه در کشورهای اروپایی شاهد احداث طرح های پتروشیمی هستیم، گفت: مازندران شباهت زیادی به اروپا دارد و باید صنایع مادر و پتروشیمی نیز در آن مورد توجه قرار گیرد. پتروشیمی مازندران را به سمت صنعتی شدن حرکت می دهد
شمال نیوز : این استاد دانشگاه با عنوان اینکه در کشورهای اروپایی شاهد احداث طرح های پتروشیمی هستیم، گفت: مازندران شباهت زیادی به اروپا دارد و باید صنایع مادر و پتروشیمی نیز در آن مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
واحد یک بخار نیروگاه نکا به وارد مدار شد
واحد یک بخار نیروگاه نکا پس از انجام تعمیرات غیرمترقبه به مدار تولید بازگشت.(ادامه)
کندوان ۳ روز متوالی یک طرفه می‌شود
محور کندوان برای تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها ۳ روز متوالی یک طرفه می‌شود.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
عکس/ حال و هوای حرم نورانی امیرالمومنین(ع)
حال و هوای حرم نورانی امیر المومنین علیه السلام در شب نوزدهم ماه رمضان(ادامه)
شمال نیوز: مازندران با تنوع فراوان نباتات و درختان، ذخیره گاه بیش از ۸۰۰ نوع از انواع گیاهان دارویی است، علیرغم ظرفیت های بیشمار این حوزه در عرصه های مختلف صنعت، تجارت، تولید، اشتغال و کارآفرینی اما تاکنون آنطور که شایسته است از این توان بالقوه استفاده نشد. کشت گیاهان دارویی در مازندران؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز: مازندران با تنوع فراوان نباتات و درختان، ذخیره گاه بیش از ۸۰۰ نوع از انواع گیاهان دارویی است، علیرغم ظرفیت های بیشمار این حوزه در عرصه های مختلف صنعت، تجارت، تولید، اشتغال و کارآفرینی اما تاکنون آنطور که شایسته است از این توان بالقوه استفاده نشد.(ادامه)
رئیس جمهور تحول در نظام اداری کشور را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دانست و اظهارداشت: امروز برای سروسامان دادن به نظام اداری کشور نیازمند انقلاب اداری بر پایه عدالت هستیم / همه حوزه‌های اداری و استخدامی از جمله «جذب نیرو و بکارگیری» و «ارتقا و پرداخت‌ها»....(خبر)
(ادامه)
دروازه‌بان مغضوب تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات این تیم بازگشت. بازگشت لک به تمرینات پرسپولیس
دروازه‌بان مغضوب تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات این تیم بازگشت.(ادامه)
رونالدو بر خلاف اغلب موارد این بار خودش رانندگی نکرده و پشت سر راننده و روی صندلی عقب نشسته بود. (تصویر) اولین تصویر از رونالدو بعد از فوت فرزندش
رونالدو بر خلاف اغلب موارد این بار خودش رانندگی نکرده و پشت سر راننده و روی صندلی عقب نشسته بود.(ادامه)
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. تیر پرسپولیس برای جذب ملی‌پوش استقلالی به سنگ خورد؟
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.(ادامه)
آنچه باید درباره ویتامین D بدانید
استاد غدد گفت:‌ توجه کنید که هرچند تامین ویتامین D برای سلامت انسان بسیار ضروری است اما استفاده از قرص و آمپول ویتامین D با میزان بالا و به طور مکرر و به صورت خودسرانه می‌تواند باعث سردرد شود.(ادامه)
دبیرکل سابق حزب کارگزاران با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: خانم هاشمی معمولاً قبل از اینکه مطلبی را بیان کند، خیلی درباره آن فکر نمی‌‌کند و وقتی که آدم زیاد حرف بزند این مشکلات هم پیش می‌آید. واکنش کرباسچی به اظهارات فائزه هاشمی
دبیرکل سابق حزب کارگزاران با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: خانم هاشمی معمولاً قبل از اینکه مطلبی را بیان کند، خیلی درباره آن فکر نمی‌‌کند و وقتی که آدم زیاد حرف بزند این مشکلات هم پیش می‌آید.(ادامه)
پسر ۷ ساله یک روز کنار جسد مادر و خواهرش بود
مرد میانسال که در اقدامی هولناک همسر و دخترش را خفه کرده بود مقابل چشمان پسر کوچکش خودزنی کرد اما با اعلام موضوع به پلیس راز این جنایت‌ها فاش شد.(ادامه)
هر دو فینالیست جام حذفی خواهان انتقال فینال به آزادی
فینالیست‌های جام حذفی درخواست خود را برای تغییر ورزشگاه فینال جام حذفی اعلام کردند.(ادامه)
افراد سالمند در چه شرایطی روزه بگیرند
رئیس مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در ارتباط با شرایط روزه داری افراد سالمند توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
جدال نساجی با غول‌های آسیا + تصویر
نساجی به فینال جام حذفی صعود کرد و به خواست هواداران در گروه رویایی مقابل غول‌های فوتبال آسیا قرار گرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.