.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آیت‌الله جنتی رای خود را در صندوق مستقر در شورای نگهبان انداخت
دبیر شورای نگهبان دقایقی پیش به همراه حقوق‌دانان و فقهای شورای نگهبان رای خود را در صندوق رای مستقر در شورای نگهبان انداخت.(ادامه)
وزیر بهداشت رای خود را به صندوق انداخت
سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت دقایقی پیش در حین عمل جراحی در یکی از بیمارستان های تهران رای خود را به صندوق انداخت. (ادامه)
عکس حداد عادل پای صندوق رای
(ادامه)
تصاویر اخذ رأی در حرم رضوی(ع)
(ادامه)
اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره رای اولی‎ها
بر اساس اطلاعیه شماره ۲۴ ستاد انتخابات کشور، متولدین روز 7 اسفند ماه سال 1376 و قبل از آن می‌توانند با حضور در شعب اخذ رای، نخستین حضور خود در انتخابات را به ثبت رسانده و رای بدهند.(ادامه)
رأی دادن یک خانواده از دو نسل + تصاویر
تصاویری از حضور پرشور خانواده‌ای در صف رأی روستای پهناور بخش لاله آباد شهرستان بابل را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
حضور زوج های جوان در پای صندوق های رای مازندران
ساری - یک عروس و داماد ساروی با حضور در مسجد شکوهی در سی و چهارمین دوره انتخابات کشور در مازندران شرکت کردند.(ادامه)
روحانی: همه مردم به آراء اکثریت احترام می‌گذارند
رئیس‌جمهور با بیان اینکه مجلس با هر ترکیبی با نظر مردم به وجود آید برای ما محترم است، گفت:‌ همه مردم به آراء اکثریت احترام می‌گذارند.(ادامه)
عکس/ عروس و داماد پای صندوق رای
عروس و داماد یاسوجی جزو اولین افرادی بودند که صبح امروز زندگی مشترک خود را با مشارکت در پای صندوق های رای آغاز کردند.(ادامه)
همسر ظریف در حال رای دادن (عکس)
(ادامه)
محسن رضایی رای خود را به صندوق انداخت+تصاویر
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.(ادامه)
روش‌هایی برای تقویت ذهن و هوش
برای افزایش حافظه خود بهتر است از روش های موثری کمک بگیرید توصیه می کنیم از برخی ترفندهای موثر در این زمینه کمک بگیرید و به کمک آن ها به پیشگیری از بروز مشکلات حافظه در سالمندی کمک کنید.(ادامه)
ظریف رأی خود را در حسینیه جماران به صندوق انداخت
وزیر امور خارجه کشورمان، دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.(ادامه)
عکس: قالیباف رأی خود را به صندوق انداخت
شهردار تهران لحظاتی پیش با حضور در مسجد لرزاده تهران رای خود را به صندوق انداخت.(ادامه)
غذای معروف ایرانی که سرطان زاست!
متخصص تغذیه و رژیم‌ درمانی گفت: پخت ناصحیح مانند ذغالی یا کبابی کردن گوشت، مواد سمی ایجاد می‌کند و کسانی که زیاد به این شیوه گوشت قرمز را مصرف می‌کنند، بیشتر به سرطان‌های گوارشی مبتلا می‌شوند. (ادامه)
رئیس‌جمهور رای خود را به صندوق انداخت
رئیس‌جمهور در اولین دقایق روند رای‌گیری برای دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور در وزارت کشور رای خود را به صندوق انداخت.(ادامه)
تصاویر: حضور رهبر معظم انقلاب در پای صندوق رای
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح جمعه هفتم اسفند با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) رأی خود را به صندوق انداختند.(ادامه)
انصراف دو نامزد از حوزه ساری و میاندورود
رئیس ستاد انتخابات مرکز استان گفت: با انصراف دو نامزد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، تعداد کاندیدهای این حوزه به 20 نفر رسید. (ادامه)
هاشمی رای خود را به صندوق انداخت
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد. (ادامه)
20 نکته‌ای که باید برای رای دادن رعايت كنيد(يادداشت)
(ادامه)
عکس/ فرهادمجیدی در حال شاطری نان سنگک
فرهاد این بار به یک نانوایی سنگکی در دوبی رفته و نقش شاطر را ایفا کرده !(ادامه)
شورای نگهبان: نظارت بر انتخابات برعهده ماست
هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات اولین اطلاعیه خود در روز هفتم اسفند را صادر کرد. (ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در برنامه خبری ساعت ۲۱ در شبکه 1 سیما به بررسی اهمیت انتخابات هفتم اسفند پرداخت. از نظر وی، در چهار سال آینده کشور با شرایط ویژه ای روبروست و مجلس نیز باید در این زمینه نقش آفرین باشد. یکی از وظایف این مجلس، تدبیر برای چالش هاست....
پیش بینی محسن رضایی از مشکلاتی که مجلس آینده با آن روبروست
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در برنامه خبری ساعت ۲۱ در شبکه 1 سیما به بررسی اهمیت انتخابات هفتم اسفند پرداخت. از نظر وی، در چهار سال آینده کشور با شرایط ویژه ای روبروست و مجلس نیز باید در این زمینه نقش آفرین باشد. یکی از وظایف این مجلس، تدبیر برای چالش هاست.... (ادامه)
جمعیت واجدین شرایط رای دادن در انتخابات به تفکیک استان ها
در این انتخابات 54 میلیون و 915 هزار و 24 نفر در کل کشور واجدین شرایط برای رای (ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح‌ امروز در نخستین دقایق‌ آغاز رأی‌ گیری‌ انتخابات دهمین دوره‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری رأی‌ خود را به‌ صندوق‌ انداختند. هرکسی که عزت، عظمت و شکوه ایران را دوست دارد در انتخابات شرکت نماید
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح‌ امروز در نخستین دقایق‌ آغاز رأی‌ گیری‌ انتخابات دهمین دوره‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری رأی‌ خود را به‌ صندوق‌ انداختند.(ادامه)
عکس/ کری خوانی سنگین برانکو برای استقلالی ها!
سرمربی تیم پرسپولیس سرانجام حاضر به کری خوانی برای استقلالی ها شد. برانکو ایوانکوویچ که از نخستین روز حضورش در سمت سرمربیگری پرسپولیس با درخواست های زیادی برای کری خوانی برای استقلالی ها روبرو بود، هر بار با این موضوع مخالفت می کرد. او اما این بار پذیرفته که با دستانش عدد ۶ را روبروی دوربین نشان بدهد تا تصویری مورد پسند هواداران پرسپولیس از خود برجای بگذارد. برانکو در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس از رنگ قرمز،به عنوان رنگ مورد علاقه اش یاد کرده است.(ادامه)
عکس / ناطق نوری در حال رای دادن
حضور ناطق نوری در حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخابات(ادامه)
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد. اسامی داوطلبان نهایی انتخابات مجلس در استان مازندران
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز: تعدادی از مراجع عظام تقلید قم از مردم ایران برای حضور پرشکوه و حماسی در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت کردند.
دعوت مراجع تقلید از ملت ایران برای حضور باشکوه در انتخابات(خبر)
شمال نیوز: تعدادی از مراجع عظام تقلید قم از مردم ایران برای حضور پرشکوه و حماسی در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت کردند. (ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کل کشور گفت: هرگونه تبلیغات در فضای مجازی و غیر مجازی در زمان پایان مهلت قانونی تبلیغات مجلس شورای اسارمی و مجلس خبرگان تخلف است. وجود بنرهای کاندیداها در سایت ها پس از پایان مهلت قانونی تخلف است / انتقال سازمان یافته افراد به شهرهای دیگر برای رای دادن برخورد می‌شود
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کل کشور گفت: هرگونه تبلیغات در فضای مجازی و غیر مجازی در زمان پایان مهلت قانونی تبلیغات مجلس شورای اسارمی و مجلس خبرگان تخلف است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.