.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طرح هوشمند كنترل ترافيك در ساری
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرمانده انتظامي مازندران گفت: در صورت تصويب شوراي عالي ترافيك طرح هوشمند كنترل ترافيك در شهرستان ساري به عنوان پايلوت آغاز مي‌شود.(ادامه)
۲۶۵‬فقره تصادف ظرف يك هفته در استان گلستان
(ادامه)
جاده هراز تا روز چهارشنبه مسدود است
به منظور ادامه اجرای عملیات لق گیری و رها سازی سنگ های معلق ، محور هراز از امروز شنبه به مدت 5 روز حد فاصل رودهن به سمت امامزاده هاشم و منطقه پیچ شیطان مسدود است . (ادامه)
10کشته و مجروح درتصادفات جاده‌اي گلستان
وقوع دو سانحه رانندگي در استان گلستان، طي دو روز اخير، هفت كشته و سه مجروح برجاي گذاشت. (ادامه)
علی اکبر خانجانی آرمان‌شهر دیجیتالی(بخوانيد)
علی اکبر خانجانی(ادامه)
شفقت:از انتقاد دانشجويان استقبال می کنیم
استاندار مازندران در جمع دانشجويان دانشگاه مازندران، انتقاد و سئوال را از خصيصه‌هاي دانشجويان و جوانان دانست و گفت: خدمتگزاران نظام بايد پذيراي اين نظرات بوده و براي انجام بهتر امور از آن بهره گيرند.(ادامه)
جاده هراز تا چهارشنبه مسدود است
محور هراز از شنبه تا چهارشنبه مسدود است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، به منظور اجراي عمليات لق‌‏گيري و رهاسازي سنگ‌‏هاي معلق محور هراز حد فاصل رودهن به سمت آمل منطقه پيچ شيطان اين محــور از شنبه (ادامه)
۱۸كشته و مجروح در تصادف دیروز بندرترکمن
تلاش راننده يك دستگاه خودرو ميني‌بوس براي عدم برخورد با موتورسيكلت در استان گلستان، منجر به واژگوني و كشته و مجروح شدن ‪ ۱۸‬مسافر شد. (ادامه)
با ناديده گرفتن وضعيت صنعت چاي كشور از سوي مسوولان دولتي, وقوع بحران سياسي و اجتماعي در استان گيلان و مازندران قريب الوقوع است. بحران سياسي چای در گيلان و مازندران
با ناديده گرفتن وضعيت صنعت چاي كشور از سوي مسوولان دولتي, وقوع بحران سياسي و اجتماعي در استان گيلان و مازندران قريب الوقوع است.(ادامه)
محور كندوان همچنان مسدود است
محور كندوان به دليل نشست شديد باند سواره‌‏رو (كيلومتر70 ) حوالي پل زنگوله از ساعت 9 صبح روز چهار شنبه 5/2/86 تا اطلاع ثانوي مسدود است..(ادامه)
به بهانه تخريب پل ساري - جويبار سرمايه هاي ملي را هدر ندهيد
با وجود هزينه سنگين ساخت پل محور اصلي جاده ساري به جويبار، متأسفانه اين بناهاي عمراني را قبل از بهره برداري تخريب كردند!(ادامه)
فرشته آذرنوید جزیره ی آشوراده؛ گنجینه ی ملی بر باد رفته(ديدگاه)
فرشته آذرنوید(ادامه)
تاکید مشایی بر توسعه گردشگري مازندران
استاندار مازندران به اتفاق جمعي از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، مديران ستادي استانداري و رئيس سازمان گردشگري استان با رحيم مشايي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي وگردشگري ديدار كردند.(ادامه)
جاده كندوان بازگشايى شد
(ادامه)
برنامه حركت قطارهاي مسافربري محور شمال
نمايندگي راه آهن شمال اعلام كرد؛ از مورخ 17 فروردين تا اطلاع ثانوي قطار محلي گرگان - پل سفيد به جاي ساعت 40/4 در ساعت 20/4 از گرگان به پل سفيد اعزام و ورود اين قطار به ايستگاه ساري ساعت 28/7 حركت از ساري ساعت 33/7 و ورود به پل سفيد ساعت 52/8 است.(ادامه)
4 کشته براثر سقوط بهمن در محور هراز
مسوول ستاد حوادث و سوانح غيرمترقبه مازندران اعلام كرد: يك سواري مسافركش مسير تهران بابل يكشنبه شب در حوالي تونل تكاوران محور هراز دراثر سقوط بهمن دچار حادثه شد كه منجر به جان باختن چهار سرنشين و مجروح شدن يك نفر گرديد.(ادامه)
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است... شهيد "طوسي" مالك اشتر لشكر 25 كربلا
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است...(ادامه)
تصادف خونین در محور تهران فيروزكوه
واژگون شدن يك دستگاه خودروي سواري پرايد در منطقه جنگلك شهرستان فيروزكوه منجر به كشته شدن يك نفر و مصدوم شدن 3 نفر ديگر شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت حادثه نیوز، مجروحان حادثه پس از دريافت خدمات اوليه پزشكي (ادامه)
وقوع 8 مورد رانش زمین در مازندران
مسئول ستاد حوادث و سوانح عیر مترقبه مازندران گفت: در 24 ساعت گذشته ، 8 مورد رانش زمین در محورها و مناطق مختلف استان رخ داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از حادثه نیوز ، بهزاد پورمحمد گفت : این رانش ها که از 24 ساعت گذشته آغاز شد و تا بامداد یکشنبه ادامه داشت(ادامه)
برف و کولاک، جاده هراز را بست
شمال نیوز - محور هراز در استان مازندران به دنبال برف و کولاک و احتمال ریزش بهمن از امروز تا اطلاع بعدی بسته است. برف روب در حال پاکسازی هستند و بارش برف همچنان ادامه دارد.(ادامه)
كاهش‪ ۵۵‬درصدی كشته‌هاي تصادفات در گيلان
فرمانده پليس راه استان گيلان گفت: از ‪ ۲۵‬اسفند ماه پارسال تا سوم فروردين ماه جاري به مدت هشت روز شمار كشته‌شدگان تصادفات رانندگي در استان ‪ ۵۵‬درصد كاهش يافته است.(ادامه)
محور کرج ـ چالوس شنبه يک‌طرفه است
سخنگوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تاکید کرد: در محور هراز نیز تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 از دوراهی رودهن به آب اسک و از ساعت 15 تا 24 نیز از آب اسک تا دوراهی رودهن یکطرفه است. (ادامه)
رويدادهاي مهم استان گلستان در سال ۸۵(ديدگاه)
(ادامه)
استاندار: گيلان آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي
استاندار گيلان گفت: اين استان از هر نظر آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي است. به گزارش شمال نیوز به نقل از (ادامه)
اتوبان 4 بانده سرعت بیش از90 کیلومتر ممنوع
مدير كل راه و ترابري مازندران گفت: بر اساس مصوبه شوراي ترافيك مازندران حداكثر سرعت مجاز محور ساري- قائم‌شهر 90 كيلومتر بر ساعت تعيين شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا... آزادسازي حريم درياي خزر ، از رويا تا واقعيت
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا...(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
انسداد محور فيروزکوه‌
مرکز فرماندهي‌ و کنترل‌ جاده‌ اي‌ پليس‌ راه‌ ناجا اعلام‌ کرد محور فيروزکوه‌ در استان‌ تهران‌ از ساعت‌ ‌1‌ و ‌25‌ دقيقه‌ بامداد امروز به‌ علت‌ بارش‌ برف‌ و کولاک‌ شديد تا اطلاع‌ ثانوي‌ مسدود شده‌ (ادامه)
برف و كولاك شديد محور هراز را بست
پلیس راه اعلام كرد که جاده هراز به علت کولاک شدید مسدود شده است.(ادامه)
موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران (يادداشت)
فرشاد اكبري(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.289 seconds.