.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آزادی ۱۳۹ زندانی در آمل
۱۳۹ زندانی در بازدید رئیس کل دادگستری مازندران از زندان آمل آزاد شدند.(ادامه)
عراق شرط واکسن و محدودیت پذیرش را اجرایی می‌کند؟
در آستانه اربعین حسینی، اخباری از وضعیت اربعین ۱۴۰۰ شنیده می‌شود که پذیرش محدود زوار و اجباری شدن واکسن کرونا از جمله آن‌هاست. (ادامه)
ارسلان و استقلال در آستانه تمدید قرارداد
امکان اینکه مهاجم آبی پوشان که به تازگی ملی پوش شده به این تیم بازگردد قوت گرفت. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
جدول/ ارزان‌ترین گوشی‌ اروپایی در بازار تهران چند؟
گوشی موبایل نوکیا مدل ۱۰۵ - ۲۰۱۹ TA-۱۱۷۴ DS دو سیم کارت به قیمت ۳۷۵ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. (ادامه)
طالبی را با این غذا‌ها نخورید
طالبی میوه‌ای تابستانی و گواراست، اما مصرف برخی غذا‌ها با آن باعث بروز برخی مشکلات می‌شود. (ادامه)
برنج نماد سرسبزی و زیبایی مزارع شمال است و به رغم مشکلات فراوان در کشت، هنوز از محبوب‌ترین کشت‌های رایج بین کشاورزان شمال است.برنج از مهم‌ترین غلات و اقلام غذایی کشور است و استان‌های مازندران و گیلان جزو رتبه‌های نخست در میان استان‌ها در تولید برنج است.طبق آمار رسمی امسال در سطح ۲۱۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی مازندران، برنج کشت شد که حدود ۱۰۰هزار هکتار آن به صورت مکانیزه نشاء شد بوده است. برداشت برنج از شالیزارهای مازندران(خبر)
برنج نماد سرسبزی و زیبایی مزارع شمال است و به رغم مشکلات فراوان در کشت، هنوز از محبوب‌ترین کشت‌های رایج بین کشاورزان شمال است.برنج از مهم‌ترین غلات و اقلام غذایی کشور است و استان‌های مازندران و گیلان جزو رتبه‌های نخست در میان استان‌ها در تولید برنج است.طبق آمار رسمی امسال در سطح ۲۱۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی مازندران، برنج کشت شد که حدود ۱۰۰هزار هکتار آن به صورت مکانیزه نشاء شد بوده است.(ادامه)
قارچ سیاه چقدر خطرناک است؟
بیماری قارچ سیاه عفونتی تهاجمی است که باید هرچه سریع‌تر از بین برود.(ادامه)
بازگشت هوای گرم و شرجی به مازندران
مازندرانی‌ها این هفته شاهد هوایی گرم و شرجی خواهند بود.(ادامه)
علیرضا حقیقی به تیم فوتبال نساجی پیوست
دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران به تیم نساجی مازندران پیوست. (ادامه)
پراید صفر و کارکرده در بازار چند؟
بررسی روند قیمت ها در بازار خودروهای پراید حاکی از آن است که پراید ۱۱۱ از ابتدای هفته گذشته تا امروز با افزایش قیمت ۴ میلیون تومانی در حال حاضر ۱۵۶ میلیون تومان قیمت خورده است. قیمت روز پراید در جدول آمده است (ادامه)
شمال نیوز:  ۱۵شهرستان مازندران در تازه‌ترین بروزرسانی نرم افزار ماسک وزارت بهداشت از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند. خروج ۱۵ شهرستان مازندران از منطقه قرمز / 16 شهر نارنجی
شمال نیوز: ۱۵شهرستان مازندران در تازه‌ترین بروزرسانی نرم افزار ماسک وزارت بهداشت از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.(ادامه)
۲۳ مازندرانی دیگر بر اثر کرونا جان‌باختند
طی شبانه‌روز گذشته روز سیاه کرونایی دیگر با ۲۳ مورد فوتی در استان مازندران رقم خورد‌. (ادامه)
نسخه جدید برای درمان قارچ سیاه
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اعلام کرد پزشکان در نسخ بیماران مبتلا به قارچ سیاه داروهای جایگزین اعلام شده را تجویز کنند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
نظر وزیر امور خارجه جدید درباره ظریف
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جدید کشورمان محمدجواد ظریف را از سرمایه‌های بزرگ در دستگاه دیپلماسی کشور خواند و گفت: از آقای ظریف خواهش کردم که دستگاه دیپلماسی را از دانش، تجربه و توانمندی خودشان محروم نکنند. (ادامه)
خوش و بش سید حسن خمینی با وزرای رئیسی+عکس
رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم صبح امروز با حضور در حرم مطهر حضرت امام (س)، پس از دیدار با حسن خمینی، با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.(ادامه)
تصویر متفاوت از نماینده زن مجلس+عکس
تصویری از حاشیه جلسه رای اعتماد مجلس به کابینه پبشنهادی دولت سیزدهم در فضای مجازی منتشر شده. (ادامه)
چند نفر در ایران بیش از یک میلیون دلار درایی دارند؟
نشریه فوربس که به بررسی ثروتمندان در جهان می‌پردازد عنوان می‌دارد که در سال ۲۰۲۰ در ایران به تعداد افرادی که بیش از یک میلیون دلار (با دلار بازار آزاد در حدود ۲۷ تا ۲۸ میلیارد تومان ) ثروت دارند در حدود ۲۱ درصد اضافه شده افزوده شده و مجموع ثروت آنان نیز ۲۴/۳ درصد به دلار رشد داشته است. این موضوع ما را حتی فراتر از عربستان قرار داده است که تنها ۲۱۰ هزار نفر ثروتمند میلیونر دارد. نکته دیگر اینکه متوسط رشد جهانی افزایش میلیونرها در جهان تنها ۶/۳ درصد بوده است.(ادامه)
تصویر مادر شالیکار شمالی جهانی شد+عکس
مادرانه های یک شالیکار(ادامه)
بدترین لحظه برای رئیس جمهور+عکس
سى بى اس نیوز روز گذشته را بدترین روز ریاست جمهورى بایدن توصیف کرده.جو بایدن در واکنش به انتقادات گسترده نسبت به نحوه خروج آمریکا از افغانستان گفت مسئولیت اتفاقات اخیر افغانستان را برعهده می‌گیرم.(ادامه)
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند.

گمانه زنی ها درباره سمت جدید لاریجانی، جلیلی، سعید محمد، دهقان و صفار
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند. (ادامه)
سیلی به صورت رئیس دانشگاه علوم پزشکی در حضور وزیر بهداشت
ظهر امروز یک دامپزشک به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز سیلی زد.(ادامه)
دفتر معاون اول رئیس جمهور در اطلاعیه ای با اشاره به انتشار گسترده مطلبی در شبکه های اجتماعی با مضمون وعده ارزانی همه چیز از جمله مسکن و خودرو، انتساب این مطلب را به مخبر تکذیب کرد.


وعده ارزانی معاون اول رئیس‌جمهور تکذیب شد
دفتر معاون اول رئیس جمهور در اطلاعیه ای با اشاره به انتشار گسترده مطلبی در شبکه های اجتماعی با مضمون وعده ارزانی همه چیز از جمله مسکن و خودرو، انتساب این مطلب را به مخبر تکذیب کرد. (ادامه)
شمال نیوز: سرلشکر باقری طی حکمی حجت الاسلام گواهی را به ریاست عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. حجت الاسلام گواهی به ریاست عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد
شمال نیوز: سرلشکر باقری طی حکمی حجت الاسلام گواهی را به ریاست عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.(ادامه)
سوء استفاده از عنوان پلیس برای تزریق واکسن کرونا
فردی که با سوء استفاده از عنوان مامور نیروی انتظامی قصد تزریق خارج از نوبت واکسن کرونا را در بابل داشت، دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت منتهی به روز ۴ شهریور۱۴۰۰تعداد ۳۶ هزار و ۷۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۹۴۰ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران به ۴ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۱۳۵ نفر رسید. فوت ۶۹۴ بیمار جدید/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۴ هزار و ۷۱۶ نفر رسید
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت منتهی به روز ۴ شهریور۱۴۰۰تعداد ۳۶ هزار و ۷۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۹۴۰ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران به ۴ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۱۳۵ نفر رسید.(ادامه)
عضو هیئت رئیسه مجلس : همگرایی مجلس و دولت برای رفع مشکلات کشور
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به همگرایی مجلس و دولت برای رفع مشکلات کشور گفت: با استقرار دولت جدید فصل نوینی از کارو جهاد شبانه روزی برای توسعه همه جانبه کشور آغاز شد. (ادامه)
کشف دستگاه های تولید ارز دیجیتال این بار در سیمرغ
فرمانده انتظامی سیمرغ ازکشف ۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی چند؟
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 4 شهریور 1400 (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.