.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ستاد انتخابات شهرستان‌هاي نوشهر و چالوس روز شنبه با صدور اطلاعيه‌هايي نتيجه انتخابات سومين دوره انتخابات شوراي اسلامي اين شهرستانها را اعلام كردند. نتايج انتخابات شوراهاي اسلامي در نوشهر و چالوس
ستاد انتخابات شهرستان‌هاي نوشهر و چالوس روز شنبه با صدور اطلاعيه‌هايي نتيجه انتخابات سومين دوره انتخابات شوراي اسلامي اين شهرستانها را اعلام كردند. (ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ... رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...(ادامه)
صدور مجوز اكتشاف نفتي در درياي مازندران
وزارت نفت مجوز انجام طرح‌هاي اكتشاف و توسعه بلوك هاي ‌٦ و ‌٢٩ درياي مازندران را دريافت كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، شوراي اقتصاد در جلسه ‌١٣ آبان ماه ‌٨٥، درخواست شماره ‌١٥/١-14092 مورخ ‌١٥ شهريور ‌٨٥ وزارت نفت در خصوص صدور مجوز اجراي طرح اكتشاف و توسعه بلوك‌هاي ‌٦ و ‌٢٩ درياي مازندران را به روش بيع متقابل به استناد بند «ه» ماده ‌١٤ قانون برنامه چهارم توسعه مورد بحث و بررسي قرار دارد و پس از بحث و تبادل نظر ضمن تاييد توجيه فني و اقتصادي طرح مذكور، با انجام آن مشروط به رعايت موارد زير موافقت كرد: (ادامه)
افزایش بيماري كليوي در استان گيلان
رئيس كميته بيماران خاص گيلان از افزايش آمار بيماران مزمن كليوي به علت فرسوده بودن شبكه‌هاي آب شهري در اين استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اكبر درزي در رشت افزود: آمار بيماران مزمن كليوي كه هنوز به مرحله دياليز شدن نرسيده‌اند، در گيلان رو به افزايش است و از اهم دلايل آن استفاده از آبهاي آلوده و سنگين مخصوصاً به علت فرسوده بودن شبكه‌هاي شهري و نيز عفوني شدن بدن در اثر بيماري‌هاي مختلف است. (ادامه)
کتک کاری 6 زن آستارايي با رئيس يك اداره
اين عده مدت‌ها بود كه براي گرفتن يك مجوز به اين اداره مراجعه مي‌كردند و هر بار با مخالفت رئيس اداره مواجه مي‌شدند كه سرانجام كار به جايي رسيد كه رئيس اداره را در پشت ميز خود با لنگه كفش مورد حمله قرار دادند كه با ...(ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر سفر احمدي نژاد و مطالبات مازندران (ديدگاه)
دکتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
راه اندازی اتوبوس دريايي در شمال كشور
نماينده مردم آستانه اشرفيه از صدور مجوز راه‌اندازي اتوبوس دريايي خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،كيانوش صادق‌دقيقي افزود: مجوز اتوبوس دريايي از آستارا تا گرگان گرفته شد و بايد از سوي سازمان گردشگري براي (ادامه)
وسوسه شيطاني، خلأ ايماني فردي تبهكار و برق طلاي النگوها باعث مرگ پيرزن 71ساله قائم شهري شد.ماهرو نوشيروان پور در روز 26شهريور در منزلش به قتل رسيد و جسد وي فرداي آن روز شناسايي شد كه قاتل ... برق النگوهاي طلا قاتل جان پيرزن قائم شهري
وسوسه شيطاني، خلأ ايماني فردي تبهكار و برق طلاي النگوها باعث مرگ پيرزن 71ساله قائم شهري شد.ماهرو نوشيروان پور در روز 26شهريور در منزلش به قتل رسيد و جسد وي فرداي آن روز شناسايي شد كه قاتل ...(ادامه)
معاون سابق  بانك صادرات شعبه 49 آمل ، از 16 فقره بدون صدور سند از حسابهاي قرض الحسنه، پس انداز و سپرده مبلغ281 ميليون ريال اختلاس نموده است.به گزارش خبرنگارشمال نیوز  به نقل از دادسراي عمومي و انقلاب آمل، ((رستم _ ق)) اختلاس281ميليون ریالی در بانك صادرات آمل
معاون سابق بانك صادرات شعبه 49 آمل ، از 16 فقره بدون صدور سند از حسابهاي قرض الحسنه، پس انداز و سپرده مبلغ281 ميليون ريال اختلاس نموده است.به گزارش خبرنگارشمال نیوز به نقل از دادسراي عمومي و انقلاب آمل، ((رستم _ ق)) (ادامه)
در نیمه اول امسال بيش از 20 هزار نوزاد در مازندران متولد شدند
مديركل ثبت احوال استان مازندران اعلام كرد:طي 6 ماه گذشته در مازندران 10 هزار و 582 نوزاد پسر و 10 هزار و 108 نوزاد دختر به دنيا آمده‌اند كه در مجموع 20 هزار و 690 ولادت،اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته،5/6 درصد كاهش را نشان مي‌دهد . (ادامه)
اختلاس۱۵۱ميليونى كارمند بانك تجارت در رامسر
كارمند بانك تجارت مركزى رامسر با ۱۵۱ ميليون تومان اختلاس گرفتار پليس شد. به گزارش پايگاه اطلاع رسانى پليس، ماموران انتظامى شهرستان رامسر از اختلاس يكى از كارمندان بانك تجارت مركزى در اين شهرستان به نام «رضا - چ» (ادامه)
فرماندار نوشهر در سمت خود ابقا شد
استاندار مازندران، با صدور حكمي "سيدقدير رضايي" فرماندار نوشهر را در سمت خود ابقا كرد. (ادامه)
اکثریت معادن مازندران نیمه فعالند
بسياري از معادن موجود در استان مازندران به دليل كمبود توان مالي و فني و همچنين تنش‌‏هاي اجتماعي موجود در منطقه در حالت نيمه فعال قرار دارند. به گزارش خبرگزاري كار ايران، ايلنا، مهندس مصطفي مهدي نژاد ، رييس سازمان صنايع و معادن مازندران ، گفت:‌ ‏از 129 واحد معدني موجود 4 واحد دولتي ، 64 واحد تعاوني و 61 واحد خصوصي هستند كه در حال حاضر ميزان ذخيره واحدهاي معدني موجود حدود 322 ميليون تن برآورد شده است. وي، با بيان اين كه در استان مازندران جمعا 129 معدن وجود دارد، تصريح كرد: 33 معدن به دلايل مختلف از جمله كمبود توان مالي و فني و نيز نبود بسترهاي لازم جهت توسعه، نيمه فعال و مابقي يعني 96 واحد ديگر فعال هستند. رييس سازمان صنايع و معادن استان مازندران ، با بيان اين كه 2 هزار و 859 نفر در واحدهاي معدني استان مشغول به كار هستند، خاطر نشان كرد: بيشترين ميزان واحدهاي معدني متعلق به شهرستان آمل با 47 واحد يعني 5/36 درصد و شهرستان سوادكوه با 24 واحد يعني 19 درصد است. مهدي نژاد ، در خصوص مجوزهاي معدني صادره در سال 85 و مقايسه آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، گفت: در 6 ماهه اول سال جاري ، 6 فقره پروانه بهره‌‏بردراي معدني صادر شده و ميزان سرمايه‌‏گذاري پروانه بهره‌‏برداري‌‏هاي معدني صادره در سال جاري 57 ميليون و 902 هزار ريال بوده ، ضمن اين كه ميزان اشتغال آن در سال جاري 68 نفر بوده است. به گزارش روابط عمومي سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني كشور ، وي ، با بيان اين كه با صدور 7 فقره گواهينامه اكتشاف در استان نسبت به سال گذشته 75 درصد افزايش داشته‌‏ايم، تصريح كرد: ماحصل عمليات اكتشافي اين واحدها در سطح استان طي سال 85 بيش از 4/2 ميليون تن ماده معدني اعم از ذغال سنگ و سنگ تزئيني بوده ، از طرفي در سال جاري 10 فقره پروانه اكتشاف معدني صادر شده كه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته كه 4 فقره بوده 150 درصد افزايش داشته ، بر همين اساس در سال جاري، تنها 1 فقره اجازه برداشت در زمينه سنگ آهك با ميزان استخراج اسمي بيش از 2 ميليون تن ماده معدني صادر شده است.(ادامه)
وقوع 13 هزار و 738 فقره تصادف رانندگي در مازندران
معاون راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي مازندران گفت: در سال جاري، 13 هزار و 738 فقره تصادف رانندگي در مازندران به وقوع پيوست. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، سرهنگ رمضانعلي سوادكوهي، معاون راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي مازندران، در جمع خبرنگاران، گفت: در (ادامه)
مجتمع تفریحی فرهنگی  روتوس در شهر رویان زیر نظر یک گروه ضاله بهایی اداره می شود .به گزارش شمال نیوز ،این فرقه از این مرکز به عنوان پایگاهی برای ترویج افکار انحرافی استفاده می کند و با صرف  ... فعالیت گروه ضاله در قالب یک مجتمع فرهنگی تفریحی در مازندران
مجتمع تفریحی فرهنگی روتوس در شهر رویان زیر نظر یک گروه ضاله بهایی اداره می شود .به گزارش شمال نیوز ،این فرقه از این مرکز به عنوان پایگاهی برای ترویج افکار انحرافی استفاده می کند و با صرف ...(ادامه)
در دنیای فرا مدرن امروز که جوانان کشورهای اسلامی سعی در بهره گرفتن از سنت نبوی و استفاده از فن آوریهای جدید دارند ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران که خود از متولیان فرهنگی میباشد به  مجموعه ای تحت عنوان اسکار90  که در زمینه پیش بینی ... پیش بینی،مجوز ارشاد،کسب درآمد میلیونی
در دنیای فرا مدرن امروز که جوانان کشورهای اسلامی سعی در بهره گرفتن از سنت نبوی و استفاده از فن آوریهای جدید دارند ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران که خود از متولیان فرهنگی میباشد به مجموعه ای تحت عنوان اسکار90 که در زمینه پیش بینی ...(ادامه)
برخي دستورات مقام قضايي براي توقف عمليات اجرايي اراضي ملي عمل نشده است
رييس كل دادگستري استان مازندران در جلسه شوراي حفاظت از اراضي و منابع طبيعي اين استان، خواستار دقت بيشتر مسوولان و متوليان زمين در واگذاري اراضي به تعاوني‌هاي مسكن شد. (ادامه)
برگزاری همايش قضايي و انتظامي مازندران در ساری
(ادامه)
ممنوعیت شكار پرندگان در بهشهر
(ادامه)
500 بيمار مبتلا به ام اس در مازندران
(ادامه)
امضاء تفاهم نامه ميان استان گلستان و قزاقستان
(ادامه)
جريمه ?? ميليون توماني گران‌‏فروشان مازندراني
(ادامه)
صدورشناسنامه براي معتادان پرخطردرمازندران
(ادامه)
انهدام بزرگترين باند جعل اسناد درگيلان
(ادامه)
افتتاح سومين دفترخدمات پليس +10در گرگان
(ادامه)
مردهمسركش:زنم خيانت كرد او را كشتم
(ادامه)
همكاري‌هاي ايران و تركمنستان افزايش مي يابد
(ادامه)
صدور90حكم عليه موقوفه خواران درگلستان
(ادامه)
فرمانداران براي تغيير بخشداران اقدام کنند وگرنه .....
شنيده ها ي خبرنگار شمال نيوز حاکيست معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران با صدور نامه اي از تمامي فرمانداران شهرستانهاي استان خواست تا هرچه سريعتر نسبت به تغيير بخشداران و معاونين فرماندار اقدام نمايند در غير اينصورت استانداري مستقيمآ وارد عمل خواهد شد و نسبت به تغيير آنان اقدام خواهد کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.437 seconds.