.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند. آمریکا: مانع تحقق خط لوله گاز ایران و پاکستان می‌شویم
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند.(ادامه)
گروهی از زنان انگلیسی وقتی متوجه شدند زنان غزه به دلیل کمبود آب مجبور به تراشیدن سر خود هستند تا دچار بیماری نشوند، با تجمع مقابل پارلمان این کشور، مو‌های خود را تراشیدند. زنان انگلیسی در همبستگی با زنان غزه موهای خود را تراشیدند
گروهی از زنان انگلیسی وقتی متوجه شدند زنان غزه به دلیل کمبود آب مجبور به تراشیدن سر خود هستند تا دچار بیماری نشوند، با تجمع مقابل پارلمان این کشور، مو‌های خود را تراشیدند.(ادامه)
او می خواست راجع به ازدواج با من مشورت کند. از ملاک های انتخاب همسر، بحث های دینی، هم کفو بودن از لحاظ ایمان و نیز اعتقادات مشترک صحبت هایی کرد و من نیز مشورت هایی به او دادم. ماجرای توجه ویژه شهید باقری به مسائل همسرداری
او می خواست راجع به ازدواج با من مشورت کند. از ملاک های انتخاب همسر، بحث های دینی، هم کفو بودن از لحاظ ایمان و نیز اعتقادات مشترک صحبت هایی کرد و من نیز مشورت هایی به او دادم.(ادامه)
آیین سنتی نوروزخوانی در گیلان
مراسم آئینی عروس گوله و نوروزخوانی با هدف آشنایی دیگر اقوام ایران با آداب و رسوم استان گیلان در روستای تاریخی بی بالان کلاچای برگزار شد(ادامه)
(۱۶+) لحظه وحشتناک غرق شدن کودک در سیل گلستان+فیلم
کودک ۷ ساله آزادشهری که چند روز پیش در رودخانه پاقلعه غرق شده بود به زندگی بازگشت(ادامه)
شبکه ملی اطلاعات چگونه ارزیابی می‌شود؟
شبکه ملی اطلاعات پروژه‌ای برای توسعه شبکه زیرساخت امن و پایدار ملی در ایران است.(ادامه)
ارشد انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴۵ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر حشیش در آن شهرستان خبر داد. دستگیری ۲ قاچاقچی حشیش در سوادکوه
ارشد انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴۵ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر حشیش در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
رئیس اداره دامپزشکی سوادکوه از پلمب یک واحد قصابی متخلف در این شهر خبر داد. پلمب قصابی متخلف در سوادکوه
رئیس اداره دامپزشکی سوادکوه از پلمب یک واحد قصابی متخلف در این شهر خبر داد.(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد. آمادگی گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد.(ادامه)
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۳ را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند. ۲ نیمه متفاوت در «شعار سال» از سال ۱۳۸۰ تا ۱۴۰۳ / رهبر انقلاب بر کدام حوزه ها بیشتر تاکید دارند؟ +جدول
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۳ را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.(ادامه)
فرمانده پلیس راه کندوان از یک طرفه شدن این محور از دقایقی پیش باهدف مدیریت ترافیک نوروزی از سمت جنوب به شمال خبر داد.

محور کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان از یک طرفه شدن این محور از دقایقی پیش باهدف مدیریت ترافیک نوروزی از سمت جنوب به شمال خبر داد. (ادامه)
واکنش قوه قضائیه به یکتا ناصر
خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.(ادامه)
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند. حضرت خدیجه (س) تا پای جان، از رسالت پیامبر(ص) حمایت کرد
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند.(ادامه)
دعای روز دهم ماه مبارک رمضان
«خدایا، مرا در این ماه از توکل‌کنندگان و از رستگاران نزد خود و از مقرّبان درگاهت قرار بده، به احسانت ای هدف جویندگان» (ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال ۱۴۰۳ خورشیدی که به تدبیر رهبر معظّم انقلاب و فرمانده کلّ قوا، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است را به معظّم‌له، خانواده معظّم شهدا، جانبازان صبور، آحاد مردم شریف ایران، بخصوص همرزمان دلاورم در نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت می‌گویم. واکنش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال ۱۴۰۳ خورشیدی که به تدبیر رهبر معظّم انقلاب و فرمانده کلّ قوا، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است را به معظّم‌له، خانواده معظّم شهدا، جانبازان صبور، آحاد مردم شریف ایران، بخصوص همرزمان دلاورم در نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت می‌گویم.(ادامه)
فیلم| فرق گوشت الاغ وگوسفند به روایت تصویر!
بعد از یک پیتزا فروشی در مشهد حالا گوشت الاغ از یک هتل هم کشف شده است! گوشت الاغ را چگونه شناسایی کنیم؟(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌هایی برای مصرف شیرینی و آجیل در ایام تعطیلات نوروزی پرداخت. توصیه‌هایی برای مصرف آجیل و شیرینی در عید
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌هایی برای مصرف شیرینی و آجیل در ایام تعطیلات نوروزی پرداخت.(ادامه)
عکس/ فرزندان شهدا در حسینیه امام(ره)
جمعی از فرزندان شهدای تهران میهمان امروز مراسم سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی بودند.(ادامه)
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به شرایط جسمانی خود پس از عمل موفقیت‌آمیز، گفت: امیدوارم با آمادگی کامل یک ماه دیگر تمرینات خود را بر روی تشک کشتی آغاز کنم و بتوانم در المپیک به مدال طلا برسم. یزدانی قول پیروزی مقابل تیلور را داد/ یک ماه دیگر به روی تشک بازخواهم گشت
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به شرایط جسمانی خود پس از عمل موفقیت‌آمیز، گفت: امیدوارم با آمادگی کامل یک ماه دیگر تمرینات خود را بر روی تشک کشتی آغاز کنم و بتوانم در المپیک به مدال طلا برسم.(ادامه)
در این طرح، مروری کوتاه و سریع خواهید داشت بر مهمترین سرفصل ها و محورهای پیام نوروزی رهبر انقلاب و اینکه چرا سال پیش رو به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد. چرا جهش تولید؟ چرا مشارکت مردم؟ (يادداشت)
در این طرح، مروری کوتاه و سریع خواهید داشت بر مهمترین سرفصل ها و محورهای پیام نوروزی رهبر انقلاب و اینکه چرا سال پیش رو به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
دعای روز نهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد.

رییس جمهور: سال ۱۴۰۳ سال کاهش بیشتر نرخ تورم و افزایش تولید خواهد بود
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد. (ادامه)
سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی شهرهای نسبتا پرتردد کشور را سه روز ابتدایی سال نو اعلام کرد. اعلام وضعیت جوی ۱۵ شهر پر مسافر کشور
سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی شهرهای نسبتا پرتردد کشور را سه روز ابتدایی سال نو اعلام کرد.(ادامه)
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد. لوگو گوگل تغییر کرد+عکس
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد.(ادامه)
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد. چرا منتخب مردم ورامین از فیلتر شورای نگهبان عبور نکرد؟
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد.(ادامه)
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: «مروان عیسی، فرد شماره سه حماس، هفته گذشته در عملیات اسرائیل کشته شد». حماس تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است. آمریکا شهادت مروان عیسی، نفر سوم حماس، را تایید کرد
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: «مروان عیسی، فرد شماره سه حماس، هفته گذشته در عملیات اسرائیل کشته شد». حماس تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
قبلي 1 ... 27 28 29 30 31 32

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.