.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هزینه برق مصرفی با حذف قبوض کاغذی تغییری نکرد
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: هزینه برق مصرفی با حذف قبوض کاغذی هیچ تغییراتی نداشت.(ادامه)
افزایش قیمت سرویس های مدارس به دلیل اصلاع قیمت بنزین ممنوع
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:افزایش قیمت سرویس‌های مدارس مازندران به دلیل اصلاح قیمت بنزین و یا هر دلیل دیگری ممنوع است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
حماسه ۹ دی، پیوند ناگسستنی مردم با رهبری
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حماسه ۹ دی پیوند ناگسستنی مردم با مقام عظمای ولایت و رهبری بود.(ادامه)
جدول/ تازه ترین قیمت خودروهای خارجی در بازار
(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۹ دی
(ادامه)
تبریک برانکو به سرمربی جدید پارس جم
برانکو ایوانکوویچ برای سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم آرزوی موفقیت کرد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
هوای صاف و نیمه ابری در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز دوشنبه ۹ دی ماه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود(ادامه)
پرسپولیس واستقلال نیم‌فصل بازیکن نمی‌گیرند؟
شرایط مالی نامناسب پرسپولیس و استقلال از یکطرف و ممنوعیت جذب بازیکن از سویی دیگر باعث می شود که جذب بازیکن برای این دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران در نقل و انتقال زمستانی مشکل تر از همیشه باشد.(ادامه)
واکنش وزیر ورزش به استعفای مهدی تاج
مسعود سلطانی فر با ابراز ناراحتی از شنیدن خبر کناره گیری مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: حملات قلبی اخیر نگرانی شدیدی را برای آقای تاج و جامعه ورزش ایجاد کرد.(ادامه)
میوه‌هایی که با سبزیجات اشتباه گرفته می‌شوند
برخی از میوه جات هستند که به دلایل متنوعی مردم آن ها را اشتباها جزو دسته سبزیجات می دانند آشنایی با این میوه جات شاید برایتان جالب باشد.(ادامه)
کشفیات موادر مخدر در مازندران ۱۴ درصد بیشتر شد
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۳ تن و ۵۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۹ ماهه امسال و افزایش ۱۴ درصدی کشفیات خبر داد.(ادامه)
عکس/ نور باران آسمان نجف با هزاران بالن
شماری از مردم نجف با به آسمان فرستادن هزاران بالن بر اعتراضات مسالمت آمیز تاکید کردند.(ادامه)
۳ خوراکی که نباید پس از انقضای تاریخ مصرف استفاده کنید
بسیاری از افراد عادت دارند خوراکی‌های یخچال و فریزر را بدون توجه به تاریخ مصرفشان میل کنند. این در حالی است که عدم توجه به تاریخ مصرف خوراکی‌ها عوارضی جدی برای سلامتی دارد.(ادامه)
تنها راه سفر به عتبات عالیات ازطریق هوایی است/زائران فریب کاروان‌های غیرمجاز را نخورند
مدیرکل حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه تنها راه سفر به عتبات عالیات ازطریق هوایی است، گفت: مازندران پرواز مستقیم ندارد و پرواز از استان تهران انجام می‌شود.(ادامه)
وزیر ورزش چه خودرویی سوار می‌شود؟ +عکس
بازدید وزیر ورزش و جوانان از مراحل بازسازی و آماده سازی خانه‌ کشتی. (ادامه)
شمال نیوز : اگر احیاناً فردی مراجعه کرد که شناسنامه‌اش مُهر نداشت ولی سامانه اعلام کرد که رأی این فرد تکراری است و وی رأی داده است، از او رأی دریافت نخواهد شد و این مهم‌ترین اتفاقی است که در این دوره برای همه شعب می‌افتد.....
توضیح معاون فنی وزارت کشور از آخرین وضعیت انتخابات الکترونیکی؛ احراز هویت‌ها الکترونیکی خواهد بود
شمال نیوز : اگر احیاناً فردی مراجعه کرد که شناسنامه‌اش مُهر نداشت ولی سامانه اعلام کرد که رأی این فرد تکراری است و وی رأی داده است، از او رأی دریافت نخواهد شد و این مهم‌ترین اتفاقی است که در این دوره برای همه شعب می‌افتد..... (ادامه)
شمال نیوز : سید شمس‌الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و استاد دانشگاه علامه با حضور در خبرگزاری تسنیم ابعاد پنهان بودجه از عنوان‌سازی برای پنهان‌سازی میزان درآمد نفتی بودجه، افزایش شدید بدهی دولت، واگذاری دارایی‌ها در کنار حفظ سلطه بر اقتصاد، و ... را آشکار کرد. .... اصلاح ساختار در بودجه 99 محقق نشد/ سهم دولت از بودجه ۱۵۰۰هزار میلیاردی شرکتها، تقریباً هیچ !
شمال نیوز : سید شمس‌الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و استاد دانشگاه علامه با حضور در خبرگزاری تسنیم ابعاد پنهان بودجه از عنوان‌سازی برای پنهان‌سازی میزان درآمد نفتی بودجه، افزایش شدید بدهی دولت، واگذاری دارایی‌ها در کنار حفظ سلطه بر اقتصاد، و ... را آشکار کرد. ....(ادامه)
حمله با بطری بنزین به شهردار
نورالدین امیری شهردار بوشهر که از ساختمان شورای شهرخارج می‌شد یک نفر در حالیکه بطری بنزینی در دست داشت روی شهردار بوشهر بنزین ریخت و متواری شد.(ادامه)
امنیت شغلی و فساد اداری(يادداشت)
(ادامه)


يك منبع مطلع به "انتخاب" خبر داد كه حكم شريعتی استاندار فعلي خوزستان امضا شده و خبر سرپرستی او بزودی اعلام می شود. یک استاندار، سرپرست هلال احمر شد
يك منبع مطلع به "انتخاب" خبر داد كه حكم شريعتی استاندار فعلي خوزستان امضا شده و خبر سرپرستی او بزودی اعلام می شود.(ادامه)
شمال نیوز:

استاندار مازندران گفت: نخستین گام اجرایی برای ایجاد شرکت ثروت آفرینی در مازندران با سرمایه اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال برداشته شد. سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی برای ایجاد شرکت ثروت آفرینی
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: نخستین گام اجرایی برای ایجاد شرکت ثروت آفرینی در مازندران با سرمایه اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال برداشته شد.(ادامه)
سلامتی‌تان را با ۶ حبه سیر پخته تضمین کنید
سیر یکی از طعم دهنده های طبیعی غذا است و استفاده از آن در وعده‌های غذایی تاثیر شگفت‌انگیزی بر سلامتی‌تان خواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضاییه از انتصاب علی باقری کنی به عنوان معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه خبر داد. یک لاریجانی دیگر هم از قوه قضائیه رفت/ معاون جلیلی معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه شد
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضاییه از انتصاب علی باقری کنی به عنوان معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : علی اصغر میرزایی گفت : دکتر اسکندر مومنی در روز شنبه مورخ ۱۴ دی ماه سال جاری برای حضور در چند برنامه به استان مازندران سفر خواهد داشت ..... ۱۴ دی ؛ سفر یک روزه دکتر اسکندر مومنی به استان مازندران
شمال نیوز : علی اصغر میرزایی گفت : دکتر اسکندر مومنی در روز شنبه مورخ ۱۴ دی ماه سال جاری برای حضور در چند برنامه به استان مازندران سفر خواهد داشت .....(ادامه)

پدر شهید «رمضان موسی‌نژاد» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. پدر شهید «رمضان موسی‌نژاد» آسمانی شد
پدر شهید «رمضان موسی‌نژاد» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)

صالحی بابیان اینکه تضعیف نقطه اتصال مردم با ولایت‌فقیه مهم‌ترین هدف دشمنان این مرزوبوم است، گفت: اگر آحاد مردم جامعه با اتحاد و همدلی پشتیبان ولایت‌فقیه باشند راه‌های نفوذ به کشور مسدود می‎شود که این خود مهم‌ترین امربه‌معروف است. اتحاد و همدلی مردم مهم‌ترین امربه‌معروف است
صالحی بابیان اینکه تضعیف نقطه اتصال مردم با ولایت‌فقیه مهم‌ترین هدف دشمنان این مرزوبوم است، گفت: اگر آحاد مردم جامعه با اتحاد و همدلی پشتیبان ولایت‌فقیه باشند راه‌های نفوذ به کشور مسدود می‎شود که این خود مهم‌ترین امربه‌معروف است.(ادامه)
مهدی تاج استعفا کرد
(ادامه)
حقوق ۴۱ میلیونی کارشناس یک شرکت دولتی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.