.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کارگران فصلی
در فصل برداشت برنج از شالیزارهای مازندران بخشی از کار بر دوش کارگران فصلی مهاجری است که عمدتا از مناطق شمالی خراسان می آیند. اما با گذشت سال ها هنوز جا و مکان مناسبی برای اسکان این کارگران مهاجر فراهم نشده و تجمع آنها در میادین و چهاراه ها و پارک ها به زیبایی چهره شهرهای توریستی شمال لطمه می زند. (ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
آب نارگیل چه فوایدی برای ورزشکاران دارد؟
آب نارگیل نوشیدنی مناسبی برای ورزشکاران است و حاوی موادی است که می‌تواند بر ریکاوری و افزایش کارایی ورزشکاران کمک کند. آب نارگیل کمبود آب بدن ورزشکاران را نیز تامین می‌کند. (ادامه)
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت که کشف کالاهای قاچاق در این استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد بیشتر شده است .
رشد 30 درصدی کشف کالای قاچاق در مازندران/ موبایل صدرنشین
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت که کشف کالاهای قاچاق در این استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد بیشتر شده است . (ادامه)
شمال نیوز : رضیان تصریح کرد: طرح شدن نام برخی از افراد بعنوان وزیر نگرانیهایی برای نمایندگان مجلس ایجاد کرده که نکند افرادی که تابعیت بیگانه دارند بعنوان وزیر به مجلس معرفی شوند..... نگرانی مجلس از معرفی دو تابعیتی ها برای وزارت
شمال نیوز : رضیان تصریح کرد: طرح شدن نام برخی از افراد بعنوان وزیر نگرانیهایی برای نمایندگان مجلس ایجاد کرده که نکند افرادی که تابعیت بیگانه دارند بعنوان وزیر به مجلس معرفی شوند.....(ادامه)
ثواب زیارت امام رضا (ع) برابر با هزار حج است
یک کارشناس علوم قرآنی با اشاره به اینکه ثواب زیارت امام رضا (ع) برابر با هزار حج است، از آمرزش گناهان به عنوان پاداش زائران مخلص امام هشتم (ع)سخن گفت.(ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ مرداد ۹۶
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی ها اعلام شد.(ادامه)
انهدام باند کلاهبرداری پیامکی میلیاردی در مازندران
رئیس پلیس فتای مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری پیامکی میلیاردی در استان خبر داد.(ادامه)
درمان گرمازدگی با طب سنتی
مدیر گروه علوم پزشکی مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی گفت: متخصصان طب سنتی معتقدند که مصرف شربت سکنجبین برای رهایی از گرمازدگی هوای داغ تابستان بسیار مفید است.(ادامه)
عکس: ببر مازندران در باغ وحش برلین سال ۱۸۹۹
ببر هیرکانی در دوران حیات خود در کنار ببر سیبری و ببر بنگال بزرگترین گربه‌سانان دنیا بودند. ببر سیبری(آمور) نزدیکترین نوع ببر به ببر مازندران است.(ادامه)
اتفاق جالبی که برای احمدی‌نژاد در مراسم تنفیذ افتاد+ عکس
مراسم تنفیذ حکم دوازدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران از دقایقی پیش در حسینیه‌ امام خمینی (ره) آغاز شد. این مراسم در محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور رؤسای قوا، رئیس مجلس خبرگان رهبری، مقامات کشوری و لشکری، علما و دانشگاهیان، جمعی از سفرا و نمایندگان بلندپایه‌ کشورهای خارجی برگزار می‌شود.در ابتدای مراسم تنفیذ، محمود احمدی‌نژاد در کنار حجت الاسلام رئیسی نشسته بود اما اتفاق مورد توجه این بود که دقایقی بعدتصاویر او را در کنار سید حسن خمینی نشان می‌داد. این جابه‌جایی احمدی نژاد در مراسم تنفیذ از چشمان تیزبین رسانه ها دور نماند. در زیر می توانید تصاویری از جابه جایی احمدی نژاد در مراسم تنفیذ را مشاهده کنید.(ادامه)
افزایش دمای هوا طی روزهای آینده در مازندران/روزهای گرمی را پیش رو داریم
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: هفته آینده آسمان استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود که تقریباً روزهای گرمی را پیش رو داریم.(ادامه)
کشف 7 کیلوگرم مواد مخدر در جویبار
فرمانده انتظامی جویبار از کشف 7 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو در این بخش خبر داد. (ادامه)
2 فرزند مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ روحانی
مراسم تنفیذ ریاست جمهوری دوازدهم با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد. دو فرزند مقام معظم رهبری در این مراسم حضور دارند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیئت‌رئیسه مجلس از تقدیم لیست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم از سوی روحانی به مجلس در روز ۱۴ مرداد خبر داد.

زمان تقدیم لیست وزرای جدید از سوی روحانی به مجلس
شمال نیوز: عضو هیئت‌رئیسه مجلس از تقدیم لیست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم از سوی روحانی به مجلس در روز ۱۴ مرداد خبر داد. (ادامه)
انتقاد مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از عملی نشدن وعده‌های مسئولان
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران عمل نشدن وعده‌های مسئولان درباره تجهیز پایگاه‌های این نهاد در میانکاله را از عوامل اصلی خسارت گسترده به این منطقه دانست.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی لحظاتی پیش حکم حجت‌الاسلام حسن روحانی را در دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری تنفیذ کردند.

رهبرانقلاب حکم ریاست جمهوری روحانی را تنفیذ کردند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی لحظاتی پیش حکم حجت‌الاسلام حسن روحانی را در دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری تنفیذ کردند. (ادامه)
بازگشت بسیاری از مبالغ حقوق های نجومی در کشور
دادستان کل کشور با اشاره به برخورد قاطع با مجرمان و متخلفان گفت: بسیاری از مبالغ حقوق های نجومی به بیت المال بازگردانده شده است.(ادامه)
آتش به جان منزل مسکونی در ساری + تصاویر
آتش نشانان ساروی یک واحد مسکونی را که دچار حریق شده بود، اطفا کردند.(ادامه)
مدال برنز کشتی جهان بر گردن ورزشکار گلوگاهی
کشتی‌گیر گلوگاهی توانست مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان را کسب کند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
زمان تقدیم لیست وزرای جدید از سوی روحانی به مجلس
عضو هیئت‌رئیسه مجلس از تقدیم لیست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم از سوی روحانی به مجلس در روز ۱۴ مرداد خبر داد.(ادامه)
تداوم گرما و تغییر ساعت کار اداری در مازندران
ساعات کار ادارات مازندران برای چهارمین هفته پیاپی، در پی پیش بینی افزایش دما، بنابراطلاعیه استانداری این استان به تمامی دستگاه های اجرایی، ستادی، نهادها، بانکها و بیمه ها و فرمانداران شهرستان های 22 گانه استان، در هفته آینده تغییر کرد.(ادامه)
ترافیک نیمه سنگین صبحگاه ۱۲ مرداد در هراز و کندوان
برخی مناطق محورهای هراز و کندوان در صبحگاه پنج شنبه 12 مرداد شاهد ترافیک نیمه سنگین است.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ۱۵ مرداد در جاده‌های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی استان تا روز یک شنبه (۱۵ مرداد ماه) خبر داد.(ادامه)
احتمال سیل در استان‌های شمالی از عصر پنجشنبه
سازمان هواشناسی نسبت به احتمال وقوع سیل ناگهانی در بعد از ظهر و اوایل شب در مسیرها و مناطق کوهپایه ای و دره های کوهستانی استانهای شمالی بویژه غرب مازندران هشدار داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران پنج شنبه ۱۲ مرداد
(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری در دوازدهمین روز مرداد
آسمان مازندران امروز ۱۲ مرداد صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی از معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های مازندران، گیلان و گلستان خواست تا تدابیر لازم برای حضور گردشگران در روزهای ۱۱ تا ۱۴ مرداد ماه در پی تعطیلی به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری اتخاذ و بر اجرای آن دقیقاً‌ نظارت شود.
آماده باش استانهای شمالی برای پذیرایی از مسافران | بدحجابی و شنای مختلط ممنوع!
قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی از معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های مازندران، گیلان و گلستان خواست تا تدابیر لازم برای حضور گردشگران در روزهای ۱۱ تا ۱۴ مرداد ماه در پی تعطیلی به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری اتخاذ و بر اجرای آن دقیقاً‌ نظارت شود. (ادامه)
«آقای دکتر روحانی با من (برای وزارت کشور) صحبت کردند و صحبت‌های اولیه شده است. ایشان اول باید به جمع‌بندی برسد و بعد تصمیم خود را اعلام کند... با من از سوی رئیس‌جمهور صحبت‌هایی شده ولی معرفی در اختیار ایشان است.»
روحانی برای وزارت کشور با من صحبت کرد/ به کار گیری عنوان «معامله» در مورد حضور من در دولت کاملا توهین است
«آقای دکتر روحانی با من (برای وزارت کشور) صحبت کردند و صحبت‌های اولیه شده است. ایشان اول باید به جمع‌بندی برسد و بعد تصمیم خود را اعلام کند... با من از سوی رئیس‌جمهور صحبت‌هایی شده ولی معرفی در اختیار ایشان است.» (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.