.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بزودی بانک اصناف در کشور راه اندازی میشود
(ادامه)
توکلی: دولت برای هر کاری باید از مجلس اجازه بگیرد
(ادامه)
حمايت مجمع اعتدالگرایان شمال از فراکسیون دانشگاهیان مجلس
(ادامه)
ابلاغ شرایط پرداخت تسهیلات مسکن
(ادامه)
توكلي گزينه اصلی ریاست مرکز پژوهش‌ها
(ادامه)
نشت رسانه اي سخنگوی قوه قضاییه در ساري
(ادامه)
دولت در موضوع پيگيري عدالت تنهاست به فضل الهي و ايستادگي مردم و رهنمودهاي مقام معظم رهبري از همه مشكلات عبور مي كنيم گر چه امسال سخت‌ترين سال هجوم به دولت خواهد بود و دشمن به طور همه جانبه فشار خواهد آورد تا از مردمي كه به اين دولت رأي داده‌اند، انتقام بگيرد... انتقاد شدید احمدي نژاد از منتقدان در جمع دانشجویان
دولت در موضوع پيگيري عدالت تنهاست به فضل الهي و ايستادگي مردم و رهنمودهاي مقام معظم رهبري از همه مشكلات عبور مي كنيم گر چه امسال سخت‌ترين سال هجوم به دولت خواهد بود و دشمن به طور همه جانبه فشار خواهد آورد تا از مردمي كه به اين دولت رأي داده‌اند، انتقام بگيرد...(ادامه)
معتقدیم ایران خودرو در عمل به تعهداتش کوتاهی کرده و به وظایف خود عمل نکرده است و به همین دلیل این مصوبه طبق برنامه زمان بندی پیش نرفته که باعث بروز شایعات در جامعه گردیده است ... کارخانه اتومبیل سازی در بابل و كوتاهي ايران خودرو
معتقدیم ایران خودرو در عمل به تعهداتش کوتاهی کرده و به وظایف خود عمل نکرده است و به همین دلیل این مصوبه طبق برنامه زمان بندی پیش نرفته که باعث بروز شایعات در جامعه گردیده است ...(ادامه)
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است... نمایندگان مجلس پاک وارد میدان شوند و پاک بمانند
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است...(ادامه)
اعلام قیمت جدید برنج توسط دولت
(ادامه)
قرار است مطالبات فرهنگيان بازنشسته به صورت نقدی به آنان  پرداخت می شود.درصورتی که وزارت آموزش وپرورش به تعهد خود نسبت به فرهنگیان بازنشته عمل نکند نمایندگان به وظیفه قانونی خود عمل خواهند کرد... سيد رمضان شجاعی، درکمیسیون امنیت ملی
قرار است مطالبات فرهنگيان بازنشسته به صورت نقدی به آنان پرداخت می شود.درصورتی که وزارت آموزش وپرورش به تعهد خود نسبت به فرهنگیان بازنشته عمل نکند نمایندگان به وظیفه قانونی خود عمل خواهند کرد...(ادامه)
زندگینامه امام خمینی از ولادت تا رحلت
(ادامه)
انتخاب رئیس مجلس هشتم بدون مخالف
(ادامه)
علی لاریجانی در پایان سومین جلسه علنی مجلس هشتم که بعدازظهر امروز برگزار شده بود با اعلام این خبر تاکید کرد شعبی که کار بررسی اعتبارنامه های آنها باقیمانده است تا جلسه علنی فردا که از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد فرصت دارند تا کار خود را به پایان برسانند.
اعتبارنامه 250 نماینده مجلس هشتم تصویب شد
علی لاریجانی در پایان سومین جلسه علنی مجلس هشتم که بعدازظهر امروز برگزار شده بود با اعلام این خبر تاکید کرد شعبی که کار بررسی اعتبارنامه های آنها باقیمانده است تا جلسه علنی فردا که از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد فرصت دارند تا کار خود را به پایان برسانند. (ادامه)
منتخبانی که اعتبارنامه هایشان به تصویب نرسید
(ادامه)
فتاح درساري: خاموشی ها از تابستان شدت می گیرد
(ادامه)
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت. طرح آزاد سازی سواحل خزر و گزارش مرکز پژوهش ریاست جمهوری
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت.(ادامه)
رای گیری بین لاریجانی و حداد
فردا بعدازظهر رای گیری غیر رسمی اصولگرایان بین آقایان حداد و لاریجانی انجام می شود و رقابت در صحن مجلس نخواهد بود. هر دوی این بزرگواران قبول کرده اند که تمایل اکثریت اصولگرایان به هر کس بود طرف دیگر کنار بکشد. (ادامه)
با راه اندازی طرح توسعه و افزایش ظرفیت شرکت تولید محصولات این شرکت به 3/2 میلیون تن در سال برسد که رقم بسیار مطلوبی می باشد ایشان زمان بهره برداری از این طرحها را خرداد ماه سال جاری اعلام کرد... عملکرد سال 86 سیمان مازندران تشریح شد
با راه اندازی طرح توسعه و افزایش ظرفیت شرکت تولید محصولات این شرکت به 3/2 میلیون تن در سال برسد که رقم بسیار مطلوبی می باشد ایشان زمان بهره برداری از این طرحها را خرداد ماه سال جاری اعلام کرد...(ادامه)
وزیر جهاد کشاورزی:وام کشاورزان خسارت دیده استمهال میشود
(ادامه)
حفرچاههای فوری برای کاهش قطعی آب در گرگان
(ادامه)
قائمشهر قطب بزرگ نساجی می شود
(ادامه)
این اقدام در حالی صورت می گیرد که برخی ناظران معتقدند، نمایندگان مجلس هفتم که کار خود را با استیضاح موفق احمد خرم وزیر راه و ترابری دولت خاتمی آغاز کردند، قصد دارند با استیضاح میرکاظمی کار خود را به پایان برسانند تا  بر اساس وظایف خویش عمل کرده باشند... استیضاح وزیر بازرگانی سیاسی و تبلیغاتی است
این اقدام در حالی صورت می گیرد که برخی ناظران معتقدند، نمایندگان مجلس هفتم که کار خود را با استیضاح موفق احمد خرم وزیر راه و ترابری دولت خاتمی آغاز کردند، قصد دارند با استیضاح میرکاظمی کار خود را به پایان برسانند تا بر اساس وظایف خویش عمل کرده باشند...(ادامه)
سوادکوه و مشکلات عديده شهري
(ادامه)
ارائه لایحه رفع خشکسالی به مجلس
(ادامه)
در جلسه  ديروز مجلس اعضای فراکسیون اکثریت فرم‌هایی را میان نمایندگان توزیع کردند که حاوی اطلاعاتی جهت استخدام در دولت پس از پایان دوره نمایندگی بود».
کاریابی برای نمایندگانی که رای نیاورده‌اند
در جلسه ديروز مجلس اعضای فراکسیون اکثریت فرم‌هایی را میان نمایندگان توزیع کردند که حاوی اطلاعاتی جهت استخدام در دولت پس از پایان دوره نمایندگی بود». (ادامه)
یک شهرو دو بخش به شهرستان آمل اضافه شد
(ادامه)
900 پروژه عمرانی نیمه کاره در مازندران
(ادامه)
اظهارات وزیر ارتباطات در مورد کاهش سرعت اینترنت
(ادامه)
نماینده مجلس: بازنشستگی خاتمی بیشتر طنز است تا واقعیت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.276 seconds.