.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پس از توقیف سایت خبری تحلیلی بازتاب اعضای اصلی انتشار این سایت خبری اعم از مدیر مسئول و مسئولان سیاست گذاری و حتی کارمندان فنی این سایت اقدام به راه اندازی سایت خبری تحلیلی تابناک کرده اند... سایت تابناک بجاي بازتاب
پس از توقیف سایت خبری تحلیلی بازتاب اعضای اصلی انتشار این سایت خبری اعم از مدیر مسئول و مسئولان سیاست گذاری و حتی کارمندان فنی این سایت اقدام به راه اندازی سایت خبری تحلیلی تابناک کرده اند...(ادامه)
آخرین اخبار انتخاباتی از اردوگاه اصولگرایان
(ادامه)
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!!
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه...(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
اعلام آمادگی چینی ها برای ساخت سد در آمل
سرپرست شرکت چینی سد سازی گفت: با بررسی نهایی مشاوران فنی و نتایج حاصل شده از نشست های مختلف، این شرکت آمادگی کامل برای ساخت سد منگل در آمل را دارد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ظهر امروز پیمانکاران چینی برای آغاز عملیات اجرائی بزرگترین سد برق آبی و کشاورزی شمال کشور از سد منگل آمل بازدید کردند. سرپرست این شرکت چینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این بازدید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از سد منگل و عملیات اجرائی آن انجام شد. " تان شین " خاطرنشان کرد: سد منگل در بهترین مکان زمین شناسی قرار گرفته است و نتایج حاصله و تاییدیه فنی نیز این امر را تایید می کند به همین دلیل پیمانکاران چینی آمادگی کامل برای ساخت و سرمایه گذاری در این زمینه را دارند. وی با بیان این که تمامی مراحل ساخت این سد با استفاده از اعتبارات خارجی هزینه خواهد شد، مدت زمان ساخت این سد را چهار سال اعلام کرد. تان شین تصریح کرد: " گروه پیمانکاری چینی " بزرگترین شرکت سد سازی دولتی در چین است که 70 درصد ساخت سد در این کشور را انجام می دهد. مجری سد منگل نیز در این مراسم اظهار داشت: تا مراحل پایانی مطالعات زمین شناسی سد منگل، نتایج این مطالعات رضایت بخش بود و هیچ مشکل فنی برای ساخت سد وجود نداشته است.(ادامه)
پس از چند روز بحث در انتخاب رئیس جدید آموزش و پرورش مازندران ، انتصاب عبدالوحید فیاضی به عنوان ریاست این سازمان نهایی شده و صبح فردا مراسم معارفه وی ... حکایت 3 " ف " در آموزش و پرورش مازندران
پس از چند روز بحث در انتخاب رئیس جدید آموزش و پرورش مازندران ، انتصاب عبدالوحید فیاضی به عنوان ریاست این سازمان نهایی شده و صبح فردا مراسم معارفه وی ...(ادامه)
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست در پی انتصاب فاضلی بسمت معاون وزیر آموزش و برورش ُانتصاب سید هاشم فاطمی بعنوان رپیس سازمان آموزش و برورش مازندران نهایی شده و بزودی معرفی خواهد شد. از سید فاضلی تا سید فاطمی
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست در پی انتصاب فاضلی بسمت معاون وزیر آموزش و برورش ُانتصاب سید هاشم فاطمی بعنوان رپیس سازمان آموزش و برورش مازندران نهایی شده و بزودی معرفی خواهد شد.(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
مرمت خانه رمدانی در ساری
مرمت خانه رمدانی در دستور کار معاونت حفظ و احیا سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران قرار گرفت. (ادامه)
10 فوتسالیست جوان مازندرانی در تیم ملی
اردوی نهایی تیم ملی فوتسال جوانان کشور طی سه مرحله با حضور 93 بازیکن از سراسر کشور در روزهای 16،15 و 18 اردیبهشت امسال در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.(ادامه)
وقوع 8 مورد رانش زمین در مازندران
مسئول ستاد حوادث و سوانح عیر مترقبه مازندران گفت: در 24 ساعت گذشته ، 8 مورد رانش زمین در محورها و مناطق مختلف استان رخ داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از حادثه نیوز ، بهزاد پورمحمد گفت : این رانش ها که از 24 ساعت گذشته آغاز شد و تا بامداد یکشنبه ادامه داشت(ادامه)
پس از انتصاب شیخ الاسلام  و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای جانشین چند استاندار مشخص میشود
پس از انتصاب شیخ الاسلام و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
شهردار رشت ماندگار شد
با موافقت و آرای اعضای شورای اسلامی شهر رشت، رضا ساغری شهردار رشت در سمت خود ابقا شد.به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
نتايج انتخابات شورای اسلامي شهر 4 شهر استان مازندران
اعضای شورای شهر چهار شهر استان مازندران معرفی شدند. به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر ،غفار آری،حسن فلاح، اسکندر مسافری، امیر اولیائی ، سیف الله علی نیا، فرامرز ابولحسنی و حسن طیبی به عنوان عضو ثابت شورای شهر بابل انتخاب شدند.(ادامه)
لیست ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در گرگان
مسئول ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در استان گلستان :حوزه شوراهاي اسلامي شهر و روستا، نيازمند افراد متخصص، عملگرا، با تجربه و كارآمد است. اصغر نقوی در گفتگو با خبر نگار شمال نیوز در گرگان گفت:اختيارات و وظايف شوراها، تخصصي است و ساختار تشكيلاتي آنها طوري است كه بايد افراد متخصص به آن راه يابند. (ادامه)
از مجموع تعداد 16 هزار و 605  ثبت نام کنندگان در سومین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ، تعداد 777 نفر  رد صلاحیت شدند که 180 نفر مربوط به حوزهای شهری و 597 نفر مربوط به حوزه های ... آمار نهایی تایید و ردصلاحیت نامزدهای شورا در مازندران
از مجموع تعداد 16 هزار و 605 ثبت نام کنندگان در سومین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ، تعداد 777 نفر رد صلاحیت شدند که 180 نفر مربوط به حوزهای شهری و 597 نفر مربوط به حوزه های ...(ادامه)
 با نام نویسی13نفر دیگر تعداد ثبت نام کنندگان  انتخابات مجلس خبرگان دراستان مازندران به18نفر رسید.اسامی کاندیداها افرادی چون آیت الله طبرسی ، توکل ، جباری ، کریمی ، لاریجانی ،سیدحسن شجاعی ، ابراهیمیان ... 
18 نفر داوطلب چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در استان مازندران
با نام نویسی13نفر دیگر تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس خبرگان دراستان مازندران به18نفر رسید.اسامی کاندیداها افرادی چون آیت الله طبرسی ، توکل ، جباری ، کریمی ، لاریجانی ،سیدحسن شجاعی ، ابراهیمیان ... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.334 seconds.