.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با راه اندازی طرح توسعه و افزایش ظرفیت شرکت تولید محصولات این شرکت به 3/2 میلیون تن در سال برسد که رقم بسیار مطلوبی می باشد ایشان زمان بهره برداری از این طرحها را خرداد ماه سال جاری اعلام کرد... عملکرد سال 86 سیمان مازندران تشریح شد
با راه اندازی طرح توسعه و افزایش ظرفیت شرکت تولید محصولات این شرکت به 3/2 میلیون تن در سال برسد که رقم بسیار مطلوبی می باشد ایشان زمان بهره برداری از این طرحها را خرداد ماه سال جاری اعلام کرد...(ادامه)
پیش بینی می شود در صورت ادامه این روند و عدم اختلال در آن از طرف کسانی که با نگاه سیستمی متضرر می شوند و پایگاههای قدرت و پل های رانت سیاسی خود را از دست می دهند، مجلس هشتم در روندی دمکراتیک با تنظیم کارشناسانه ارکان قدرت در بین منتخبین شایسته، آینده ای درخشان و تأثیری به مراتب بیشتر از مجلس هفتم ... آیا مجلس هشتم از قبیله گرایی دور میشود؟
پیش بینی می شود در صورت ادامه این روند و عدم اختلال در آن از طرف کسانی که با نگاه سیستمی متضرر می شوند و پایگاههای قدرت و پل های رانت سیاسی خود را از دست می دهند، مجلس هشتم در روندی دمکراتیک با تنظیم کارشناسانه ارکان قدرت در بین منتخبین شایسته، آینده ای درخشان و تأثیری به مراتب بیشتر از مجلس هفتم ...(ادامه)
پیشنهاد افروغ برای تشکیل مجمع تشخیص حقیقت
(ادامه)
مازندران به واسطه سرسبزی و خرمی اش از توسعه صنعتی برخوردار نبوده که در مجلس هشتم برای توسعه صنعتی و صنعت توام با اشتغال متوازن در این استان با همکاری مجمع نمایندگان مازندران برنامه ریزی خواهد شد... سرسبزي بلاي جان توسعه صنعتي مازندران
مازندران به واسطه سرسبزی و خرمی اش از توسعه صنعتی برخوردار نبوده که در مجلس هشتم برای توسعه صنعتی و صنعت توام با اشتغال متوازن در این استان با همکاری مجمع نمایندگان مازندران برنامه ریزی خواهد شد...(ادامه)
اعتبار 340 میلیاردي برای حوادث طبیعی استانهای شمالي
(ادامه)
رییس بزرگترین شرکت صادرات برنج تایلند خواستار تشکیل سازمانی شبیه اوپک نفت در بین صادرکنندگان برنج شد.ویتنام هم اکنون به علت کمبود داخلی، صادرات برنج خود را متوقف کرده و چین نیز برنج زیادی برای صادرات ندارد ...
پیشنهاد تشكيل سازمان اوپک برای برنج
رییس بزرگترین شرکت صادرات برنج تایلند خواستار تشکیل سازمانی شبیه اوپک نفت در بین صادرکنندگان برنج شد.ویتنام هم اکنون به علت کمبود داخلی، صادرات برنج خود را متوقف کرده و چین نیز برنج زیادی برای صادرات ندارد ... (ادامه)
کنوانسیون حفاظت از محیط زیست دریای خزر
(ادامه)
متن سخنراني رضا جلالی در روستاي قرن آباد
(ادامه)
جزئیات کاهش مدت خدمت سربازی و خروج پولی مشمولان از کشور
(ادامه)
محمد حسین موسی پور معاون پارلمانی وزیر کشور گفت ، تغییر 4 استاندار را تکذیب نکرد اما از ذکر نام استان های مورد نظر خودداری کرد و ضمن اینکه انتخاب رویانیان را نیز قطعی ندانست... احتمال تغییر 4 استاندار
محمد حسین موسی پور معاون پارلمانی وزیر کشور گفت ، تغییر 4 استاندار را تکذیب نکرد اما از ذکر نام استان های مورد نظر خودداری کرد و ضمن اینکه انتخاب رویانیان را نیز قطعی ندانست...(ادامه)
دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت با بیماران ایدزی
(ادامه)
مخالفت قزاقستان با منع صيد خاويار در خزر
(ادامه)
نمایندگان فعلی گیلان در مجلس هفتم چه کارنامه ای از خود برجای گذاشته اند ؟این گزارش قصد تخطئه ی هیچ نماینده ای را ندارد فقط به استناد مشروح گزارش 4 ساله ی مجلس شورای اسلامی گزارش از عملکرد نمایندگان گیلان مجلس ارایه می شود ... نمايندگان گيلان ركورد دار تاخير و غيبت در مجلس هفتم
نمایندگان فعلی گیلان در مجلس هفتم چه کارنامه ای از خود برجای گذاشته اند ؟این گزارش قصد تخطئه ی هیچ نماینده ای را ندارد فقط به استناد مشروح گزارش 4 ساله ی مجلس شورای اسلامی گزارش از عملکرد نمایندگان گیلان مجلس ارایه می شود ...(ادامه)
پيام دکتر یزدانی پرایی به مناسبت انتخابات مجلس
(ادامه)
اگر آقای احمدی نژاد هر 4 پیشنهاد را به درستی انجام دهد از طرف همه ملت دست و بازوی ایشان را می بوسم و خواسته پنجم را به ایشان تخفیف می دهم شروط احمد توکلی برای بوسیدن دست احمدی نژاد
اگر آقای احمدی نژاد هر 4 پیشنهاد را به درستی انجام دهد از طرف همه ملت دست و بازوی ایشان را می بوسم و خواسته پنجم را به ایشان تخفیف می دهم(ادامه)
متن کامل قطعنامه 1803 علیه ایران
(ادامه)
انتصاب اعضای کمیته کارشناسی اماکن اقامتی دولتی شمال کشور
(ادامه)
راه حلی برای دوری از عوام فریبی انتخاباتی
(ادامه)
فهرست شرکتهای دولتی قابل و غیرقابل ‏‏واگذاری
(ادامه)
متن كامل گزارش البرادعي درباره ايران
(ادامه)
جزئیات عیدی پایان سال کارمندان اعلام شد
(ادامه)
وحید احمدی آرا با چشمانی کاملاً بسته / سخنی با استاندار(ديدگاه)
وحید احمدی آرا (ادامه)
گفتگو از: شهین همتی آسيب شناسي وضعيت اشتغال در كشور
گفتگو از: شهین همتی (ادامه)
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت... پنج ماه دوندگي برای جلسه با آقاي فرماندار!
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت...(ادامه)
قیمت برنج کاهش می یابد
(ادامه)
امیر پريچهره مديركل تربيت بدني استان مازندران ، اصغر ثمربخش را براي هدايت هيئت كشتي مازندران به فدراسيون كشتي معرفي كرد. پیش از این گفته می شد ...
پریچهره، ثمربخش را به فدراسیون معرفی کرد
امیر پريچهره مديركل تربيت بدني استان مازندران ، اصغر ثمربخش را براي هدايت هيئت كشتي مازندران به فدراسيون كشتي معرفي كرد. پیش از این گفته می شد ... (ادامه)
نمایندگان گیلان در مجلس صدرنشین هستند
(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
انتخاب شهردار جديد رشت ،دبير آبادگران جوان گيلان،بلاتكليفي 4 فرمانداري ،فعاليت شوراي اصولگرايان گيلان ، رايزني تيم حاميان خاكسار ...
اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
انتخاب شهردار جديد رشت ،دبير آبادگران جوان گيلان،بلاتكليفي 4 فرمانداري ،فعاليت شوراي اصولگرايان گيلان ، رايزني تيم حاميان خاكسار ... (ادامه)
حسن كربلايي یک مقاله و این همه عصبانیت اصلاحاتیان (يادداشت)
حسن كربلايي(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.364 seconds.