.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتقاد استاندار مازندران از ندادن طرح براي ايجاد شهرك دامپروري
استاندار مازندران باانتقاد از برخي بي‌برنامگي‌ها در كارهاي عمراني گفت : در هشت ماه گذشته براي ايجاد شهرك دامپروري در اين استان فرياد مي زنم ولي تاكنون طرحي در اين زمينه از سوي مسوولان كشاورزي ارايه نشده‌است. (ادامه)
ابلاغ ۱۴۳‬مصوبه سفر هيات دولت به مازندران
استاندار مازندران گفت : از مجموع ‪ ۱۶۷‬مصوبه سفر رييس جمهوري و هيات دولت تاكنون ‪ ۱۴۳‬مصوبه رسما به دستگاههاي اجرايي اين استان ابلاغ شده‌است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،"ابوطالب شفقت" روز دوشنبه در اولين جلسه پيگيري مصوبات سفر رييس جمهوري و هيات دولت به مازندران (ادامه)
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ...

آناني كه پشتشان هرگز نمي لرزد ...
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ... (ادامه)
احداث يك مرکز گردشگري در کنار سد لفور
استاندار مازندران به طور سرزده از قسمت‌هاي مختلف بخشداري "شيرگاه" بازديد و با جمعي از مراجعه‌کنندگان و کارکنان گفت‌وگو کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، "شفقت" در اين بازديد از اهتمام جدي استانداري براي فعال شدن شهرداري‌ها خبر داد و گفت: با توجه به وظيفه خدمات عمراني شهر که بر عهده شهرداري‌هاست، از شوراي شهر و شهرداري انتظار مي‌رود بيش از پيش در راستاي خدمات‌رساني به مردم فعال باشند. (ادامه)
استاندار:احداث پالایشگاه مازندران تا 6ماه دیگر
ابوطالب شفقت گفت: تا بحال سه بار برای کلنگ زنی پالایشگاه دعوت شدم، ولی به دلیل عدم تاییدیه زیست محیطی از انجام این کار امتناع کردم. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : قول می دهم کلنگ احداث پالایشگاه مازندران را تا شش ماه دیگر در استان عملیاتی کنم.(ادامه)
انحلال شوراي اسلامي يكي از روستاهاي مازندران
شوراي اسلامي يكي از روستاهاي مازندران به دليل تخلفات مالي منحل شد. به گزارش شمال نيوز به نقل از ايلنا ، جلسه هيات اختلاف و رسيدگي به شكايات شوراي اسلامي استان مازندران به رياست شفقت، استاندار مازندران (ادامه)
خزر در اغما ي چشماي من وتوست... نفس هايش گرفته ... به سختي بسوي ساحل مي آيد... سرفه هاي چركين سينه هايش را ، ماهي ها خوب مي فهمندوماسه ها شاهد آلودگي هاي بزرگترين درياچه دنياست... خزر در بازيچه بي احساسي ... سخني با استاندار مازندران..خزر ديگر آبي نيست
خزر در اغما ي چشماي من وتوست... نفس هايش گرفته ... به سختي بسوي ساحل مي آيد... سرفه هاي چركين سينه هايش را ، ماهي ها خوب مي فهمندوماسه ها شاهد آلودگي هاي بزرگترين درياچه دنياست... خزر در بازيچه بي احساسي ...(ادامه)
لبخند مقام ارشد كشوري از عدم حضور آقاي مديركل ؟؟؟
طرح ايمن سازي مدارس حاشيه راههاي استان بدون حضور مديركل آموزش وپروش استان ومسئولين ارشد آموزش وپرورش برگزار شد. طرح ايمن سازي مدارس حاشيه راههاي استان مازندران با حضور قائم مقام رياست سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي كشور ، مديركل حمل ونقل و پايانه (ادامه)
استاندار مازندران :ايران اسلامي سربلند شد
استاندار مازندران به پاس حضور حماسي مردم اين استان در صحنه انتخابات گفت: علويان استان بار ديگر با حضور با شكوه ايران اسلامي را سر بلند و روسپيد ساختند. "ابوطالب شفقت" در پايان مهلت راي‌گيري در ستاد مركزي در پيامي افزود: مردم با حضور بي‌سابقه در پاي صندوقهاي راي قانونمندي و نظمي بيادماندني را به يادگار گذاشته و دشمنان قسم خورده كشور را كه از تجلي باشكوه جمهوري اسلامي ايران در هراسند، بيش از پيش پريشان و سردر گم ساختند. (ادامه)
 ابوطالب شفقت در ديدار اعضاي كميته مشاوران اطلاع رساني استان مازندران اظهار داشت: ستاد پيگيري مصوبات و ارزيابي و ستاد پيگيري درخواست‌هاي مردمي در استانداري مازندران تشكيل شد. تشكيل ستاد ويژه براي پيگيري مصوبات دولت در مازندران
ابوطالب شفقت در ديدار اعضاي كميته مشاوران اطلاع رساني استان مازندران اظهار داشت: ستاد پيگيري مصوبات و ارزيابي و ستاد پيگيري درخواست‌هاي مردمي در استانداري مازندران تشكيل شد. (ادامه)
3وزير و استاندار مازندران بحران "فرش البرز" را بررسي مي كنند
(ادامه)
استاندار مازندران : مديران در مصاحبه با رسانه‌ها گزارش كار بدهند
(ادامه)
استاندار : مشكلات مازندران با اجراي مصوبه‌هاي هيات دولت حل خواهد شد
(ادامه)
دستور ویژه احمدی نژاد به وزیر: ماهی یکبار برو مازندران
با دستور ويژه رئيس جمهورى، وزير جهادكشاورزى تا پايان سال آينده هر ماه يكبار به منظور حل مشكلات كشاورزان مازندران به اين استان سفر مى كند. (ادامه)
دكتر غلامعلي رنجبر پايان وابستگي و آغاز تنفس در هواي تازه و برنامه هاي آينده(ديدگاه)
دكتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
حاشيه هاي سفر رياست جمهوري به مازندران
علي عالي كردكلايي – خبر نگار اعزامي شمال نيوز(ادامه)
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ... رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...(ادامه)
براي رفع غبار محروميت درمازندران، به عهدتان پايبند باشيد
قرار بود بيايد ....مي گفتند تا چند روز آينده مهمان استان ماست ... اما او نيز خود مهمان داشت ونيامد... يك روز سرد را براي رسيدن به محل كارم پيش رو داشتم كه همه اش به فكر سفر آقاي رئيس جمهور بودم ... انشاالله اينبار هم سرسبزي مازندران كار (ادامه)
نخستين گام در آزادسازى سواحل خزر
در چند روز گذشته برخى سازمانها و نهادهاى دولتى با استقبال از تصميم رئيس جمهور مبنى بر لزوم آزادسازى حريم دريا به رفع تصرف از حريم دريا براى افزايش امكان و استفاده از سواحل اقدام كردند. «محسن زارعى» فرماندار شهرستان سارى در اين باره گفت: طبق برنامه چهارم توسعه سازمانها و نهادهاى دولتى مشمول آزادسازى ۶۰ متر از نوار ساحلى (ادامه)
سرپرست حج و زيارت مازندران گفت: با فرارسيدن موسم حج، امسال در قالب 34 كاروان 4 هزار و 556 زائربه زيارت خانه خدا مي‌روند. 
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حبيب الله ساداتي در ديدار مديران و كارگزاران حج تمتع با استاندار مازندران گفت: آمار زائران از مازندران نسبت به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است. 
اعزام 4 هزار و 556 زائر مازندرانی به خانه خدا
سرپرست حج و زيارت مازندران گفت: با فرارسيدن موسم حج، امسال در قالب 34 كاروان 4 هزار و 556 زائربه زيارت خانه خدا مي‌روند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حبيب الله ساداتي در ديدار مديران و كارگزاران حج تمتع با استاندار مازندران گفت: آمار زائران از مازندران نسبت به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است. (ادامه)
هجده آبان 84 يادتان هست آغاز  شروع سفرهاي استاني آقاي رئيس جمهور كه قريب به يكسال از  آن هم مي گذرد اين يك امر طبيعي و كاملا مورد قبول است كه سفرهاي استاني رئيس جمهور اولين ثمره اش مي تواند تحول شگرفي ... فقط باران به ملاقات ما مي آيد (2)
هجده آبان 84 يادتان هست آغاز شروع سفرهاي استاني آقاي رئيس جمهور كه قريب به يكسال از آن هم مي گذرد اين يك امر طبيعي و كاملا مورد قبول است كه سفرهاي استاني رئيس جمهور اولين ثمره اش مي تواند تحول شگرفي ...(ادامه)
هشدار استاندار مازندران نسبت به آزادسازی سواحل خزر
شهرداران، آزاد‌سازي 60 متر از نوار ساحلي درياي خزر را پيگيري كنند . به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، استاندار مازندران با بيان اين كه مي‌خواهم با شهرداران نقادانه صحبت كنم گفت: با توجه به توافق انجام شده با وزارت مسكن و شهرسازي از شهرداران مي‌خواهيم آزاد سازي 60 متر از نوار ساحلي درياي خزر را پي‌گيري كنند.(ادامه)
جذب صد درصد اعتبارات عمراني مازندران تا پايان دي‌‏ماه
(ادامه)
۴۰درصدقشر تحصيلكرده مازندران جوياى كارند
۴۰درصد از افراد تحصيلكرده استان مازندران جوياى كار هستند. مهندس ابوطالب شفقت استاندار مازندران در جلسه شوراى دانشگاه مازندران با بيان اين مطلب به نقش صنعت توريسم در پيشرفت استان اشاره كرد و گفت(ادامه)
قرار بود استاندار به همراه معاون و جمعي از مسؤولين و مديران اقتصادي و تجار و بازرگانان در نمايشگاه قزاقستان شركت كنند. مقدمات اين نمايشگاه توسط يكي از شركت هاي نمايشگاهي مازندران فراهم و اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان مقدمات حضور تجار و بازرگانان را فراهم آورد. حاشيه سفر استاندار مازندران و همراهان به قزاقستان
قرار بود استاندار به همراه معاون و جمعي از مسؤولين و مديران اقتصادي و تجار و بازرگانان در نمايشگاه قزاقستان شركت كنند. مقدمات اين نمايشگاه توسط يكي از شركت هاي نمايشگاهي مازندران فراهم و اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان مقدمات حضور تجار و بازرگانان را فراهم آورد. (ادامه)
سخني با قناعت (معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران) نمي دانم چپم يا راست ....؟؟ اما می دانم که...(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
با دستور استاندار ،مدیران مازندران موظف به ملاقات عمومی با مراجعه کنندگان شدند
استاندار مازندران کلیه مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان را موظف کرد روزهای سه‌شنبه هر هفته با مراجعان به ادارات و سازمانهای خود ملاقات عمومی داشته باشند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،در بخشی از ابلاغبه ابوطالب شفقت آمده است: کارشناسان و مدیران در این روز نباید محل کار خود را ترک و یا در جلسات غیرعمومی شرکت کنند. (ادامه)
آرزوي آبي يك استاندار ...سفر نزديك است ... دوباره نبازيم ...؟
داستان جديدي براي گفتن نيست قصه ، قصه همان استاندار تنهايي است كه مي گويند پر انرژي و فعال به تحقق آرمان هاي اصولگرايانه پايبند بوده .مي گويند در طبقه سوم ساختمان استانداري خبرهايي است ...(ادامه)
بازدیدسرزده استاندارمازندران ازفرمانداری سوادکوه
ابوطالب شفقت استاندار مازندران به طور سرزده و بدون اعلام قبلي در فرمانداري شهرستان سوادکوه حضور يافت . بگزارش شمال نیوز به نقل از البرز وي طي اين بازديد در فضايي صميمي با ارباب رجوع و کارمندان بخش هاي مختلف فرمانداري گفتگو نمود و از نزديک با (ادامه)
محمدحسن جمشيدي نماينده مردم نكا و بهشهر در مجلس شوراي اسلامي از برخي عدم بي‌توجهي‌هاي مجمع نمايندگان مازندران در رفع مشكلات استان گلايه كرد و اظهار داشت: استاندار مازندران به شدت پي‌گير كارهاي اجرايي استان است استاندار پیگیر ، مجمع نمایندگان بی توجه
محمدحسن جمشيدي نماينده مردم نكا و بهشهر در مجلس شوراي اسلامي از برخي عدم بي‌توجهي‌هاي مجمع نمايندگان مازندران در رفع مشكلات استان گلايه كرد و اظهار داشت: استاندار مازندران به شدت پي‌گير كارهاي اجرايي استان است(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.377 seconds.