.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتقاد الهام از هاشمی رفسنجانی
(ادامه)
جمع آوری امضا برای ابقای رحیم مشایی
(ادامه)
در حالیکه مهندس کریمی استاندار جدید مازندران روز پنجشبه در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه ها صراحتا اعلام کرد که تغییراتی در سطح استانداری و استان صورت نمی گیرد، شنيده ها حکایت از تغييرات نسبتاً گسترده اي در ميان مديران استانداری خبر مي دهند. که در اولین مرحله معاون عمرانی و ... بادها خبر از تغيير فصل مي دهند !!
در حالیکه مهندس کریمی استاندار جدید مازندران روز پنجشبه در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه ها صراحتا اعلام کرد که تغییراتی در سطح استانداری و استان صورت نمی گیرد، شنيده ها حکایت از تغييرات نسبتاً گسترده اي در ميان مديران استانداری خبر مي دهند. که در اولین مرحله معاون عمرانی و ...(ادامه)
سید مهدی هاشمی جایگزین داود احمدی‌نژاد؟
(ادامه)
ائتلاف معتدلهای دو جناح بر سر نامزدی حسن روحانی
(ادامه)
افزايش 14 درصدي طلاق در آمل
(ادامه)
مشاور مشایی استعفا کرد
(ادامه)
احتمال برکناری رئیس سازمان تربیت بدنی به دلیل ناکامی‌های اخیر
(ادامه)
حاشیه‌هایی از جلسه علنی دیروز مجلس
(ادامه)
رحیم مشایی حرف هایش را تکرار کرد
(ادامه)
طرح جدید کردان: تبدیل فرمانداری‌ها به «کانون محبت» میان مردم و دولت
(ادامه)
سایت نزدیک به دولت و پیشنهاد استعفاي کردان
(ادامه)
مجمع نمایندگان اتاق تعاون اعضای هیئت مدیره جدید و بازرسین اتاق را برای 3 سال انتخاب کردند که در صورت عدم هیچگونه اعتراضی تا 4 روز آینده منتخبین رسما کار خود را آغاز می کنند... استاندار مازندران در اتاق تعاون کشور
مجمع نمایندگان اتاق تعاون اعضای هیئت مدیره جدید و بازرسین اتاق را برای 3 سال انتخاب کردند که در صورت عدم هیچگونه اعتراضی تا 4 روز آینده منتخبین رسما کار خود را آغاز می کنند...(ادامه)
مسئولیت جدید سرپرست سابق وزارت کشور
(ادامه)
واكنش سايت حامیان دولت به معرفي کردان
(ادامه)
ثمره هاشمی :رفتن من به وزارت کشور شایعه است
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
دیدار انتخاباتی خاتمی و هاشمی
(ادامه)
داودی ، گزینه اول وزارت اقتصاد
(ادامه)
مروری بر 29 سال مدیریت عالی استان مازندران
نوزدهمین مدیر عالی اجرائی استان مازندران در مورخه 12 تیر ماه توسط سرپرست وزارت کشور در سالن اجتماعات استانداری معرفی شد . اگر به تاریخچه استانداران و سرپرستان استانداری مازندران بعد از انقلاب بنگریم متوسط عمر...(ادامه)
دهمرده : انگشت کوچک احمدی نژاد نمی شوم
(ادامه)
توصیه هاشمی به خاتمی در خصوص انتخابات
(ادامه)
پاسخ اعتمادملی به کارگزاران درباره 50 هزارتومان
(ادامه)
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟ وداع احمدتوکلی با مرکز پژوهش‌ها
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟(ادامه)
محدودیت برج سازی در مازندران رفع شد
(ادامه)
هشدار دو رئیس جمهور
(ادامه)
با حضور سرپرست وزارت کشور نوزدهمین استاندار مازندران معرفی شد.سرپرست وزارت کشور عصر امروز (چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه نوزدهمین استاندار مازندران در محل استاندار اظهار داشت: قوه مجریه مرکز ... استاندار جدید مازندران معرفی شد
با حضور سرپرست وزارت کشور نوزدهمین استاندار مازندران معرفی شد.سرپرست وزارت کشور عصر امروز (چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه نوزدهمین استاندار مازندران در محل استاندار اظهار داشت: قوه مجریه مرکز ...(ادامه)
ایرج ندیمی، مشاور وزیر کشور شد
(ادامه)
گزارش شمال نيوز حاكيست : سید مهدی هاشمی سرپرست وزارت كشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران از سید محمد ... معرفي استاندار جديد مازندران
گزارش شمال نيوز حاكيست : سید مهدی هاشمی سرپرست وزارت كشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران از سید محمد ...(ادامه)
در این مدت دوبار هیئت بازرسی ویژه به گرگان فرستاده شد تا نتیجه انتخابات به دقت بررسی شود و در نهایت شورای نگهبان براساس بررسیهای هیئت های بازرسی به جا بجایی نماینده گرگان نظر داد... نماینده گرگان باید عوض شود
در این مدت دوبار هیئت بازرسی ویژه به گرگان فرستاده شد تا نتیجه انتخابات به دقت بررسی شود و در نهایت شورای نگهبان براساس بررسیهای هیئت های بازرسی به جا بجایی نماینده گرگان نظر داد...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.