.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز :  بالاخره با خنک تر شدن هوای استان ، مگس های مدیترانه ای که متاسفانه آسیب های فراوانی را به مرکبات استان بویژه نارنگی وارد کردند ، دست از سر باغات استان کشیدند . مگس های مدیترانه ای دست از سر باغات مازندران کشیدند
شمال نیوز : بالاخره با خنک تر شدن هوای استان ، مگس های مدیترانه ای که متاسفانه آسیب های فراوانی را به مرکبات استان بویژه نارنگی وارد کردند ، دست از سر باغات استان کشیدند .(ادامه)
نیاز فوری به اهدای خون در مازندران
سرپرست انتقال خون مازندران از نیاز فوری به اهدای خون در استان خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۳ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر جنگ کی روش و طارمی با رسانه‌ها قبل از دیدار با ولز و تا امنیت و آرامشی که می‌تواند باعث رشد کشور شود، پرداخته اند.(ادامه)
کم کاری تیروئید به ‌عنوان نارسایی غده تیروئید در تولید مقادیر کافی از هورمون‌های مورد نیاز برای تنظیم متابولیسم بدن مانند تری یدوتیرونین و تیروکسین تعریف می‌شود. 7 علامت که تیروئید کم کار شده است
کم کاری تیروئید به ‌عنوان نارسایی غده تیروئید در تولید مقادیر کافی از هورمون‌های مورد نیاز برای تنظیم متابولیسم بدن مانند تری یدوتیرونین و تیروکسین تعریف می‌شود.(ادامه)
قیمت دلار، یورو و پوند پنجشنبه 3 آذر ۱۴۰۱/ جدول
قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز پنجشنبه 3 آذر ۱۴۰۱ (ادامه)
کرد و کردستان همیشه مأمن و پشتوانه ایران بزرگ بوده اند/ باید اقرار کنیم آن‌طور که شایسته بود به مسائل کردستان رسیدگی نکرده‌ایم/ مشکلات کردستان لاینحل نیست اما جان‌های شریفی که از دست می‌رود در مقابل آنچه که به دست خواهد آمد، غیرقابل جبران است

دعوت مرعشی از «مردم کرد» و «نیروی‌های نظامی و امنیتی» به «خویشتن‌داری»
کرد و کردستان همیشه مأمن و پشتوانه ایران بزرگ بوده اند/ باید اقرار کنیم آن‌طور که شایسته بود به مسائل کردستان رسیدگی نکرده‌ایم/ مشکلات کردستان لاینحل نیست اما جان‌های شریفی که از دست می‌رود در مقابل آنچه که به دست خواهد آمد، غیرقابل جبران است (ادامه)
پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبر مجازی دیدار فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی خامنه ای واکنش نشان داد.

دیدار «فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی خامنه‌ای»
پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبر مجازی دیدار فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی خامنه ای واکنش نشان داد. (ادامه)
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: قبل از شروع بازی با انگلستان مزاحمتی از روی سکوها با به کار بردن الفاظی غیرورزشی صورت گرفت. در حین بازی نیز کلمات غیرورزشی شنیده شد. روی سکوها نیز پرچم‌های غیرمجازی وارد شده بود که تماشاچیان با هم درگیر شدند. خوشبختانه مسئولان انتظامی آنجا سامان دادند. به تیم ملی اهانتی صورت نگرفت و ایرانی‌ها در ورزشگاه به خوبی از تیم ملی حمایت کردند. وزیر ورزش: قبل از شروع بازی ایران و انگلیس در جام جهانی، مزاحمتی از روی سکوها با به کار بردن الفاظ غیرورزشی صورت گرفت / در حین بازی نیز کلمات غیرورزشی شنیده شد / روی سکوها پرچم‌های غیرمجاز وارد شده بود که تماشاچیان با هم درگیر شدند / خوشبختانه مسئولان انتظامی آنجا، وضعیت را سامان دادند / به تیم ملی اهانتی نشد(خبر)
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: قبل از شروع بازی با انگلستان مزاحمتی از روی سکوها با به کار بردن الفاظی غیرورزشی صورت گرفت. در حین بازی نیز کلمات غیرورزشی شنیده شد. روی سکوها نیز پرچم‌های غیرمجازی وارد شده بود که تماشاچیان با هم درگیر شدند. خوشبختانه مسئولان انتظامی آنجا سامان دادند. به تیم ملی اهانتی صورت نگرفت و ایرانی‌ها در ورزشگاه به خوبی از تیم ملی حمایت کردند.(ادامه)
کاهش دما در مازندران
هوای مازندران امروز نیمه ابری و همراه با کاهش دما خواهد بود.(ادامه)
تهدید و ارعاب تحلیلگران رسانه های داخلی سناریوی جدید معاندین
جنگ ترکیبی اتاق‌ عملیات خارج نشینان به همراه عوامل داخلی در فاز جدید، ترور شخصیتی تحلیل گران و خبرنگاران رسانه‌ها را کلید زده است.(ادامه)
دستگیری عاملان آتش زدن پایگاه بسیج در میاندورود
۲ نفر از اغتشاشگران که یک پایگاه بسیج را در میاندورود با کوکتل مولوتف مورد هدف قرار داده بودند، دستگیر شدند.(ادامه)
جابجایی ۱۰۰ کیلوگرم گوشت خوک با خودروی سمند
فرمانده انتظامی گلوگاه از توقیف یک دستگاه سواری سمند با ۱۰۰ کیلو گوشت خوک در آن شهرستان خبرداد.(ادامه)
انعقاد تفاهم نامه همکاری کمیته امداد با بنیاد ملی نخبگان
تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد مازندران با بنیاد ملی نخبگان استان منعقد شد.(ادامه)
فروش سکه‌های تقلبی در جویبار
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری فروشنده سکه‌های تقلبی در شهرستان جویبار خبر داد.(ادامه)
یزدانی و تیلور شاید در فرصتی دیگر
۱۶ کشتی گیر مازندرانی به اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی آمریکا دعوت شدند که نام حسن یزدانی در این فهرست نیست.(ادامه)
نبرد نمایندگان مازندران در لیگ برتر فوتسال
نمایندگان مازندران در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال به دنبال صعود در جدول رده بندی هستند.(ادامه)
معرفی واحد‌های غیرمجاز پرورش اردک به مراجع قضایی
مدیر کل دامپزشکی مازندران از معرفی واحد‌های غیرمجاز پرورش اردک به مراجع قضایی خبر داد.(ادامه)
اولویت استخدام برای فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان
فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ در اولویت استخدامی قرار دارند.(ادامه)
 سرپرست انتظامی شهرستان میاندرود از دستگیری ۲ نفر از اغتشاشگران که یک پایگاه بسیج را با کوکتل مولوتف مورد هدف قرار داده بودند، خبر داد.

جزئیات آتش زدن پایگاه بسیج در میاندرود / عاملان دستگیر شدند
سرپرست انتظامی شهرستان میاندرود از دستگیری ۲ نفر از اغتشاشگران که یک پایگاه بسیج را با کوکتل مولوتف مورد هدف قرار داده بودند، خبر داد. (ادامه)
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.

رونمایی از گزینه جدی تصدی وزارت راه و شهرسازی
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود. (ادامه)
محس تنابنده از نتیجه بازی تیم ملی ایران مقابل انگلستان انتقاد کرد. محسن تنابنده هم از تیم ملی شاکی شد! + عکس
محس تنابنده از نتیجه بازی تیم ملی ایران مقابل انگلستان انتقاد کرد.(ادامه)
با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ ماریو اسکوبار، داور اهل کشور گواتمالا قضاوت دیدار تیم‌های ایران و ولز را در چارچوب هفته دوم دور گروهی در گروه دوم را به عهده خواهد داشت. داور بازی ایران و ولز معرفی شد
با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ ماریو اسکوبار، داور اهل کشور گواتمالا قضاوت دیدار تیم‌های ایران و ولز را در چارچوب هفته دوم دور گروهی در گروه دوم را به عهده خواهد داشت.(ادامه)
در آخرین دقایق بازی بین عربستان - آرژانتین و زمانی که شاگردان هروه رنار مشغول دفاع از گل زده خود بودند، یک ارسال روی دروازه این تیم با خروج گلر عربستان و برخورد شدید بین او و یاسر الشهرانی همراه شد. مصدومیت بازیکن تیم ملی عربستان به قدری شدید بوده که جمجمه این بازیکن خرد شده است. تصویری از جمجمه شکسته شده یاسر الشهرانی
در آخرین دقایق بازی بین عربستان - آرژانتین و زمانی که شاگردان هروه رنار مشغول دفاع از گل زده خود بودند، یک ارسال روی دروازه این تیم با خروج گلر عربستان و برخورد شدید بین او و یاسر الشهرانی همراه شد. مصدومیت بازیکن تیم ملی عربستان به قدری شدید بوده که جمجمه این بازیکن خرد شده است.(ادامه)
در آخرین دقایق بازی بین عربستان - آرژانتین و زمانی که شاگردان هروه رنار مشغول دفاع از گل زده خود بودند، یک ارسال روی دروازه این تیم با خروج گلر عربستان و برخورد شدید بین او و یاسر الشهرانی همراه شد. مصدومیت بازیکن تیم ملی عربستان به قدری شدید بوده که جمجمه این بازیکن خرد شده است. تصویری از جمجمه شکسته شده یاسر الشهرانی
در آخرین دقایق بازی بین عربستان - آرژانتین و زمانی که شاگردان هروه رنار مشغول دفاع از گل زده خود بودند، یک ارسال روی دروازه این تیم با خروج گلر عربستان و برخورد شدید بین او و یاسر الشهرانی همراه شد. مصدومیت بازیکن تیم ملی عربستان به قدری شدید بوده که جمجمه این بازیکن خرد شده است.(ادامه)
فروش فوری ایران خودرو از پنجشنبه (۳ آذر)
چهل و یکمین مرحله فروش فوری ایران خودرو با روش قرعه کشی با عرضه ۳ محصول با موعد تحویل ۳۰ و ۹۰ روزه از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.(ادامه)
عکس هایی از موتور سواری نیکی کریمی در فیلم سینمایی آذر. موتورسواری نیکی کریمی وسط خیابان! + عکس
عکس هایی از موتور سواری نیکی کریمی در فیلم سینمایی آذر.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، واردات را خنجری بر قلب کارگر و تولید بیان کرد. واردات خنجری بر قلب کارگر است/ تعطیلی تعاونی های کارگری مازندران
شمال نیوز: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، واردات را خنجری بر قلب کارگر و تولید بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز:  عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و معیشتی این است که دولت برود و شرکت های راکد و نیمه راکد خود را فعال کند. بنگاه های راکد در راستای رونق تولید واگذار شود/ نرخ بیکاری غیر رسمی ۱۶ درصد است
شمال نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و معیشتی این است که دولت برود و شرکت های راکد و نیمه راکد خود را فعال کند.(ادامه)
ارزش معاملات سهام در بورس منطقه‌ای مازندران طی آبان ماه گذشته به حدود هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال رسید که رشد ۱۱۷ درصدی را نسبت به ماه مهر امسال ثبت کرده است. افزایش ۱۱۷ درصدی ارزش معاملات بورس منطقه‌ای مازندران در ماه آبان
ارزش معاملات سهام در بورس منطقه‌ای مازندران طی آبان ماه گذشته به حدود هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال رسید که رشد ۱۱۷ درصدی را نسبت به ماه مهر امسال ثبت کرده است. (ادامه)
مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز مرکزی زیرآب با بیان این که این کارخانه بزرگترین و تنها تولیدکننده زغال سنگ دولتی در کشور است، گفت: این کارخانه بزرگترین تولیدکننده کنسانتره زغال سنگ است. فعالیت بزرگترین کارخانه تولیدی کنسانتره زغال سنگ در مازندران
مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز مرکزی زیرآب با بیان این که این کارخانه بزرگترین و تنها تولیدکننده زغال سنگ دولتی در کشور است، گفت: این کارخانه بزرگترین تولیدکننده کنسانتره زغال سنگ است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.