.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو


وزیر دفاع دولت یازدهم گفت:احمدی‌نژاد الان درب مسجد است. نه می‌شود کند و نه می‌شود سوزاند. در دوران حکومتش هم همین بود. یک مثالی می‌زدند و می‌گفتند احمدی نژاد یک گلوله آتش است در دست حاکمیت ولی او کار خودش را دارد انجام می‌دهد. احمدی‌نژاد مثل درِ مسجد است؛ نه می‌شود کند و نه می‌شود سوزاند
وزیر دفاع دولت یازدهم گفت:احمدی‌نژاد الان درب مسجد است. نه می‌شود کند و نه می‌شود سوزاند. در دوران حکومتش هم همین بود. یک مثالی می‌زدند و می‌گفتند احمدی نژاد یک گلوله آتش است در دست حاکمیت ولی او کار خودش را دارد انجام می‌دهد. (ادامه)
 آداب و رسوم کهن مردم گیلان زمین همواره با جذابیت‌های منحصر به فردی همراه بوده است. آشنایی با آداب و رسوم کهن مردم گیلان در ایام نوروز
آداب و رسوم کهن مردم گیلان زمین همواره با جذابیت‌های منحصر به فردی همراه بوده است. (ادامه)
سید «علیرضا آوایی»، وزیر دادگستری، در واکنش به اخبار تایید نشده‌ای که حاکی از جایگزینی احتمالی آیت الله «مدرسی یزدی» پس از ریاست آیت الله «صادق لاریجانی» در قوه‌ی قضاییه است، گفت: این خبر را تایید نمی‌کنم.





«تغییر رییس قوه قضاییه را تایید نمی‌کنم»/ از این دست شایعات بوده، منتها من خبر مستند و موثقی ندارم (خبر)
سید «علیرضا آوایی»، وزیر دادگستری، در واکنش به اخبار تایید نشده‌ای که حاکی از جایگزینی احتمالی آیت الله «مدرسی یزدی» پس از ریاست آیت الله «صادق لاریجانی» در قوه‌ی قضاییه است، گفت: این خبر را تایید نمی‌کنم. (ادامه)
اسکان بیش از 22 هزار خانوار در پایگاه اسکان فرهنگیان مازندران
شمال نیوز: مدیر کل اموزش و پرورش مازندران از اسکان بیش از 22 هزار خانوار از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد و گفت:در روز گذشته بیشترین تعداد خانوار در شهرستان تنکابن اسکان یافتند.(ادامه)
پیش بینی هوای مازندران در روز سیزده نوروز
معاون توسعه پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران هوای روز سیزدهم فروردین ماه سال جاری را نسبتا خوب در برخی اوقات صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد.(ادامه)
عکس/ حضور روحانی در قدمگاه امام رضا (ع)
حسن روحانی روز چهارشنبه از آثار تاریخی و مذهبی شهر مرو در ترکمنستان بازدید کرد. قدمگاه امام رضا(ع)، آرامگاه محمد بن زید بن زین العابدین(ع)،مقبره سلطان سنجر پادشاه سلجوقی از محل های بازدید وی بودند.(ادامه)
بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت روز ۱۲ فروردین
امسال یوم الله 12 فروردین، روز رویش آیه‌های سبز انقلاب اسلامی و حاکمیت عدالت و معنویت در جامعه، با ولادت خجسته امیر مومنان و مولای متقیان علی علیه السلام، مقارن گشته است.(ادامه)
بیش از 3 هزار مترمربع از جنگل‌های کلاردشت طعمه حریق شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلاردشت از وقوع یک فقره حریق در جنگل‌های این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مرگ ۲۰ نفر براثر گازگرفتگی سال ۹۶ در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال گذشته تعداد ۲۰ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۳۰درصد کاهش داشت.(ادامه)
۳۸۹ تیم امدادی در مازندران خدمات دهی کردند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از فعالیت ۳۸۹ تیم امدادی جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی امداد و نجات خبر داد.(ادامه)
۱۳۰ خدمت بیمه ای برای حمایت از بیماران ویژه بازنگری شد
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ۱۳۰ خدمت پایه برای ارتقای پوشش بیمه ای و حمایت از بیماران ویژه از لیست بیمه خارج و بازنگری شده است.(ادامه)
ادامه سریال یک طرفه شدن جاده چالوس
جاده چالوس در هشتمین روز فروردین باز هم یک طرفه شد.(ادامه)
مرگ خاموش و تلخ دو جوان غیربومی در هچیرود
دو جوان غیربومی روز دوشنبه 6 فروردین‌ماه امسال براثر مسمومیت با گاز جان خود در هچیرود را از دست دادند.(ادامه)
زمان بلیت فروشی بازی استقلال و نفت تهران
جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال با حضور نمایندگان دو تیم و مسئولان برگزاری مسابقه برگزار شد.(ادامه)
بانک مرکزی نتوانست بازار ارز و سکه را کنترل کند/لزوم راه‌اندازی کمپین‌های مردمی برای کنترل بازار ارز
نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خواستار "راه‌اندازی کمپین‌ نه" به تقاضا فزاینده خرید ارز در کشور شد و گفت: بانک مرکزی باوجود وعده‌هایی که داد اما در عمل نتوانست بازار ارز و سکه را کنترل کند.(ادامه)
جابجایی ۱۵ هزار مسافر با پرواز فرودگاه‌های مازندران
۱۵ هزار و ۲۲۹ مسافر با پرواز‌های سه فرودگاه مازندران جابه جا شدند.(ادامه)
۱۵ هزار مازندرانی به راهیان نور اعزام شدند
مسئول اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر از اعزام ۱۵ هزار زائر مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.(ادامه)
4 بازیکن یک اخطاره پرسپولیس در بازی الوصل
پرسپولیس در دیدار 13 فروردین مقابل الوصل امارات 4 بازیکن یک اخطاره دارد.(ادامه)
قیمت یورو و پوند بانکی ارزان شد +جدول
نرخ ارز‌های رایج اعلام شده از سوی بانک مرکزی را در جدول زیر مشاهده کنید:(ادامه)
توجه به تولیدات داخلی سبب استحکام درونی می شود
فرمانده سپاه کربلای مازندران توجه به تولیدات داخلی ، فرهنگ بومی و ارزش نهادن به غرور ملی را از استحکام درونی نظام اعلام کرد.(ادامه)
خانواده ۳ نفره دچار مسمومیت با گاز در محمودآباد شدند
خانواده سه نفره تبریزی براثر استفاده از زغال برای گرمایش داخل چادر در محمودآباد دچار مسمومیت با گاز شدند.(ادامه)
ترافیک در محور کندوان سنگین است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران، ترافیک محور کندوان را سنگین و ترافیک محور هراز را نیمه سنگین اعلام کرد. (ادامه)
عکس/بازتاب گل سردار آزمون به الجزایر در اینستاگرام فیفا
تصویر شادی پس از گل سردار آزمون در صفحه اینستاگرام فیفا بازتاب داشته است و در زیر این عکس نوشته شده است، این پلی استیشن نیست، خوشحالی سردار آزمون پس از گلزنی مقابل الجزایر است.(ادامه)
۳ زخمی در تصادف جاده کیاسر + تصاویر
برخورد دو خودرو گل و ام وی ام در جاده کیاسر ۳ نفر را راهی بیمارستان کرد.(ادامه)
توزیع بیش از 1100 تن اقلام تنظیم بازار در مازندران
مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از آغاز طرح نوروزی تا پایان روز ششم فروردین، 318 تن سیب، 216 تن پرتقال، 120 تن گوشت قرمز، 381 تن گوشت مرغ و 102 تن تخم‌مرغ تنظیم بازاری توزیع شد.(ادامه)
درمان فوری افسردگی با گیاهان دارویی
‌یک متخصص طب سنتی با بیان اینکه ریشه اصلی افسردگی را می‌توان در تغذیه افراد پیدا کرد، درباره درمان افسردگی با گیاهان دارویی توضیحاتی داد. (ادامه)
عکس/ پرده تصادفات جاده ای!
یکی از ابتکارات جالب پلیس انگلیس «پرده تصادف» برای مسدود کردن منظره تصادفات است از این پرده در بزرگراه ها و محل حوادث استفاده می شود.(ادامه)
نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با دخالت دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات صنفی وزارت صنعت معدن و تجارت قرار شد انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف پس از تعطیلات برگزار شود. واکنش عضو شورای شهر رشت به ممنوعیت فعالیت همزمان در اتاق اصناف و شورا / ۲۰۰ دو شغله در اتاق اصناف داریم
نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با دخالت دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات صنفی وزارت صنعت معدن و تجارت قرار شد انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف پس از تعطیلات برگزار شود.(ادامه)


علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد. لاریجانی؛ «بَدل انتخاباتی» روحانی در انتخابات 1400 می شود؟ / احمدی نژادی ها همچنان به دنبال دوگانه سازی لاریجانی - احمدی نژاد
علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد.(ادامه)
تصویر نوروزی متفاوت از ناطق‌نوری در اینستاگرام
ناطق نوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فرارسیدن سال نو را تبریک و شادباش می‌گویم و از خدای بزرگ کائنات و مدبر جهان هستی، خاضعانه می‌خواهم که مقارن با نوروز طبیعت، از سرلطف و شفقت، نوروز اخلاق عمومی، مودت بین ایرانیان و وحدت میان نیروهای سیاسی دلسوز کشور و نظام را مقدرمان گرداند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.