.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
راه‌های درمان و پیشگیری از آرتروز
رئیس انجمن طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران با اشاره به راه‌های درمان و پیشگیری از آرتروز گفت: در صورتی که آرتروز بسیار پیشرفته باشد، می‌توان برای بیمار عمل جراحی انجام داد.(ادامه)
محرومیت مدیرعامل سیاه‌جامگان از فعالیت‌های فوتبالی
کمیته اخلاق مدیرعامل سیاه‌جامگان را تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد.(ادامه)
خط و نشان رئیس باشگاه الوحده برای پرسپولیس
رئیس باشگاه الوحده امارات پیش از دیدار با پرسپولیس گفت:برای این بازی کاملا آماده هستیم تا مقابل پرسپولیس ۳ امتیاز کامل را کسب کنیم.(ادامه)
جدیدترین قیمت خودروهای داخلی در 9 اسفند 95
قیمت برخی خودروهای داخلی (مدل ۹۵) به شرح زیر است:(ادامه)
شمال نیوز : در حالی این روزها سخن از واردات پرتقال به کشور مطرح است که انتقادات تندی نیز از سوی نمایندگان و امامان جمعه استان نیز در سطح رسانه ها مطرح می گردد ..... انتقاد پرتقالی از دولت ؛ از نماینده شرق استان تا امام جمعه بابل
شمال نیوز : در حالی این روزها سخن از واردات پرتقال به کشور مطرح است که انتقادات تندی نیز از سوی نمایندگان و امامان جمعه استان نیز در سطح رسانه ها مطرح می گردد .....(ادامه)
ترافیک روان در جاده های مازندران
ترافیک در جاده های ارتباطی مازندران عادی و روان است.(ادامه)
میدانی در ساری به نام " کارگر " نام‌گذاری شد
شهردار ساری گفت: در راستای حمایت و تقدیر از قشر زحمتکش کارگر میدان تازه تاسیس در تقاطع خیابان رودکی و بلوار امیر مازندرانی به نام کارگر نام‌گذاری شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان دوشنبه 9 اسفند
(ادامه)
«از انتشار عکسش معذوریم ولی چندی پیش در کانال‌های یکی از همین جریا‌ن‌های بی‌اخلاق، عکسی از جوانی با ته‌ریش در یک محفل عیش و نوش با دختران آنچنانی منتشر شد و زیرش این توضیح را نوشتند که این پسر فلان مقام دولتی است که در اروپا خوش می‌گذراند و حال آن که آن عکس اساساً ربطی به هیچ فرد ایرانی نداشت و یک شهروند اروپایی را نشان می‌داد.»

کارگاه‌های تولید دروغ و تهمت، سه‌ شیفته شده‌اند(يادداشت)
«از انتشار عکسش معذوریم ولی چندی پیش در کانال‌های یکی از همین جریا‌ن‌های بی‌اخلاق، عکسی از جوانی با ته‌ریش در یک محفل عیش و نوش با دختران آنچنانی منتشر شد و زیرش این توضیح را نوشتند که این پسر فلان مقام دولتی است که در اروپا خوش می‌گذراند و حال آن که آن عکس اساساً ربطی به هیچ فرد ایرانی نداشت و یک شهروند اروپایی را نشان می‌داد.» (ادامه)
۱۲ راه برای اینکه دهان تان بوی بد ندهد!
بعضی از افراد از بوی بد دهان رنج می‌برند. یوی بد دهان از بقایای غذا در میان دندان‌ها، التهاب دهان و یا از بیماری‌های معده و روده ناشی می‌شود. (ادامه)
پرتقال تولید داخل برای شب عید کافی است، وارد نکنید
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: وزارت جهادکشاورزی باید در واردات پرتقال تجدید نظر کند و مرکبات مورد نیاز شب عید را از تولیدکنندگان داخلی بخرد و کشاورزان مازندرانی را بیش از این دچار ناامیدی و یاس نکند. (ادامه)
سه خصلت همراهان پیامبر اکرم(ص)
پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در حدیثی سه ویژگی همراهان خود را بیان کرده‌اند.(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
دیدار عادل الجبیر با سردار سلیمانی!
"سلمان، شاه سعودی قصد داشت تا الجبیر را به تهران بفرستد ولی به خاطر تبعات این مسئله برای ریاض، به دیدار با "آقا" سردار سلیمانی در بغداد بسنده کرد." (ادامه)
آسمان مازندران ابری
آسمان مازندران امروز ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود.(ادامه)
خواهر شهید شیرودی دار فانی را وداع گفت
مرضیه قربان‌شیرودی خواهر خلبان شهید علی‌اکبر قربان‌شیرودی به رحمت خدا رفت. (ادامه)
روایتی جدید از علت مرگ آیت الله هاشمی/استقبال احمدی‌نژاد از انتخاب ترامپ/رجز خوانی مشایی برای روحانی/کدام کشور هدف بعدی داعش خواهد بود؟(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مشایی در حالی به عنوان دست راست احمدی نژاد از بقایی حمایت کرد که رییس دولت نهم و دهم چندی پیش صراحتا اعلام کرده بود که «احمدی نژاد: چنین خبری نیست که از کسی در انتخابات آتی حمایت کنم... اگر نزدیکترین فرد به من هم کاندیدا شد، به من ربطی ندارد.... کسی جرات شوخی با بقایی را ندارد!/ بقایی به احمدی نژاد شبیه تر از من است/ هیچ دلیلی برای رد صلاحیتش وجود ندارد
شمال نیوز : مشایی در حالی به عنوان دست راست احمدی نژاد از بقایی حمایت کرد که رییس دولت نهم و دهم چندی پیش صراحتا اعلام کرده بود که «احمدی نژاد: چنین خبری نیست که از کسی در انتخابات آتی حمایت کنم... اگر نزدیکترین فرد به من هم کاندیدا شد، به من ربطی ندارد.... (ادامه)
جمعی از نمایندگان مجلس به دیدار خاتمی رفتند
(ادامه)
پاسخ فوری ترامپ به نامه احمدی نژاد
سابقه نامه نگاری احمدی نژاد به سران کشورهای مختلف به ششمین ماه از دوره اول ریاست جمهوری وی باز می گردد. نامه ای هجده صفحه ای به جورج بوش رئیس جمهور وقت آمریکا که هیچ جوابی دریافت نکرد و احمدی نژاد آن را بی اعتنایی به ندای صلح جهانی نامید(ادامه)
بازیگر فیلم تایتانیک درگذشت +عکس
(ادامه)
اردوغان به این 3 دلیل این روزها به شدت ضدایران شده است
صدها سال است که از سال 1639 و پیمان قصر شیرین میگذرد. ترکیه و ایران در این پیمان قاعده همزیستی مسالمت آمیز و عدم دخالت های سیاسی و تاثیر رقابت های منطقه ای بر روابط اقتصادی شان را مورد تاکید قرار داده اند. هر دو طرف استاد عبور از آستانه های بحرانی روابط شان هستنند. اما... (ادامه)
یوسف نژاد: پیگیری نمایندگان برای تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال
نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس از پیگیری برخی نمایندگان برای انجام تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: اسناد و مدارک قانع‌کننده‌ای نیز برای انجام چنین کاری وجود دارد. (ادامه)
جهانگیری: رابط اصلاح طلبان و مقام معظم رهبری شدم
ایشان گفتند از نظر من مشکلی برای اصلاح‌طلبان وجود نداشته و الان هم دوست دارند رابطه مستقیمی با ما داشته باشند. از من خواستند که این نقش را ایفا کنم.(ادامه)
شمال نیوز : وی یادآور شد: چند دقیقه بعد، مهدی کاشی با حالت عصبانی به طرف واثقی حمله‌ور شد و با پا ضربه‌ای به قفسه سینه وی وارد کرد که واثقی نقش بر زمین و بیهوش شد..... درگیری فیزیکی بین اعضای شورای بابل و بیهوش شدن یک عضو !
شمال نیوز : وی یادآور شد: چند دقیقه بعد، مهدی کاشی با حالت عصبانی به طرف واثقی حمله‌ور شد و با پا ضربه‌ای به قفسه سینه وی وارد کرد که واثقی نقش بر زمین و بیهوش شد.....(ادامه)
برانکو، بازیکن جنجالی ساروی را از اردو اخراج کرد
رامین رضاییان پیش از این و در هفته گذشته به خاطر اعتراض خفیف به تعویض در دربی و البته چیزی که قهر از اردو خوانده می شد تحت فشار بود و اصلا دعوا و اخراجش عجیب به نظر نمی رسد . (ادامه)

با بسیاری از شخصیت های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی و مردمان گوناگون از پنج قاره جهان ملاقات و در باره مسائل بین المللی گفت و گو داشته ام. این نامه می تواند شامل دیدگاههای دیگر ملت ها و بسیاری از صاحبنظران و شخصیت های معاصر نیز تلقی گردد.
«احمدی‌نژاد» به «ترامپ» هم نامه نوشت
با بسیاری از شخصیت های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی و مردمان گوناگون از پنج قاره جهان ملاقات و در باره مسائل بین المللی گفت و گو داشته ام. این نامه می تواند شامل دیدگاههای دیگر ملت ها و بسیاری از صاحبنظران و شخصیت های معاصر نیز تلقی گردد. (ادامه)
شورای نگهبان باز هم استفساریه مربوط به کاهش اختیارات این شورا را تایید نکرد
(ادامه)
با نزدیک شدن انتخابات شوراها گاها با قصه تکراری شعارهای شهرجهانی ،شهررویاییٰ،چطور اصفهان بشویم وبعضا انتقادات از شهرداران وشوراهای فعلی مواجه میشویم.
صداقت را گفتمان سازی کنید(يادداشت)
با نزدیک شدن انتخابات شوراها گاها با قصه تکراری شعارهای شهرجهانی ،شهررویاییٰ،چطور اصفهان بشویم وبعضا انتقادات از شهرداران وشوراهای فعلی مواجه میشویم. (ادامه)
مضرات نخوردن صبحانه
اگر از خوردن صبحانه پرهیز می‌کنید بدن شما با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.