.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصویر/ بدون شرح
(ادامه)
تصویر/ ميوه هاي عجيب و غريب!
(ادامه)
حضور بلبلان عاشورای مازندان در همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی
(ادامه)
مخالفت آیت الله خامنه ای با معافیت مالیاتی نهادهای تحت نظر رهبری
(ادامه)
خوردن آب سرد بعد از غذا یعنی خوش آمدگفتن به سرطان!
(ادامه)
امتناع خاتمی از حضور در مجلسی که کروبی بود
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
جنگل های رامسر هم طعمه حریق شد
(ادامه)
3 رشته عجیب دانشگاهی
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
بنا به پیشنهاد مقداد نجف نژاد نماینده بابلسر و دفاع شجاعی نماینده ساری ، با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت موظف شد؛ نسبت به تشکیل سازمان توسعه و عمران دریا و سواحل در سال اول برنامه پنجم توسعه اقدام قانونی انجام دهد... ایجاد سازمان توسعه و عمران دریا و سواحل
بنا به پیشنهاد مقداد نجف نژاد نماینده بابلسر و دفاع شجاعی نماینده ساری ، با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت موظف شد؛ نسبت به تشکیل سازمان توسعه و عمران دریا و سواحل در سال اول برنامه پنجم توسعه اقدام قانونی انجام دهد...(ادامه)
وزیر در آستانه استیضاح
(ادامه)
وی در مجلس که پس از اعمال فشار فراوان بر دولت و به دنبال آن گماشتن افراد نالایق در پست های مختلف مدیریتی ، با اعتراضات گسترده و بحران محبوبیت در بین اقشار مختلف این شهرستان مواجه است. شیوه جالب آقای نماینده برای حضورمجدد در مجلس!
وی در مجلس که پس از اعمال فشار فراوان بر دولت و به دنبال آن گماشتن افراد نالایق در پست های مختلف مدیریتی ، با اعتراضات گسترده و بحران محبوبیت در بین اقشار مختلف این شهرستان مواجه است.(ادامه)
جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی یکشنبه
(ادامه)
اطلاعيه سپاه درباره هواپيمارباي تهران - دمشق
(ادامه)
سهيل بني فاطمه بسيج و دغدغه حفظ انقلاب(ديدگاه)
سهيل بني فاطمه(ادامه)
نرخ فروش برخي خودروهاي داخلي،وارداتي و مونتاژي
(ادامه)
عکس‌هایی از کشف حجاب به فرمان رضا شاه
(ادامه)
ذوالنور: حجم پرونده مهدی هاشمی،"36 زونكن"
(ادامه)
محروميت علی دايی بخشيده شد
(ادامه)
سخنرانی بهداد سلیمی در حضور احمدی نژاد
(ادامه)
عارف گزینه پیشنهادی برای جایگزینی جاسبی
(ادامه)
باحضور مهندس فیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان مخابرات ایران و کارکنان این شرکت ،مراسم معارفه و تودیع مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران برگزار شد. معرفی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات مازندران
باحضور مهندس فیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان مخابرات ایران و کارکنان این شرکت ،مراسم معارفه و تودیع مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران برگزار شد.(ادامه)
خدمات دولت نهم و دهم مستندسازي مي‌شود/ رفتار رسانه‌ها مبتني بر صداقت باشد/ سفر پويايي، تحرك و توسعه گرا است/ مرحوم كردان جوهره مديريتي زيادي داشت/ باشكوه ترين استقبال مردمي از رئيس جمهوري/ ... مازندران، يكپارچه مي‌ماند
خدمات دولت نهم و دهم مستندسازي مي‌شود/ رفتار رسانه‌ها مبتني بر صداقت باشد/ سفر پويايي، تحرك و توسعه گرا است/ مرحوم كردان جوهره مديريتي زيادي داشت/ باشكوه ترين استقبال مردمي از رئيس جمهوري/ ... (ادامه)
خاطره محسن رضايي از چفيه رهبر انقلاب
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه مقام معظم رهبري نوعا از چفيه در زمان حضور در جبهه ها و مانورهاي نيروهاي مسلح استفاده مي کردند افزود: حضرت آقا در مانور شهادت که در زمان جنگ به خليج فارس تشريف آورده بودند با لباس سپاهي و چفيه روي عرشه ناو حضور يافتند که باعث روحيه مضاعف رزمندگان دفاع مقدس شده بود. به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن رضايي، "فرمانده سابق سپاه پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس" که با لباس بسيجي در ديدار بسيجيان با رهبر معظم انقلاب حضور يافته بود به ذکر خاطره اي از مقام معظم رهبري پرداخت و گفت جالب است بدانيد که حضرت آقا از چه زماني از چفيه مستمرا استفاده مي کنند. دکتر رضايي با بيان اينکه چفيه در بين رزمندگان کاربردهاي متفاوتي داشته است اظهار داشت: چفيه علاوه بر اينکه سمبل مقاومت و بسيج بوده در دوران دفاع مقدس داراي کاربردهاي متفاوتي بوده از جمله اينکه بسيجيان در هنگام نماز از آن به عنوان سجاده استفاده مي کردند. فرمانده سابق سپاه پاسداران ادامه داد: رزمندگان همچنين از چفيه در زمستان براي جلوگيري از سرما و در تابستان براي جلوگيري از گرما استفاده مي نمودند. همچنين رزمندگان در هنگام زخمي شدن براي جلوگيري از تشديد خونريزي از چفيه استفاده مي کردند. دکتر رضايي با بيان اينکه مقام معظم رهبري نوعا از چفيه در زمان حضور در جبهه ها و مانورهاي نيروهاي مسلح استفاده مي کردند افزود: حضرت آقا در مانور شهادت که در زمان جنگ به خليج فارس تشريف آورده بودند با لباس سپاهي و چفيه روي عرشه ناو حضور يافتند که باعث روحيه مضاعف رزمندگان دفاع مقدس شده بود. وي افزود: همچنين ايشان در طول دوران دفاع مقدس نيز که در جبهه ها حضور مي يافتند عمدتا از لباس نظامي و چفيه استفاده مي کردند. فرمانده سابق سپاه پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: پس از پايان جنگ نيز سپاه پاسداران پنج مانور بزرگ را برنامه ريزي کرد که به تصويب فرمانده کل قوا رسانده بود که در سال 74 اولين مانور تحت عنوان مانور بزرگ عاشورا در منطقه عمومي ساوه برگزار شد که معظم له براي نخستين بار از بسيجيان و سپاهيان به شکل سواره سان ديدند. رضايي ادامه داد: در آن مانور همچنين تانک ها از مقابل معظم له رژه رفتند که حقيقتا مانور جالب توجهي بود خاطرم هست از فرماندهاني که سوار بر تانک از مقابل حضرت آقا رژه رفتند سردار شهيد احمد کاظمي بود. رضايي با بيان اينکه پيشنهادات مختلفي براي اينکه فرمانده کل قوا با چه لباسي در مانور عاشورا ( سال 74) شرکت کنند ارائه شد که در نهايت ايشان به ابتکار خودشان با چفيه در آن مانور حضور يافتند و از آن موقع چفيه جزو لباس حضرت آقا شد و چفيه معنويت مضاعفي يافت. فرمانده سابق سپاه پاسداران به مانور دوم که بيت المقدس نامگذاري شد اشاره کرد و افزود: در آن مانور که در تنگه هرمز و خليج فارس بود مقام معظم رهبري با لباس رزم و چفيه شرکت کرده بودند. رضايي به بازتاب حضور رهبر انقلاب در آن مانور اشاره کرد و گفت: در شرايط سياسي ارديبهشت سال 76 در منطقه حضور معظم له بازتاب وسيعي داشت و گفتني هاي فراواني از آن حضور وجود دارد. رضايي در پاسخ اينکه چرا شما پس از دوازده سال لباس رزم به تن کرده ايد اظهار داشت: افتخار من اينست که يک بسيجي ام و در هفته بسيج اين لباس را پوشيدم که بگويم اگر کشورمان تهديد شود من جزء اولين نفرات هستم که براي دفاع از اسلام و وطنم در خط مقدم حاضر خواهم شد. (ادامه)
رندترین شماره ملی در ایران
(ادامه)
جدول رده‌بندی توزیع مدال‌ها در گوانگجو
(ادامه)
آتش سوزی جنگل عباس آباد مهار شد
(ادامه)
هیئت وزیران بنا به پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، منطقه ساحلی دریای بهنمیر در استان مازندران را به عنوان منطقه نمونه گردشگری تعیین کرد. سواحل بهنمیر منطقه نمونه گردشگری شد
هیئت وزیران بنا به پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، منطقه ساحلی دریای بهنمیر در استان مازندران را به عنوان منطقه نمونه گردشگری تعیین کرد.(ادامه)
آنچه مسلم است اينكه مصوبات سفرهاي قبلي گرچه براي مردم كافي نبود و انتظار مصوبات بيشتري را داشتند ولي همان مصوبات هم هنوز به طور كامل اجرايي نشده و برخي از آنان بدون ملاحظه شرايط مربوطه به تصويب رسيده و در صحنه عمل با پاسكاري بين استانداري و دستگاههاي اجرايي ... انتظارات ساروی ها از رئیس جمهور در سفر سوم
آنچه مسلم است اينكه مصوبات سفرهاي قبلي گرچه براي مردم كافي نبود و انتظار مصوبات بيشتري را داشتند ولي همان مصوبات هم هنوز به طور كامل اجرايي نشده و برخي از آنان بدون ملاحظه شرايط مربوطه به تصويب رسيده و در صحنه عمل با پاسكاري بين استانداري و دستگاههاي اجرايي ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.