.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شریعتمداری: خوشبختانه مذاکره بی‌نتیجه ماند!
(ادامه)
چرا رهبر انقلاب به آمریکا بدبین است؟
نتیجه ای که ایشان از عبارت‌پردازی‌ها و اظهارات، سیاست‌ها و رفتار آمریکا می‌گیرد این است که ایالات متحده از خواست خود برای تغییر نظام عقب‌نشینی نخواهد کرد، مگر اینکه دولت فعلی از اصول، اعتقادات مذهبی، ساختار سیاسی و استقلال خود صرف نظر کند.(ادامه)
تصاویر منتشر نشده از واقعه طبس/ ۱۸+
مرکز اسناد انقلاب اسلامی به مناسبت 5 اردیبهشت تصاویر منتشر نشده ای از واقعه طبس را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید. (ادامه)
واقعه طبس، تاریخی ترین نماد ناکامی نظامی امریکا در برابر ایران اسلامی!
(ادامه)
روحانی: شهروند درجه دو نداریم
(ادامه)
محاکمه غیابی برخی از متهمان حوادث 88
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
آیا مرزبانان اضافه خدمت می خورند؟
(ادامه)
عکس/ فرزند شهید دانایی‌فر
فرزند گروهبان جمشید دانایی‌فر پیش از به اسارت درآمدن پدرش به دنیا آمد. گروهبان جمشید دانایی‌فر فرزند خود را ندیده است. بهمن‌ماه گذشته پنج مرزبان ایرانی در مرز پاکستان توسط جیش‌العدل به گروگان گرفته شدند. روز چهارم فروردین (۲۴ مارس) گروه جیش‌العدل اعلام کرد که یکی از مرزبانان گروگان گرفته‌شده به نام جمشید دانایی‌فر را کشته است. با این حال هنوز هیچ فیلم یا عکس تایید‌شده‌ای از جسد این مرزبان ایرانی منتشر نشده است.(ادامه)
واکنش توئیتری روحانی به آزادی مرزبانان
(ادامه)
مرزبانان ربوده شده وارد کشور شدند
مرزبانان ایرانی گروگان گرفته شده توسط گروهکی تروریستی موسوم به جیش العدل با استقبال مقامات محلی لحظاتی پیش وارد کشورمان شدند.(ادامه)
آخرین خبرها از تحویل مرزبانان ایرانی
معاون امنیتی وزارت کشور براینکه اگر خبر جدیدی در مورد مرزبانان باشد حتما اطلاع رسانی خواهد شد تاکید کرد. همچنین استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تحویل مرزبانان به نیروهای امنیتی صحت ندارد.(ادامه)
زیرنویس و سریال، کمک ضرغامی به روحانی
آغاز سال 93 برای دولت یازدهم و روحانی برخلاف انتظار پرحاشیه بود؛ حاشیه‌هایی از مرز پاکستان تا سواحل کیش.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
آخرین تصویر از ۱-۵ مرزبان آزاد شده ایرانی
گروهک جیش‌العدل در وبلاگ خود مدعی آزادی مرزبان‌های ایرانی شده، اما به نحوه آزادی و تعداد آن‌ها اشاره‌ای نکرده است. این گروهک در خبر خود تصویر چهار مرزبان را منتشر کرده است. پیش از این خبر شهادت جمشید دانایی فر از سربازان گروگان گرفته شده به دست این گروهک تروریستی منتشر شده بود.(ادامه)
انتشار تصویر جعلی از مرزبان ایرانی/عکس
گروهک تروریستی جیش الظلم که حدود 2 ماه قبل 5 مرزبان ایرانی را به گروگان گرفته بود ، روز 3 فروردین اعلام کرد که یکی از مرزبانان به نام گروهبانیکم جمشید دانایی فر را به شهادت رسانده است. در همین راستا شبکه خبری العربیه -متعلق به آل‌سعود-، که در جنگ 22 روزه، به دلیل حمایت از صهیونیسم، لقب العبریه جهان عرب را به خود گرفت، امروز عکسی را بر روی خروجی خود قرار داد و مدعی شد که این تصویر متعلق به شهید دانایی فر است. در حالی که این تصویر متعلق به یک افسر عراقی کشته شده است.(ادامه)
عربستان ربودن مرزبانها را مدیریت می کند
(ادامه)
واکنش ظریف به نقدها درباره عملکردش در قبال 5 مرزبان ایرانی
(ادامه)
دلایل حضور گروهک جیش‌العدل در پاکستان
(ادامه)
ظریف: تلاش ما بازگرداندن گروگان هاست
(ادامه)
پاکستان از ماجرای مرزبانان پا پس کشید
(ادامه)
متن نامه ظریف به دبیرکل سازمان ملل
(ادامه)
روحاني خواستار اقدام فوری پاکستان شد
(ادامه)
شمال نيوز: معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی را تایید کرد. وزارت کشور تایید کرد: مرزبان ایرانی به شهادت رسیده است
شمال نيوز: معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی را تایید کرد.(ادامه)
یکی از مرزبانان گروگان به شهادت رسید+تکذیب وزارت کشور
(ادامه)
توصیه پوران درخشنده به اشتون
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
نجات مرزبانان ایرانی بدون مذاکره/ سپاه وارد می‌شود
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
شمال نیوز: آفرین به مردم انقلابی مازندران که پابپای همه مردم ایران، سرفرازی مازندران را در امتحان های الهی به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری را بنام ۱۰۴۰۰ شهید مازندران به ثبت رسانده و نشان داده اند که انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه اقوام و احزاب و استانها و مناطق و اقشار مختلف ایرانی است در برابر اراده مردم ما "امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"!
شمال نیوز: آفرین به مردم انقلابی مازندران که پابپای همه مردم ایران، سرفرازی مازندران را در امتحان های الهی به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری را بنام ۱۰۴۰۰ شهید مازندران به ثبت رسانده و نشان داده اند که انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه اقوام و احزاب و استانها و مناطق و اقشار مختلف ایرانی است(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.