.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به ترفیک روان جاده‌های کشور طی امروز و در قیاس با روز گذشته، اعلام کرد که فعلا جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت باز هستند. ترافیک در جاده‌ها روان است/ هشدار نسبت به لغزندگی مسیر‌ها
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به ترفیک روان جاده‌های کشور طی امروز و در قیاس با روز گذشته، اعلام کرد که فعلا جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت باز هستند.(ادامه)
سردار مؤمنی با بیان اینکه آمار تصادفات نوروزی در کشور نگران کننده شده، گفت: چهار عامل سبقت و سرعت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی علت بروز ۸۲ درصد حوادث جاده‌ای در کشور است. رئیس پلیس راه کشور: آمار تصادفات نوروزی نگران کننده است
سردار مؤمنی با بیان اینکه آمار تصادفات نوروزی در کشور نگران کننده شده، گفت: چهار عامل سبقت و سرعت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی علت بروز ۸۲ درصد حوادث جاده‌ای در کشور است.(ادامه)
محدودیت‌های تردد ویژه نوروز تا پایان روز سه شنبه ۱۵ فروردین در جاده‌های شمال اعمال می‌شود. محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز در مازندران
محدودیت‌های تردد ویژه نوروز تا پایان روز سه شنبه ۱۵ فروردین در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.(ادامه)
تقدیر بیمه مرکزی از حضور تاثیرگذار بیمه تجارت‌نو در ایام اربعین
در مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، معاون انتظامی وزیر کشور، فرمانده پلیس راهور فراجا، رئیس اداره گذرنامه، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو و دیگر مدیران ارشد صنعت بیمه از زحمات و خدمات ارزنده شرکت‌هایی که در ایام اربعین در کنار هموطنان گرامی جهت ارائه خدمت قدم برداشتند، تجلیل شد.(ادامه)
رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی در محورهای ارتباطی این استان در زمان حاضر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: سطح جاده‌های این استان در مناطق ساحلی ،جلگه‌ای و همچنین محورهای کوهستانی به علت بارندگی های پراکنده لغزنده است . جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده است
رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی در محورهای ارتباطی این استان در زمان حاضر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: سطح جاده‌های این استان در مناطق ساحلی ،جلگه‌ای و همچنین محورهای کوهستانی به علت بارندگی های پراکنده لغزنده است .(ادامه)
اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته/ هراز و کندوان یکطرفه می‌شوند
موتور سیکلت به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ اسفند از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.(ادامه)
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند. این فرد مانع انفجار بالگرد وزیر ورزش شد!
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند.(ادامه)
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: در تصادفات خسارتی تا بیست میلیون تومان نیاز به کروکی نیست و بالای این مبلغ نیاز به کروکی دارد. بیمه بدنه به چه کار می‌آید؟
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: در تصادفات خسارتی تا بیست میلیون تومان نیاز به کروکی نیست و بالای این مبلغ نیاز به کروکی دارد.(ادامه)
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: تغییر مسیر‌های ناگهانی یکی از علل شایع بروز تصادفات در بین موتورسواران در داخل تونل‌ها است. اصلی‌ترین علل تصادفات در تونل‌ها چیست؟
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: تغییر مسیر‌های ناگهانی یکی از علل شایع بروز تصادفات در بین موتورسواران در داخل تونل‌ها است.(ادامه)
اجرای طرح پلیس بزرگراه‌ها با هدف پیش گیری از وقوع تصادفات در مازندران آغاز شد. آغاز اجرای طرح پلیس بزرگراه‌ در مازندران
اجرای طرح پلیس بزرگراه‌ها با هدف پیش گیری از وقوع تصادفات در مازندران آغاز شد.(ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران از بسته شدن مقطعی محور هراز از ۳۰ بهمن تا سوم اسفند ماه خبر داد. بسته شدن مقطعی محور هراز از ۳۰ بهمن
رئیس پلیس راه مازندران از بسته شدن مقطعی محور هراز از ۳۰ بهمن تا سوم اسفند ماه خبر داد.(ادامه)
رئیس پلیس راهور مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ساری خبر داد. اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن
رئیس پلیس راهور مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
سخنگوی فراجا گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن سعی در ارسال اسلحه به کشور داشت که این توطئه‌ها خنثی شد و ۹ هزار و ۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است و اکنون ورود اسلحه به کشور روند کاهشی داردو اوضاع در کنترل است. سخنگوی فراجا: در اغتشاشات ۹۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است
سخنگوی فراجا گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن سعی در ارسال اسلحه به کشور داشت که این توطئه‌ها خنثی شد و ۹ هزار و ۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است و اکنون ورود اسلحه به کشور روند کاهشی داردو اوضاع در کنترل است.(ادامه)
آتش نشانان ساروی ، چند دستگاه خودرو در محور ساری به فرح آباد را امداد رسانی کردند. تصادف و انحراف چند خودرو در ساری
آتش نشانان ساروی ، چند دستگاه خودرو در محور ساری به فرح آباد را امداد رسانی کردند.(ادامه)
ترافیک سنگین در دو محور مواصلاتی
رییس پلیس راهور انتظامی کشور از ترافیک سنگین در دو محور مواصلاتی خبر داد.(ادامه)
از ظهر امروز نامه‌ای در فضای مجازی مبنی بر ممنوع شدن جابجایی مسافر بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی منتشر شده است. جابجایی مسافر بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی ممنوع شد؟
از ظهر امروز نامه‌ای در فضای مجازی مبنی بر ممنوع شدن جابجایی مسافر بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی منتشر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
پلیس وظیفه شناس کیف پول ۳۰۰ میلیون ریالی را به صاحبش برگرداند
مامور پلیس راهور شهرستان بهشهر، یک عدد کیف پول حاوی ۳۰۰ میلیون ریال وجه نقد و مدارک را به صاحبش برگرداند.(ادامه)
چگونه به خلافی خودرو اعتراض کنیم؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نحوه اعتراض به خلافی خودرو را توضیح داد.(ادامه)
تدبیری برای تعرفه آموزشگاه‌های رانندگی در وزارت صمت نیست؟
تعرفه آموزشگاه‌های رانندگی ثبات ندارد و نبود نظارت وزارت صمت علاوه بر نارضایتی شهروندان صدای پلیس را هم درآورده است.(ادامه)
کدام خودرو‌ها دیگر تعویض پلاک نمی‌شوند؟
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا، خودروهایی که دیگر تعویض پلاک نمی شوند را اعلام کرد.(ادامه)
رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: جاده کرج - چالوس به دلیل عملیات عمرانی تا ساعت ۲۴ امروز مسدود است فوری، جاده چالوس مسدود شد
رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: جاده کرج - چالوس به دلیل عملیات عمرانی تا ساعت ۲۴ امروز مسدود است(ادامه)
رییس پلیس راه مازندران از اجرای طرح زمستانه پلیس از ۱۵ آذرماه در محورهای کوهستاین و برفگیر خبر داد. اجرای طرح زمستانه پلیس از ۱۵ آذرماه
رییس پلیس راه مازندران از اجرای طرح زمستانه پلیس از ۱۵ آذرماه در محورهای کوهستاین و برفگیر خبر داد.(ادامه)
نکاتی که رانندگان باید در روز‌های بارانی بدانند
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: رانندگان در زمان‌های بارندگی از سفر‌های غیرضرور اجتناب کنند.(ادامه)
جرایم رانندگی را قسط بندی کنید
خودرو‌هایی که از یک تا ۱۰ میلیون تومان جریمه رانندگی دارند می‌توانند آن را تقسط کنند.(ادامه)
رئیس پلیس راهور مازندران:خودرو‌هایی که از یک تا ۱۰ میلیون تومان جریمه رانندگی دارند می‌توانند آن را تقسط کنند. پرداخت قسطی خلافی خودرو در مازندران
رئیس پلیس راهور مازندران:خودرو‌هایی که از یک تا ۱۰ میلیون تومان جریمه رانندگی دارند می‌توانند آن را تقسط کنند.(ادامه)
نجات سرنشینان محبوس در حادثه تصادف + تصاویر
آتش نشانان ساروی سرنشینان محبوس در سانحه تصادف خودروی پژو ۴۰۵ با خودروی توسان را نجات دادند.(ادامه)
پرستار مازندرانی قربانی جدید امپراطوری دروغ
رسانه‌های ضد انقلاب برای زنده نگهداشتن اغتشاشات دست به انتشار دروغی دیگر زدند و این بار «مائده جوانفر » پرستار رامسر قربانی جدید این امپراطوری دروغ شده است.(ادامه)
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دودزا بودن دو جریمه دارد، اول اینکه خودرو به علت دودزا بودن جریمه می‌شود و دوم به علت این موضوع خودرو اعمال قانون و متوقف خواهد شد. این خودرو پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کند و حتما باید به تعمیرگاه برود و رفع نقص را انجام دهد سپس به معاینه فنی برود و پس از آن به پلیس مراجعه کند همچنین جریمه دودزا بودن نیز 63 هزار تومان است و به ازای هر روز نداشتن معاینه فنی نیز 52 هزار و 500 تومان جریمه برای راننده خودرو در نظر گرفته می‌شود. جریمه هر روز نداشتن معاینه فنی: ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دودزا بودن دو جریمه دارد، اول اینکه خودرو به علت دودزا بودن جریمه می‌شود و دوم به علت این موضوع خودرو اعمال قانون و متوقف خواهد شد. این خودرو پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کند و حتما باید به تعمیرگاه برود و رفع نقص را انجام دهد سپس به معاینه فنی برود و پس از آن به پلیس مراجعه کند همچنین جریمه دودزا بودن نیز 63 هزار تومان است و به ازای هر روز نداشتن معاینه فنی نیز 52 هزار و 500 تومان جریمه برای راننده خودرو در نظر گرفته می‌شود.(ادامه)
زمان صدور مجوز شماره‌گذاری خودروهای تیبا اعلام شد
یک مقام مسئول در شرکت سایپا گفت: سازمان استاندارد مجوز شماره‌گذاری خودروهای تیبا را صادر کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.